Sivu: 2 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1896:sta
  1. #31
    Matkan ajamisessa muun muassa itse kenenkin ryhti vaikuttaa paljon siihen miltä peli tuntuu pidemmän päälle... ..siksi mun mielestä itse kokeilemalla saa aina parhaan tuntuman laitteeseen. Mulle joku joskus muinoin sanoi ettei Bläkkärillä pysty ajamaan yli 500 km mitenkään kun perse puutuu. Tulipa niillä vedettyä yli 1000km:n siivuja lukematon määrä eikä ihmeempää valittamista....
  2. #32
    Mulla alkaa kolmas kausi kyseisellä pyörällä ja hyvin toimii vaikka on vähän enemmän pituutta! Itse olen 191cm ja painoa 112kg. Hyvin jaksaa pidempiä matkoja ajella!!
  3. #33
    Lainaa (RvN23 @ Maalis. 11 2010,08:47) kirjoitti
    Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.

    Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?

    Tällä hetkellä pyöränä on 1200ZZR ja sen tilat on itselle hyvät.

    Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.

    Mutta haluaisin kuitenkin käyttäjiltä tietoa. *
    Kalliimpi vinkki: K1300S. Minä olen 190/88 (mopona K1200S) ja hyvin mahtuu. Nuo mopot ovat "tilavuudeltaan" samaa luokkaa.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  4. #34
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 11 2010,13:23) kirjoitti
    Lainaa (RvN23 @ Maalis. 11 2010,08:47) kirjoitti
    Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.

    Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?

    Tällä hetkellä pyöränä on 1200ZZR ja sen tilat on itselle hyvät.

    Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.

    Mutta haluaisin kuitenkin käyttäjiltä tietoa. *
    Kalliimpi vinkki: K1300S. Minä olen 190/88 (mopona K1200S) ja hyvin mahtuu. Nuo mopot ovat "tilavuudeltaan" samaa luokkaa.
    mikä tuo 88 0?
    sun pelkkä torsoki painaa ton
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #35
    Lainaa (RvN23 @ Maalis. 11 2010,08:47) kirjoitti
    Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.

    Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?

    Tällä hetkellä pyöränä on 1200ZZR ja sen tilat on itselle hyvät.

    Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.

    Mutta haluaisin kuitenkin käyttäjiltä tietoa. *
    190cm pitkänä oon mahtunu ihan hyvin. Saattaa muuten tulla aika kallis koeajo, nimim. kokemusta on
  6. #36
    Lainaa (RvN23 @ Maalis. 11 2010,08:47) kirjoitti
    Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.

    Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?

    Tällä hetkellä pyöränä on 1200ZZR ja sen tilat on itselle hyvät.

    Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.

    Mutta haluaisin kuitenkin käyttäjiltä tietoa. *
    Pari täyttä kesää ja 20 000 km olen Zetorilla kurvaillut ja ainakin omille mitoille (189/88) varsin passeli laitos. Tuo ttuttu:n vaihtoehto tuntui yhtä hyvältä, jollei jopa paremmalta vaihtoehdolta aikanaan, mutta päädyin kuitenkin Kawaan (oli parempi saatavuus juuri sillä hetkellä kun oli vaihtokuume kuumimmillaan).
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  7. #37
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mun mitat on 190/87, eikä ollut ongelmaa. Tosin eri ihmiset kokee nämä asiat niin eri tavalla, ettei oikein voi ruveta neuvomaan. Saman mittainen kaima veivaa CBR1000RR:llä ja väittää sitä kirkkain silmin tilavaksi, mun kintut ei siihen vehkeeseen taivu.

    Näkyy mun entinen peli olevan Tampereen BW:ssä uutta omistajaa odottamassa. Siinä on huolella pidetty peli tyrkyllä, '06 ABSimalli. Mulla on siihen Bagsterin tankkisuoja vielä tallessa, saa pikkurahalla. Suoja on kiiltäväpintainen, "Cristal", jota ei enää valmisteta.

    Kuva, otettu vähän ennen vaihtoa.
    1000
  8. #38
    Kiitos paljon vastauksista.

    Kuten Darkkis epäili, niin saattaa tulla melko kallis koeajo. Tosin viime viikonloppuna, kun kävimme katselemassa pyöriä, niin alustavasti jo puheltiin, että alkukesästä käydään koeajossa ja katsotaan kuinka käy.

    Itseni tuntien käy tosiaankin niin, että menemme "vaan katsomaan", mutta uudella lähdetään pois.

    Nooh, katsellaan ja koeajellaan rauhassa.
    NYT BMW HP2 SPORT 2008
    ex BMW S1000XR
    ex Ducati Multistrada 1200 S
    ex Kawasaki ZZR1400
    ex BMW Megamoto
  9. #39
    Onko kukaan vaihtanu Isoon Zetoriin eturatasta piikin pienempään, millaisia kokemuksia? Kuinka paljon mittarivirhettä aiheuttaa moinen muutos?
  10. #40
    Lainaa (Gari @ Maalis. 15 2010,11:31) kirjoitti
    Onko kukaan vaihtanu Isoon Zetoriin eturatasta piikin pienempään, millaisia kokemuksia? Kuinka paljon mittarivirhettä aiheuttaa moinen muutos?
    Vaihda mielummin takaratas. Menee muuten aika pieneksi eturatas. 17>16. Muutoksen nopeuteen saa tuolta: http://www.gearingcommander.com/ . Kawa>ninja>zx-14. Mulla on edessä 18 ja muutos mittarinäyttämään oli n.- 7km. Eli näytti melko tasan oikeata nopeutta.



    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  11. #41
    Toukokuun ekalla viikolla olis mulla myytävänä joutavana ZZR1400:n vakiopakoputket. Niillä silloin ajettu n.1500 km. Tarjoa jos kiinnostaa ja tarvitset ko. heepeleitä, p.040-8404856/tai PM:ää. Ajattelin ensin laittaa tän tonne Myytävänä-osioon mut ehkä tavoittaa tästä paremmin asianosaiset...jos ei joku "virkaintoinen"-mode tästä hermostu..
  12. #42
    Mitäs meinasit putkien suhteen toimia, kun niille pitää hommata jonkin sortin siunaus katsastusmieheltä?

    Entäpä muut ison Zetorin omistajat...? Oletteko käyttänyt näytillä vai ....
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  13. #43
    En mä niille mitään aio hankkia siunauksia, kovaa ajoa vain.... .Sveitsin poliisikin kyseli viime kesänä vain et onko killeri paikallaan...ja kyselee varmaan tulevanakin suvena...

    EI pidä aiheuttaa provoja sinivuokoille niin kyl niiden kanssa pärjää...
  14. #44
    Itsellä kans yoshin sliparit tulossa motomummylta ja niillä mennään, ilman katsastusmiehiä/naisia ja toivotaan parasta
    KTM SMT 990 LE 2010
  15. #45
    Lainaa (Tuppervaari @ Maalis. 11 2010,20:25) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 11 2010,13:23) kirjoitti
    Lainaa (RvN23 @ Maalis. 11 2010,08:47) kirjoitti
    Omistajilta pyytäisin pientä tietoa.

    Elikkäs, miten kyseinen pyörää sopii hiukan isommalle kuskille? Varsinkin pituus puoli kiinnostaa(194cm)?

    Tällä hetkellä pyöränä on 1200ZZR ja sen tilat on itselle hyvät.

    Kävin koeistumassa 1400:n ja olihan se taas virhe, heräsi ihan helvetilliset vaihtohalut. Tosin tällä kertaa muutan ostostrategiaa sen verran, että nyt ajattelin jo käydä koeajamassa pyörän ennen päätöstä.

    Mutta haluaisin kuitenkin käyttäjiltä tietoa. *
    Kalliimpi vinkki: K1300S. Minä olen 190/88 (mopona K1200S) ja hyvin mahtuu. Nuo mopot ovat "tilavuudeltaan" samaa luokkaa.
    mikä tuo 88 0?
    sun pelkkä torsoki painaa ton *
    88 onny 89 eli taas o läskiä lisää lanteilla.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #46
    Lainaa (arppi @ Maalis. 17 2010,17:44) kirjoitti
    Itsellä kans yoshin sliparit tulossa motomummylta ja niillä mennään, ilman katsastusmiehiä/naisia ja toivotaan parasta *
    Millaset rahdit oli ja mitä sanoi tulli? Ts. millanen kokonaishinta jäi?
  17. #47
    Lainaa (Darkkis @ Maalis. 22 2010,15:33) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Maalis. 17 2010,17:44) kirjoitti
    Itsellä kans yoshin sliparit tulossa motomummylta ja niillä mennään, ilman katsastusmiehiä/naisia ja toivotaan parasta *
    Millaset rahdit oli ja mitä sanoi tulli? Ts. millanen kokonaishinta jäi?
    On vielä matkalla, viime viikon torstai vai perjantai-aamulla lähtenyt Chicagosta kohti soomea.
    KTM SMT 990 LE 2010
  18. #48
    Nyt olis yoshin carbon-sliparit pyörässä! Ja HELVETIN hyvät soundit on nyt kyllä.
    KTM SMT 990 LE 2010
  19. #49
    Lainaa (Darkkis @ Maalis. 22 2010,15:33) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Maalis. 17 2010,17:44) kirjoitti
    Itsellä kans yoshin sliparit tulossa motomummylta ja niillä mennään, ilman katsastusmiehiä/naisia ja toivotaan parasta *
    Millaset rahdit oli ja mitä sanoi tulli? Ts. millanen kokonaishinta jäi?
    Rahti oli 70 taalaa ja tulli oli siinä 160 euroa. Eli koko hinta oli siinä nippa yli 800 euroa.
    KTM SMT 990 LE 2010
  20. #50
    Onko Zetori ronkeli siitä mitä öljyä laitetaan koneeseen?



    KTM SMT 990 LE 2010
  21. #51
    Olis kiva saada kuvia putkista ym. Tuppervaarihan aloitti zzr 1400 gallerian johon voi pistää kuvia omasta pyörästä.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  22. #52
    Lainaa (arppi @ Maalis. 27 2010,15:15) kirjoitti
    Nyt olis yoshin carbon-sliparit pyörässä! *Ja HELVETIN hyvät soundit on nyt kyllä.
    Pistähän tänne ääninäytteet *
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

    MC TOUR *

    N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
  23. #53
    Täytyy vkonlopun aikana yrittää tehdä joku kuva/äänisetti.
    KTM SMT 990 LE 2010
  24. #54
    Mulla on Leo Vincen sliparit kiinni ja kävin viime vuonna muutoskatsastaa ja ei ollut mitään ongelmaa, kotiin kuin pääsin niin killerit pois ja ei ole kukaan kysellyt mitään vaik ihan muhkeat soundit onkin!
  25. #55
    Lainaa (2jorma2 @ Maalis. 27 2010,16:09) kirjoitti
    Olis kiva saada kuvia putkista ym. Tuppervaarihan aloitti zzr 1400 gallerian johon voi pistää kuvia omasta pyörästä.
    niin muistakaappa tämä..

    -KLIK-
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  26. #56
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (arppi @ Maalis. 27 2010,15:18) kirjoitti
    Onko Zetori ronkeli siitä mitä öljyä laitetaan koneeseen?
    Ilmeisesti puolisynteettisiä kannattaisi käyttää.

    Kliks
    1000
  27. #57
    Lainaa (Hannula @ Maalis. 28 2010,21:55) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Maalis. 27 2010,15:18) kirjoitti
    Onko Zetori ronkeli siitä mitä öljyä laitetaan koneeseen?
    Ilmeisesti puolisynteettisiä kannattaisi käyttää.

    Kliks
    Niinhän se näyttää maahantuojakin suosittelevan ohjekirjassa( en muistanut omistavani) puoli-synteettistä.
    KTM SMT 990 LE 2010
  28. #58
    Lainaa (arppi @ Maalis. 30 2010,19:14) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Maalis. 28 2010,21:55) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Maalis. 27 2010,15:18) kirjoitti
    Onko Zetori ronkeli siitä mitä öljyä laitetaan koneeseen?
    Ilmeisesti puolisynteettisiä kannattaisi käyttää.

    Kliks
    Niinhän se näyttää maahantuojakin suosittelevan ohjekirjassa( en muistanut omistavani) puoli-synteettistä.
    Bel-Rayn puolisynteettinen EXP tuntuis pelittävän ihan mainiosti ainaski tommoses normikäytös..
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  29. #59
    Lainaa (Tuppervaari @ Huhti. 03 2010,12:49) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Maalis. 30 2010,19:14) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Maalis. 28 2010,21:55) kirjoitti
    Lainaa (arppi @ Maalis. 27 2010,15:18) kirjoitti
    Onko Zetori ronkeli siitä mitä öljyä laitetaan koneeseen?
    Ilmeisesti puolisynteettisiä kannattaisi käyttää.

    Kliks
    Niinhän se näyttää maahantuojakin suosittelevan ohjekirjassa( en muistanut omistavani) puoli-synteettistä.
    Bel-Rayn puolisynteettinen EXP tuntuis pelittävän ihan mainiosti ainaski tommoses normikäytös..
    Tota muuten tuli juuri laitettua koneeseen.
    KTM SMT 990 LE 2010
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Darkkis @ Maalis. 07 2010,14:59) kirjoitti
    Lainaa (SamiN @ Maalis. 04 2010,18:43) kirjoitti
    Lainaa (Masa @ Maalis. 04 2010,08:45) kirjoitti
    SamiN:lle: Iso zetori on oikein hyvä käsitellä liikenteen seassa. Isossa moottorissa riittää puhtia ryömintäänkin ja sitä ei tarvitse vinguttaa yhtään. Poikkeuksellisen hyvä jarrutuntuma ja -teho antaa käsiteltävyyteen lisää paljon plussaa. Onhan se isona pyöränä toki enemän sovelias isolle maantielle. Pikkuisena miinuksena antaisin liikenteen seassa ajamiseen moottorin käyntilämpötilan ja flektin pyörimisen. Se flekti kun tupaa pyörimään kesällä melkein koko ajan, kun ajaa alle 50.
    No munat vaahdossa tällä nyksälläkin saa ruuhkassa ajella *

    Mitä muutosta *-08 malliin tuli? Avarampi käyrästö, ruiskun karttaa muutettu ja toiset suuttimet? Oliko runkoon tehty jotain muutoksia ja miten ne vaikuttavat? Vanhempia malleja kun olisi jo kohtuu rahaan tarjolla. ABSillinen pitää olla kuitenkin.

    Mistään lastentaudeista tai tyyppivioista en muista lukeneeni mistään...
    -08 vuosimallia ei enää ilman ABS saanukaan. Ainakin jotain pientä tais olla rakenteissakin (muutenkin kun koneen osalta) ainakin täältä muistelisin lukeneeni että ilmanottoon oli joku palikka vaihdettu muovisesta metalliseen ettei ime ns. "ohi putsarin" (vai käsitinköhän väärin) isoissa nopeuksissa (muovinen kun antoi periks)...
    En tiedä voiko sitä nyt varsinaisesti tyyppiviaksi kutsua mutta täällä useasti esille tuotu asia on ihan faktaa että syyläri on aika suojaamaton ja etulokari vähän turhan lyhyt.
    Ja joo, tosiaan lämpiää aika hätäseen, mut flekti kyl pelaa hyvin, ts. ei ne lämmöt sit enää siitä tietystä lämmöstä nouse vaikka mitä tekis. Nimimerkillä +30 lämmöissä saksan autobahnin ruuhkissa tunnin viettänyt... Toki kyl siinä vaihees ku se pysähty täysin sammutin ja lykin eteenpäin jos sattu sen autonmitan kerran viiteen minuuttiin liikahtaan Eipähän tullu kuskillekaan kylmä...
    Tuossa ne erot kaiketi on melko tarkkaan lueteltu.

    Alkoi kiinostaa kun tuollainen -08 tuli taloon

    Kiinostaa myös mistä löytyisi service manual? -06:seen löysinkin täältä, vai pärjäänkö sillä (mitään kuitenkaa tee itte..)
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
Sivu: 2 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12341252 ... ViimeinenViimeinen