Sivu: 22 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 631:stä 660:een 1896:sta
  1. #631
    On kyllä hieno keksintö. Tuli kateltua taas messuilla tätä pyörää sillä silmällä.
    Valitettavasti likviditeetti ei anna myöten päivitellä kalustoa.
  2. #632
    Mä kuolasin kanssa Voi jorma, kyllä kelpais
    Fat boy -03 100 v juhlamalli
    ex: zzr 1100 -92 + zx9r -01 + zx10r -05 <3
  3. #633
    Eilen tuli messuilla vaihdettua "vanha" 2007 zetori uuteen. Saas nähdä saako kaikki kilkkeet tällä kerralla heti vai vasta ensivuonna. Eli kun 2007 hankin tuon nykyisen niin keskiseisontatuen ja takalaukkutelineen sai vasta kaudelle 2008. Nyt Sumekon pojat lupasivat ko kilkkeet jo maaliskuuksi. Uskoo vasta kun näkee ne kiinni uudessa Zetorissa.

    TKa
    Viimeksi muokannut: TapioK; 05.02.2012 klo 16:54.
  4. #634
    Otikko vihriän vai mustan? Mulle on tulossa se aika vihree....
  5. #635
    Vihriä tietysti. Se musta on aika pliisun värinen

    TKa
  6. #636
    On muuten kawan tai Sumekon hinnoittelijoilta mennyt vähän överiksi noiden uusein Acran slip onien hinnoittelu. Pyytävät n 2 500 € parista. Ovathan nuo uuden Zetorin alkuperäiset mölypöntöt massiivisen rumat, mutta kummasti niitä sietää, jos vaihtoehdon hinta on tuo 2 500 €. .

    Pitänee odotella että ajokausi tuo tullessaan järkevämmän hintaisia ja paremman näköisiä mölypönttöjä uuteen Zetoriin

    TKa
  7. #637
    Onnee uusille Zetoreille ja mukaan myös tänne--http://www.kawarb.fi...löytyy muitakin "kohtalotovereita".
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  8. #638
    Mulla on jo Yoshilta tilauksessa kokoputkisto 4-1....
  9. #639
    Lainaa Karza kirjoitti Katso viesti
    Mulla on jo Yoshilta tilauksessa kokoputkisto 4-1....
    Minkä tyypin vaimentimella tarjoavat uuteen zetoriin kokoränniä..

    Vanhan kanssa oli tyytyminen TRC-pönttöön.
    ZZR 1400
    Yamaha MT-01
    ZZR 1400
    ZX-12R
    ZZR 1100
  10. #640
    Mulla oli TRC entisessä Zetorissa ja mun mielestä se oli hemmetin asiallisen näkönen. Yoshilta pitäis kuulua ihan näinä aikoina, minkä sarjan tötterön pohjalta rupeevat taivuttaa....

    Kyseltiin josko R-11 mutta katotaan ny...
  11. #641
    Lainaa UMAS kirjoitti Katso viesti
    mistä edulliset ketjut rattaat??
    pistäkää hintoja ja paikkoja.
    Ostin itse Ebaysta saksalaisfirmalta DID:n setin.

    http://www.ebay.ie/itm/ws/eBayISAPI....EOIBSA:IE:1123

    About 150e rahteineen. Tuli nopeasti ja kama on sitä mitä pitääkin.
    KTM SDR 1290 '14
    ex ZZR 1400 '08
    ex ER-6f '06
  12. #642
    Dear Brothers.

    Ensiksi Petelle ja muille Zetoriin vaihtaneille mitä parhaimmat onnittelut

    Mut sitten se asia.
    Tilasin Race Tech US:sta painoani ja taakse muutenkin jäykemmät jouseloiset. Saapui lasku maksettavaksi, joka oli osoitettu Race Tech Estoniaan...

    Lasku oli oikein IBAN ja SWIFT -koodeilla varustettu lasku, joten maksoin sen kiltisti. Vaan kävipä niin, jotta seuraavana päivänä oli rahat palautettu tililleni takaisin "for unreasonable error". MTVUA!

    Ilmeisesti RACE TECH ei sitten haluakaan myydä jousia. Prkl, pitäköön tunkkinsa...

    Vaan mistä sitten toiset vastaavat tilalle. Voitteko avustaa veljet?

    -Masa
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  13. #643
    Et laittanut kyselyä viroon? Tai laita sitten sinne jenkkeihin mailia?
    Kyllä nää asiat yleensä myyjältä kysymällä selviää?
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  14. #644
    Punnitsin zzr 1400 -06:sen orkkis putkien ja yoshimura trc slipareiden painot

    Alkuperäiset yhteensä 13,4kg
    Yoshimurat yhteensä 7,5kg

    Ihan vaan,jos jotain joskus askarruttanut.
  15. #645
    ...ja full systeemin 4-1 vielä köykäsempi.....
  16. #646
    Lainaa sliksit kirjoitti Katso viesti
    Punnitsin zzr 1400 -06:sen orkkis putkien ja yoshimura trc slipareiden painot

    Alkuperäiset yhteensä 13,4kg
    Yoshimurat yhteensä 7,5kg

    Ihan vaan,jos jotain joskus askarruttanut.
    Joo, suunnilleen jotain tuollaista minäkin mittailin pari vuotta sitten http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post5768053
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  17. #647
    Kokeillaas ny kepillä jäätä, kun tuntuu olevan hitusen hankala löytää googlella infoa (tai sitten en vaan osaa, mikä on hyvinkin mahdollista).

    Eli, olisko kenelläkään käsitystä tämmöisestä simppelistä jutusta kun Zetorin putkiston vaihdosta, PCV asennuksesta, ns. perhosläpistä ja Dynojetin O2 Optimizerista. Ok, putkiston vaihto ja PCV nyt on ns. peruskauraa, mutta ymmärtääkseni (ainakin -08 ->) pyörässä on oma o2-sensori ja ns. closed-loop alue alle x rpm. Tämä kai ennen voitiin kiertää tylysti irrottamalla pyörän happisensori ja poistamalla nuo perhosläpät ja säätämällä PCV:llä koko kierrosalueen kartta kohdalleen (onko näin vai olenko ihan hakuteillä?). Nyt dynojetiltä olis tarjolla tota o2 optimizeria jolla ilmeisesti saatais PCV kanssa yhteistoiminnassa säädettyä myös tuota closed-loop aluetta ja täten EI tarvis poistaa pyörän omaa o2-sensoria eikä niitä perhosläppiä? Vai olenko taas väärässä? Voisiko joku ystävällinen sielu valottaa tämän kokonaisuuden mulle

    Tässä yllättäen TAAS pohdin pyörän putkiston vaihtoa, josko tänä kesänä vihdoin saisi aikaiseksikin (tai siis löytäisi rahat jostain).
  18. #648
    Voi sen lambdan jättää paikalleenkin ja säädättää kartan closed loopin ulkopuolella.
    Jos taas haluat säädättää koko alueella, niin joko irroitat lambdan (jolloin FI error code 67) tai laitat sen reilun satkun optimizerin.
    Pelkkä vastuspalikka poistaa FI errorin mutta closed loopissa ECU huomaa ettei arvo muutu ja koittaa ajaa seosta vuorotellen rikastaen ja laihentaen (viimeinen virke luettu netistä, joten mutu).

    Toisioläppiä ei tartte poistaa, eikä ne liityn tuohon mitenkään.

    Kirjoittelin jotain tarinaa + kuvia samasta hommasta KawaRB:n puolella joku aika sitten.

    Ite siis laitoin PCV:n, poistin lambdan (laajakaista + LC1 tuli tilalle) ja toisioläpät.
    Edit: mulla on lambda eliminator, eli pelkkä vastus tällä hetkellä, mutta en ole päässyt vielä testaamaan kun pyörä osina.
    Viimeksi muokannut: SamiN; 13.03.2012 klo 16:53.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  19. #649
    Jos niitä toisioläppiä meinaat irroitella, niin kato sellainen ristipää mikä on sopiva! Ne ruuvinkannat nimittäin muljaantuu TODELLA helposti ja ruuvit muutenkin on lukitteella kiinni, eli ainoa konsti saada ne irti ilman vahinkoa on kuumentaa puhalluslampulla tmv meisselin kärki kuumaksi ja painaa sillä kantaa kevyesti puoli minuuttia ennen kuin yrittää kääntää.

    Ite muljasin yhden kannan kun koitin liian vähällä kuumennuksella vääntää... lähti kuitenkin kun vaihdoin uuten kärkeen ja lämmittelin lisää. Voimaakaan ei saisi älyttömästi käyttää, ettei murjo akselia kieroon jolloin remppa on kallis. Muutenkaan servoa tai anturia ei parane turhaan hypistellä.

    08:ssa ei niin kovin suurta eroa ole kun ne muutenkin aukeaa täysin jo melko aikaisin (6k muistan jostain lukeneeni). Sen alle kierrosherkkyyttä pitäisi tulla. Näkee sitten jahka saa pyörän tallista...

    Tossa ne on jo pois:
    http://www.moottoripyora.org/kuvat/detail/114/1456
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  20. #650
    Tuossa Mr. Brocksin vastaus kysymykseen toisioläpistä: http://www.brocksperformance.com/abs...d=12&faqid=235
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  21. #651
    Lainaa Darkkis kirjoitti Katso viesti
    Kokeillaas ny kepillä jäätä, kun tuntuu olevan hitusen hankala löytää googlella infoa (tai sitten en vaan osaa, mikä on hyvinkin mahdollista).

    Eli, olisko kenelläkään käsitystä tämmöisestä simppelistä jutusta kun Zetorin putkiston vaihdosta, PCV asennuksesta, ns. perhosläpistä ja Dynojetin O2 Optimizerista. Ok, putkiston vaihto ja PCV nyt on ns. peruskauraa, mutta ymmärtääkseni (ainakin -08 ->) pyörässä on oma o2-sensori ja ns. closed-loop alue alle x rpm. Tämä kai ennen voitiin kiertää tylysti irrottamalla pyörän happisensori ja poistamalla nuo perhosläpät ja säätämällä PCV:llä koko kierrosalueen kartta kohdalleen (onko näin vai olenko ihan hakuteillä?). Nyt dynojetiltä olis tarjolla tota o2 optimizeria jolla ilmeisesti saatais PCV kanssa yhteistoiminnassa säädettyä myös tuota closed-loop aluetta ja täten EI tarvis poistaa pyörän omaa o2-sensoria eikä niitä perhosläppiä? Vai olenko taas väärässä? Voisiko joku ystävällinen sielu valottaa tämän kokonaisuuden mulle

    Tässä yllättäen TAAS pohdin pyörän putkiston vaihtoa, josko tänä kesänä vihdoin saisi aikaiseksikin (tai siis löytäisi rahat jostain).
    -08 malliin riittää se lambda eliminaattori (pelkkä vastus) putkiston vaihdon jälkeen. -09 tarvitsee tuon optimaattorin. Eliminaattiria käytettäessä o2 sensori poistetaan kokonaan. Optimaattori taas asennetaan o2 sensorin ja pyörän väliin. Kannattaa huomioida kokoputkea vaihdeattaessa, että tekee putkeen paikan tuolle o2 sensorille jos sitä ei ole valmiina. -08 uudemmassa ei ole tarvetta poistaa noita läppiä.

    En jaksa alkaa yrittää laittaa kuvia tänne tuosta optimaattorista, mutta jos joku haluaa niin voin laittaa sähköpostiin.
    Kawasaki ZZR1400 -09
  22. #652
    Mikähän mulla meni pieleen Commanderin kanssa? Kaikki arvot PC:llä hyppii hulluna, pyörä röpöttää ja käy todella rikkaalla.
    Koitin paria karttaa, mutta oireet kertoo jostain muusta ongelmasta. Ilman PC:tä en vielä ehtinyt kokeilla, mutta onko kukaan törmännyt aiemmin vastaavaan?

    Oireet: http://www.youtube.com/watch?v=C49xR...ature=youtu.be (huom. pc:n lukemat)
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  23. #653
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Mikähän mulla meni pieleen Commanderin kanssa?...
    Onhan maadoituspiuha kunnolla paikallaan ?
    Kawasika ZZR-1400 2006 | jyppe.jalbum.net/ZZR1400
    ex-Suzuki GSX 750 F 2003
  24. #654
    Lainaa Jyppendaal kirjoitti Katso viesti
    Onhan maadoituspiuha kunnolla paikallaan ?
    kyllä se on.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  25. #655
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Mikähän mulla meni pieleen Commanderin kanssa? Kaikki arvot PC:llä hyppii hulluna, pyörä röpöttää ja käy todella rikkaalla.
    Koitin paria karttaa, mutta oireet kertoo jostain muusta ongelmasta. Ilman PC:tä en vielä ehtinyt kokeilla, mutta onko kukaan törmännyt aiemmin vastaavaan?

    Oireet: http://www.youtube.com/watch?v=C49xR...ature=youtu.be (huom. pc:n lukemat)
    Sattuko kaikki suuttimille menevät liittimet oikeisiin suuttimiin? Villinä veikkauksena heitin... Ei mitään varmaa tietoa.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  26. #656
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Sattuko kaikki suuttimille menevät liittimet oikeisiin suuttimiin? Villinä veikkauksena heitin... Ei mitään varmaa tietoa.
    En ole niitä irroittanut, selittäisi varmaan käyntihäiriön (tai auki jäänyt suutin) mut ei tuota PC:n villiä datan heittelyä!?

    Sain tosin jo vinkkiä mikä tuon voisi aiheuttaa (olen tehnyt vähän muitakin "sähkötöitä") Katsotaan, sanoi tohtori.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  27. #657
    Vika poistui kun otin RaceDACin irti. Ehkä olin kytkenyt jotain väärin.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  28. #658
    Entinen xx mies kävi lauantaina hakemassa ZZR1400 abs vm.-09

    Ensivaikutelmat pyörästä: 200km matka
    Ajoasento sopii minulle paremmin kuin Hondassa, ei tule ranteet kipeäksi. (179cm/80kg)
    Helkutisti voimaa pyörässä.
    Pysyy tiellä kuin juna.

    Että olen enemmän kuin tyytyväinen

    Nyt odotan että lumet sulaa niin pääsee vähän ajelemaan.
  29. #659
    Saattaapi olla, että taitaa meikäläinen liittyä seuraanne! Tässä olen suu vaahdossa ZZR:ää katsellut...yksi -06 tuossa on periaatteessa jo "korvamerkattuna". Hintakaan ei vaikuta pahalta ja kaikki palikat olisi valmiina. Kaikenlaisilla kilokyykyillä tullut leikittyä radalla ja kadulla. Viime kesänä myin hetken mielijohteesta 10tkm ajetun kulta/musta K8 Gixerin, eikä siltä osastolta tunnu tällä hetkellä kiinnostavan, kuin 1098 ja niitäkin on huonosti. Munakkaampi pyörä saa nyt tulla ja Busa tai B-King ei kiinnosta...joten mitä jää jäljelle.

    Kaikesta kuulemastani ja lukemastani päätellen ZZR1400 on kuitenkin loistava peli?!?
  30.  
  31. #660
    Onko tuo etulokasuojan jatke vaikea asennettava 1400 zetoriin?
Sivu: 22 / 64:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12202122232432 ... ViimeinenViimeinen