Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 106:sta
  1. #31
    Lainaa (TwinTenox @ Helmi. 18 2010,23:13) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Helmi. 18 2010,20:24) kirjoitti
    Älä osta missään tapauksessa nahkapukua sovittamatta.
    Voisin sanoa tähän, että samaa mieltä. Itse ostin viime syksynä 1 osaisen Berikin nahkapuvun kokoa 56. Olen 184/77 ja puku on kireähkö = odottaa ensi kautta, että alkaa istumaan oikein kunnolla. Yleensä käytän vaatteista kokoja 52-54.
    Mitä hittoa? Mä olen noin 20 kg hartiakkaampi ja koko 54 on jo löysä uutena.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  2. #32
    Lainaa (rammus @ Maalis. 30 2010,22:59) kirjoitti
    Mitä hittoa? Mä olen noin 20 kg hartiakkaampi ja koko 54 on jo löysä uutena.
    Vaikea sanoa. Sitä mä olen itsekin ihmetellyt ketjua lueskelleena. Kävin jopa komerossa komppaamassa ja katsomassa onko tuo Berik tosiaan 56. On se. Kun kokeilin ennen tuon ostoa 2 osaista Richan pukua toisessa liikkeessä oli paikalla merkin edustaja. Koko oli tuolloinkin 56 ja edustajan mielestä (sanoi asian myöhemmin myyjälle) oli puku kuulemma kooltaan niin sopiva kuin vain voi olla.

    Vetäisin (taistelin) puvun päälleni äsken, kun rupesi tosiaan epäilyttämään, mutta kyllä tuo nyt vaan on tiukka. * Hartioista todella tiukka ja suojat on tiiviisti paikoillaan, samoin kyynärvarren suojat on jämptit. Lonkan suojat painaa ajoasennossa jonkin verran ja jalat on OK. Puku "vetää" ajoasentoon, eli suoraksi täytyy ojentautua ja puku pistää vastaan. Vatsan kohdalta on tiukka = +5kg vattaa niin tulisi ongelmia, +10kg ja ei toivoakaan että menisi vetoketju enää kiinni. Suoraan seistessä tyhjää on vähän persauksessa, mutta ajoasennossa tuo tietty poistuu. Hihat on sopivan pituiset, samoin puntit. Tosiaan toivon, että tuo hiukan venyy ja notkistuu kesän aikana. Painoa on nyt noin 79kg (ja laskusuunnassa). Pari kuvaa vielä:

    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/Suit.jpg
    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/Driver.jpg
    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/Drivin.JPG



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  3. #33
    Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 30 2010,23:25) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Maalis. 30 2010,22:59) kirjoitti
    Mitä hittoa? Mä olen noin 20 kg hartiakkaampi ja koko 54 on jo löysä uutena.
    Vaikea sanoa. Sitä mä olen itsekin ihmetellyt ketjua lueskelleena. Kävin jopa komerossa komppaamassa ja katsomassa onko tuo Berik tosiaan 56. On se. Kun kokeilin ennen tuon ostoa 2 osaista Richan pukua toisessa liikkeessä oli paikalla merkin edustaja. Koko oli tuolloinkin 56 ja edustajan mielestä (sanoi asian myöhemmin myyjälle) oli puku kuulemma kooltaan niin sopiva kuin vain voi olla.

    Vetäisin (taistelin) puvun päälleni äsken, kun rupesi tosiaan epäilyttämään, mutta kyllä tuo nyt vaan on tiukka. * Hartioista todella tiukka ja suojat on tiiviisti paikoillaan, samoin kyynärvarren suojat on jämptit. Lonkan suojat painaa ajoasennossa jonkin verran ja jalat on OK. Puku "vetää" ajoasentoon, eli suoraksi täytyy ojentautua ja puku pistää vastaan. Vatsan kohdalta on tiukka = +5kg vattaa niin tulisi ongelmia, +10kg ja ei toivoakaan että menisi vetoketju enää kiinni. Suoraan seistessä tyhjää on vähän persauksessa, mutta ajoasennossa tuo tietty poistuu. Hihat on sopivan pituiset, samoin puntit. Tosiaan toivon, että tuo hiukan venyy ja notkistuu kesän aikana. Painoa on nyt noin 79kg (ja laskusuunnassa). Pari kuvaa vielä:

    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/Suit.jpg
    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/Driver.jpg
    http://personal.inet.fi/viihde/ajpages/Drivin.JPG
    Ei tuo minusta mitenkään erityisen tiukalta näytä, toisaalta kuvasta sitä on oikeastaan mahdotonta hahmottaa kuinka tiukka tuo tosiasiassa on, mutta se siitä.
    Tiukoista paikoista se kyllä löystyy nopeastikin.
    Yksiosainen on aina ollut itselleni jotenkin vaikea vääntää päälle, vaikka sitten päällä ollessa istuukin jo mukavasti kokoihini asettuneena.
    Pääasiahan on että puku on sinulle toimiva ja mieleinen.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  4. #34
    Lainaa (rammus @ Maalis. 30 2010,23:39) kirjoitti
    Ei tuo minusta mitenkään erityisen tiukalta näytä.
    Pääasiahan on että puku on sinulle toimiva ja mieleinen.
    Ei se varmaan mitenkään erityisen tiukka ole, mutta tiukka joka tapauksessa. Pienempää en saisi yksin puettua - enkä jaksa uskoa että pystyisin ajamaankaan sen kanssa.

    Pääasia on tosiaan, että puku on sopiva ja toimiva mulle ja tietty se, että suojat on ja pysyy erinomaisesti paikoillaan. Kamala tuo on pukea ja yhtä hirveä riisua, käveleminen näyttää naurettavalta jne. mutta ajaessa se on kuin toinen iho ja turvallisempi kuin mikään muu.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  5. #35
    Lainaa (BenDilde @ Helmi. 18 2010,05:26) kirjoitti
    Onkos täällä ketään mun kokoista, n.176cm/68kg ja hoikka kuin jatkoroikka kellä on 2 osainen nahkapuku? Itsellä on Lindstrandsin kankainen ajopuku missä takki ja housut on kummatkin kokoa S. Puku on aikalailla sopivan väljä, mutta nahkapuvun pitäisi olla suhteellisen tiukka, niin pitääköhän jostain etsiä XS koko?
    meikäläinen on aika samankokoinen 175cm ja 72kg mulle ainakin istuu täysin nahkapuku kokoa 50 joka tuli ostettua lahden prätkämessuilta.
    Nyt on alla taas Ducati.
  6. #36
    Milloin tapahtuu nettikauppiaitten äly ja -välähdys? Aletaan myymään koko settiä "one size fits for all" joka sisältää kypärän ja puvun jonka voi näppärästi rullata päälle! Advanced setti sisältää polvipalaa ja toiset vähän enemmän ryppyä, että tyydyttää vaativammankin (ehh juu)

    Ei muuta kuin epäileväiset kokeilemaan niitä vehkeitä ennen kuin ostaa.



    -Gsxr 1000 K2 --> KTM 450 exc 2004-
  7. #37
    Mitä etua haalarista oikein on, mielestäni on mielekkäämpää ostaa takki ja housut. Helpompi käsitellä ja voi valita itselle sopivat ja mieleiset?

    Radalla kilpaileminen voi tietenkin olla juttu erikseen.
  8. #38
    Lainaa (Le Motard @ Huhti. 02 2010,16:44) kirjoitti
    Mitä etua haalarista oikein on
    On siitä ainakin se etu että lipatessa takki ei rullaudu kainaloihin, kun mennään selkäliukua pitkin kivikkoja ja bitumeja.

    Takki-housu viritysten vyötärövetoketjut ovat melkolailla heppoisia ja symbolisia kököstyksiä. Enempikin pitävät tuulen poissa alaselästä - tuskin kestävät isompia voimia.

    En tiedä miten selkäliuku kadulla olisi jotenkin vähemmän vaativaa kuin selkäliuku radalla?
  9. #39

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Le Motard @ Huhti. 02 2010,16:44) kirjoitti
    Mitä etua haalarista oikein on, mielestäni on mielekkäämpää ostaa takki ja housut. Helpompi käsitellä ja voi valita itselle sopivat ja mieleiset?

    Radalla kilpaileminen voi tietenkin olla juttu erikseen.
    1-osaisen leikkaus on yleensä tyköistuvampi ja tarkoitettu kyykkypyörään.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  10. #40
    Lainaa (terowave @ Maalis. 15 2010,13:50) kirjoitti
    Lainaa (mkaks7 @ Maalis. 15 2010,01:38) kirjoitti
    Osaiskos joku vinkkasta missä nahkapuvussa (1 tai 2-osainen) olisi reilun kokoiset (tarpeeksi pitkät) hihat tai muuten vain sopisi pitkälle ja hoikalle ruumiinrakenteelle?
    Mulla mitat 190/90-94 ja pitkät kädet, Scottin Drake nahkarotsissa hihat sopivat eikä napakaan näy. Mulla ihan perusajotakkina enkä tiiä saako tuohon housuja taikka sopiiko muuten sun käyttötarkotukseen, mutta mitoitus oli ainakin ihan erilainen kuin Dainesella ym.

    http://www.moto-station.com/ttesima....1pz.jpg
    Mulla on sama pitkäkätisyys/laihuusongelma (190 cm / 75 kg). Tähän mennessä oon pärjännyt Rukan Gorepuvuilla tilaamalla ne pidennetyllä hihoilla (ja lahkeilla).

    Katteettomaan pyörään vaihdettua rupesi tekemään mieli nahkaa. Hyllystä ei vaan meinää löytyä mitään. Housuiksi tilasin RevItin Maverick-housut pitkällä mitoituksella. Ne nyt eivät ole mitkään täysnahkahousut, mutta sinne päin kuitenkin.
    http://www.fc-moto.de/epages....nt-0001

    Takin kanssa ainut vaihtoehto oli justiinsa toi Scott Drake, joka oli jo melkein sopiva, vähän olisi pitänyt hihoja pidentää vaikka jollain resoreilla.

    En kuitenkaan takkia ostanut, vaan rupesin haaveilemaan mittatilausnahkoista. Rukan nahkoja saisi varmastikin pidenetyillä hihoilla, mutta niiden Gorenahkojen lähtöhinnat on jo aika suolaiset. Vaihtoehdoiksi rajautui Eurobiker/Sweep ja italialainen Gimoto. Näillä näkymin oon kallistumassa Gimoton kaksiosaiseen pukuun.

    Sweep: http://www.eurobiker.fi/index.php?cPath=1_37

    Gimoto: http://www.gimoto.com/eng/
    GS500E -> GPZ500S -> Africa Twin -> Caponord -> R1200GS -> 990SM
  11. #41
    Lainaa (TeroT @ Huhti. 02 2010,18:35) kirjoitti
    1-osaisen leikkaus on yleensä tyköistuvampi ja tarkoitettu kyykkypyörään.
    Ainakin Alpinestarsilla on nuo "kyykkytakit" käsittääkseni samanlaisia kuin pukujen yläosat ja ne kytkeytyvät vetoketjuilla valmistajan housuihin, joita niitäkin saa vastaavina, kuin puvun alaosat.

    Noihin törmäysjuttuihin en ota kantaa, muuta kuin sen verran, että jos takki on ostettu oikean kokoinen niin ei se kyllä rullaudu sen enempää kuin pukukaan.

    Ratahommalla tarkoitin, että onhan se haalari aina aerodynaamisempi, kun liitoksia on vähemmän.
  12. #42
    Itsehän kävin torstaina katselemassa nahkiaisasua ja ostinkin. No ylläripylläri.. en ollut tyytyväinen (rev'it) ja kävin tänään vaihtamassa Dainesen 2-osaseen.

    Täytyi ottaa eri kokoo ala- ja yläosaan. Housut 56 ja takki 54.
    Ukkelin koko jotain 180/95. Ilmeisesti painopiste keskittyny tuonne persuuksen seutuville

    Kannattaa toki miettiä panssareiden, munavöiden ym. tiloja sovitellessa

    Kamat:
    -pökät

    http://www.storm-motor.fi/shop....39.001-

    -takki

    http://www.storm-motor.fi/shop....73.631-
  13. #43
    MOTONET myy Richa 56 nahkatakkia 199€. Itse olen kokoa 50-52 ja sovitellessa kokoa 56 hihat tuntuivat vielä melko tiukoilta vaikka niissä oli tekstiilivenyke.

    Onko kenelläkään kokemusta ko. palttoosta?
  14. #44
    Lainaa (mkaks7 @ Maalis. 15 2010,01:38) kirjoitti
    Osaiskos joku vinkkasta missä nahkapuvussa (1 tai 2-osainen) olisi reilun kokoiset (tarpeeksi pitkät) hihat tai muuten vain sopisi pitkälle ja hoikalle ruumiinrakenteelle?

    Itse olen 190cm/85-90kg. Olen kokeillut Dainesea, Spykeä ja Alpinestaria ja kaikissa hihat alkavat olla OK vasta koossa 58 mutta siinä vaiheessa koko puku on kuin suuri purje. Louis.de:n kokotaulukkoa kun zoomailin niin pukujen hihat jäävät reilu 5cm vajaaksi ja jalat n. 9cm kun muut mitat ovat kohdillaan...

    Täytyykö vaan ostaa ylisuuri puku ja viedä ompelijalle muokattavaksi? Mitä maksaisi puvun teettäminen valmistajalla mittatilauksena, kokemuksia?
    Itse itselleni vastaten: Saksasta löytyi Polon valmistama 2-osanen Spice niminen puku joka istuu päälle loistavasti. Hihat ja lahkeet on just oikean pituiset ja muutenkin jämpti.
    Samasta puljusta löytyy myös FLM merkkisiä pukuja, joita saa pitkällä mitoituksella. Ovat sitten varsinaisille jättiläisille nuo puvut.

    Omat kokeilut osoittivat että seuraavat puvut eivät sopineet omalle kropalle (2 osaisista kokeilin pelkän takin päälle): Alpinestar, Dainese, Arlenness, Berik, FLM, Probiker, Vanucci, Spyke, Spidi, Sweep. Pukua on tullut kiskottua.

    Ainiin...
    Richalta löytyi takki nimeltä Sniper jossa hihat suht ok, mutta takissa oli vähän liikaa tekstiiliä ja pukemista hidastavia kiinnityskilkkeitä minun makuuni.
    Nykyiset: Yamaha DT-125R, Kawasaki ZX-12R
    Entiset: Yamaha YZF-1000R Thunderace, Kawasaki ZZR-600
  15. #45
    Lainaa (Talttapää @ Huhti. 02 2010,17:01) kirjoitti
    Lainaa (Le Motard @ Huhti. 02 2010,16:44) kirjoitti
    Mitä etua haalarista oikein on
    On siitä ainakin se etu että lipatessa takki ei rullaudu kainaloihin, kun mennään selkäliukua pitkin kivikkoja ja bitumeja.

    Takki-housu viritysten vyötärövetoketjut ovat melkolailla heppoisia ja symbolisia kököstyksiä. Enempikin pitävät tuulen poissa alaselästä - tuskin kestävät isompia voimia.

    En tiedä miten selkäliuku kadulla olisi jotenkin vähemmän vaativaa kuin selkäliuku radalla?
    Radalla saattaa jopa hyväällä lykyllä päätyä pelkkään liukuun, kadulla taas en menisis laittamaan puvuille niin suuria eroja, kadulla mielestäni tuurilla on suurempi merkitys. Siellä kun on huomattavasti enemmän asioita joihin osua ja kun osuma tulee tarpeeksi kovaa on aivan sama mitä sinulla on päälläsi.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  16. #46
    Sweepin 2 osainen takki m ja housut s!
    Takki vähä väljä (selkä panssarin kaa passeli). Ois varmaa s ollu parempi! Housut on passelit! Ei tarvi räkii kiviä katuu kyykyssä! * 173cm 68kg
    Sweepissä tupla vetoketju takin ja housun kiinnittämiseen yhteen!



    Mennähän vaan, isoolla vaihteella ja alamäet vapaalla!

    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....2&pos=0
  17. #47
    Nostan vanhan topicin esille. Ostin juuri Spyken 2-osaisen nahkapuvun kokoa 54. Mittaa minulla on 187/95. Myyjän mukaan se oli täysin sopiva vähän venyttyään. Hieman tosin ajaessa/ajoasennossa kiristää hartioista ja polvitaipeista. Kuinka paljon tuo nahka tuosta venyy? Tarkoitus olisi selkäpanssariakin hommata, mutta tuo tuntuu hieman ahtaalta jo nyt niin saa nähä miten puku venyy ja istuu sitten sen kanssa.
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  18. #48
    Lehmu venyy kyllä. Mitä ohuempaa ja halvempaa, sitä enemmän, joskus jopa kulahtamiseen asti. Mutta nyrkkisääntöjä, jos nahkapuku ei uutena "ahdista" piiruakaan, se on viikon päästä jo liian iso. Ja riippuu myös nahan mallista - oma mittatilauspuku on racing-fit mitoituksella, joten ihan turha kuvitella että se ikinä olisi mukava kun seisoo selkä suorassa. Mutta ajoasennossa se on parasta mitä kuvitella saattaa.

    Lisää keskustelua samasta aiheesta Ratailun puolella: Milloin ratahaalari on sopiva
    Yamaha R1 '06
  19. #49
    Pitää nyt kysellä josko ois kohtalotovereita. Eli itsekin olen tämmönen arotuulen n***sima vinkuheinä eli 178cm ja 65kg. Ehkä urheilullinen kuvastaa ruumiinrakennetta.. eli ei mikään ihan luikku kuitenkaan.

    Kaksiosaista nahkapukua nyt ostamassa ja saksanmaalla olisi yksi vahva pukuvaihtoehto. Alpinestars kokoa 50. A-starsin mittojen mukaan pitäisi olla aikalailla ok.. pari senttiä siellä täällä väljää kokotaulukon mukaan mutta ei pitäisi olla dramaattista jos miettii että nahkojen alle tulisi vielä joku kerrasto (mallia lätkän hikipuku tms.) ja suojia (selkä.. ehkä rintapanssari?).

    Alpinestarsin housuja kävin testaamassa Allwrongilla ja koko 50 tuntui ihan hyvältä. Voisi varmaan olla 48:kin, mutta en käynyt kyllä istumassa pärrän päällä nahkahousuissa. Kokeilin myös joskus samassa lafkassa 50 koon takkia ja sekin tuntui kyllä hyvältä. Onkos muilla kokemusta?
    Ride to Live, Live to Ride
  20. #50
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Nostan vanhan topicin esille. Ostin juuri Spyken 2-osaisen nahkapuvun kokoa 54. Mittaa minulla on 187/95. Myyjän mukaan se oli täysin sopiva vähän venyttyään. Hieman tosin ajaessa/ajoasennossa kiristää hartioista ja polvitaipeista. Kuinka paljon tuo nahka tuosta venyy? Tarkoitus olisi selkäpanssariakin hommata, mutta tuo tuntuu hieman ahtaalta jo nyt niin saa nähä miten puku venyy ja istuu sitten sen kanssa.
    Oma 1-osanen Lindstrands on venynyt ihan nätisti. Liikkeessä en meinannut uskoa että sitä edes päälleni saan mutta myyjätär käski vaan koittaa uudelleen ni kyllähän se sitten meni, kikkana on koukistaa polvet ihan kunnolla et saa olkapäät paikalleen ja sit vaan suoraksi seisomaan. Puku ahdisti kaikkialta muualta ku mahasta, liiotellussa ajoasennossa paino hiukan tosta kurkun alapuolelta ja hartioista ym mutta hyvin se on venynyt kokoon ja todella jämäkkä puku on uskomattoman mukava ajaa. Vähän niin ku toinen iho siinä päällä. Huolestuisin jos reisistä ja käsivarsista puku kiristää, niitä on aika hankala venyttää, mut noi hartiat ja polvitaipeet venyy kyllä.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  21. #51
    Lainaa Mikuni kirjoitti Katso viesti
    Oma 1-osanen Lindstrands on venynyt ihan nätisti. Liikkeessä en meinannut uskoa että sitä edes päälleni saan mutta myyjätär käski vaan koittaa uudelleen ni kyllähän se sitten meni, kikkana on koukistaa polvet ihan kunnolla et saa olkapäät paikalleen ja sit vaan suoraksi seisomaan. Puku ahdisti kaikkialta muualta ku mahasta, liiotellussa ajoasennossa paino hiukan tosta kurkun alapuolelta ja hartioista ym mutta hyvin se on venynyt kokoon ja todella jämäkkä puku on uskomattoman mukava ajaa. Vähän niin ku toinen iho siinä päällä. Huolestuisin jos reisistä ja käsivarsista puku kiristää, niitä on aika hankala venyttää, mut noi hartiat ja polvitaipeet venyy kyllä.
    Mites ton selkäpanssarin laita? Vissii kannattaisi heti hankkia a "kuristua" nyt alkuun jos kerralla sit venyis sopivaksi?
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  22. #52
    Lainaa R1ivattu kirjoitti Katso viesti
    Lehmu venyy kyllä. Mitä ohuempaa ja halvempaa, sitä enemmän, joskus jopa kulahtamiseen asti. Mutta nyrkkisääntöjä, jos nahkapuku ei uutena "ahdista" piiruakaan, se on viikon päästä jo liian iso. Ja riippuu myös nahan mallista - oma mittatilauspuku on racing-fit mitoituksella, joten ihan turha kuvitella että se ikinä olisi mukava kun seisoo selkä suorassa. Mutta ajoasennossa se on parasta mitä kuvitella saattaa.

    Lisää keskustelua samasta aiheesta Ratailun puolella: Milloin ratahaalari on sopiva
    OT: ajatko riivattu muute ite ratapäiville vai onko sulla kärry tms.

    P.s. Mä oon näköjää todi huono käyttää tots hakuu ku taas oli toinenki topic samasta aiheesta
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  23. #53
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    Mites ton selkäpanssarin laita? Vissii kannattaisi heti hankkia a "kuristua" nyt alkuun jos kerralla sit venyis sopivaksi?
    Kyl se sit lisää venyy myöhemminkin, mulle olis ollu lähes täys mahdottomuus heti laittaa myös selkäpanssari sinne väliin. Nyt se menee jo mut tota Dainesen panssaria on jotenkin ikävä käyttää kun se ei tunnu pysyvän paikallaan, nousee ylös pitkin selkää aina. Pitäs varmaan kattoa jos löytäs paremman tai sitten virittelis ton puvun vuoren ja nahan väliin kiinteästi.
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  24. #54
    Lainaa MsG kirjoitti Katso viesti
    OT: ajatko riivattu muute ite ratapäiville vai onko sulla kärry tms.

    P.s. Mä oon näköjää todi huono käyttää tots hakuu ku taas oli toinenki topic samasta aiheesta
    Tai sit mä vaan oon notkunu täällä liikaa ja muistan jos aiheesta on jo puhuttu muualla

    OT: Ajan. Alastaropäiviä varten ajan nykysin jo edellisenä iltana Loimaan seurahuoneelle yöksi, Affenalle ajan aamusta kun se on niin liki. Joskus on ollu paku tai auto+kärri lainassa tai vuokralla, mutta kun omia ei ole, niin vähemmällä vaivalla ja kivemmilla mutkilla pääsee moppelilla
    Viimeksi muokannut: R1ivattu; 01.06.2012 klo 15:02.
    Yamaha R1 '06
  25. #55
    Onkos nahkatakeissa kokoja noin 173cm pitkälle laihalle 60kg miehelle? Kädet on aika, noh narut ja tuo M koon richan tixtex ilman sisävuorta lepattaa "hieman" nakupyörällä. Luulen vaan, että paholaiset ei tee ns slim fittejä ajotakkeja
  26. #56
    Mä hiukan varastan teitin ketjua kyselyihini:

    Onko kokemusta kuinka hyvin Sweepin ratahaalarin kokonumerot vastaa totuutta? Matka on pitkä noihin isoihin etelän liikkeisiin joissa "saattaisi" moista päästä koettamaan, mutta riskilläkään ei viitsisi ostaa, vaikka kuinka voisi palauttaa. Mulla on raamikas yläroppa ja myös suht tukevat jalat, joten saattaa muutenkin mennä mittatilaukseksi, myyjä kehui ettei mitään toivoa esim perus Alpinestarssia saada tämän rungon päälle... kenkiä ei meinannut löytää millään kun pohje ei mahdu! Joten nyt on katu/ratahybridit, mutta oikein pitkävartisia ratamonoja ei mistään... Eli olen ollut liikaa punttisalilla, maha itsessään ei ole ongelma. Vinkkiä?

    Toinen kymysys jos jollakin on Ducatin ajotakki, ilmeisesti Dainesen tekosia? Pitääkö kokonumerot niissä kutinsa, ei viittis Kokkolassa käydä sovittamassa.
    -06 Ducati 999s
  27. #57
    Lainaa yyri kirjoitti Katso viesti
    Onkos nahkatakeissa kokoja noin 173cm pitkälle laihalle 60kg miehelle? Kädet on aika, noh narut ja tuo M koon richan tixtex ilman sisävuorta lepattaa "hieman" nakupyörällä. Luulen vaan, että paholaiset ei tee ns slim fittejä ajotakkeja
    Kokemuksia? Mitään supersporttisia nahkoja ei hakusessa, vaan ihan semmoset "perus" mustat joissa vaikka valkoista väriä seassa. Ja tuo nykyinen richan asu olikin koko S.
  28. #58
    Uppista, bikeforum jkl ei ollut kun 54 koko dainesen cagea. Kuulemma alle 50 kokoa ei tulekkaan, ja itse tartteisin 48 varmaan. Ainakin AStarsin 50 koko hitusen väljä. Onko dainesea keski-suomessa myynnissä muilla, joilla voisi olla 48 kokoa? Jyväsmarinessa ei ollut sovitettavana. Ei viitsisi sokkonakaan tilata :/

    Scottin jossain takissa oli outo leikkaus, painoi kainalosta pirusti. Arlen nessissä taas turhan joustamatonta nahkaa.
  29. #59
    Kannattaa sovittaa niitä pukuja ennen ostamista. Aikoinaan olin ostamassa 52 koon Sweepin Hawk 2-osaista pukua, kun kuitenkin jostain syystä kokeilin kokoa 50. Puku istuu kuin toinen iho ja selkäsuojakin mahtuu alle.

    Itsellä on kokoa 180 cm & 85 kg. Reidet ovat kohtuu tykit ja hartiatkin isommat, joten tämän perusteella suosittelen jykevämpiä motoristeja kokeilemaan Sweepin varusteita. Dainesea minun on turha edes koittaa saada päälle, ehkä joku 60 koon voisi mahtua.
  30.  
  31. #60
    Mulla on tollanen 2 osanen alpinestars nahkapuku. Ihan ok on mutta pikkasen väljää rupee olee siellä sun täällä. Osaakohan noi suutarit kiristää takkia ja housuja sieltä sun täältä?
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen