Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Lainaa (Mouru @ Helmi. 25 2010,15:41) kirjoitti
    Pitäisköhän oikeesti vaihtaa ajatukset kokonaan isompaan pyörään, kyllä sen varmasti saa sitten myytyä poiskin. Ja kun kerran kortti on ja ikää riittävästi ettei tarvi leikkiä niin hanskaisin varmasti tehokkaammankin.
    No tässä et jää pöllin jalkoihin ja lähes tetsarin näköinen..
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  2. #32
    Uih, taitais käydä tuon tonnisen kans kälpäiten, Bölli omis sen multa *
    Juu'u, illalla pitää surffata myytäviä pyöriä uusilla silmillä läpi ja listata mikä vois kiinnostaa ja sitten tentata taas kun se kotiutuu töistä.

    Jos ostan pyörän sitämukaa että sillä ajelen vaikka koko kesän niin vaatimukset vaikeutuu. Parikuukautta olis tuolla tetsarilla ajellut vaikka hammastapurren, mutta mutta..

    Pitää olla helppo ajaa ja varmatoiminen ettei sen tarvi olla ruuvaamassa kaikenaikaa mun pyörää. Suht kevyt. Eikä saa olla niin kiukkunen että keulii vahingossa, mutta kuitenkin riittävästi että poistuu paikalta. Nätti ulkomuoto ja kivat äänet jo plussaa..
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
  3. #33
    Lainaa (Mouru @ Helmi. 25 2010,16:33) kirjoitti
    Pitää olla helppo ajaa ja varmatoiminen ettei sen tarvi olla ruuvaamassa kaikenaikaa mun pyörää. Suht kevyt. Eikä saa olla niin kiukkunen että keulii vahingossa, mutta kuitenkin riittävästi että poistuu paikalta. Nätti ulkomuoto ja kivat äänet jo plussaa..
    noi kriteerit täyttää tämä... *
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  4. #34
    ^olis kyllä nätti, voi että..
    Kohta on mentävä sohvalle jalat taivastakohti, hieroa lompakkoa otsaan ja hokea mantraa: ei oo varaa, ei oo varaa. Ja sitten todeta että kerrantäällä vaan eletään ja pistää muutama jörö jonoon..
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
  5. #35
    Toi mikä sinua vaivaa on varsin yleinen epidemialuontoinen virus joka iskee yleensä tammi-helmikuussa vain tiettyyn kansanosaan. Parantumaton se perhana kerran iskettyään on mutta oireita voi lievittää hankkimalla kaksipyöräisen kulkineen. Mullakin tuo virus "uinui" 18 vuotta ja aktivoitui uudelleen niin pahaksi että oireet oli pakko lievittää.
    Hengessä mukana
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  6. #36
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 25 2010,15:11) kirjoitti
    Ei liity suoranaisesti tekniikkaan, mutta piikillä ajaessasi olet varmasti autoilevan yleisön erityisen mielenkiinnon kohteena, mikä voi joskus aiheuttaa pientä keittämistä. Eli kannattaa varautua henkisesti ja fyysisesti siihen, että välillä joutuu ajelemaan pientareita pitkin.
    Toinen huomioitava asia mitä ei vielä ole mainittu on se, että tetsari kuluttaa lähes tuplasti sen, mitä nelaripyörät. Kakarat puhuvat 7-8 l/100 km kulutuksista, mutta voi olla osasyynä huoltojen puutekin.
    Ajajassa vikaa jos pyörii autojen jaloissa tezarilla..Pitää ajaa silleen,että autoilijat huomaa liikenteessä(sama homma kaikilla mp:illä).Ei sillä että se mikään hirveen säväkkä peli ois liikkumaan isompiin verrattuina,mutta liikenteessä varmasti liikkuu sutjakammin ku 80% autoilijoista,jos näin haluu.
    Tuosta kulutuksesta: saa olla aika rutku kone tezarissa,että saa 8l/100km kulumaan...Oli työn ja tuskan takana että yli 6litraa ylittyi...Ja ajo noihi lukemiin oli sellasta,että lopulta korttiki lähti kuivumaan

    Kulkee muuten kunnossa olevana jopa 160-170kmh mittariin,luulis alottelijan tarpeisiin riittävän!

    R1 07
  7. #37
    Joo ei sillä kyllä yxpäällä tavan 100 heppasen auton jalkoihin jää sinne 120km/h saakka.siitä eteenpäin se ei kyllä enää hyökkää!se on niin pienillä puristuksilla että kyllä sen potkasee melko helposti käymään jos sitä pelkää Jos sitä luotettavuutta haluaa niin NSR on kans ihan hyvä.jos ei halua niin sit aprilia,gagiva tai joku muu
    YZF1000R
  8. #38
    Lainaa (jorim @ Helmi. 25 2010,14:44) kirjoitti
    Eikös teidän perheessä "tasa-arvo" menekkään niin että ilmoitat vaan että toi jammu on sitten tästä alkaen mun käytössä, ole hyvä ja etsi ittellesi joku ajopeli?
    todella hyvin kommentoitu. ja mulla onneks hätävarana kilvetön crossi. mut ehkei aiva nuan uskalleta sanoa jottei tuleva huolto leasing sopimus raukee
  9. #39
    Jupjup. Suu supussa ettei huoltosopimus mee
    "On katsottava tarkkaan, mihin astuu kissa tassuillaan, itse kumminkin ne joutuu nuolemaan."
    * * * *
    Kawasaki GPZ500S -88 : 2010
    Yamaha FZS600 Fazer -99 : 2011->
  10. #40
    palkalla muuten

    Pakko sanoa cagivasta sen verran et mito oli helkkarin hyvin toimiva peli. 26tkm tuli ajettua aikoinaan ja ikinä ei yhtää mitää vikaa. ja oli nopee. ei koskaa yksikää japsi peli kulkenu samoin. kavereiden frecciat oli useinki ruikulla mut mulla ei mitää pahaa sanottavaa mitosta. Ja sama oli siloon kaverin pro sport aprilia. ei mitää vikaa ikinä ja kulki ihan ku mito. helkkarin kiukkusia kinnereitä
  11. #41
    Kaveri kerran kehu että sillä menee aprillllia pro sportti kaks päällä 160.sanoin että nyt hyppään sit takajakkaralle ja otetaan keula Lahteen päin ja koitetaan.molemmat kyyristettiin niin alas kun päästiin ja 130 mittariin loivassa alamäessä.no kävelyreissuhan siitä meinas tulla kun joskus kolmen aikaan yöllä päästettiin menemään ja joku muoviratas siis MUOVIratas siitä hajos!no se oli sitä nuoruusaikaa
    YZF1000R
  12. #42
    No juu tais olla ihan jotain oikee tosissaa vikana siinä mopedis koska tää mun kaverin pro sport kelas kevyesti sen 160 kakspäällä. ja nii meni mitoki. oi oi sitä nuoruusaikaa. se on vaa kans nii kaukana et ei enää muistakkaa kunnolla kuinka kivaa se oli
  13.  
  14. #43
    osaiskohan joku neuvoa kun mulla tetsussa vaihdettu porattu pytty ja uus mäntä ja tulppa, pyörä ei käynnisty ja kastelee vaan tulpan..


    pyörä on tzr 125 -90 yvps
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12