Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    Lainaa DTMM kirjoitti Katso viesti
    Sielläkin on nykyään mahdollista ajaa Harrikalla

    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  2. #32
    Erinomaisia vinkkejä jos olet menossa Venäjälle moottoripyörällä: http://www.peterpanbike.fi/moottorip...?rq=moottoripy
  3. #33
    puolessa tunnissa saatiin riittävästi porukkaa että lähdetään syksyllä Ny-Miami

    takajakkara on vielä tyhjä
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  4. #34
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    takajakkara on vielä tyhjä
    Hitto! Ei lomat riitä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5.  
  6. #35
    Itse ihmetellyt miten edes pystytään järjestämään tällaisia yhteisiä reissuja joissa 2+ pyörää. Nyt 8kk 55tkm tien päällä, ja kohdalle on osunut satoja moottoripyöräilijöitä. Kertaakaan ei ole isompaa kuin kahden mopon sakkia tullut vastaan. Itse kyllä nostan kypärää ja korkealle peterpanin kaltaiselle yritykselle. Entuudestaan tuntematon porukka viedään koviin olosuhteisiin esim. 50C helteisiin, niin kyllähän alkaa olla porukka aika kypsää..itse ajoin tuon pätkän viime kesänä joten mututuntumaa löytyy. Lisäksi vielä kaikkien kuskien erilaiset tarpeet / ajotottumukset / stressisietokyky ym ym. Itse en lähtis matkaa järjestämään . Ja tässäkin viestiketjussa lukee miten omatoimireissulle ei voi lähteä kun tulee pian ongelmia..ainahan niitä tulee, mutta kyllä niistä selviää. Itselle ei kummoisempaa tällä reissulla käynyt kuin bensan loppuminen Meksikon aavikolle, 5 min liftausta ja tuli apuja
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12