Sivu: 35 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435
Tulokset 1021:stä 1035:een 1035:sta
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Uskonjulistuksista foorumilla, ilmeisesti rautalangasta pitää vääntää, että nuo eräässä ketjussa jo poistetut uskontovideot on niitä säännöissä kiellettyjä uskonjulistuksia.
    Ja toisekseen, ne ei liity mitenkään foorumilla käytäviin keskusteluihin moottoripyöristä.
    ja Moderaattoreille pitänee ilmeisesti "rautakangesta" vääntää että ymmärtäisivät luetun tekstin kun kysytään (sanamuoto, teksti, linkki) ja vastata kysymykseeen että voisi muokata julkaisua.

Noh nyt se sitten kuitenkin bannin jälkeen osattiin. Laittaa miettimään foorumin moderointia ???
    AVJ #98
    Super 10
    GR

"Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
    Lainaa Mako_ kirjoitti Katso viesti
    ja Moderaattoreille pitänee ilmeisesti "rautakangesta" vääntää että ymmärtäisivät luetun tekstin kun kysytään (sanamuoto, teksti, linkki) ja vastata kysymykseeen että voisi muokata julkaisua.

Noh nyt se sitten kuitenkin bannin jälkeen osattiin. Laittaa miettimään foorumin moderointia ???

You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

Date the ban will be lifted: Ei koskaan

Elä masennu, mode on aina oikeassa ja me muut väärässä.
    Mode on ********* seuraava...
    alko vittuilee

Mode tulee - oletko valmis? Mode tulee - osaatko psalmis?
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Mode tulee - oletko valmis? Mode tulee - osaatko psalmis?
    Täällähän muitakin kerhosta poistettuja vääräuskoisia... mutta takaisin laumaan hyväksyttyjä.
    alko vittuilee

Ei pidä vääntää vaan kääntää toinen poski...
    Touring

Jos viittaat minun kirjoituksiini, olen ihan itse muokannut omia kirjoituksiani tähän asiaan liittyen.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Jos viittaat minun kirjoituksiini, olen ihan itse muokannut omia kirjoituksiani tähän asiaan liittyen.
    Joo, kyllä huomasin viestisi ennen moderointia ;). Sellasta se on . Mutta joo, säännöt on sääntöjä ja ehkä tarkennus kohdillaan että niille uskonnollisille sivuille ei linkata muutenhan modet menee rajoittamaan sanan vapautta. Toivon tuota korjausta.
    AVJ #98
    Super 10
    GR

Lainaa lario kirjoitti Katso viesti

alko vittuilee

Elä masennu, mode on aina oikeassa ja me muut väärässä.
    Mode on ********* seuraava...
    Masennu, empä hyvinkään .
    AVJ #98
    Super 10
    GR

Joo, kyllä huomasin viestisi ennen moderointia ;). Sellasta se on . Mutta joo, säännöt on sääntöjä ja ehkä tarkennus kohdillaan että niille uskonnollisille sivuille ei linkata muutenhan modet menee rajoittamaan sanan vapautta. Toivon tuota korjausta.
    Edelleen korostan, minun viestiä ei ole kukaan moderoinut.
    Minä itse muutin viestieni sisältöä.
    Modet eivät rajoita sananvapautta.
    Keskustelupalstan omistajataho tai ylläpitotaho luo keskustelupalstan säännöt ja asettaa rajat.
    Ei niitä kannata kepillä kokeilla.
    Jos täällä on nuo uskonnolliset julistukset kiellettyjä, aivan turhaa on kerjätä sellaisten julkituomisilla itselleen turhia rajoitteita tai vaikeuksia.
    Kyllä internettiin mahtuu niitäkin ihan tarpeeksi paremmin aiheeseen sopiville tai vihkiytyneille sivustoille.
    Eiköhän tämä sinun case ole closed ja antaa motskarikirjoitteluiden jatkua ja annetaan moderaattoreille työrauha.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Edelleen korostan, minun viestiä ei ole kukaan moderoinut.
    Minä itse muutin viestieni sisältöä.
    Modet eivät rajoita sananvapautta.
    Keskustelupalstan omistajataho tai ylläpitotaho luo keskustelupalstan säännöt ja asettaa rajat.
    Ei niitä kannata kepillä kokeilla.
    Jos täällä on nuo uskonnolliset julistukset kiellettyjä, aivan turhaa on kerjätä sellaisten julkituomisilla itselleen turhia rajoitteita tai vaikeuksia.
    Kyllä internettiin mahtuu niitäkin ihan tarpeeksi paremmin aiheeseen sopiville tai vihkiytyneille sivustoille.
    Eiköhän tämä sinun case ole closed ja antaa motskarikirjoitteluiden jatkua ja annetaan moderaattoreille työrauha.
    Tarkoitinkin omaa moderointiasi, haluatko että se tänne pastetan kun tuli postina minulle? Minun puolesta saa olla, pientä viilausta toivon.

Edit: Korjaan, eipäs ollutkaan sinun viesti, tarkastin.
    AVJ #98
    Super 10
    GR

Luinpa välillä taas teidän FB-sivuja...kysynkin mikä on moderointipolitiikkka kaupallisten ilmojen suhteen siellä?

Myynti-ilmot ainakin poistuu, mutta mites yritysten, taikka asiamiesten ilmoittelu?

Eilenkin ryhmään liittyi uusi jäsen, jonka ensimmäinen kirjoitus oli newbie-tyylinen provosointi vakuutuksista.
    Eikä aikaakaan, kun selvisi että keskustelun aloittaja oli vakuutusasiamies...poistoon, sanoisin minä.

Missä menee kaupallisten ilmoittelun raja siis?

Käsittääkseni Mimoto yms. ei saa mainostaa sivuilla?
    Jos joku menisi myymään markkinoille nahankäsittelytuotteita, saisiko niitä mainostaa?
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
    Motorg ry, puheenjohtaja Goofy S:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Luinpa välillä taas teidän FB-sivuja...kysynkin mikä on moderointipolitiikkka kaupallisten ilmojen suhteen siellä?

Myynti-ilmot ainakin poistuu, mutta mites yritysten, taikka asiamiesten ilmoittelu?

Eilenkin ryhmään liittyi uusi jäsen, jonka ensimmäinen kirjoitus oli newbie-tyylinen provosointi vakuutuksista.
    Eikä aikaakaan, kun selvisi että keskustelun aloittaja oli vakuutusasiamies...poistoon, sanoisin minä.

Jos joku menisi myymään markkinoille nahankäsittelytuotteita, saisiko niitä mainostaa?
    Oletan että tarkoitat Facebook-ryhmää nimeltä "Moottoripyora.org".
    Valitettavasti kyseinen ryhmä ei ole Motorg ry:n hallinnoima emmekä siis voi vaikuttaa ko. sivuston moderointipolitiikkaan.

"Virallinen" ryhmämme Facebook-sivustolla on nimeltään "Motorg ry".
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green (Orange is new green...)
    Asia selvä, olet oikeassa, tosin katsoin että ns. säännöt ja myös ylläpitäjät vaikuttivat kovin tutuilta...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    "Virallinen" ryhmämme Facebook-sivustolla on nimeltään "Motorg ry".
    Eikä tuokaan ole ryhmä vaan yksipuolinen ilmoituskanava jossa ilmoitetaan motorg ry:n jutuista.
    S1000XR & XChallenge
    gozamite-blogi
  15.  
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, koulutusvastaava Nitrous:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Hälsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti

Facebookissa on siinä viestin vieressä ne kolme pistettä. Niistä klikkaamalla löytyy "Anna palautetta tai ilmianna tämä kommentti" -namiska. Tuota klikkaamalla menee tieto sitten ko. ryhmän ylläpitäjille.

Edit. Ja sama toiminto keskustelun aloituksessa löytyy siitä aloituksen oikeessa yläkulmassa olevasta katollaan olevasta korpin natsasta.
    Superbike #7
Sivu: 35 / 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435