Sivu: 35 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1021:stä 1050:een 1054:sta
  1. #1021
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Uskonjulistuksista foorumilla, ilmeisesti rautalangasta pitää vääntää, että nuo eräässä ketjussa jo poistetut uskontovideot on niitä säännöissä kiellettyjä uskonjulistuksia.
    Ja toisekseen, ne ei liity mitenkään foorumilla käytäviin keskusteluihin moottoripyöristä.
    ja Moderaattoreille pitänee ilmeisesti "rautakangesta" vääntää että ymmärtäisivät luetun tekstin kun kysytään (sanamuoto, teksti, linkki) ja vastata kysymykseeen että voisi muokata julkaisua.

    Noh nyt se sitten kuitenkin bannin jälkeen osattiin. Laittaa miettimään foorumin moderointia ???
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  2. #1022
    Lainaa Mako_ kirjoitti Katso viesti
    ja Moderaattoreille pitänee ilmeisesti "rautakangesta" vääntää että ymmärtäisivät luetun tekstin kun kysytään (sanamuoto, teksti, linkki) ja vastata kysymykseeen että voisi muokata julkaisua.

    Noh nyt se sitten kuitenkin bannin jälkeen osattiin. Laittaa miettimään foorumin moderointia ???

    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan


    Elä masennu, mode on aina oikeassa ja me muut väärässä.
    Mode on ********* seuraava...
  3. #1023
    Mode tulee - oletko valmis? Mode tulee - osaatko psalmis?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  4. #1024
    Lainaa vetomies kirjoitti Katso viesti
    Mode tulee - oletko valmis? Mode tulee - osaatko psalmis?
    Täällähän muitakin kerhosta poistettuja vääräuskoisia... mutta takaisin laumaan hyväksyttyjä.
  5. #1025
    Lainaa Mako_ kirjoitti Katso viesti
    ja Moderaattoreille pitänee ilmeisesti "rautakangesta" vääntää että ymmärtäisivät luetun tekstin kun kysytään (sanamuoto, teksti, linkki) ja vastata kysymykseeen että voisi muokata julkaisua.

    Noh nyt se sitten kuitenkin bannin jälkeen osattiin. Laittaa miettimään foorumin moderointia ???
    Ei pidä vääntää vaan kääntää toinen poski...
    Supermoto
  6. #1026
    Lainaa Mako_ kirjoitti Katso viesti
    ja Moderaattoreille pitänee ilmeisesti "rautakangesta" vääntää että ymmärtäisivät luetun tekstin kun kysytään (sanamuoto, teksti, linkki) ja vastata kysymykseeen että voisi muokata julkaisua.

    Noh nyt se sitten kuitenkin bannin jälkeen osattiin. Laittaa miettimään foorumin moderointia ???
    Jos viittaat minun kirjoituksiini, olen ihan itse muokannut omia kirjoituksiani tähän asiaan liittyen.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  7. #1027
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Jos viittaat minun kirjoituksiini, olen ihan itse muokannut omia kirjoituksiani tähän asiaan liittyen.
    Joo, kyllä huomasin viestisi ennen moderointia ;). Sellasta se on . Mutta joo, säännöt on sääntöjä ja ehkä tarkennus kohdillaan että niille uskonnollisille sivuille ei linkata muutenhan modet menee rajoittamaan sanan vapautta. Toivon tuota korjausta.
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  8. #1028
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti

    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan


    Elä masennu, mode on aina oikeassa ja me muut väärässä.
    Mode on ********* seuraava...
    Masennu, empä hyvinkään .
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  9. #1029
    Lainaa Mako_ kirjoitti Katso viesti
    Joo, kyllä huomasin viestisi ennen moderointia ;). Sellasta se on . Mutta joo, säännöt on sääntöjä ja ehkä tarkennus kohdillaan että niille uskonnollisille sivuille ei linkata muutenhan modet menee rajoittamaan sanan vapautta. Toivon tuota korjausta.
    Edelleen korostan, minun viestiä ei ole kukaan moderoinut.
    Minä itse muutin viestieni sisältöä.
    Modet eivät rajoita sananvapautta.
    Keskustelupalstan omistajataho tai ylläpitotaho luo keskustelupalstan säännöt ja asettaa rajat.
    Ei niitä kannata kepillä kokeilla.
    Jos täällä on nuo uskonnolliset julistukset kiellettyjä, aivan turhaa on kerjätä sellaisten julkituomisilla itselleen turhia rajoitteita tai vaikeuksia.
    Kyllä internettiin mahtuu niitäkin ihan tarpeeksi paremmin aiheeseen sopiville tai vihkiytyneille sivustoille.
    Eiköhän tämä sinun case ole closed ja antaa motskarikirjoitteluiden jatkua ja annetaan moderaattoreille työrauha.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  10. #1030
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Edelleen korostan, minun viestiä ei ole kukaan moderoinut.
    Minä itse muutin viestieni sisältöä.
    Modet eivät rajoita sananvapautta.
    Keskustelupalstan omistajataho tai ylläpitotaho luo keskustelupalstan säännöt ja asettaa rajat.
    Ei niitä kannata kepillä kokeilla.
    Jos täällä on nuo uskonnolliset julistukset kiellettyjä, aivan turhaa on kerjätä sellaisten julkituomisilla itselleen turhia rajoitteita tai vaikeuksia.
    Kyllä internettiin mahtuu niitäkin ihan tarpeeksi paremmin aiheeseen sopiville tai vihkiytyneille sivustoille.
    Eiköhän tämä sinun case ole closed ja antaa motskarikirjoitteluiden jatkua ja annetaan moderaattoreille työrauha.
    Tarkoitinkin omaa moderointiasi, haluatko että se tänne pastetan kun tuli postina minulle? Minun puolesta saa olla, pientä viilausta toivon.

    Edit: Korjaan, eipäs ollutkaan sinun viesti, tarkastin.
    AVJ #98
    Super 10
    GR

    "Jeesus sanoi, "Minä olen tie, totuus ja elämä."
  11. #1031
    Luinpa välillä taas teidän FB-sivuja...kysynkin mikä on moderointipolitiikkka kaupallisten ilmojen suhteen siellä?

    Myynti-ilmot ainakin poistuu, mutta mites yritysten, taikka asiamiesten ilmoittelu?

    Eilenkin ryhmään liittyi uusi jäsen, jonka ensimmäinen kirjoitus oli newbie-tyylinen provosointi vakuutuksista.
    Eikä aikaakaan, kun selvisi että keskustelun aloittaja oli vakuutusasiamies...poistoon, sanoisin minä.

    Missä menee kaupallisten ilmoittelun raja siis?

    Käsittääkseni Mimoto yms. ei saa mainostaa sivuilla?
    Jos joku menisi myymään markkinoille nahankäsittelytuotteita, saisiko niitä mainostaa?
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  12. #1032
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Luinpa välillä taas teidän FB-sivuja...kysynkin mikä on moderointipolitiikkka kaupallisten ilmojen suhteen siellä?

    Myynti-ilmot ainakin poistuu, mutta mites yritysten, taikka asiamiesten ilmoittelu?

    Eilenkin ryhmään liittyi uusi jäsen, jonka ensimmäinen kirjoitus oli newbie-tyylinen provosointi vakuutuksista.
    Eikä aikaakaan, kun selvisi että keskustelun aloittaja oli vakuutusasiamies...poistoon, sanoisin minä.

    Missä menee kaupallisten ilmoittelun raja siis?

    Käsittääkseni Mimoto yms. ei saa mainostaa sivuilla?
    Jos joku menisi myymään markkinoille nahankäsittelytuotteita, saisiko niitä mainostaa?
    Oletan että tarkoitat Facebook-ryhmää nimeltä "Moottoripyora.org".
    Valitettavasti kyseinen ryhmä ei ole Motorg ry:n hallinnoima emmekä siis voi vaikuttaa ko. sivuston moderointipolitiikkaan.

    "Virallinen" ryhmämme Facebook-sivustolla on nimeltään "Motorg ry".
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  13. #1033
    Asia selvä, olet oikeassa, tosin katsoin että ns. säännöt ja myös ylläpitäjät vaikuttivat kovin tutuilta...
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until after 50.
  14. #1034
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    "Virallinen" ryhmämme Facebook-sivustolla on nimeltään "Motorg ry".
    Eikä tuokaan ole ryhmä vaan yksipuolinen ilmoituskanava jossa ilmoitetaan motorg ry:n jutuista.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  15. #1035
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kaj kirjoitti Katso viesti
    Luinpa välillä taas teidän FB-sivuja...kysynkin mikä on moderointipolitiikkka kaupallisten ilmojen suhteen siellä?

    Myynti-ilmot ainakin poistuu, mutta mites yritysten, taikka asiamiesten ilmoittelu?

    Eilenkin ryhmään liittyi uusi jäsen, jonka ensimmäinen kirjoitus oli newbie-tyylinen provosointi vakuutuksista.
    Eikä aikaakaan, kun selvisi että keskustelun aloittaja oli vakuutusasiamies...poistoon, sanoisin minä.

    Missä menee kaupallisten ilmoittelun raja siis?

    Käsittääkseni Mimoto yms. ei saa mainostaa sivuilla?
    Jos joku menisi myymään markkinoille nahankäsittelytuotteita, saisiko niitä mainostaa?
    Facebookissa on siinä viestin vieressä ne kolme pistettä. Niistä klikkaamalla löytyy "Anna palautetta tai ilmianna tämä kommentti" -namiska. Tuota klikkaamalla menee tieto sitten ko. ryhmän ylläpitäjille.

    Edit. Ja sama toiminto keskustelun aloituksessa löytyy siitä aloituksen oikeessa yläkulmassa olevasta katollaan olevasta korpin natsasta.
    Superbike #7
  16. #1036
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Mihin ne K-Päkän langat katoavat ja miksi?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #1037
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Mihin ne K-Päkän langat katoavat ja miksi?
    Odottelehan rauhassa
    Jos on jo ostohousut jalassa niin pese kerran
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  18. #1038
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Asia kunnossa. Palailee siis jossain välissä...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  19. #1039
    Esso.k
    risuja- mikä mahtaa olla motiivi korona keskutelun sirrosta paskikseen? poissa näkyvistä nii ikävätki asiat lakkaa olemasta vai kokeeko pikku mussukat ahdistusta? vai onko moderaattori saanu oppinsasuoaraan pohjoiskoreasta mut joo oikeesti- voiha sen piilottaa pois silmistä mutta ei semuuta tosiasiota ja jos kokoontumiset kielletää nii ne kiellettää ja nämä asiat ny koskee jokasta myöskin prätkäkuskia sekä aihe on ajankohtanen- joku puupää sano että sairastuu siihe jos on sairastuaksee- pointti kuitenki on se ettei sairastuttas jokane samaa aikaa-jokanen varmaa osaa laskee yks plus kas mitä varte aihe on laitettu piiloo
  20. #1040
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Oma arvaus on, että Korona ei liity suoranaisesti moottoripyöräilyyn, joten oikea paikka keskustelulle on paskis.
    Superbike #7
  21. #1041
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    risuja- mikä mahtaa olla motiivi korona keskutelun sirrosta paskikseen? poissa näkyvistä nii ikävätki asiat lakkaa olemasta vai kokeeko pikku mussukat ahdistusta? vai onko moderaattori saanu oppinsasuoaraan pohjoiskoreasta mut joo oikeesti- voiha sen piilottaa pois silmistä mutta ei semuuta tosiasiota ja jos kokoontumiset kielletää nii ne kiellettää ja nämä asiat ny koskee jokasta myöskin prätkäkuskia sekä aihe on ajankohtanen- joku puupää sano että sairastuu siihe jos on sairastuaksee- pointti kuitenki on se ettei sairastuttas jokane samaa aikaa-jokanen varmaa osaa laskee yks plus kas mitä varte aihe on laitettu piiloo
    Käytä uusimmat viestit toimintoa, niin saat paskiksen paremmin näkyviin.

    Itelleni ei siitä osastosta vaikuta mikään olevan piilossa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #1042
    Esso.k
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Käytä uusimmat viestit toimintoa, niin saat paskiksen paremmin näkyviin.

    Itelleni ei siitä osastosta vaikuta mikään olevan piilossa.
    joo mulla se jauhanta osa ei näy jostain syystä ellei ole kirjannu sisään-sitä tarkotin piilottamisella-mut mulla ei ole siipiä johtuuko siitä?
  23. #1043
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    joo mulla se jauhanta osa ei näy jostain syystä ellei ole kirjannu sisään-sitä tarkotin piilottamisella-mut mulla ei ole siipiä johtuuko siitä?
    Paskis ei näy ilman kirjautumista ja siivillä ei ole vakutusta.
  24. #1044
    Lainaa Esso.k kirjoitti Katso viesti
    risuja- mikä mahtaa olla motiivi korona keskutelun sirrosta paskikseen? poissa näkyvistä nii ikävätki asiat lakkaa olemasta vai kokeeko pikku mussukat ahdistusta? vai onko moderaattori saanu oppinsasuoaraan pohjoiskoreasta mut joo oikeesti- voiha sen piilottaa pois silmistä mutta ei semuuta tosiasiota ja jos kokoontumiset kielletää nii ne kiellettää ja nämä asiat ny koskee jokasta myöskin prätkäkuskia sekä aihe on ajankohtanen- joku puupää sano että sairastuu siihe jos on sairastuaksee- pointti kuitenki on se ettei sairastuttas jokane samaa aikaa-jokanen varmaa osaa laskee yks plus kas mitä varte aihe on laitettu piiloo
    Joo, kommentoin ja matkailu osioon pääkaupunkiseudun ja muun suomen välisestä tartuntatilanteesta ja poishan se sieltä siivottiin. no, eipä tuo haittaa. Syljeskellään oikealle ja vasemmalle ja vedellään paljaalla pitkin suomea aurinkolasit päässä niin että parta hulmuaa.
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  25. #1045
    Lainaa Järkäle kirjoitti Katso viesti
    Joo, kommentoin ja matkailu osioon pääkaupunkiseudun ja muun suomen välisestä tartuntatilanteesta ja poishan se sieltä siivottiin. no, eipä tuo haittaa. Syljeskellään oikealle ja vasemmalle ja vedellään paljaalla pitkin suomea aurinkolasit päässä niin että parta hulmuaa.
    En ole moderaattori, enkä ole nähnyt pois siivottua viestiäsi, mutta tuolla sivun yläosassa oikealla olevia keskustelun sääntöjä kannattaa vilkaista jos tulee moderoiduksi. Äkkiä ajatellen sääntökohdat 2, 3 ja 6 ovat todennäköisimpiä syitä, miksi koronaviesti keskusteluketjusta katoaisi.

    Edit. Myös kohta 5, mikäli viestin katsotaan kuuluvan jo paskiksessa käytävään koronakeskusteluun.
  26. #1046
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    En ole moderaattori, enkä ole nähnyt pois siivottua viestiäsi, mutta tuolla sivun yläosassa oikealla olevia keskustelun sääntöjä kannattaa vilkaista jos tulee moderoiduksi. Äkkiä ajatellen sääntökohdat 2, 3 ja 6 ovat todennäköisimpiä syitä, miksi koronaviesti keskusteluketjusta katoaisi.

    Edit. Myös kohta 5, mikäli viestin katsotaan kuuluvan jo paskiksessa käytävään koronakeskusteluun.
    Niinkuin mainitsin, kommentoin matkailu-osioon. Keskusteluketjussa suunniteltiin reissua tulevana kesänä, mutta koska Korona niin matka pitääkin tehdä pääkaupunkiseudulta alkaen kotimaahan. Soiko kenelläkään kellot?

    Foorumilla on muitakin käyttäjiä kuin pelkkää rata-ajoa tai kurapyöräilyä harrastavia. Matkailu moottoripyörällä liittyy hyvin olennaisesti moottoripyöräilyyn ja sen harrastamiseen ja täten foorumin tarkoitukseen. Valitettavasti Korona vaikuttaa tätä kautta merkittävästi moottoripyöräilyyn ja sillä tehtävään matkustamiseen.

    Kuulun itse ja osa lähipiiriäni riskiryhmään, tartunnan saaminen itselle tai läheiselle saattaa olla kohtalokas. Tällä tietoa tämän kesän matkat on peruttu. Toistaiseksi emme voi puolisoni kanssa tavata lähisukulaisiamme. Emmekä ole ainoat.

    Julkisuudessa käyätävä keskustelu on ristiriitaista. Jopa THL tuntuu olevan sitä mieltä että virus leviää liian hitaasti. Laumasuojasta näyttää tulevan seuraava strategia. Koulut päätettiin avata. Puhutaan hallitusta leviämisestä. Tämä kuulostaa pähkähullulta. Taudin sairastaminenkaan ei ilmeisesti takaa immuniteettia. Miksei malarian tai koleran anneta levitä hallitusti?

    Myönnän että tätä voi jaanata loputtomiin, joten tämä riittää tästä aiheesta osaltani.
    "En mää *täss syyllist kaipaa yhtikäs, Lahtist ja konekiväärii mää kaipasin"

    Clutch - The Regulator
  27. #1047
    Lainaa Järkäle kirjoitti Katso viesti
    Niinkuin mainitsin, kommentoin matkailu-osioon. Keskusteluketjussa suunniteltiin reissua tulevana kesänä, mutta koska Korona niin matka pitääkin tehdä pääkaupunkiseudulta alkaen kotimaahan. Soiko kenelläkään kellot?

    Foorumilla on muitakin käyttäjiä kuin pelkkää rata-ajoa tai kurapyöräilyä harrastavia. Matkailu moottoripyörällä liittyy hyvin olennaisesti moottoripyöräilyyn ja sen harrastamiseen ja täten foorumin tarkoitukseen. Valitettavasti Korona vaikuttaa tätä kautta merkittävästi moottoripyöräilyyn ja sillä tehtävään matkustamiseen.

    Kuulun itse ja osa lähipiiriäni riskiryhmään, tartunnan saaminen itselle tai läheiselle saattaa olla kohtalokas. Tällä tietoa tämän kesän matkat on peruttu. Toistaiseksi emme voi puolisoni kanssa tavata lähisukulaisiamme. Emmekä ole ainoat.

    Julkisuudessa käyätävä keskustelu on ristiriitaista. Jopa THL tuntuu olevan sitä mieltä että virus leviää liian hitaasti. Laumasuojasta näyttää tulevan seuraava strategia. Koulut päätettiin avata. Puhutaan hallitusta leviämisestä. Tämä kuulostaa pähkähullulta. Taudin sairastaminenkaan ei ilmeisesti takaa immuniteettia. Miksei malarian tai koleran anneta levitä hallitusti?

    Myönnän että tätä voi jaanata loputtomiin, joten tämä riittää tästä aiheesta osaltani.
    Eikö ole parempi huolehtia siitä omasta suojautumisesta, eikä syyllistää koko harrastajakuntaa? Ei tätä maata ja maailmaa voi loputtomiin pitää karanteenissa.
  28. #1048
    Poistellaanko täällä randomilla viestejä vai miten en näe enää eilistä viestiäni Helsingin pysäköintiin liittyen?
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  29. #1049
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Desmosedici kirjoitti Katso viesti
    Poistellaanko täällä randomilla viestejä vai miten en näe enää eilistä viestiäni Helsingin pysäköintiin liittyen?
    MP-pysäköinnistä keskustelevassa ketjussa keskustelu harhaantui Kaupunkisuunnittelun perusteisiin, Virkamiehiehiin, Poliitikoihin, Puolueisiin, Autoilun saastuttavuuteen, Vihreisiin arvoihin, Ympäristöasioihin, Kantakaupungin Väkilukuun yms sinänsä mielenkiintoisiin, mutta ketjun aiheeseen liittymättömiin asioihin.

    Viestisi poistettiin osana isompaa operaatiota jossa näitä siivoiltiin.
    Viimeksi muokannut: suopo; 20.05.2021 klo 11:59.
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  30.  
  31. #1050
    Honda CB 750 F2 Seven Fifty. rane58:n avatar
    Liittyi Oct 2005
    ESPOO
    MotOrg ry jäsen
    -Miksiköhän sain ilmoituksen että poistivat MP-tallipaikan ilmoitukseni jossa vuokraan sitä....?
    Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.

    Myytävää; https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912
Sivu: 35 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2533343536 ViimeinenViimeinen