G
Guest
Guest
Jos taikka kun kuva on sen kokoinen, että joutuu sivusuunnassa scrollaamaan...tekee se silloin topikin lukemisen/seuraamisen "ikäväksi".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet ihan oikeassa ja kyllä tuo minuakin häiritsee, mutta olen sitä mieltä että sanktiointi pitäisi ehdottomasti kohdistaa aiheuttajaan eikä itse keskustelunaiheeseen. Mielestäni täällä annetaan aivan turhan harvoin bannia ja varoituksia, mun puolesta saisi olla paljon tiukempikin linja.Kun siellä on mukana sellaisia kirjoittajia, jotka eivät voi tai halua kirjoittaa asiasta ASIALLISESTI. He käyttävät viesteissään tahallaan provosoivia ilmauksia ja halventavia nimityksiä. V**un neekerit ja mutakuonot ovat tavanomaisimpia esimerkkejä moisesta.
Tämänkin ymmärrän, mutta pitääkö nykypäivänä lähteä olettamuksesta että yli 800pikseliä leveät kuvat levittävät sivua noin paljon? Mä en oikein millään jaksa uskoa, että tollanen 1024 leveä kuva levittää kenenkään näyttöä nykypäivänä.Jos taikka kun kuva on sen kokoinen, että joutuu sivusuunnassa scrollaamaan...tekee se silloin topikin lukemisen/seuraamisen "ikäväksi".
Vähän voin tarkentaa. Eli tein uuden topicin jonka otsikoksi laitoin näin se homma etenee, laitoin linkin Iltalehti ja tekstin mitenköhän olisi käynyt jos kyseessä olisi ollut joku moottoripyöräilijä. Mitä poistettavaa tuossa on?^Tarkennatko vähän? Varmaan sinne nyt "mitään" saa kirjoittaa. Mutta toki jotain rajaa jopa jaskanpauhannallakin.![]()
No mutta hienoa, että heitetään topikit jonnekkin kertomatta siitä kenellekkään. Ai niin mutta tämähän onkin universumin suurin ja kaunein foorumi jossa ei kenellekkään tarvitse mitään erikseen infota, kun jokainen voi arvailla mihin viestit katoaa/siirtyy.Mä oisin äkkiä veikannut tuon löytyvän täältä, jonne se olisi kuulunutkin. Mutta ei..
Eipäs kun joopas, siellähän se viimeisenä onkin, ku vaan otti ja skrollas alas saakka!
Juu ei siinä mitään, saa noita meikäläisen postauksia viskoa ihan mihin tykkää. Se vaan pistää pikkusen vituttamaan, kun ei tiedä onko siirretty/poistettu/vai mitä on tehty ja miksi. Näitäkään viestejä ei olisi tarvinnut kirjoittaa, jos modet viitsisi sen verran nähdä vaivaa, että infoaa mitä on tullut touhuttua. Se on melko omituista, että täällä sitä ei viitsitä tehdä, kun se isommillakin foorumeilla onnistuu.^Tämä on vain mun mielipide, mutta se että siellä ois kymmenittäin lukittuja tommosia, ei kans oo kamalan kiva. Moni tuon topicin uutisista kun on siirretty tonne samalla tavalla.
Mä en ole tuota siirtänyt, mutta kun tarkensit, löytyihän se vallan helposti sieltä minne se kuuluikin.
Muut ovat varmaan ite hoksanneet viestinsä sieltä, tai sitten eivät ole pitäneet uutistaan niin tärkeänä, että olisivat kyselleet perään? Tiiä siitä sitten.
Ja myönnän etten mä ainakaan ole jaksanut tommosista pikkusiirroista laitella infoa minnekään / kenellekään.
Aina tuo sama selitys... Niinkuin tuossa aikaisemmin totesin: Se on melko omituista, että täällä sitä ei viitsitä tehdä (edit: muka ehditä), kun se isommillakin foorumeilla onnistuu. Ja ihan samalla tavalla ne sielläkin sitä vapaaehtoisesti tekee. Montako sekuntia enemmän siinä menee aikaa kun iskee topikin vaikka lukkoon ja kirjoittaa siihen viestin vielä perään, että "iskin lukkoon - aihe perseestä" tms.? Luulisi tuohon nyt aikaa riittävän jos on kerran aikaa siirrellä/poistella. Eikä tarvitsisi jälkikäteen käydä näitä keskusteluja siitä mitä ja miksi ja minne. Helpottaisi kaikkien elämää, vai onko muutosvastarinta liian suuri? Itse en ainakaan olisi kertaakaan kysellyt, jos noin olisi toimittu.^Täältä poistellaan ja siirrellään viestejä päivittäin aika paljon. Ja jokainen meistä tekee tätä vapaaehtoisesti.
Aina vain ei aika piisaa tuohon selittelyyn. Parhaissa tapauksissa sitten vielä saa vääntää moneen otteeseen rautalangasta miksi näin nyt sitten tehtiin..
No sen olisi esim. voinut laittaa lukkoon, pistää loppuun viesti siirretty ja linkin mihin siirretty. Vaikeaa, eikö. Ja aikaa olisi mennyt? Mitä väliä sillä on onko tuolla lukotettuja topikkeja kun ne valuu alaspäin ja alaspäin ja alaspäin ja jossain vaiheessa häviää niinkuin kaikki muutkin... Ja pakkoko se on sitten niihin privoihin vastata?No mihin esimerkiksi sun viestin siirrosta olisi pitänyt ilmoittaa, se kun kuitenkin siirrettiin ihan hyvin oleelliseen paikkaan? Joskaan sinä et sitä tiennyt, jos kerran olet ollut pitkään pois.
Ja kyllä mä myönnän, että mä en edes viitsi tuota tehdä, koska en jaksa sitten esim. privana käydä vääntöä siitä, että viestin kirjoittajan mielestä olin toiminut tietenkin väärin.
Silloin nimenomaan sitä jälkipyykkiä pääsee pesemään, jos vaivautuu ilmoittamaan, että hei, se olin minä. Sitten olen natsi ja kaikkea kivaa. Ja olen toiminut miten olen toiminut vain siksi, että ajattelen asiasta toisin jne.. Mikä sitten ei ole koskaan peruste. Btw.![]()