Sivu: 2 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 1054:sta
  1. #31
    Lainaa (Mosse @ Helmi. 01 2010,10:17) kirjoitti
    Kuten on helvetin monta kertaa todettua näissä väännöissä, paskanjauhantaosasto on erittäin tärkeä osa tätä foorumia, joka pitää käyttäjien mielenkiintoa yllä ja ihmiset käymässä täällä. Joku kylmä asiapitoinen foorumi ei olisi lähellekään yhtä houkutteleva. Ja mitä enemmän kävijöitä, sitä enemmän keskustelua syntyy asiasta kuin asiasta, niin ns. asiallisissa aiheissa, kuin paskanjauhannassakin.
    Ja mitä enemmän kävijöitä, sen paremmin tulee .orgille tai Motorgille sponsoreita. Vai ei kai nuo bannerit etusivulla ole ilmaisia olleet?
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  2. #32
    Paskanjauhanta-osio hiiteen. Ei sillä mitään tee kerta sitäkin moderoidaan rankalla kädellä.




    P.S: Bikes'n Babesin vois jättää*
    563+
  3. #33
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa (wekkuli @ Helmi. 01 2010,11:33) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Helmi. 01 2010,10:17) kirjoitti
    Kuten on helvetin monta kertaa todettua näissä väännöissä, paskanjauhantaosasto on erittäin tärkeä osa tätä foorumia, joka pitää käyttäjien mielenkiintoa yllä ja ihmiset käymässä täällä. Joku kylmä asiapitoinen foorumi ei olisi lähellekään yhtä houkutteleva. Ja mitä enemmän kävijöitä, sitä enemmän keskustelua syntyy asiasta kuin asiasta, niin ns. asiallisissa aiheissa, kuin paskanjauhannassakin.
    Ja mitä enemmän kävijöitä, sen paremmin tulee .orgille tai Motorgille sponsoreita. Vai ei kai nuo bannerit etusivulla ole ilmaisia olleet?
    Ei tietenkään. Tottakai me niistä ollaan maksettu.

    Paskikselle on oma paikkansa. Se pitää muut osiot siistimpänä vitseistä, "hauskoista" kuvista ja muusta skeidasta. Sitäpaitsi se on loistavaa viihdettä tylsänä työpäivänä.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  4. #34
    Lainaa (jussa79 @ Tammi. 31 2010,20:24) kirjoitti
    Toinen itseäni kovasti kiinnostava kysymys on tuo köpin julkituoma "sopiva kuvakoko".
    Mikä kuvakoko on .orgiin sopiva, kun liian isot poistetaan automaattisesti köpin toimesta tuolta bikes and babes osioista.

    Omasta mielestäni kuvien kuuluisi saada olla reilun kokoisia että niistä jotain näkeekin (etenkin tuolla bikes and babesissa!!)
    Niin, tähän en ainakaan itse ole vielä vastausta saanut.

    Mikä se tämän foorumin maksimi kuvakoko sitten oikein on?
    Tuolla jossain jussa mainitsi että olisi kerrottu leveyden maksimin olevan 800pikseliä, joten sekö se sitten on?

    Kaikki kunnia ja kiitos rajoille, mutta edelleen olen sitä mieltä että kyllä tänä päivänä joka taloudessa on sen kokoinen ja sellaisella resoluutiolla oleva näyttö, että 1024x768 pitää mahtua näytölle.
    Tuon kokoiset kuvat ei venytä edes tota miniläppärin näyttöä .

    Noh eipä siinä, tämähän on helposti ratkaistu kun en vaan sitten enää postaa noita kuvia
  5. #35
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    Lainaa (samserious @ Helmi. 03 2010,09:30) kirjoitti
    Lainaa (jussa79 @ Tammi. 31 2010,20:24) kirjoitti
    Toinen itseäni kovasti kiinnostava kysymys on tuo köpin julkituoma "sopiva kuvakoko".
    Mikä kuvakoko on .orgiin sopiva, kun liian isot poistetaan automaattisesti köpin toimesta tuolta bikes and babes osioista.

    Omasta mielestäni kuvien kuuluisi saada olla reilun kokoisia että niistä jotain näkeekin (etenkin tuolla bikes and babesissa!!)
    Niin, tähän en ainakaan itse ole vielä vastausta saanut.

    Mikä se tämän foorumin maksimi kuvakoko sitten oikein on?
    Tuolla jossain jussa mainitsi että olisi kerrottu leveyden maksimin olevan 800pikseliä, joten sekö se sitten on?

    Kaikki kunnia ja kiitos rajoille, mutta edelleen olen sitä mieltä että kyllä tänä päivänä joka taloudessa on sen kokoinen ja sellaisella resoluutiolla oleva näyttö, että 1024x768 pitää mahtua näytölle.
    Tuon kokoiset kuvat ei venytä edes tota miniläppärin näyttöä .

    Noh eipä siinä, tämähän on helposti ratkaistu kun en vaan sitten enää postaa noita kuvia *
    Mun tietääkseni yleensä pointti ei olekaan se, ettei ne mahdu tietokoneen näytölle, vaan ylisuuret kuvat hidastavat foorumin latautumista. Postaamalla megan kuvia johonkin keskusteluun aiheutetaan turhaa liikennettä joka tukkii palvelinta aivan turhaan.

    Myös kannattaisi ymmärtää, että nykypäivänä tätä foorumia selataan jo aika paljon muillakin laitteilla kuin tietokoneella. Ainakin allekirjoittaneen tulee lueskeltua näitä keskusteluja kännykällä. GPRS yhteyden perässä ei ole hauskaa yrittää selailla esim. tekniikkapuolen keskustelua jonne joku on postannut jumalattoman kokoisia kuvia. Paskiksen kuva- ja videoketjuista on helppoa pysyä poissa, mutta tekniikassa, ratafoorumilla tai muualla ei tarvitsisi kovinkaan suuria kuvia mielestäni olla. Kyllä ne kuvat halutessaan jaksaa klikata auki linkistäkin.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  6. #36
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    ^^ja ^^^Ne kuvathan voi postata vaikka linkkinä. Toimii.

    Eniten noissa kuvaketjuissa häiritsee kuvalainaukset. Niihin kun edes porukka viitsisi muuttaa ne kuvalainaukset linkeiksi, ei tarvitsisi katsoa samaa kuvaa alaspäin skrollatessaan kymmentä kertaa.



    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  7. #37
    Linkit ei ole kovin kivoja tuohon tarkoitukseen, mutta isoista kuvalainauksista annetaan toisaalla suoraan bannia..

    e. toki voi laittaa _myös_ linkin että mistä löytyy kuvasta esim. taustakuvakokoinen versio...



  8. #38
    (poistettu tili)
    Lainaa (Terhi @ Helmi. 03 2010,10:03) kirjoitti
    ^^ja ^^^Ne kuvathan voi postata vaikka linkkinä. Toimii.

    Eniten noissa kuvaketjuissa häiritsee kuvalainaukset. Niihin kun edes porukka viitsisi muuttaa ne kuvalainaukset linkeiksi, ei tarvitsisi katsoa samaa kuvaa alaspäin skrollatessaan kymmentä kertaa.
    No kuvan lainaukset on tosi tyhmiä. Mutta niin on linkitkin, erityisesti kännykällä niitä ei kyllä kätevästi katsele. Kaippa jokainen voi katsoa laittamansa kuvan koon, tuliko "ylileveä" joka estää tekstin lukemisen kun pitää scrollailla sivuttain. Ei liene vaikeeta.
  9. #39
    Lainaa (R2-D2 @ Helmi. 03 2010,10:11) kirjoitti
    Kaippa jokainen voi katsoa laittamansa kuvan koon, tuliko "ylileveä" joka estää tekstin lukemisen kun pitää scrollailla sivuttain. Ei liene vaikeeta.
    On osoittautunut liian vaikeaksi.

    Olen sitten näitä joko a) muuttanut linkeiksi, taikka sitten myöhemmin b) poistanut ylisuuret kuvat.
  10. #40
    Lainaa (Terhi @ Helmi. 03 2010,10:03) kirjoitti
    ^^ja ^^^Ne kuvathan voi postata vaikka linkkinä. Toimii.

    Eniten noissa kuvaketjuissa häiritsee kuvalainaukset. Niihin kun edes porukka viitsisi muuttaa ne kuvalainaukset linkeiksi, ei tarvitsisi katsoa samaa kuvaa alaspäin skrollatessaan kymmentä kertaa.
    Kuvalainauksista ihan samaa mieltä Mutta jos nyt otetaan esimerkiksi toi bikes&babes, niin en mä ainakaan viitsi siellä vielä klikata erikseen jotain linkkejä... Kyllä se threadi on minun mielestä just sitä varten että ne kuvat on siinä suoraan nähtävillä.

    Lainaa (Juutana @ Helmi. 03 2010,10:01) kirjoitti
    Mun tietääkseni yleensä pointti ei olekaan se, ettei ne mahdu tietokoneen näytölle, vaan ylisuuret kuvat hidastavat foorumin latautumista. Postaamalla megan kuvia johonkin keskusteluun aiheutetaan turhaa liikennettä joka tukkii palvelinta aivan turhaan.

    Myös kannattaisi ymmärtää, että nykypäivänä tätä foorumia selataan jo aika paljon muillakin laitteilla kuin tietokoneella. Ainakin allekirjoittaneen tulee lueskeltua näitä keskusteluja kännykällä. GPRS yhteyden perässä ei ole hauskaa yrittää selailla esim. tekniikkapuolen keskustelua jonne joku on postannut jumalattoman kokoisia kuvia. Paskiksen kuva- ja videoketjuista on helppoa pysyä poissa, mutta tekniikassa, ratafoorumilla tai muualla ei tarvitsisi kovinkaan suuria kuvia mielestäni olla. Kyllä ne kuvat halutessaan jaksaa klikata auki linkistäkin.
    On sulla tossa pointtia ton tekniikan puolesta, mutta mä nyt puhun enemmän noista paskiksen parista threadista...
    1024x768 kuvan koko ei ole todellakaan mitään megan luokkaa tavuina... Yleensä tuon koon kuvat ottaa alle 200kt, joten kyllä ne aika kivuttomasti aukeaa jopa sillä gprs:llä.
    Paljon mäkin selaan näitä luurilla ja kyllä nykyluurienkin resolla esimerkiksi just tuo yllämainittu koko aukeaa ihan ok.


    Lainaa (Köpi @ Helmi. 03 2010,10:17) kirjoitti
    Lainaa (R2-D2 @ Helmi. 03 2010,10:11) kirjoitti
    Kaippa jokainen voi katsoa laittamansa kuvan koon, tuliko "ylileveä" joka estää tekstin lukemisen kun pitää scrollailla sivuttain. Ei liene vaikeeta.
    On osoittautunut liian vaikeaksi.

    Olen sitten näitä joko a) muuttanut linkeiksi, taikka sitten myöhemmin b) poistanut ylisuuret kuvat.
    Niin, onko sinun mielestä sitten toi 1024 liian leveä?

    Leveimmillään olen itse muistaakseni tonne bikes&babes:iin postannut itse 1280 leveitä kuvia ja kyllä mä sen aina omilla näytöillä tsekkaan miten se leviää. Omasta mielsestä toikaan ei vielä leviä liikaa

    Mutta niinkuin sanoin, ongelma on helposti korjattu kun jätän vaan sitten postaamatta
  11. #41
    Jos taikka kun kuva on sen kokoinen, että joutuu sivusuunnassa scrollaamaan...tekee se silloin topikin lukemisen/seuraamisen "ikäväksi".
  12. #42
    Tuosta maahanmuuttajaketjusta. Itse en ole sitä paljonkaan siivonnut (kun ei kannata) enkä lukinnut. Mieli olisi kyllä tehnyt.

    Jaa miksi?

    Kun siellä on mukana sellaisia kirjoittajia, jotka eivät voi tai halua kirjoittaa asiasta ASIALLISESTI. He käyttävät viesteissään tahallaan provosoivia ilmauksia ja halventavia nimityksiä. V**un neekerit ja mutakuonot ovat tavanomaisimpia esimerkkejä moisesta.

    Mielestäni tälle forumille (edes paskikseen) ei tarvita tuonkaltaista sisältöä, sitä suoltaville löytyy kyllä omat purkautumiskanavansa.
    * Arctic Ranger *
  13. #43
    Lainaa (rico @ Helmi. 03 2010,14:10) kirjoitti
    Kun siellä on mukana sellaisia kirjoittajia, jotka eivät voi tai halua kirjoittaa asiasta ASIALLISESTI. He käyttävät viesteissään tahallaan provosoivia ilmauksia ja halventavia nimityksiä. V**un neekerit ja mutakuonot ovat tavanomaisimpia esimerkkejä moisesta.
    Olet ihan oikeassa ja kyllä tuo minuakin häiritsee, mutta olen sitä mieltä että sanktiointi pitäisi ehdottomasti kohdistaa aiheuttajaan eikä itse keskustelunaiheeseen. Mielestäni täällä annetaan aivan turhan harvoin bannia ja varoituksia, mun puolesta saisi olla paljon tiukempikin linja.



    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
  14. #44
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 03 2010,10:39) kirjoitti
    Jos taikka kun kuva on sen kokoinen, että joutuu sivusuunnassa scrollaamaan...tekee se silloin topikin lukemisen/seuraamisen "ikäväksi".
    Tämänkin ymmärrän, mutta pitääkö nykypäivänä lähteä olettamuksesta että yli 800pikseliä leveät kuvat levittävät sivua noin paljon? Mä en oikein millään jaksa uskoa, että tollanen 1024 leveä kuva levittää kenenkään näyttöä nykypäivänä.
    Tai sitten ei osata/haluta laittaa näytön asetuksia kuntoon.
  15. #45
    En voi ymmärtää taaskaan ketjun lukittamista ja kuten modet varmaan arvaakin, niin kyseessä oli tämä scuuban fiksu kysymys, että "Joko modet ovat tehneet päätöksen maahanmuuttokeskustelusta?"

    Ja mikä olikaan lopputulos?

    Joku mode ei viitsinyt vastata siihen vaan laittoi topicin lukkoon, jos asiallisesti kysytään niin miksei siihen voida vastata?! Siihenhän olisi riittänyt yksikin sana. Kyllä tai ei. Osalta karkasi off-topicin puolelle, mutta olisitte nyt hyvänen aika poistanu ne ja vastannu kysymykseen! Eihän tässä ole mitään järkeä, että taas tämä kysymys jäi ilman eikä kukaan vastannut! Sama asia oli tuohon Bikes'n babes- ketjuun, miksei siihenkään vastattu kunnolla? Annettu suoraa vastausta, että vaikka 800x600 kuvan kooksi tms. Nyt taas saivartelua ja sitten käydään poistelemassa ylisuuret kuvat, niinku mitä hel....!

    Mielenkiinnolla odotan teidän selittelyjänne tähän asiaan, mutta kai tähän joku tolkku pitäisi pikkuhiljaa saada? Kaikkien käyttäjien kanta näyttää olevan aikalailla sama, että älkää lukottako, ellei ole ihan pakko ja poistakaa niitä turhia viestejä ja kyllä itsestä tuntuu sille, että modejen tehtävänä on myös neuvoa, jos sitä kysytään, koska teillä on valtaa näillä foorumeilla.

    Aamen.

    E: Nyt lukko on poistettu näköjään tuosta maahanmuutto-ketjusta (Hyvä! , mutta vieläkin odotellaan vastausta.



    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  16. #46
    Yritin juuri nyt ajankohtaisesta maailmanpolitiikan aiheesta saada keskustelua, mutta juttu sensuroitiin. Kauheasti kiinnostaa, oliko suuremmat tekijät asialla, vai vain moden arvio. Sinänsä juttu on kliininen, sopiva mielipiteen vaihtoon:
    "Lähi-idän keskeisimpien ongelmien (terrorismi, ohjusteknologian ja ydinaseiden leviäminen, ääriuskonnollisuuden nousu jne) ratkaisemista vaikeuttaa eniten Israelin toiminta. Nyt kansainvälisesti yritetään lääkitä oireita sen sijaan että ennen hoidon aloittamista parannettaisiin akuutti tulehdus. Tulehdus johtuu siitä, että Israel harjoittaa räikeää imperialismia ja kuvottavaa apartheidia. Israel pysyttelee kansainvälisten sopimusten ulkopuolella ja rikkoo kansainvälisiä päätöksiä. Tämän mahdollistaa USA, jossa juutalaisilla on mahtava painostuskoneisto. Muuallakin heidän erilaiset järjestönsä huolehtivat mielipidemuokkauksesta ja ampuvat välittömästi kaikkea liikkuvaa. On epäselvää, mikä on Israelin tavoite tai mihin se tyytyisi, kun puheet ja teot eivät ole käyneet yksiin. USAlla on ratkaisijan asema, mutta sen tulisi ensin uudistaa lähi-idän politiikkansa. Obama on jo saanut Nobel-rauhanpalkinnon. Herran Sinausta ja pitkää ikää hänelle, jos hän aikoo Suureksi Rauhantekijäksi."
  17. #47
    Sopiva kuvankoko on 600*400.
    Näkee jo riittävän tarkasti,eikä tarvitse temppuilla.
    Hienot kuvat (suuret maisemat) voi vaikka linkata palvelimelle.
  18. #48
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    ^^Jos sun viesti poistettiin aiemmin, eikö sille luulisi olevan syynsä? Enkä toki tätä ketjua vinkannut siksi, että kirjoittelisit aiemman poistetun viestisi sisällön tänne? Jos tuo sitä oli.

    Josko joku mode on nähnyt aiheen sellaisena, joka varmasti herättää vääntöä ja kiukkua, ja siksi poistanut sen? Nuo poliittiset väännöt kun on vähän niin ja näin.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  19. #49
    Mitä w*ttua. Tämähän alkaa mennä oikein kunnon perseilyksi koko moderointi täällä. Eikö paskanjauhantaankaan saa enää mitään kirjoittaa?
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  20. #50
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    ^Tarkennatko vähän? Varmaan sinne nyt "mitään" saa kirjoittaa. Mutta toki jotain rajaa jopa jaskanpauhannallakin.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  21. #51
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 25 2010,13:35) kirjoitti
    ^Tarkennatko vähän? Varmaan sinne nyt "mitään" saa kirjoittaa. Mutta toki jotain rajaa jopa jaskanpauhannallakin.
    Vähän voin tarkentaa. Eli tein uuden topicin jonka otsikoksi laitoin näin se homma etenee, laitoin linkin Iltalehti ja tekstin mitenköhän olisi käynyt jos kyseessä olisi ollut joku moottoripyöräilijä. Mitä poistettavaa tuossa on?
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  22. #52
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    Mä oisin äkkiä veikannut tuon löytyvän täältä, jonne se olisi kuulunutkin. Mutta ei..
    Eipäs kun joopas, siellähän se viimeisenä onkin, ku vaan otti ja skrollas alas saakka!



    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  23. #53
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 25 2010,14:34) kirjoitti
    Mä oisin äkkiä veikannut tuon löytyvän täältä, jonne se olisi kuulunutkin. Mutta ei..
    Eipäs kun joopas, siellähän se viimeisenä onkin, ku vaan otti ja skrollas alas saakka!
    No mutta hienoa, että heitetään topikit jonnekkin kertomatta siitä kenellekkään. Ai niin mutta tämähän onkin universumin suurin ja kaunein foorumi jossa ei kenellekkään tarvitse mitään erikseen infota, kun jokainen voi arvailla mihin viestit katoaa/siirtyy. *

    Nimim. oli ensimmäinen kerta kun moiseen topikkiin eksyin + ensimmäinen kerta noin vuoteen kun jaksoin mitään tänne kirjoittaa ja varmaan viimeinen seuraavaan vuoteen. *

    edit: tässäkin meni nyt hyvinkin todennäköisesti modella enemmän aikaa vastata näihin viesteihini, kuin mitä olisi mennyt siihen, että olisi vaikka a)lyönyt topikin lukkoon ja kirjoittanut sinne syyn + kopioinut tekstit tonne topikkiin tai b) laittanut privaa kun topikin siirsi toisen ketjun pohjalla. Mutta aina ei voi voittaa ei edes joka kerta.



    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  24. #54
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    ^Tämä on vain mun mielipide, mutta se että siellä ois kymmenittäin lukittuja tommosia, ei kans oo kamalan kiva. Moni tuon topicin uutisista kun on siirretty tonne samalla tavalla.
    Mä en ole tuota siirtänyt, mutta kun tarkensit, löytyihän se vallan helposti sieltä minne se kuuluikin.
    Muut ovat varmaan ite hoksanneet viestinsä sieltä, tai sitten eivät ole pitäneet uutistaan niin tärkeänä, että olisivat kyselleet perään? Tiiä siitä sitten.

    Ja myönnän etten mä ainakaan ole jaksanut tommosista pikkusiirroista laitella infoa minnekään / kenellekään.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  25. #55
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 25 2010,21:43) kirjoitti
    ^Tämä on vain mun mielipide, mutta se että siellä ois kymmenittäin lukittuja tommosia, ei kans oo kamalan kiva. Moni tuon topicin uutisista kun on siirretty tonne samalla tavalla.
    Mä en ole tuota siirtänyt, mutta kun tarkensit, löytyihän se vallan helposti sieltä minne se kuuluikin.
    Muut ovat varmaan ite hoksanneet viestinsä sieltä, tai sitten eivät ole pitäneet uutistaan niin tärkeänä, että olisivat kyselleet perään? Tiiä siitä sitten.

    Ja myönnän etten mä ainakaan ole jaksanut tommosista pikkusiirroista laitella infoa minnekään / kenellekään.
    Juu ei siinä mitään, saa noita meikäläisen postauksia viskoa ihan mihin tykkää. Se vaan pistää pikkusen vituttamaan, kun ei tiedä onko siirretty/poistettu/vai mitä on tehty ja miksi. Näitäkään viestejä ei olisi tarvinnut kirjoittaa, jos modet viitsisi sen verran nähdä vaivaa, että infoaa mitä on tullut touhuttua. Se on melko omituista, että täällä sitä ei viitsitä tehdä, kun se isommillakin foorumeilla onnistuu.

    Voi myös olla, että ne ketkä ei jaksa kitistä ei myöskään jaksa täällä palloilla.
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  26. #56
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    ^Täältä poistellaan ja siirrellään viestejä päivittäin aika paljon. Ja jokainen meistä tekee tätä vapaaehtoisesti.
    Aina vain ei aika piisaa tuohon selittelyyn. Parhaissa tapauksissa sitten vielä saa vääntää moneen otteeseen rautalangasta miksi näin nyt sitten tehtiin..
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  27. #57
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 26 2010,09:21) kirjoitti
    ^Täältä poistellaan ja siirrellään viestejä päivittäin aika paljon. Ja jokainen meistä tekee tätä vapaaehtoisesti.
    Aina vain ei aika piisaa tuohon selittelyyn. Parhaissa tapauksissa sitten vielä saa vääntää moneen otteeseen rautalangasta miksi näin nyt sitten tehtiin..
    Aina tuo sama selitys... Niinkuin tuossa aikaisemmin totesin: Se on melko omituista, että täällä sitä ei viitsitä tehdä (edit: muka ehditä), kun se isommillakin foorumeilla onnistuu. Ja ihan samalla tavalla ne sielläkin sitä vapaaehtoisesti tekee. Montako sekuntia enemmän siinä menee aikaa kun iskee topikin vaikka lukkoon ja kirjoittaa siihen viestin vielä perään, että "iskin lukkoon - aihe perseestä" tms.? Luulisi tuohon nyt aikaa riittävän jos on kerran aikaa siirrellä/poistella. Eikä tarvitsisi jälkikäteen käydä näitä keskusteluja siitä mitä ja miksi ja minne. Helpottaisi kaikkien elämää, vai onko muutosvastarinta liian suuri? Itse en ainakaan olisi kertaakaan kysellyt, jos noin olisi toimittu. *
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  28. #58
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    No mihin esimerkiksi sun viestin siirrosta olisi pitänyt ilmoittaa, se kun kuitenkin siirrettiin ihan hyvin oleelliseen paikkaan? Joskaan sinä et sitä tiennyt, jos kerran olet ollut pitkään pois.

    Ja kyllä mä myönnän, että mä en edes viitsi tuota tehdä, koska en jaksa sitten esim. privana käydä vääntöä siitä, että viestin kirjoittajan mielestä olin toiminut tietenkin väärin.

    Silloin nimenomaan sitä jälkipyykkiä pääsee pesemään, jos vaivautuu ilmoittamaan, että hei, se olin minä. Sitten olen natsi ja kaikkea kivaa. Ja olen toiminut miten olen toiminut vain siksi, että ajattelen asiasta toisin jne.. Mikä sitten ei ole koskaan peruste. Btw.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  29. #59
    Lainaa (Terhi @ Maalis. 26 2010,10:59) kirjoitti
    No mihin esimerkiksi sun viestin siirrosta olisi pitänyt ilmoittaa, se kun kuitenkin siirrettiin ihan hyvin oleelliseen paikkaan? Joskaan sinä et sitä tiennyt, jos kerran olet ollut pitkään pois.

    Ja kyllä mä myönnän, että mä en edes viitsi tuota tehdä, koska en jaksa sitten esim. privana käydä vääntöä siitä, että viestin kirjoittajan mielestä olin toiminut tietenkin väärin.

    Silloin nimenomaan sitä jälkipyykkiä pääsee pesemään, jos vaivautuu ilmoittamaan, että hei, se olin minä. Sitten olen natsi ja kaikkea kivaa. Ja olen toiminut miten olen toiminut vain siksi, että ajattelen asiasta toisin jne.. Mikä sitten ei ole koskaan peruste. Btw.
    No sen olisi esim. voinut laittaa lukkoon, pistää loppuun viesti siirretty ja linkin mihin siirretty. Vaikeaa, eikö. Ja aikaa olisi mennyt? Mitä väliä sillä on onko tuolla lukotettuja topikkeja kun ne valuu alaspäin ja alaspäin ja alaspäin ja jossain vaiheessa häviää niinkuin kaikki muutkin... Ja pakkoko se on sitten niihin privoihin vastata? Ja eikös noihin vapaaehtoisiin hommiin lähdetä vapaaehtoisesti? Jos saa paskaa niskaan niin itsehän sitä on halunnut.

    Mutta eiköhän tämä ollut tässä, jatkakaa vanhalla "hyvällä" kaavalla, niin ette ole natseja jne. ja foorumin käyttäjät jatkavat ihmettelyä topikkiensa ja viestiensä katoamisesta.
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
  30.  
  31. #60
    Jäsen Terhi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Sep 2005
    Tuusula
    ^Kuten jo aiemmin totesin tosta lukottamisesta.. Mitä järkeä siinäkään on, että sitten paskis on täynnä lukotettuja topiceja, joissa on vastaava yksi linkki johonkin uutiseen?
    Niitä lukotettuja topiceja kun tulisi sinne useita viikossa. Ja koska noille "mitättömämmille" uutisille kuitenkin on oma paikkansa, niin parashan tuo on noin miten se nyt on.

    Ja jos oikein kovasti joku vaivaa, ainahan sitä voi kysyä. Ja joo, mä kyllä tapaan vastailla privaviesteihin kyllä, vaikkei pakko olisikaan. Eihän mun tähänkään olisi pakko vastata. Mutta vastailen silti, josko vaikka ehkä tää selventäisi jotain? Tai sitten sotkisi lisää?
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
Sivu: 2 / 36:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen