mitä hyötyä ton poistosta +100hp vai
![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
Ei taida olla juuri mitään hyötyä. Pauketta voit saada lisää moottorijarruihin*Kato tuolta, tosin tonniseen gixxeriin.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
antaa olla paikallaan ,tarpeeks tinnittää jo![]()
tl1000s >zx12r 03 >
Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
Vähemmäksi kai kuitenkin, kun PAIR-putket tulppaamalla putkeen ei tule enää happea? Enempi pauke vaatisi enemmän ilmaa, mutta tuossa modissahan ilmansaanti poistuu.(-JuhaK- @ Joulu. 31 2009,17:20) kirjoitti
Tehoihin ei toki ole mitään vaikutusta. Dynossa säätäminen helpottuu.
"And I can tell you from personal experience that without a PAIR valve you get very prominent explosions (popping) on decel, and these are completely eliminated when you restore the PAIR system to stock. Add to this the fact that you're spewing unburnt emissions into the environment with no actual increase in performance, and I think you can tell what I think of this mod..."(Talttapää @ Joulu. 31 2009,18:07) kirjoitti
Omaa kokemusta ei ole, mutta näin tää herra väittää
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Puhuisikohan tuosta PAIR-modista missä putket muutetaan imemään kampikammion huohottimesta ilmaa? Ilmaröörit täysin tulppaamalla en suorilta keksi miksi putkessa alkaisi paukkua enemmän kuin aiemmin.
Suitsasta ei tosin minullakaan kokemusta. Lähinnä Trumpettien vastaavien kanssa tullut pelailtua.
Mulla on edellinen omistaja laittanut näin
ei pauku...
Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...
Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea
ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
Tukossahan se on noinkin. Itseasiassa aika siisti tapa hoitaa homma, kun ei tarvitse erillisiä block-off levyjä, mutta koko muun putkihässäkän voi kuitenkin heittää kuuseen.
omaa tellua ei saanu säädettyä täysin hyväksi kun paukahti n.4500 kierroksen kohilla.Otin pairin pois ja pauke katos samalla.Liitin kumiletkulla yhteen mutta käynti vähän häiriinty jos oli tästä johtuvaa..
Ymmärisinköhän oikein: Vähän huonommin taittuu toi Lontoo. Yksinkertaisimmillaan homma hoituu(jos ei halua poistaa venttiiliä): ilmansuodatinkotelon pairille lähtevä letku/lähtö tukkoon+ PAIRin airboxilta tuleva liitos tukkoon. Ja kaasuläpälle menevä alipaineletku tukkoon.+ kampikammion huohotin normaalisti ilmansuodatinkoteloon. ?
Onko sen kampikammion alipaineen kannalta merkitystä tulppaako vaan nuo liitokset ja antaa huohotusletkun olla airboxissa kiinni vs. PAIR-venttiilin poisto ja kampikammion huohotusletku PAIR lähtöihin? Onko jälkimmäisen vaihtoehdon idea juuri siinä, että pakoputkiston alipaine ns. imee painetta kampikammiosta? Vaikkakin häviävän vähän.
Kawasaki ZX12R B1
EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R
Tossa hyvä sivusto mistä löytyy apuja.
LINKKI
Selaat vähän aikaa alaspäin ja sieltä löytyy "Pair Valve Mod"
Suzuki GSX-R750 -88 -> Suzuki GSX750F -92 -> Suzuki GSX-R1100 -93 -> Suzuki TL1000R -99 -> Aprilia RSV1000R -04 -> Triumph 1050 Speed Triple -06 + Suzuki GSX-R1000 -03 (kilvetön ratalelu)-> Suzuki GSX 1300R Hayabusa -06 -> Suzuki GSX1100F -93