Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 254:sta
  1. #31
    Lainaa (Vmatti @ Maalis. 20 2010,16:56) kirjoitti
    Tais olla tollanen näytillä tänään Yamaha Centerissä motokuumeen tiimoilta.
    Vai oliko, en tunne noita niin hyvin? Sininen Tenere kuitenkin.
    Oiskohan sittenkin ollut 660 tenere. Käsitin että noita 1200:sia ei olis vielä maassa. Voin tosin olla väärässä ja joku oikaiskoon asian jos tarvetta.
  2. #32
    Lainaa (xs2jammu @ Maalis. 20 2010,20:04) kirjoitti
    Lainaa (Vmatti @ Maalis. 20 2010,16:56) kirjoitti
    Tais olla tollanen näytillä tänään Yamaha Centerissä motokuumeen tiimoilta.
    Vai oliko, en tunne noita niin hyvin? Sininen Tenere kuitenkin.
    Oiskohan sittenkin ollut 660 tenere. Käsitin että noita 1200:sia ei olis vielä maassa. Voin tosin olla väärässä ja joku oikaiskoon asian jos tarvetta.
    Pikku Tenere oli esillä ainakin Vantaan Yamaha Centterissä.
    FXDF -08
  3. #33
    Onko joku löytänyt artikkelia, missä olisi todella ajettu tuolla vehkeellä? Siis jonkinlaista koeajoa tai vastaavaa.
    Ei oikein uskaltaisi lähteä tilailemaan, ennenkun saisi jotain puolueetonta tietoa masiinasta. Nyt saisi adventure varustuksen "first edition" sarjasta kaupan tekijäisiksi, mutta joutuuko samalla palkattomaksi testi/kehityskuskiksi?
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  4. #34
    Katsele tuolta linkkejä: www.advrider.com sieltä löytyy jotain.
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  5. #35
    Kiitoksia paljon!
    Tuntuvat olevan varsin tyytyväisiä vehkeeseen. Mainio nimenomaan pitkään ajoon. Vääntää tasaisesti kahdesta tonnista ylöspäin, kuten arvata saattaakin. Vertasivat kulutusta samanlaiseksi, kun V-Stomin tai gessun. Ja yhdellä hiekkapolulla näytti kundi käskevän varsin mallikkaasti, joten ei taida olla liian painavakaan, vaikka paperilla kiloja onkin rutkasti. Taitaa ajo-ominaisuudet olla kohdallaan, kuten yamahoissa yleensäkin. Tärkeetä mulle.
    Hyvä meininki! Täytyy vielä tutustua noihin linkkeihin syvällisemmin. Pirskatti, ku ei osaa ranskaa!!
    Ai että, ku kutkuttaa. Koeajolle on päästävä äkkiä. Tuli paha vaihtoehto gessulle ja Multisradalle!!!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  6. #36
    Yamaha Super Tenere first ride * << Youtubesta löytyi tuollainen pätkä. Lievästi sanottuna kiinostavan oloinen pyörä!

    e: Laitetaas vielä lisää fiilistelypätkää Youtube2



    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  7. #37
    Jeeesss... Ja Moto Ykkösessä, viimeisessä numerossa näkyy olevan koeajo!!
    Palataan, ku ehtii lukasemaan!!!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  8. #38
    Nyt POLTTAA ja kovin. Pääsin eilen koeajamaan Teneren ja on se mahtava laite. Lahjoittaisko kukaan mulle vähän pääomaa

    En päässyt maastoon tai hiekkatielle kun oli niin pirun huono keli, mutta puoli tuntia kurvailin isompaa ja pienempää pikitietä. Moottorissa kivasti samat tärinät kuin TDM:ssä joten siltä osin tuntui kotoisalta. Vääntöä oli ihan oikeasti mukavasti ja ei huomannutkaan kun taas mentiin jo pitkälti sakkolukemia ihan vaan noin niin kuin vahingossa. Pyörässä oli vakiopleksi ja se antoi hyvän suojan sadesäälläkin hyvin joten en tiedä onko se isompi pleksi tarpeen ollenkaan, pitäisi tietenkin päästä vertaamaan. Ajoasento oli rento ja mikä mukavaa niin satulasta löytyi useampi mukava kohta missä istua. Polvikulma oli hyvä, ei olleet jalat koukussa. Ketterän oloinen hallitavaksi myös hitaassa ajossa. Olen myyty mies
  9. #39
    Lainaa (xs2jammu @ Kesä. 20 2010,21:04) kirjoitti
    Nyt POLTTAA ja kovin. Pääsin eilen koeajamaan Teneren ja on se mahtava laite. Lahjoittaisko kukaan mulle vähän pääomaa *

    En päässyt maastoon tai hiekkatielle kun oli niin pirun huono keli, mutta puoli tuntia kurvailin isompaa ja pienempää pikitietä. Moottorissa kivasti samat tärinät kuin TDM:ssä joten siltä osin tuntui kotoisalta. Vääntöä oli ihan oikeasti mukavasti ja ei huomannutkaan kun taas mentiin jo pitkälti sakkolukemia ihan vaan noin niin kuin vahingossa. Pyörässä oli vakiopleksi ja se antoi hyvän suojan sadesäälläkin hyvin joten en tiedä onko se isompi pleksi tarpeen ollenkaan, pitäisi tietenkin päästä vertaamaan. Ajoasento oli rento ja mikä mukavaa niin satulasta löytyi useampi mukava kohta missä istua. Polvikulma oli hyvä, ei olleet jalat koukussa. Ketterän oloinen hallitavaksi myös hitaassa ajossa. Olen myyty mies *
    No niin sammus kyllä hiillos kun m yyjä soitti ja kertoi välirahan

    No on se silti mahtava laite vaikka maksaakin liikaa mulle tällä hetkellä.
  10. #40
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,14:58) kirjoitti
    Järkyttävä paino yhdistettynä ilmeiseen yläpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan.
    Ainakin se vanha super töttörö oli aika yläpainoinen. Kovalla sivutuulella kun tuli metsän suojasta aukealle niin saattoi tuntua hupaiselle.. *mutta muutoin se oli ajo asennon puolesta kyllä nautittava peli. Kyllä tuohon uuteen sortua voisi ilomielin ..



    R1100S & Gospel Rider


    Määränpäätä kohti

    -Get away-
  11. #41

    No tulihan toi uus Tenere tyypitettyä.
    Kyllä vanhan enska- ja V-Stromkuskin hanskaan istui heti välittömästi. Paino ei haittaa pätkääkään, kun painopiste on todella alhaalla. Ois vaikka heti pystynyt tekemään "paskarinkiä". Touring-asetusta en tuntunut tarvitsevan ollenkaan, vaan heti piti kääntää sportille, mikä muuten vaatii pysähtymään. Vääntöä piisaa sillai eleettömän riittävän mukavasti. Luistonesto ilmeisesti esti muutaman keulimisen. Jarrut aivan erinomaiset. Kokeilin erilaisia jarrutuksia, enkä huomannut ABsin puuttuvan tilanteisiin lainkaan, mikä kertoo, että systeemi toimii mainiosti. Satula on ehkä paras, millä olen istunut. Oli aikamoinen puuskittainen tuuli, mutta aika pieni tuulisuoja toimi yllättävän hyvin. Kardaania ei havaitse lainkaan.
    Siis aivan mainio laite, jossa on yksi suuri haitta, nimittäin hinta!!! Mutta ei tietenkään todella hyvää saakaan todella halvalla. Nyt taitaa olla joka nurkka täynnä vaihtopyöriä. Sen verran surkeeta vaihtohyvitystä tarjosivat. Täytyy myydä nyt ekaks V-Strom ite. Mut ton mä haluun!!!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  12. #42
    Kayttajan kertomaa:

    Lainaa kirjoitti
    Yamaha 1200 Super Tenere:
    Very competent machine. *It is big and heavy, but the suspension is very good and it handles the terrain extremely well. *I think we exposed all it’s weak spots by taking it into terrain where few riders will ever take it, and I doubt that anybody will do it at the speeds we saw. *The issues we exposed were more due to hard “testing” than intelligent “ride to preserve” technique. *There was none of that. *
    Nothing ever rattled loose. *We did not loose any bolts. *The only thing we had to check often was the spoke tension. They tended to loosen themselves. *We were unsure if they were properly tensioned to start with.
    The fan issue needs attention. *It has a 20A fuse on the fan circuit, so the motor burns before the fuse. *A smaller fuse to protect the motor should be considered. *
    Foot pegs – those Aluminium ones should go and be replaced with something proper. *Really, this is a problem.
    Bash plate – why they attach the bash plate to the sump I cannot work out. *BMW had patent rights on that. *Someone will make a plan, but this needs to change urgently.
    Having said that, I don’t think that the design brief included anything remotely close to the conditions the bike saw.
    Would I buy it, yes!
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  13. #43
    Thanks for information!

    Here is one guite interesting test by the way:

    http://www.ashonbikes.com/content....A9-test

    So it is not perfect machine, but near by!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  14. #44
    No eikös kukaan täällä keskustelija ole vielä ostanut kyseistä laitetta, kun ei mitään tarinoita/kokemuksia ilmesty millään tähän viestiketjuun??
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  15. #45
    Lainaa (mara55 @ Syys. 05 2010,08:06) kirjoitti
    No eikös kukaan täällä keskustelija ole vielä ostanut kyseistä laitetta, kun ei mitään tarinoita/kokemuksia ilmesty millään tähän viestiketjuun??
    Tainnut käydä niinkuin mulla että kauppias oli sitä mieltä että mun kukkarolla sitä ei hommata
  16. #46
    No sama vika täälläkin pikkusen vaivaa. Pitäis kuulemma laittaa välirahaa yli 15k€ aivan priiman V-Strom 650 lisäks. Yli kahden tonnin lisävarusteet ei meinaa mitään!!
    Mut jumalaut, on se vaan niin mulle sopiva peli toi super tenere, et kyl mä jotain keksin, ellei suzuki todella nopeesti päivitä radikaalisti tota stromppaa. Tuolla susukipalstalla otsikolla V-Strom on keskustelunpoikasta asiasta.
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  17. #47
    Kävin kanssa testaamassa. Mukava mopo, mutta hintapyynti on aika kova. Tai siis hyvitys vanhasta moposta aika pieni.
  18. #48
    Hei xs2Jammu.
    Menee nyt vähän sivuun tästä varsinaisesta aiheesta, mut mulla oli jytäri viis vuotta. Ostin sen uutena "ruusulan romusta" *(Ajan Osa), vuonna -73 just ennen ku prätkävero yli tuplaantu. Oli muuten helvetin hyvä pyörä!! Ajoin sillä melkeen 90000km eikä koneessa koskaan ollu mitään vikaa. Runko murtu pari kertaa, mut ei muita murheita. Käytiin kaverin kaa sillä Albanian rajalla vuonna -74, 8000km itäblokin läpi. Vitsi, mikä reissu!!
    Tuli tosi nostalginen fiilis sun videoistas! KIITOS!!
    Siis onko sulla se vieläkin? Voi ku ois jättäny omansa vaik talliin talteen!!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  19. #49
    Lainaa (mara55 @ Syys. 05 2010,13:32) kirjoitti
    Hei xs2Jammu.
    Menee nyt vähän sivuun tästä varsinaisesta aiheesta, mut mulla oli jytäri viis vuotta. Ostin sen uutena "ruusulan romusta" *(Ajan Osa), vuonna -73 just ennen ku prätkävero yli tuplaantu. Oli muuten helvetin hyvä pyörä!! Ajoin sillä melkeen 90000km eikä koneessa koskaan ollu mitään vikaa. Runko murtu pari kertaa, mut ei muita murheita. Käytiin kaverin kaa sillä Albanian rajalla vuonna -74, 8000km itäblokin läpi. Vitsi, mikä reissu!!
    Tuli tosi nostalginen fiilis sun videoistas! KIITOS!!
    Siis onko sulla se vieläkin? Voi ku ois jättäny omansa vaik talliin talteen!!
    Kyllä mulla XS2:nen on jäljellä. Ostin tämän vuonna 2001 ja ihan hevin en myy. Muita pyöriä on sinä aikana vaihtunut kymmenkunta, tänäänkin lähti yksi uudempi -82:nen jytäri uuteen kotiin. Pakko todeta että jytärissä ja varsinkin XS2:sessa on sitä jotain aitoa fiilistä.

    Mutta itse aiheeseen. Kyllä mulle jäi sellainen polte tohon uuteen Tenereen että jos jostain vaan rahoituksen keksin niin sellainen tulee, mutta ei sillä hinnalla minkä Vantaa tarjosi. Olis pitänyt laittaa -07 TDM:n lisäksi 12500 euroa mukaan.
  20. #50
    No samassa suhteessa surkeen vaihtotarjouksen vantaa tarjos mullekin. Kerrottakoon nyt suoraan, et 2005, 41000km, uudet renkaat ja ketjut/rattaat, tarpeellisia lisävarusteita noin 2000€ arvosta ja täysin virheetön siis V-Strom 650. Uus akku ja ajettu vain matka-ajoa, ku työmatkat ja muut stadiajot ajelen moposkootterilla. Ni ne kehtas tarjota siitä 4600€!!!!
    Eihän tollasta voi hyväksyä hullu erkkikään. Ite kai se on myytävä, mut sen verran mokasivat, et jäi aikaa vähän ajatella. Siis kun strommi on priimaa ja toimii kuin enkeli, onko järkee vaihtaa ollenkaan!? Toihan nyt oli suorastaan loukkaus, et niiden mielestä toi jammu on neljän V-Stromin arvonen ja viel kaupan tekijäisiks jää ens kesän reissurahat!!!!!!
    No joo. Joka tapauksessa se tenere oli aivan loistava vehje mun makuun ja käyttöön. Kyl mä sellasen haluun ja hankin. Mut miten ja mistä on sit eri asia. Taidan käydä persaukisessa kreikassa tutkailemassa tilannetta ja ostan sieltä (jos löytyy), pidän pari vuotta ulkomailla rekisterissä ja sit käytettynä tuon suomeen.
    No en tiedä. Mut jotain täytyy keksiä!!!
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  21. #51
    Lainaa (mara55 @ Syys. 05 2010,08:06) kirjoitti
    No eikös kukaan täällä keskustelija ole vielä ostanut kyseistä laitetta, kun ei mitään tarinoita/kokemuksia ilmesty millään tähän viestiketjuun??
    Kyllä, mulle sellainen tuli tuossa kesäkuun puolessa välissä. Tilasin sen netistä muistaakseni 9.3 ja vaihdossa meni FJR-07. Hiton hyvä pyörä. Mm parhaat jarrut ja luistonesto mitä mulla on missään laitteessa aiemminin ollut (mukaan lukien FJR, GS:t, VW-konserni ja Tojot). Hitsin helppo ajella hitaasti ruuhissa, minkä huomasin tänäkin aamuna pk-seudun ruuhka liikenteessä (väärin käyttöä?). Ajanut olen 5t km josta suurin osa nurkka ja työmatka ajoa, kulutus noin 5l/100km. Lisävarusteita olen asentanut alkuperäiset kahvalämppärit (hiton kalliit) ja SW:n GPS ohjaustankoteline.

    --Kari
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  22. #52
    Onneks olkoon vaan hyvän ostoksen johdosta!
    Minäkin koeajolla tein parhaani jöytääkseni jotain moitittavaa jarruista, mutku ei mitään löytyny. En huomannu ABsin puuttuvan peliin missään vaiheessa, eikä sitä ennakolta hieman epäilyttävää jarrutehonjakosysteemiä (kiva sana) havainnu millään lailla. Loistavat jarrut täytyy sanoa.
    Ilman luistonestoa sen saa keulimaan mukavasti (kuka nyt sellaista haluis) mut kys. järjestelmä esti sen ja tietenkin sutimisen, niin ettei sen puuttumista peliin edes huomannu. I like!!!
    Paljonko se muuten kantaa kuormaa?
    Miten eroaa kulutus touring ja sport asetuksella? Kumpaa käytät?
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  23. #53
    Lainaa (veppi @ Syys. 06 2010,10:22) kirjoitti
    Lainaa (mara55 @ Syys. 05 2010,08:06) kirjoitti
    No eikös kukaan täällä keskustelija ole vielä ostanut kyseistä laitetta, kun ei mitään tarinoita/kokemuksia ilmesty millään tähän viestiketjuun??
    Kyllä, mulle sellainen tuli tuossa kesäkuun puolessa välissä. Tilasin sen netistä muistaakseni 9.3 ja vaihdossa meni FJR-07. Hiton hyvä pyörä. Mm parhaat jarrut ja luistonesto mitä mulla on missään laitteessa aiemminin ollut (mukaan lukien FJR, GS:t, VW-konserni ja Tojot). Hitsin helppo ajella hitaasti ruuhissa, minkä huomasin tänäkin aamuna pk-seudun ruuhka liikenteessä (väärin käyttöä?). Ajanut olen 5t km josta suurin osa nurkka ja työmatka ajoa, kulutus noin 5l/100km. Lisävarusteita olen asentanut alkuperäiset kahvalämppärit (hiton kalliit) ja SW:n GPS ohjaustankoteline.

    --Kari
    Onko sulla hopee? Sellainen tuli motarilla ohi tänään jossain Veikkolan tietämissä länttä kohti viiden jälkeen rukkapuku päällä.
  24. #54
    Tulihan se koeajettua pari viikkoa takaperin... Samassa yhteydessä tuli testattua myös Kottaraisen Adventure 990 ja GS Puimuri ... Adventuresta tehtiin kaupat

    Tennari oli ihan kiva, mutta jotenkin kompromissi jostain GS ja Kotarin väliltä...
    KTM 1090 Adventure R
    Tempore Nihil Sanat
  25. #55
    Lainaa (xs2jammu @ Syys. 06 2010,18:52) kirjoitti
    Onko sulla hopee? Sellainen tuli motarilla ohi tänään jossain Veikkolan tietämissä länttä kohti viiden jälkeen rukkapuku päällä.
    Kyllä mä siihen aikoihin kotiinpäin olin menoss ko väylää pitkin.

    --Kari
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  26. #56
    Lainaa (mara55 @ Syys. 06 2010,13:37) kirjoitti
    Onneks olkoon vaan hyvän ostoksen johdosta!
    Paljonko se muuten kantaa kuormaa?
    Miten eroaa kulutus touring ja sport asetuksella? Kumpaa käytät?
    Kiitos,
    Kuorman kannosta ei oikeestaan tietoa, vain parisataa kilsaa ilman pakaaseja emännän kanssa matkattu. Ja yksin ajaessa ollut mukana vain viikonloppu varusteet.
    Sekä, että eilen jossain liikennevaloissa vaihdoin S-modeen. Sitä kun ei voi vaihtaa muutakun pyörän ollessa pysähdyksissä. Ei se vaikuta paljoakaan kulutukseen onko S- vai T-mode, ajotapa ja alusta varmaan enemmänkin.

    --Kari
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  27. #57
    Miltäs valot vaikuttaa? Riittääkö teho pimeällä? On meinaan V-Strommissa parhaat, mitä oon prätkissä tavannu, eikä huonot valot enää kiinnosta, niinku gessussa.
    Ja tosta kantavuudesta --> kyllä kai jossain sanotaan max kuorman kilot? Srommissa se on muistaakseni 208kg, eli paljon. Luulis tennarin kantavan hyvin kuormaa, mikä on mulle tärkeetä, ku kyydissä on usein mamma ja monen viikon kamat. Siks kiinnostaa.
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  28. #58
    Lainaa (veppi @ Syys. 07 2010,10:03) kirjoitti
    Lainaa (mara55 @ Syys. 06 2010,13:37) kirjoitti
    Onneks olkoon vaan hyvän ostoksen johdosta!
    Paljonko se muuten kantaa kuormaa?
    Miten eroaa kulutus touring ja sport asetuksella? Kumpaa käytät?
    Kiitos,
    Kuorman kannosta ei oikeestaan tietoa, vain parisataa kilsaa ilman pakaaseja emännän kanssa matkattu. Ja yksin ajaessa ollut mukana vain viikonloppu varusteet.
    Sekä, että eilen jossain liikennevaloissa vaihdoin S-modeen. Sitä kun ei voi vaihtaa muutakun pyörän ollessa pysähdyksissä. Ei se vaikuta paljoakaan kulutukseen onko S- vai T-mode, ajotapa ja alusta varmaan enemmänkin.

    --Kari
    Kyllä ainakin siinä Teneressä mitä kävin testaamassa, sai vaihdettua modea vielä kuudenkympin vauhdissa.
    jamaha 02 --> riumppi 11

    Blue's brother
  29. #59
    Lainaa (jyke @ Syys. 08 2010,06:57) kirjoitti
    Kyllä ainakin siinä Teneressä mitä kävin testaamassa, sai vaihdettua modea vielä kuudenkympin vauhdissa.
    No, niinpä taitaakin voida kun kaasu on kiinni, lainaus ohjekirjasta:
    Warning! Do not change the D-mode while the vehicle is moving. Using this switch changes the drive mode to touring mode “T” or sports mode “S”. The throttle grip must be completely closed in order to change the drive mode.

    --Kari
    BMW R1250GS
    ex R1200GSA, XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  30.  
  31. #60
    Moro,

    Kävin kanssa tyypittämässä tuon Tennarin ja kiva pyörähän se oli. Voimaa on Gessuun verrattuna enemmän kuin riittävästi ja kivan värinättömästi tuo kävi.

    Hiekkatiellä kurvailuakin tuli kokeiltua ja helpohkosti tuolla sai soraa siirrettyä. Toki tuolla omamassalla saa olla mutkissa hereillä.

    Yksi asia jäi tuossa vaivaamaan, ja se oli tuo tankinpokkaus, joka toimii tuulisuojana. Ainakin minulla (185cm) polvet ottivat kiinni tuohon "pokkaukseen" ja ilmeisesti muillakin oli ottanut´, joista lahjakkaat naarmut olivat todisteena. Suojamuoveillahan tuosta selviää, mutta Gessussa ei tuollaista ongelmaa ollut.

    Mutta jokatapauksessa ehdottomasti kokeilemisen arvonen pyörä

    -Ilkka
    BMW F800GS -11
Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen