Sivu: 3 / 8:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:st 90:een 229:sta
  1. #61
    Lainaa (Ilipo @ Syys. 08 2010,10:46) kirjoitti
    Moro,

    Kvin kanssa tyypittmss tuon Tennarin ja kiva pyrhn se oli. Voimaa on Gessuun verrattuna enemmn kuin riittvsti ja kivan vrinttmsti tuo kvi.
    Eiks Teneress kuitenkin ole suurin piirtein saman verran tehoa papereiden mukaan kuin Gessussa ja pikkaisen enemmn painoa? Suorituskyvyss Gessun luulisi olevan hieman parempi.
  2. #62
    Lainaa (tk100 @ Syys. 08 2010,17:29) kirjoitti
    Lainaa (Ilipo @ Syys. 08 2010,10:46) kirjoitti
    plptiplpplplplplpl
    Blaablaablaablaa
    Suorituskyvyss Gessun luulisi olevan hieman parempi.
    Niinhn sit luulisi
    Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
    Tempore Nihil Sanat
  3. #63
    Lainaa (tk100 @ Syys. 08 2010,17:29) kirjoitti
    Eiks Teneress kuitenkin ole suurin piirtein saman verran tehoa papereiden mukaan kuin Gessussa ja pikkaisen enemmn painoa? Suorituskyvyss Gessun luulisi olevan hieman parempi.
    Paperilla tosiaan tehoa on samanverran, mutta se tulee vaan ihan erilailla ulos tuossa Tennarissa. Ky kokeilemassa niin huomaat eron

    -Ilkka
    BMW F800GS -11
  4. #64
    Lainaa (Ilipo @ Syys. 09 2010,14:55) kirjoitti
    Lainaa (tk100 @ Syys. 08 2010,17:29) kirjoitti
    Eiks Teneress kuitenkin ole suurin piirtein saman verran tehoa papereiden mukaan kuin Gessussa ja pikkaisen enemmn painoa? Suorituskyvyss Gessun luulisi olevan hieman parempi.
    Paperilla tosiaan tehoa on samanverran, mutta se tulee vaan ihan erilailla ulos tuossa Tennarissa. Ky kokeilemassa niin huomaat eron *

    -Ilkka
    Niin, olihan se Tenere ihan kiva, mutta net yllttvn kovat. En ole mikn asiantuntija lyhyiss koeajoissa, ajan varmaan liikaa turvallisuusalueella, mutta tuntui ett osa Teneren tehotuntumasta johtui nimaalimasta, joka ei vlttmtt ollut koeajopyrss vakio. Tytyy menn Gessu koeajaan, mutta tuskin osaan lyhyen koeajon jlkeen sanoa onko se parempi vai huonompi kuin Tenere. No, onneksi varmaan saa kohta lukea asian jostain alan lehdest.
  5. #65
    Misss kvit koeajolla? On se nyt kumma, jos ne koeajopyrn on menny kyhilemn jotain mkputkia??!! En oo ennen moista kuullukaan. Kun on viel uutuusmalli!!??
    Hei! l nyt viitsi!!
    Vantaan yamahalla koeajopyrss ei nyt ainakaan ollu "kovat" saundit, tosin mukavan miehekkt, kun on sentn 1200 kuutiota. Suorastaan vaimeat.
    Tossa teneress on sytytysjako toteutettu 270 asteen erolla, niinkuin esim. triumh speedmasterissa, joten siit tulisi mkputkilla samantyyppinen saundi, vhn ku V-kakkosesta. Eli hirvee (lue--> kova), mutta mun makuun mielenkiintoinen saundi. Voi vaan kuvitella, millanen mykk tosta jammusta tulis suorilla putkilla.
    Siis et koeajopyrn ois, siis tohon super tenereen joku menny ronkkimaan putkia!!?? *Voi herran pieksut......
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tll hetkell tallissa ja kytss)


  6. #66
    Tampereella tuo Tenere oli ainakin vakio, eik siin ollut mielestni kovat net. Toki net ovat suhteellinen ksite ja jollekkin kova on toiselle hiljainen.

    -Ilkka
    BMW F800GS -11
  7. #67
    Nyt olen kusessa!!
    Yamahacenterist tuli VIP-kutsu uuteen koeajoon ja lupailtiin mietti hyv vaihtotarjous vanhasta!!??
    Ja m kun jo olin orientoitunut unohtamaan koko Teneren, kun ne tarjosivat niin naurettavaa hyvityst vanhasta moposta.(Faktat lytyy tuolta aikaisemmin tst ketjusta). Saas nhd, mit tapahtuu.
    Onko muut saaneet moisen kutsun???
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tll hetkell tallissa ja kytss)


  8. #68
    Kyllhn sielt otettiin yhteytt pariinkin otteeseen. Kun ensimmiseksi oli todettu, ett toivottavasti innostus kantaa kevseen, koska pyrt on myyty loppuun. Ja siihen plle kun annetaan kolmetuhatta huonompi hyvitys kun kilpailija, ei myhemmin kutsu tulla kymn tunnu enn *niin houkuttavalle.
    No kvin sitten koeajamassa BMW, mutta ei tullut sellaista tunnetta ett siin se on. Pdyin sitten matkamalliin. Kevll nhdn oliko ratkaisu oikea.
    Solifer 4 speed
    Suzuki TS 125
    Honda 450 CB
    Honda 500 four
    Kawasaki 1300 Z
    Suzuki V-Strom 1000
    Triumph Rocket
    KTM 450 EXC
  9. #69
    Super Tenere koeajettu tnn Kuopiossa Yamaha Centerilt, kun myyj sit tyrkytti kehoituksella kyd kokeilemassa sorallakin. En kyll omaa aiempaa kokemusta tuollaisista matkaenduroista ja tm oli ensimminen lajinsa edustaja, jota olen ikinn ajanut. Siltikin, se oli aika mahtava pyr omassa lajissaan!



    Luistonesto toimi hienosti sallien soralla raidoittelun ja ajossa pyr tuntui just sopivan kokoiselta eik sellaiselta mhklt kuin se pyskityn ollessaan nytt. Pyr nytt jotenkin korkeammalta kuin onkaan, itsell (180cm) ajoasento ihan kelpo ja ryhdikkn pysty. Jalat ylt hyvin maahan pyshtyess ja pleksin korkeus aikalailla ok tuulen pyrteilyn kannalta.

    Twini vnt ihan riittvsti ja nyrsti alhaalta asti, moottorijarru on tehokas. Eihn tm Tenere nyt vauhtia kelaa samaan tahtiin kuin kiremmt katupyrt, mutta hyvin rampilta kerkesi liikennevirtaan tllkin. Kyll tuommoisella kelpaa reissuun lhte ja sorallekin reissussa voi reitit suunnitella. Kuopiossa oli liikkeess yksi sininen myyty-kyltin kanssa odottelemassa uutta omistajaansa. Sinisen pyr on oikeastaan ihan hienon nkinenkin mun mielest, hyv vri valinta!
    Tulikallio.
    Yamaha FZ1-S ABS, DNMG.
  10. #70
    Sama pyr tuli * 2-pll kuopiossa 17.9 ^
    (tuli "vip-kutsu")
    Pitkille jaloille mielestni hyvin tilaa ja keppiveto.
    Ei aiheuta (osto)toimenpiteit.
    Jos pyr olisin vaihtamassa, niin *Suzuki DL1000 V-Storm tulisi kytettyn talliin.
    Tm oli vain omakohtainen mielipide *
    Suzuki DL1000 V-Strom
  11. #71
    Lainaa (mara55 @ Syys. 17 2010,00:59) kirjoitti
    Nyt olen kusessa!!
    Yamahacenterist tuli VIP-kutsu uuteen koeajoon ja lupailtiin mietti hyv vaihtotarjous vanhasta!!??
    Ja m kun jo olin orientoitunut unohtamaan koko Teneren, kun ne tarjosivat niin naurettavaa hyvityst vanhasta moposta.(Faktat lytyy tuolta aikaisemmin tst ketjusta). Saas nhd, mit tapahtuu.
    Onko muut saaneet moisen kutsun???
    Heh, juu kutsu tuli ja torstaina mennn testaan, tuskin aiheuttaa toimenpiteit..
  12. #72
    Tuli kyty tuo tenere koeajamassa Kuopiossa.
    Todella hyvlt tuntui ja hyvhn tuo oli ajellakkin..
    Vaihto tarjous tuli mys pyydetty
    http://www.ledpolttimot.fi/
    * * * * -Ledit pyrsi-
  13. #73
    Laitoin tonne toiseen topicciin, mut paanpa tnnekin kun huomasin vasta:


    Joo, mkin kvin sken koeajamassa. Psin mudalle ja soralle vedttmn. Todella hyvlt tuntui mun Varaderoon verrattuna. Painopiste huomattavasti alempana ja ps ihan kunnolla pyrittmn Tourancen renkailla. Niihin sutimisenesto ja touring-sport toimintoihin en keksinyt itselleni mitn lisarvoa; ainakaan viel. Jarrut tosiaan hyvt; pikitiell abs toimi tosi hyvin. Sora/mudalla ne rutisivatkin melko miehekksti. Mutkaa en pssyt kokeilemaan kun tuli sen verran vett. Vakaasti meni motarilla eik minknkist
    vatkaamista (120kmh). Keula oli jmkk ja kevyen oloinen. Erittin helppo hallittava/knt hidasajossa.
    Ajoasento rennon ryhdiks ja kdet/hartiat meni automaattisesti oikeaan asentoon. Jalkatapit tuntui olevan hieman alempana kuin Varressa; auttoi saamaan paremman ajoasennon. Satula tuntui hyvlt ja sopivan kapealta. Tankki ei liian leve ja kapean satulan ansiosta sain hyvin reisi/polvituennan tankkiin. Satula ala-asennossa yletyin hyvin koko jalkapohjilla maahan (178cm).
    Kaasu oli suht herkk; pikkuvaihteilla vhn nykiv menoa(voipi olla vaan tottumiskysymys).
    Jaa, mits viel. Joo, pleksi tuntui vhn nakupleksilt ainakin tourinkia ajatellen. Keppiveto plussaa; pinnavanteiden vaikutuksesta en tii vaan kun en tii. Ulkonk suht siro allround pyrksi; Tigru mun mielestkin kuitenkin parhaimman nkinen. Mutta; tmkin on aivan liian raskas enska-ajoon. Jos painopiste on enemmn enskan puolelle niin ehdottomasti kevyempi mopo alle. Tosiaan vedin sken soralla ja vesimutasoramssss, jotta kyll siinkin psee, mutta ei siin paljoa uskalla leikki.
    Eli siis kaikenkaikkiaan munkin mielest tuntui tosi hyvlt; vertaan siis Varaderoon. Hyvinkin voisin hommata tuollaisen.

    E: tehot ja vnnt varmasti riitt tarkoitukseen; en tosiaan pssyt tuolla sateessa testaamaan. Kuorman kanssa ajosta en tied keveneek keula liikaa tms, mutta taishan tuossa olla jousituksen sdt. Alustaan en kerennyt tutustua kun oli vaan tunnin koeajo.

    Editoinut W-P Syys. 22 2010,14:16
    Vfr12f,250exc
  14. #74
    Kvin sken minkin koeajamassa Super Teneren. Helppo ajaa, kevyt pyritell ja vakaa motarillakin. Pleksi tosiaan saisi olla parempi, mutta siin on ilmeisesti korkeusst, joka ei ollut ylimmss asennossa. Testailin omaa korkeuttani vaihtelemalla, ja korkeammalla olisi saanut pleksi olla.

    Moottori tuntui alkuun laiskalta, mutta kun vaihtoi kartan sport-asentoon, oli selkesti eloisampi. Kun tajusin laittaa mys luistoneston kokonaan pois plt, alkoi olla ihan siedettv potku. Minusta se ykksasentokin, joka sallii jonkin verran luistoa, on turhan ankara. Ei sill oikein soralla sladittelu onnistu, ja kun kvelyvauhdista lhtee kiihdyttmn urku auki, pyr nyykht pari kertaa. Tosin noin kai sen kuuluukin toimia...Pois plt vain, niin saa sarvet otsaan ja soran lentmn. Jos laittaisi luistoneston asentoon 2 (ei salli lainkaan sutimista) ja kartan touring-asentoon, tuolla uskaltaisi antaa vaikka mummon ajaa. Tai 15-v bomberin.

    Pyrn paino ei todellakaan tunnu, minnekn poluille en kyll ehtinytkn. Pient off-roadia kokeilin pesiskentn ympristss penkoilla ja pikku ojissa ;) Kyll tolla voi mun mielest kuvitella ajavansa pienikin polkuja.

    Vlitykset on sopivan lyhyet, ykksell otti 85 mittariin ja kakkosella 115. Isommat vaihteet ky hyvin matkantekoon, kutosella satasen vauhdissa kierrokset on noin kolmessa tonnissa.

    Korkeus ei haitannut, vaikka olen 168 cm lyhyt. Penkki matalammassa asennossa ylti ihan luontevasti toinen jalka hyvin maahan pyshtyess. Molemmat jalat maassa ylsi juuri ja juuri pkit maahan. Ei siis todellakaan est ainakaan minua valitsemasta tt pyr. Ajoasento on kyll tosi vlj ja pystyy muuttelemaan asentoaan paljon. Oma fasu tuntui kyll ihan kyykylt tuon jlkeen, ja pienelt.

    Positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan, mietitytt vain riittk nuo tehot pitemmn plle. Jnn kun oma tysin vakio kilofasu tuntuu kaikilla vaihteilla ja kierroksilla todella paljon kisemmlt, vaikka Teneresshn pitisi olla selvsti vntvmpi kone. Ja fasussa on kuitenkin pitkt vlitykset siihen verrattuna.

    Onkohan siihen 261 kg painoon ajovalmiina laskettu nuo sivulaukutkin? Ne oli ainakin paikoillaan koeajopyrss. Lhteehn ne pois ottamalla varmaan parikymment kiloa pois.



    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1
  15. #75
    Lainaa (Sam'Ovaari @ Kes. 21 2010,21:40) kirjoitti
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,14:58) kirjoitti
    Jrkyttv paino yhdistettyn ilmeiseen ylpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan.
    Ainakin se vanha super tttr oli aika ylpainoinen. Kovalla sivutuulella kun tuli metsn suojasta aukealle niin saattoi tuntua hupaiselle.. *mutta muutoin se oli ajo asennon puolesta kyll nautittava peli. Kyll tuohon uuteen sortua voisi ilomielin ..
    Yllttvn sivutuuliherkk oli motarilla ku en moista ollu huomannu omalla korotetulla (ylpainoisempi) vstromilla. Ajoin siis saman lenkin omalla tunti aiemmin. Penkkiin en oikein pssy sinuiksi ku oli ala-asennossa, mut taisi se olla perempi kuin topsadlery-omani. Olisin saanu hinnasta pois n.1/4 omallani ja ei vakuuttanu olevan vaihtamisella noin parempi....



    R12GS -14
    DL650 -07 ABS
    pv50 * -86
  16. #76
    No ei varmasti ole ylpainoinen. Niin kevyelt se tuntuu. Ja paino on kapealla. Ja vastausta ei viel tullut siihen, kuuluuko nuo laukut siihen 261 kg painoon. Eihn tuo ole ku parikyt kiloa fasua painavampi ilman laukkuja jos ne on laskettu siihen.

    Mut tohon jos sais kasigessun pleksin... siin ei ollu minknlaista kyprmelua meiklisell.
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1
  17. #77
    Lainaa kirjoitti
    Onkohan siihen 261 kg painoon ajovalmiina laskettu nuo sivulaukutkin? Ne oli ainakin paikoillaan koeajopyrss. Lhteehn ne pois ottamalla varmaan parikymment kiloa pois.
    Eivthn tuollaiset muoviset postilaatikot milln kahtakymment kiloa voi painaa, hyv jos muutaman kilon kappale.



  18. #78
    Lainaa (S.Telvio @ Syys. 30 2010,22:36) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Onkohan siihen 261 kg painoon ajovalmiina laskettu nuo sivulaukutkin? Ne oli ainakin paikoillaan koeajopyrss. Lhteehn ne pois ottamalla varmaan parikymment kiloa pois.
    Eivthn tuollaiset muoviset postilaatikot milln kahtakymment kiloa voi painaa, hyv jos muutaman kilon kappale.
    Joo, ei ne painavalta tuntunut; jotain foliopinnoitettua muovia olivat. Napsautin ne pois ennen koeajoa. En tykk pit mitn laukkuja pll yleens muutenkaan. Reissussa tietenkin...

    Koeajoja (yleenskin ajoa) suosin muutenkin ilman laukkuja, koska arvioin vain mopon ajettavuutta ja laukut saattavat antaa "tutinaa", joka ei liity itse mopon ominaisuuksiin.
    Vfr12f,250exc
  19. #79
    Olipas helvatan hyvt fiilikset koeajon jlkeen. Satula ja ajoasento tuntui todellakin hyvlt isolle miehelle. Pyr kulki kuin raiteilla, erittin hyvt ajotuntumat, motarilla. Hiljempaakin ajaessa mannaa. Soralle en pssyt, mutta videoiden perusteella selvi siellkin. Moottori oli aivan mannaa kautta linjan.

    Pleksist miinusta, liian pieni ja kypr tarmokkaasi vihmova motarilla.

    BMW GS ja Ducati multistrada ainakin joitakin vastaavia isoja all-road kilpailijoita.

    Q:
    1) Miten paljon tuota 'pleksivikaa' saa korjattua isommalla. Luulisi tietysti ett paljonkin.
    2) Joku tehnyt pidemp asfaltti touringia tll, kokemukset?

    http://tekniikanmaailma.fi/kaksipy....-tenere
    http://www.motorcycle-usa.com/647....ok.aspx
  20. #80
    Listkseni aikaisempiin kommenteihin yhden miinuksen:
    tapeilta ajaessa vasemman jalan pohje osuu ikvsti pakarin suojukseen- haittaa seisten ajoa varsinkin pkiill ollessa. Muuten, jollei tietisi alla olevan yamahan, voisi luulla ajavansa gessulla.



    "Tyhmyys ihmisen tyhment" -FG
  21. #81
    Hieno pyr: en ole kyllkn ehtinyt viel koeajaa. Mutta mihin se on tarkoitettu? Kilpailemaan BMW1200 GS:n kanssa? Eik muuta! Thats it . Se on liian painava enskaksi, kuten bemarikin, ja isoja matkapyri on jo olemassa, mik on tmn oma luokka?
    Ajamattomat kilomerit ovat viel edess

    Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

    Marunari
  22. #82
    Lainaa kirjoitti
    Se on liian painava enskaksi, kuten bemarikin, ja isoja matkapyri on jo olemassa
    Jep, isoista enskoista painossa porukan taitaa pest ainoastaan Ducatin Multistrada mutta se hinta.... Super Tenere, Varadero, Stelvio, 990 Supermoto ja Tiger ovat selvsti painavampia, Stelvio ja Super Tenere erittin painavia muuhun porukkaan nhden. Mutta mutta ..... onko tll merkitysta? Itsell nyt GS Adventure Stelvion jlkeen ja vaikka pyrill on painoeroa lhes 30kg Stelvion tappioksi, ei noissa ole juuri mitn eroa ajossa.



  23. #83
    Lainaa (S.Telvio @ Loka. 03 2010,23:31) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Se on liian painava enskaksi, kuten bemarikin, ja isoja matkapyri on jo olemassa
    Jep, isoista enskoista painossa porukan taitaa pest ainoastaan Ducatin Multistrada mutta se hinta.... Super Tenere, Varadero, Stelvio, 990 Supermoto ja Tiger ovat selvsti painavampia, Stelvio ja Super Tenere erittin painavia muuhun porukkaan nhden. Mutta mutta ..... onko tll merkitysta? Itsell nyt GS Adventure Stelvion jlkeen ja vaikka pyrill on painoeroa lhes 30kg Stelvion tappioksi, ei noissa ole juuri mitn eroa ajossa.
    Joo, hienost kait. Yritt kai pst tuohon adventure- luokkaan mukaan. Kai siihen on joku syy; esim adventuremopojen myynti olisi kasvussa, en tied.
    Mutta noista painoista ja painojakaumista.
    Varaderon mrkpaino on 269kg ja Teneren 261 kg. Tuohan ei nyt ole kuin tukevan lounaan verran, mutta Teneren painopiste ainakin on alempana kuin Varren. Varre lhtee mielestni huomattavasti helpommin kaatumaan pehmell kuin Tenere. Tokkiinsa eihn nuo kumpikaan mitn enskoja ole. Loppupeleiss kysehn on vain siit, kummalla on parempi ajaa mahdollisia reissussa eteentulevia kuoppateit, sorateit tai krryteit; mhkenskalla vai sport-touring pyrll/ kyykyll.
    Vfr12f,250exc
  24. #84
    Oli sitten mik sport, touring tai GT-fillari tahansa, ne on yli 185 senttiselle pikkusia mopoja kooltaan. Siis niiss joutuu istumaan kyykyss ja mykkyrss ja vhintn selk menee paskaks pitkill pivjotoksilla. Varsinkin kaks pll ja kamat, jousitus ei yleens kanna kunnolla kuormaa ja ahdasta on. Painopiste nousee liian yls, verrattuna siihen, mik on sporttien tarkoitus, siis kaks pll ja ajo.ominaisuudet menevt tysin ns. vituiksi.
    Siksi on keksitty tuollainen pyrluokka/tyyppi, kun MATKAENDURO. Kummallista, ett se on viel tn pivn * jollekin uusi asia ja ilmi!!!
    GS-bemari keksittiin jo 1980 ja siit on muuten mielenkiintoinen historiikki viimeisess MP-Ykksess. Eikhn toi jammu ole oikein tervetullut tulokas kyseiseen luokkaan, kilpailee se sitten mink kanssa tahansa.
    Muistan, kuinka meinasin kuolla nauruun silloin, kun toi gessu tuli. Eihn nyt tollasen koneen ymprille voi enskaa rakentaa, kun boxerin pytyt katkoo koivet kuskilta, ajattelin. Mutta reissuun ja kamaa kuskaamaan se on aika mainio laite.
    Jossain valiteltiin, ett "super tenere on gessun kopio"!!? Voi hyv sylvi !? Varsinkin koneet on kun kaksi marjaa. Eiks niin?
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tll hetkell tallissa ja kytss)


  25. #85
    Lainaa (Ari @ Loka. 03 2010,22:43) kirjoitti
    Mutta mihin se on tarkoitettu?
    Esim. siihen ettei ihmisell tarvitse olla kahta pyr tallissa, esim. FJR/R1 (ja siltikin viel jotain puuttuu) kuten mara55 tuossa osuvasti kuvasikin
  26. #86
    Jep, joskus muistan kuulleeni vitteen, jotta Africa Twin on ainoa oikea matkapyr. Tais olla 80- lukua........

    Mutta joo, pystyn heittmn tuohon jrkyttvn mrn tavaraa kyytiin ja hyvin menee ainakin pikitiell.....



    Vfr12f,250exc
  27. #87
    Solifer 4 speed
    Suzuki TS 125
    Honda 450 CB
    Honda 500 four
    Kawasaki 1300 Z
    Suzuki V-Strom 1000
    Triumph Rocket
    KTM 450 EXC
  28. #88
    Kuvia Klnist


    Solifer 4 speed
    Suzuki TS 125
    Honda 450 CB
    Honda 500 four
    Kawasaki 1300 Z
    Suzuki V-Strom 1000
    Triumph Rocket
    KTM 450 EXC
  29. #89
    ^tuossa rupeaa olemaan pro- meininki.
    Mielytt silm, ja luultavammin ominaisuuksia riitt.
    .
  30.  
  31. #90
    onko siin jnnitteensdin taka-akselin etupuolella kardaanin vieress? nytt silt se rivotettu mtikk. jnn paikka jnnnstimelle, ainaki suht viliposa eik sytyt pyr tuleen heti kun kuumenee.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyv useimpiin prtkiin. *pri. Delvac inside. Delvac moottoripyrkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
Sivu: 3 / 8:sta EnsimminenEnsimminen 12345 ... ViimeinenViimeinen