Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 229:sta
  1. #1
    Lyty pari filmin ptk uudesta, ehk ensikesn esiteltvst supertenerest. Vaikuttaisi ihan aidolta materiaalilta.
    KLIK1 ja KLIK2

    Rivi-2 nyttisi pysyvn moottorina, mik on hieno homma. *Jossain huhuttu 1200 kuutioisesta. Sehn lupailee yli 100hv:n tehoa, mik kuulostaa todella hyvlt. Mielenkiintoinen yksityiskohta on, ett pyrss nyttis olevan kardaani!! Kelpaisi asfaltilla viihtyville, mutta tosi kurapyrilij eivt varmaan kovin tykk. Yhdistetnkhn tss nyt Tenere ja TDM yhdeksi malliksi vai onkohan TDM:n seuraajaa tulossa?



    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  2. #2
    Mielenkiintoista. Tytyyp seurata tilannetta.
  3. #3
    Nyttis kyll aika kaukaiselta laitteelta. Vaikka, ei paha. Mikhn on lopullinen ulkonk kun loputkin tavarat tuohon liimataan.
    Kiire?? Muka, tss valmiissa maailmassa.
  4. #4
    Ensiviikolla julkaistaan: >>Supertenere.com<<

    Suomen Yamahan sivuillakin jotain: KLIKS

    MP-Maailman juttu

    Vaikuttaa TODELLA mielenkiintoiselta

    e: Listty MP-Maailman linkki



    Yamaha DT 125 LC "87 1994-1996
    Honda CB125T "81 ~2002-
    Honda Transalp 600 "93 *2002-2008
    Yamaha TDM 900 "04 * 2008-2010
    Yamaha TDM 850 "91 2011-
  5. #5
    Siinhn se nyt on:

    XT1200Z Super Tnr



    BMW R1200GS
  6. #6
    Ajattelin juuri laittaa keskusteluntynk tst uudesta Tenerest, eip tarvinnut kun aloitus jo lytyi.

    Kysisin MP-Team Salosen(Turku) tiskilt tuosta uutuudesta noin viikko sitten ja vastaus oli, ett loppukesst olisi ensimmisi toimituksia.

    Kiinnostavan oloinen vekotin, tosin mrkpainoa on aika mr - 261kg. Jos ei olisi TDM jo alla ja siihen sen verran eri kilkkeisiin sijoittanut niin tuo voisi olla vahva vaihtoehto. Ehkp sitten joskus muutamien vuosien pst.

    Hintaa ei ilmeisesti ole viel julkistettu?
    Mopoton
  7. #7
    Carpe TDM -keskustelufoorumilla puhuivat 13500 UK hinnasta. Mits se sitten tekee tll Suomessa?
    Mopoton
  8. #8
    Lainaa (salpe @ Helmi. 25 2010,09:11) kirjoitti
    Siinhn se nyt on:

    XT1200Z Super Tnr
    Tss ajellut 3 vuotta fjr:ll ja vhn antanut "pirulle" lupaa vilkuilla tarjontaa, tt ei olisi tarvinnut huomata. Ainakin koeajamassa pit kyd kun tekniikkakin nytt vastaavan tarpeita.
    Aion el ikuisesti, toistaiseksi ptkseni on pitnyt.
  9. #9
    varsinainen vesihiihtj pekko5:n avatar
    Liittyi Sep 2004
    Suur-Hollola
    MotOrg ry jsen
    on se vaan painava... en pysty ajattelemaan rytksest tuollaiseen vaihtamista. miten se voi paina noin paljon... aatelkaa on kuin liimais kaksi WR450:st yhteen... niin no sehnse. paikat kahdelle ja keilu litra iskutilavuutta.. ja polttoainesilit..
    2016 > Triumph 675 team member
    2013 > S1000RR (.. mit DKW-RT175VS im holz schublade)
    2004 > YZF600R (pitk huolto menossa..)
    R1-2004 (2006 - 2012)
    harrastuksena moottoripyrt, moottoripyrily, (rata)moottoripyrily.. kurapyrilykin kiinnostaa
  10. #10
    Lainaa (Trapezoid @ Helmi. 25 2010,19:34) kirjoitti
    Carpe TDM -keskustelufoorumilla puhuivat 13500 UK hinnasta. Mits se sitten tekee tll Suomessa?
    Kyll se meill varmaan karkaa tuonne 18000 euron ylpuolelle eli liian kalliiksi meikliselle
  11. #11
    Lainaa (xs2jammu @ Helmi. 26 2010,10:13) kirjoitti
    Lainaa (Trapezoid @ Helmi. 25 2010,19:34) kirjoitti
    Carpe TDM -keskustelufoorumilla puhuivat 13500 UK hinnasta. Mits se sitten tekee tll Suomessa?
    Kyll se meill varmaan karkaa tuonne 18000 euron ylpuolelle eli liian kalliiksi meikliselle *
    Hetkinen hei hei... Bemun R1200GS Adventure maksaa 21.199,91,- + toimituskulut ett siihen nhden...

    Tenere 110hp koneella, keppiveto, absit pelkkn etuseen, 3-asentoinen luistonesto, tysin ilman tykaluja sdettv alusta... parasta mit on. Ja jammun luotettavuudella.

    Onko viel kallis?
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1
  12. #12
    Lainaa (S.Haltia @ Helmi. 28 2010,05:20) kirjoitti
    Lainaa (xs2jammu @ Helmi. 26 2010,10:13) kirjoitti
    Lainaa (Trapezoid @ Helmi. 25 2010,19:34) kirjoitti
    Carpe TDM -keskustelufoorumilla puhuivat 13500 UK hinnasta. Mits se sitten tekee tll Suomessa?
    Kyll se meill varmaan karkaa tuonne 18000 euron ylpuolelle eli liian kalliiksi meikliselle *
    Hetkinen hei hei... Bemun R1200GS Adventure maksaa 21.199,91,- + toimituskulut ett siihen nhden...

    Tenere 110hp koneella, keppiveto, absit pelkkn etuseen, 3-asentoinen luistonesto, tysin ilman tykaluja sdettv alusta... parasta mit on. Ja jammun luotettavuudella.

    Onko viel kallis?
    Ei ole, mutta kun tulotaso on melkein nolla
  13. #13
    Lainaa kirjoitti
    Hetkinen hei hei... Bemun R1200GS Adventure maksaa 21.199,91,- + toimituskulut ett siihen nhden...

    Tenere 110hp koneella, keppiveto, absit pelkkn etuseen, 3-asentoinen luistonesto, tysin ilman tykaluja sdettv alusta... parasta mit on. Ja jammun luotettavuudella.

    Onko viel kallis?
    Jos tehdn vertailua UK hinnoilla, niin siell 1200GS Adv kustantaa 13460 melkein kaikilla herkuilla (premium+dynamic package). Thn verraten ei tuo Teneren 13500 lupaa hyv Suomen hintaa ajatellen. Voisin melkein veikata, ett Yammu alkaa htyyttelemn jo 20k rajaa Suomessa.

    Ja se on kyll aika tyyrist persaukisille *
    Mopoton
  14. #14
    Lainaa (S.Haltia @ Helmi. 28 2010,05:20) kirjoitti
    Lainaa (xs2jammu @ Helmi. 26 2010,10:13) kirjoitti
    Lainaa (Trapezoid @ Helmi. 25 2010,19:34) kirjoitti
    Carpe TDM -keskustelufoorumilla puhuivat 13500 UK hinnasta. Mits se sitten tekee tll Suomessa?
    Kyll se meill varmaan karkaa tuonne 18000 euron ylpuolelle eli liian kalliiksi meikliselle *
    Hetkinen hei hei... Bemun R1200GS Adventure maksaa 21.199,91,- + toimituskulut ett siihen nhden...

    Tenere 110hp koneella, keppiveto, absit pelkkn etuseen, 3-asentoinen luistonesto, tysin ilman tykaluja sdettv alusta... parasta mit on. Ja jammun luotettavuudella.

    Onko viel kallis?
    Miinusta siit ettei ABSeja saa pois plt... itell tuo on gessussa. Helvetin hyv ominaisuus kun menee rymymn ABS on tuomiopivn laitos kun vhn pahemmassa paikassa ei olekkaan jarruja.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  15. #15
    Saksassa tuon hinta 14 750 , kun GS Adventure on 14 550 . Eli pahalta nytt, ett hinta nousee Suomessa yli 21 000 .
  16. #16
    Tilaussivut https://www.super-tenere.com/reserva...sp?lang=FI_FI. Kokonaishinta: 19807,25

    --Kari
    BMW R 1200 GSA
    ex XT1200Z, FJR1300, GS1200, GS850, ST-2, XJ600, CX500C, GSX750ES, GR650XF
  17. #17
    Jrkyttv paino yhdistettyn ilmeiseen ylpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan. Jos puhuttaisiin alle 200 kg:n painosta ja tulevasta hinnasta, joka hevosmiesten tietotoimiston mukaan on alle 19000 , voisi jopa vanhalle enskamiehelle menn harkintaan.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,Vic V LE, Vic BW
  18. #18
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,14:58) kirjoitti
    Jrkyttv paino yhdistettyn ilmeiseen ylpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan. Jos puhuttaisiin alle 200 kg:n painosta ja tulevasta hinnasta, joka hevosmiesten tietotoimiston mukaan on alle 19000 , voisi jopa vanhalle enskamiehelle menn harkintaan.
    Saattaa jopa jd alle 19.000 tuo hinta mutta painoa on vaikeampi saada putoamaan. Varmaan pyriss alkaa hiljalleen painot nousemaan samaan tapaan kuin aikaisemmin autoissa kun elektroniikka lisntyy, tulee mm. ABSia ja luistoautomatiikkaa.
  19. #19
    Ducati Multistrada, 150 hv ja herkuilla paino reippaasti alle 200 kg.
    Toki on hintaakin kymppi enemmn.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,Vic V LE, Vic BW
  20. #20
    Lainaa (psi @ Maalis. 09 2010,15:31) kirjoitti
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,14:58) kirjoitti
    Jrkyttv paino yhdistettyn ilmeiseen ylpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan. Jos puhuttaisiin alle 200 kg:n painosta ja tulevasta hinnasta, joka hevosmiesten tietotoimiston mukaan on alle 19000 , voisi jopa vanhalle enskamiehelle menn harkintaan.
    Saattaa jopa jd alle 19.000 tuo hinta mutta painoa on vaikeampi saada putoamaan. Varmaan pyriss alkaa hiljalleen painot nousemaan samaan tapaan kuin aikaisemmin autoissa kun elektroniikka lisntyy, tulee mm. ABSia ja luistoautomatiikkaa.
    Eip tainnut menn alta 19K.
    Kuten veppi tuossa yll totesi niin hinta Suomessa:

    19807,25

    eli vajaa 76/kg *
    BMW R1200GS
  21. #21
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,16:14) kirjoitti
    Ducati Multistrada, 150 hv ja herkuilla paino reippaasti alle 200 kg.
    Toki on hintaakin kymppi enemmn.
    Multistradaan ei kannata verrata. Ihan eri kyttymprist.

    Gs ja Teneree jo kuvataan nappularenkailla!!
  22. #22
    Vanhana Elefanttikuskina, ihan niinkuin sinkin, puhuin yleens kyttkelpoisen vehkeen painosta enskahommiin. Ducati on vain
    esimerkki siit, ettei pelin tarvitse varttitonnia painaa. Eihn se Fanttikaan paina, mutta sit on sentn kytetty tosihommissakin.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,Vic V LE, Vic BW
  23. #23
    Lainaa (salpe @ Maalis. 09 2010,20:02) kirjoitti
    Lainaa (psi @ Maalis. 09 2010,15:31) kirjoitti
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,14:58) kirjoitti
    Jrkyttv paino yhdistettyn ilmeiseen ylpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan. Jos puhuttaisiin alle 200 kg:n painosta ja tulevasta hinnasta, joka hevosmiesten tietotoimiston mukaan on alle 19000 , voisi jopa vanhalle enskamiehelle menn harkintaan.
    Saattaa jopa jd alle 19.000 tuo hinta mutta painoa on vaikeampi saada putoamaan. Varmaan pyriss alkaa hiljalleen painot nousemaan samaan tapaan kuin aikaisemmin autoissa kun elektroniikka lisntyy, tulee mm. ABSia ja luistoautomatiikkaa.
    Eip tainnut menn alta 19K.
    Kuten veppi tuossa yll totesi niin hinta Suomessa:

    19807,25

    eli vajaa 76/kg *
    Onko tuo Keskon hinta ? Rinnakkaistuontina menee alle yhdeksntoista
  24. #24
    Lainaa (psi @ Maalis. 09 2010,21:32) kirjoitti
    Lainaa (salpe @ Maalis. 09 2010,20:02) kirjoitti
    Lainaa (psi @ Maalis. 09 2010,15:31) kirjoitti
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,14:58) kirjoitti
    Jrkyttv paino yhdistettyn ilmeiseen ylpainoisuuteen ei taida olla paras ratkaisu edes matkaenskaan. Jos puhuttaisiin alle 200 kg:n painosta ja tulevasta hinnasta, joka hevosmiesten tietotoimiston mukaan on alle 19000 , voisi jopa vanhalle enskamiehelle menn harkintaan.
    Saattaa jopa jd alle 19.000 tuo hinta mutta painoa on vaikeampi saada putoamaan. Varmaan pyriss alkaa hiljalleen painot nousemaan samaan tapaan kuin aikaisemmin autoissa kun elektroniikka lisntyy, tulee mm. ABSia ja luistoautomatiikkaa.
    Eip tainnut menn alta 19K.
    Kuten veppi tuossa yll totesi niin hinta Suomessa:

    19807,25

    eli vajaa 76/kg *
    Onko tuo Keskon hinta ? Rinnakkaistuontina menee alle yhdeksntoista
    Kyllp vain. (kuten tuo varauslinkki tuollla ylempn sinne tyrkk)



    BMW R1200GS
  25. #25
    Lainaa (aj@ @ Maalis. 09 2010,20:45) kirjoitti
    Vanhana Elefanttikuskina, ihan niinkuin sinkin, puhuin yleens kyttkelpoisen vehkeen painosta enskahommiin. Ducati on vain
    esimerkki siit, ettei pelin tarvitse varttitonnia painaa. Eihn se Fanttikaan paina, mutta sit on sentn kytetty tosihommissakin.
    Vinkkin, hyperin rystri jossa oli vilkku kiinni maksaa yli 500 kun se prht paskaks.

    Tuo multiraato ei paras soralinko ole, vannekoot ovat mys tysin vrt jos siihen mitn sorakumia haluaisi.
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  26. #26
    Kuten kirjoitin, painosta on kyse, ei renkaista ja vanteista, vaan siit, ett kohtuupainoinen enska voidaan valmistaa. Eivt ne Kotaritkaan, tai edes Gessut sit varttitonnia+ paina.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,Vic V LE, Vic BW
  27. #27
    Gessun painot:
    Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 229 kg

    Dry weight 2) 203 kg

    Permitted total weight 440 kg

    Payload (with standard equipment) 211 kg

    Usable tank volume 20 l
  28. #28
    Vertailun pohjaksi lis "varttitonneja":

    BMW R1200GS Adventure kuivapaino 223kg
    ajovalmiina 33litran tankki tynn 256kg

    KTM 990 Adventure kuivapaino 209kg
    20litran tankki tynn 224kg (laskettu 20l x bensiinin tiheys 0,75kg/l) liev nippelitiedon sarjatulta...
    BMW R1200GS
  29. #29
    Voi kerpele... orastavaa kuumetta ilmassa nimimerkill entinen XTZ 750SuperTnr -kuski... oikeastaan on vhn ikv tuota entist - nykyinen on liian hajuton ja mauton
    Raaka voima voittaa monesti peukalon imemisen...
  30.  
  31. #30
    Tais olla tollanen nytill tnn Yamaha Centeriss motokuumeen tiimoilta.
    Vai oliko, en tunne noita niin hyvin? Sininen Tenere kuitenkin.
    Trust your instincts, be yourself!

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12
Sivu: 1 / 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen