Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112
Tulokset 331:stä 346:een 346:sta
  1. #331
    Moi
    Onko kellään tietoa MT-01 sinisen rungon värikoodista? Spraypulloa tarviisin kun pitäis tehdä pieniä paikkamaalauksia keinuhaarukkaan ja vanteisiin.
  2. #332
    Ninja H2 2020
    CBR 600RR 2009 Ten Kate Tribute
    ZZR 1400 2008

  3. #333
    Minkä merkkisiä sytytystulppia olette käyttäneet?ilmeisesti NGK tai DENSO
  4. #334
    Laita suosiolla Iridium tulpat, koska tulppien vaihto on melko hankalaa pienestä välistä johtuen..
    Itsellä NGK:t muistaakseni.
  5. #335
    Kaksi tulppaa vaihdettu,eikä mennyt kuin tunti🤔 seuraaville kahdelle pitää varmaan tehdä joku erikois avain...
  6. #336
    Jos sinulla on MT-01 ja vielä ajelet ilman Power Commanderia, niin nyt olisi tilaisuus korjata tuo puute. Itse ajelen STIII:lla, joten commanderille ei ole tarvetta. Edellinen omistaja sen oli turhaan lisännyt.

    http://www.moottoripyora.org/keskust...30#post6655830
  7. #337
    Tervehdys,
    Mikä on arvon raadilla tämän päivän rengas suositus mt-01:een? Ja vakiokokoisena, vai onko jollain toisella profiililla osoittautunut hyväksi/paremmaksi?
    Alea iacta est
  8. #338
    Lainaa partypooper kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,
    Mikä on arvon raadilla tämän päivän rengas suositus mt-01:een? Ja vakiokokoisena, vai onko jollain toisella profiililla osoittautunut hyväksi/paremmaksi?
    Tuossa on edellisellä sivulla jotain keskustelua tämän vuoden puolelta.
    http://www.moottoripyora.org/keskust...=1#post6644279
    lähtien on muutama kommentti renkaista.
  9. #339
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa partypooper kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys,
    Mikä on arvon raadilla tämän päivän rengas suositus mt-01:een? Ja vakiokokoisena, vai onko jollain toisella profiililla osoittautunut hyväksi/paremmaksi?
    Pykälän korkeampi profiili takana toimi oikein hyvin.
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
  10. #340
    http://www.moottoripyora.org/keskust...aha-MT-01-osia

    Hyvällä könttähinnalla varaosia tulevaisuuteen


    Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  11. #341
    Morjes!

    Mt:n kytkin luistaa jonkun verran "kovemmassa" vedossa ja tämä ilmeisesti näissä enemmän tai vähemmän ominaisuus vakiokytkimellä (40tkm taulussa niin voi johtua tietty siitäkin). Kysymyksiä: oletteko vaihtaneet parempia palikoita kytkimeen? Loppuuko luistaminen niillä? Barnettin settiä olen katsellut niin onko siitä kokemuksia tai sille vaihtoehtoisia ratkaisuja? Ja mistä kannattaa tilata, ebayssa näyttää nihkeeltä lähetyksen suhteen? Suuret kiitokset, jos joku jaksaa jakaa kokemuksia 
  12. #342
    Lainaa jani koo kirjoitti Katso viesti
    Morjes!

    Mt:n kytkin luistaa jonkun verran "kovemmassa" vedossa ja tämä ilmeisesti näissä enemmän tai vähemmän ominaisuus vakiokytkimellä (40tkm taulussa niin voi johtua tietty siitäkin). Kysymyksiä: oletteko vaihtaneet parempia palikoita kytkimeen? Loppuuko luistaminen niillä? Barnettin settiä olen katsellut niin onko siitä kokemuksia tai sille vaihtoehtoisia ratkaisuja? Ja mistä kannattaa tilata, ebayssa näyttää nihkeeltä lähetyksen suhteen? Suuret kiitokset, jos joku jaksaa jakaa kokemuksia 
    Joo niinhän nuo tuppaa luistamaan. Onkos tuo Barnett sellanen kierrejousinen härpätin? Alkuperäinenhän on lautasjousi. Minulla on molemmissa MT-01:ssä jäykempi lautasjousi, joka löytyi ihan suomen kivijalkakaupasta. Vaihto oli suht helppo minulle ensikertalaisenakin. Sillä loppui luistelut siihen asti kunnes laitoin liian fiinit täyssynteettiöljyt. Liian hienot öljyt ei oikein passaa. Kun identtisiä pyöriä on kaksi niin päätin kokeilla toiseen täyssynteettistä Motul 7100 ja toiseen Delvakkia Motul ei toimi. En minä meinaa kuitenkaan Delvakkia seuraavaksi laittaa kun olen löytänyt vielä halvemman. Teboil silver classic gt-s 20w-50, joka menee seuraavaksi koneeseen/koneisiin.
  13. #343
    Olis tämmönen pyörä kiikarissa kun satuin huoltoasemalla törmäämään ja ihastuin samantien. Aikaisempi mp kokemusta 5v FZS600 joka on kooltaan loistava. Kysymys tulee, onko tämä jäätävä möhkö pyöritellä ja persejalkaisella ei yllä jalat/jalka maahan? Aikasempi kokemusta gold wing 1500 joka oikein yllätti ja säikäytti kuinka raskas mp voi olla 8v sitten.

    Mihin kannattaa kiinnittää huomiota eniten pyörää ostaessa? Ei mitään kokemusta isoista pannuista.
  14. #344
    Pahoitteluni koko ihmiskunnalle että vähensin eilen yhden Yamaha MT-01 pyörän liikenteestä. Tankoon nukahtaminen ja pyörä täysin päreiksi. Olen itse kuitenkin käsittämättömästi kunnossa. Nukutti ja ajattelin pysähtyä ensi tilassa kahville. Noh.. otinkin sitten päiväunet. Harmi... MT-01 ei ole liikaa eikä etenkään virheettömiä Stage-2. Nyt ei voi tästä puhua enää virheettömänä. Korjauskelvottomaksi meni.
  15. #345
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mieletön onni onnettomuudessa, onneksi ei käynyt mitään! Kuolema liippasi kyllä läheltä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  16.  
  17. #346
    MotOrg ry:n hallituksen varajäsen, toinen koulutusvastaava, kolmas sivustovastaava, kouluttaja massajaska:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Apr 2013
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa HM kirjoitti Katso viesti
    Pahoitteluni koko ihmiskunnalle että vähensin eilen yhden Yamaha MT-01 pyörän liikenteestä. Tankoon nukahtaminen ja pyörä täysin päreiksi. Olen itse kuitenkin käsittämättömästi kunnossa. Nukutti ja ajattelin pysähtyä ensi tilassa kahville. Noh.. otinkin sitten päiväunet. Harmi... MT-01 ei ole liikaa eikä etenkään virheettömiä Stage-2. Nyt ei voi tästä puhua enää virheettömänä. Korjauskelvottomaksi meni.
    Hyvä, että äijä säilyi hengissä! Jäikö edes varaosia toiseen pyörään?
    Näköjään aina nenällään...
    KTM 890 Duke R vm2021 (2023 -> ) & Suzuki GSX-R 1000 K8, kilvetön (2016 -> )
    ex. Aprilia RST1000 Futura vm2003, naarmuinen (2018 - 2022, R.I.P.)
    ex. Yamaha MT-01 vm2005, sininen (2013 - 2016, R.I.P.)
Sivu: 12 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2101112