Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    Löytyykö nykypyörille (CB Hondu, tai vastaava) vielä joltain valmistajalta tuommoisia cafe- racer rakennussarjoja?

    Aikanaan niitä oli tyrkyllä paljonkin, mutta nyt ei äkkivilkaisulla KVG haku antanut oikein hyviä tuloksia.

    Vinkkejä otetaan kiitollisuudella vastaan.
    .
  2. #2
    http://www.airtech-streamlining.com/index.html

    Tuollainen löytyi. En vaan ole itse tilannut.

    Mistähän nämä vanhoilla ratapyörillä edelleen ajavat hommaavat katteita ja tuulilaseja pyöriinsä? Ne varmaan tietää.
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  3. #3
    Lainaa (nostalgia @ Marras. 19 2009,15:47) kirjoitti
    http://www.airtech-streamlining.com/index.html

    Tuollainen löytyi. En vaan ole itse tilannut.

    Mistähän nämä vanhoilla ratapyörillä edelleen ajavat hommaavat katteita ja tuulilaseja pyöriinsä? Ne varmaan tietää.
    No tuoltahan löytyi jo jotain. Kiitos kovasti.
    .
  4. #4
    Lainaa (nostalgia @ Marras. 19 2009,15:47) kirjoitti
    http://www.airtech-streamlining.com/index.html

    Tuollainen löytyi. En vaan ole itse tilannut.

    Mistähän nämä vanhoilla ratapyörillä edelleen ajavat hommaavat katteita ja tuulilaseja pyöriinsä? Ne varmaan tietää.
    No meillä on muotteja niihin.Mullakin roikkuu tallissa Yamaha TZ:n maalaamaton kate plekseineen.Niistä on jo aikoinaan tehty kopioita koska niitä on tupannut menemään rikki silloin tällöin.Sitten esim.pieniä varttikatteita löytyy monelta vanhempiin pyöriin osia toimittavilta yrityksiltä jotka myy kisaosia vanhoihin pyöriin.Esim.750 SS Ducatin mallista pärettä löytyy useammaltakin pajalta.Heillä on myös todella hienoa billet-sälää;jalkatappisarjoja,rumpujarruja,myös magnesiumista,etuputkia,mittareita,vanteita,alumii nitankkeja ja satuloita jne.Katsopa vaikka Disco Volante Moto tai Guzzino noin aluksi.Niillä on italialaisiin ja Hondiin jotain...
  5. #5
    Lainaa (rellonen @ Marras. 19 2009,18:01) kirjoitti
    No meillä on muotteja niihin.Mullakin roikkuu tallissa Yamaha TZ:n maalaamaton kate plekseineen.Niistä on jo aikoinaan tehty kopioita koska niitä on tupannut menemään rikki silloin tällöin.Sitten esim.pieniä varttikatteita löytyy monelta vanhempiin pyöriin osia toimittavilta yrityksiltä jotka myy kisaosia vanhoihin pyöriin.
    Mitäs nämä etupleksit yleensä sitten kustantavat, jos joku suomalainen yksityishenkilö tai paja sellaisen moukaroisi?

    Täällä on myös mukavaa tavaraa.

    Motocicli Veloci

    Jos löytyy lisää tätä vintage racing osastoa, niin pankaas infoa ja linkkiä.
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  6. #6
    No tuolla on juuri jotain tuoreita linkkivinkkejä ja kärjessä linkki edellisiin vinkkeihinkin.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  7. #7
    Mikset tee itse?
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  8. #8
    Tuolta löytyy kans jotain palikoita. Ei ehkä ihan viimesimpiin malleihin, mutta muuten noi kaverin pykäämät tuutit on kyllä helvetin hienoja!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  9. #9
    Lainaa (SenioRR @ Marras. 20 2009,00:06) kirjoitti
    Tuolta löytyy kans jotain palikoita. Ei ehkä ihan viimesimpiin malleihin, mutta muuten noi kaverin pykäämät tuutit on kyllä helvetin hienoja!
    Hyi hyi mitä kielenkäyttöä... "I used more penatration fluid than a Gay priest at a kids school."
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #10
    Lainaa (TunturiTT @ Marras. 19 2009,19:53) kirjoitti
    Mikset tee itse?
    Kaikilta ei löydy niin paljon hapokkaita ideoita kuin sinulta.
    R1250 GSA
    Hva Te300i
    748
    999

    Ex
    Aprillia:Rsv Mille, Bmw 1200 GSA, Ducati:Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf Honda:F6B Husaberg:Fe450 Husqvarna:Te300 Kawasaki:Zx6r Ktm:Superduke r, Supermoto 950 Suzuki:Gsxr 750, Triumph:Rocket 3R, Yamaha:Fz1n, Yzf R1
  11. #11
    No nyt löytyi semmoinen rakentelupaja, jossa on tyyli kohdallaan. Yllättäen Tanskasta. Wrencmonkees

    Olen nähnyt valon. Kawa! Mulle yksi tommonen, heti, kiitos.



    ZZR 1200
  12. #12
    Lainaa (Ripley @ Marras. 20 2009,19:09) kirjoitti
    No nyt löytyi semmoinen rakentelupaja, jossa on tyyli kohdallaan. Yllättäen Tanskasta. Wrencmonkees

    Olen nähnyt valon. Kawa! Mulle yksi tommonen, heti, kiitos.
    Eikös rexistä sais vastaavan rakennettua ;)
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  13.  
  14. #13
    Kyllä kai, jos taitoa riittäisi... *
    Tosin ei nestejäähdytetystä saa helpolla noin kliiniä.
    On syyläriä, letkua, paisuntasäiliötä, termostaattia ja muuta.
    Vaikka kyllä siinä ainesta on muuten, oikeassa olet.
    ZZR 1200