Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Tulokset 301:stä 315:een 315:sta
  1. #301
    "....mulle osa onnellisuutta on se että voin hurauttaa mopolla mutkateille, ilman että joku jatkuvasti loggaa mun ajotapaa, sijaintia ja nopeutta, kehonlämpöä, verenpainetta tai pulssia - osa sitä on se että olen itse vastuussa tekemisistäni ja turvallisuudestani. Vapautta." (specka)

    Ymmärränkö oikein "specka", että et tosiaan ole loukkaantumisenkaan jälkeen vaatimassa mitään julkista terveyspalvelua vaan todella olet "itse vastuussa tekemisistäsi ja turvallisuudestasi"??

    Jos noin on, kumarran syvään suoraselkäisyydellesi
    On se niiiin väärin!
  2. #302
    Puimurimies on hyvä ja muistaa, että prätkällä lippaamisen seurauksena syntyviä sairaanhoitokuluja ei korvata julkisista varoista.
    High Stuck Are Wit To
  3. #303
    Voi jukra Puimurimies kun pidät huolta Speckan terveydestä ja kuntien kustannuksista. Toivottavasti itse maksat edes veroja...

    Sen verran vielä, että otetaan esim. saunamies. Ihmettelen suuresti miksei tehohoitoa maksatettu kilpailujen järjestäjällä Täytyy myös muistaa, että kyllähän Specka voi alinopeudella jäädä myös jonkun näkökyvyttömän alle. Pitäisikö näkökyvyttömät pakottaa ajamaan elektronisilla laitteilla kovempaa vai pitäisikö peräti ottaa kortti pois kokonaan?

    Mulla on ainakin niin hyvät vakuutukset, ettei tartte heti julkiselle mennä. On toki hyvä muistaa, että julkisista instansseista ei normaalipalkkalainen saa juuri mitään korvauksia kun menot juoksee kokoajan. Kannattaa vakuuttaa itsensä matkavakuutuksella ja muutoin ansionmenetyksestä. Erityisesti suosittelen vammautumisen ja invaliditeetin vakuuttamista, ei maksa monia satasia vuoteen kun korvaukset on taas satojatonneja.

    Että näin puimurimies, omalla vastuulla.


    Tarkemmin kun ajattelee niin sehän on just noin kun MC-Mies kiteyttää, vakuutusyhtiö ne maksaa noin pääsääntöisesti.



    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  4. #304
    Lainaa (mcmies @ Maalis. 03 2011,20:35) kirjoitti
    Puimurimies on hyvä ja muistaa, että prätkällä lippaamisen seurauksena syntyviä sairaanhoitokuluja ei korvata julkisista varoista.
    Meinaatko että jos vetäiset prätkällä lepikkoon ilman vakuutuksia, niin ambulanssimiehet jättää sut sinne?
    Durty Nelly's Boys
  5. #305
    Lainaa (JukiW @ Maalis. 03 2011,23:01) kirjoitti
    Lainaa (mcmies @ Maalis. 03 2011,20:35) kirjoitti
    Puimurimies on hyvä ja muistaa, että prätkällä lippaamisen seurauksena syntyviä sairaanhoitokuluja ei korvata julkisista varoista.
    Meinaatko että jos vetäiset prätkällä lepikkoon ilman vakuutuksia, niin ambulanssimiehet jättää sut sinne?
    En. Mutta tiedätkö Sinä, mistä rahoista se lysti maksetaan?
    High Stuck Are Wit To
  6. #306
    Ilmeisesti lepikkoonajaja maksaa lystin kokonaan omasta pussistaan, jos kerran "itse vastaa tekemisistään"

    Johdonmukaista
    On se niiiin väärin!
  7. #307
    Lainaa (Puimurimies @ Maalis. 04 2011,07:25) kirjoitti
    Ilmeisesti lepikkoonajaja maksaa lystin kokonaan omasta pussistaan, jos kerran "itse vastaa tekemisistään"

    Johdonmukaista *
    Niin maksaa. Sen sijaan kun sinä saat sydärin yrittäessäsi vetää pelastusliivit turpean mahasi päälle tai nähdessäsi ohituksen, sen maksaa yhteiskunta.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #308
    Nyt se on päässyt jo hallitusohjelmaan asti.
    Ein Volk, Ein Reich, Ein Cartman
    Motorismi on perseestä, kuten kaikki muukin aatteellinen toiminta.
    Vain köyhillä on kiire.
  9. #309
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Ei jumalauta.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
  10. #310
    Hyvä, että valvontaa ja byrokratiaa lisätään. Tässä noudatetaan hyvin sitä oikeusvaltioperiaatetta, jonka mukaan jokainen on rikollinen, kunnes hän itse toisin todistaa.

    Minua ainakin pelottaa koko ajan, kun on grillinpihat pullollaan vinokilpisiä mopoja ja rämppämusiikkia soittavia autoja odottamassa tilaisuutta niitata minut. Viimeksi hieman yli 4 kk sitten joku melkein yritti ohittaa minut, mutta onneksi sain estettyä aikeet. Soitin heti 112:een ja kytkin kaukovalot päälle. Jatkossa sellaisen ylinopeushurjastelijan autosta voitaisiin katkaista virta automaattisesti.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  11. #311
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (vetomies @ Kesä. 18 2011,09:23) kirjoitti
    Jatkossa sellaisen ylinopeushurjastelijan autosta voitaisiin katkaista virta automaattisesti.
    ...Satelliitilla!!!
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  12. #312
    Ei saatana, ton jutun täytyy olla joku vitsi. Ovatko vihreät ihmisiä ollenkaan. Eikö ne tajua sen koskevan heitäkin eli myös heidän ja heidän sukulaisiensa/tuttaviensa liikkeitään seurataan tuon järjestelmän johdosta. Kuinka tuollainen toiminta voi saada kannatusta. Voi sitä ahdistuksen ja stressin määrää kun "isovelivihreä" valvoo ja mielenterveysmenot kasvaa exponentiaalisesti
  13. #313

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jul 2010
    Junttilan mutka
    "Vihreät iloitsevat hallitusohjelman kirjauksesta, jossa luvataan selvittää satelliittipaikannukseen perustuvien tienkäyttömaksujen käyttöönottaminen."

    Ei tarkoita vielä mitään muuta kuin Vihreiden saamaa hallitusneuvottelumyönnytystä.
    So What!
  14. #314
    Se tarkoittaa juuri sitä, että noi saatanan ituhipit yrittävät ajaa tuon asian läpi pidättämällä hengitystä niin kauan, että muut säälistä suostuu. Noilla saatanan ituhipeillä ei ole mitään muuta tarkoitusta elämässä kuin estää muiden elämä. Saatana vittu vittu vittu
    Dixi et animam levavi
  15.  
  16. #315

    Tunnus suljettu
    Liittyi Jul 2010
    Junttilan mutka
    Lainaa (ek@ @ Kesä. 18 2011,13:28) kirjoitti
    Saatana vittu vittu vittu
    Vihreiden idealismi on maksanut tämän maan kansalaisille aika paljon. Mutta mitäs se sua haittaa, kun ethän sä asu täällä

    Jossain vaiheessa tuo visio toteutuu, mutta tuskin vielä tällä vaalikaudella (eikä seuraavallakaan)...
    So What!
Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011