Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
    Tuli sit tollanen tilattua ja näyttää että huomenna ois perillä, kauhee polte päästä hipeltämään *

ContourHD 1080p

Arvostelut mitä olen katsellu lupaa kohtuu kuvanlaatua tuohon hintaan/kokoon
    DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
    Siistin näkönen peli. Ominaisuudet kohdallaan... *Paljonko kustansi?

BTW, mihin muuten aioit käyttää?
    Syteen tai saveen ja pubiin...
    339 eskoo tuli hintaa toimituksineen.

akku tuossa on sama kun nokian jossain mallissa kun vaan muistasin missä, helppo hommata edullisia vara-akkuja.

käyttö tulee olemaan melko sekalaista kohellusta, mutta suurin käyttö kohde tulee olemaan pyörällä ajelua varten.

Töissä meinasin koneistaa kiinteän kiinnityksen tuolle että pysyy varmasti matkassa.
    DT125R-92 -> pitkä tauko -> R1-98 -> R1-09 -> lyhyt tauko -> R1-04 -> R6-02 -> pitkä tauko -> R1-09
    Kannattaa myös harkita go pro hero Hd:tä tai muita go pron hd tuoteitta.. Paremmin ainakin suojattu tuo kameraosio. Ja laajempi kuvakulma.

Go Pro
    busanistit +200mph club finland
    Voin kyllä suositella kyseistä kameraa.
    Tosi kätevä käyttää ja hyvä kuvanlaatu.

Kypäräkamera.fi
    Tuutti Honda
    Lainaa (obsesson @ Marras. 13 2009,01:53) kirjoitti
    akku tuossa on sama kun nokian jossain mallissa kun vaan muistasin missä, helppo hommata edullisia vara-akkuja.
    Kuvan perusteella toi vois olla "nokian" BL-5C (tai BL-6C) akku. Sama käytössä hyvin yleisesti myös esim gepsimokkuloissa.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Oliko kamera hintansa arvoinen?
    Yamaha FZ1-N
    Lainaa (Toippari @ Marras. 18 2009,10:52) kirjoitti
    Aattelin pistää ixuksen jeesusteipillä kypärään. Ei tartte ostaa toista kameraa. *
    No vaikka sit teippaat mut älä nyt saatana jesarilla, käytä jotain mikä ei jätä liimaa sun kypärään.
    no nyt olen kerenny hiukan testailla ja kaikin puolin olen tyytyväinen ollut.

laitteenpaino (keveys) yllätti positiivisesti.
    kuvanlaatu on todella hyvä, kun ensin sai fullhd:n tietsikassa pyörimään ilman nykimistä.

miinusta tulee tuulen kohinasta kuvattaessa, mutta tuohonkin jo löytyi ratkaisuja vaikka kuinka monta.

nyt vaan pitää rakennella se kiinnitys pyörään
    Niinku sanottu niin tyytyväisiä ollaan täälläkin kameraan.
    Mulla on ollu toi mopossa (KTM 690e) ihan sillä omalla teippikiinnikkeellä. Niin uskomattomalta, ku se tuntuukin niin se pitää oikeesti hyvin! Tai ainakaan mulla ei oo kertaakaan ollu ongelmia ja voin sanoo, et kamera on ollu melkosessa rytkeessä mukana. Tietenkin pitää muistaa varulta laittaa ne varmistuslenkit kiinni.
    Kypäränähän mulla on crossikypärä niin siinä oon käyttäny sitä ajolasienhihnaan tulevaa kiinnikettä josta ei löydy siitäkään pahaa sanottavaa. Paitsi, et kypärästä kuvattuna ei ole vauhintuntua niinkään, mut se ei taija olla kameran vika. *

Tuutti Honda
    Itse hukkasin teippikiinnikkeillä yhden tavallisen ContouHD:n. Kannattaa laittaa ne varmistusnarut ja johonkin muualle kuin siihen tarrakantaan. Tarrakiinnikkeessä on pari kertaa kanssa irronnut siitä velcrotyyppisestä osuudesta roikkumaan naruun.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (obsesson @ Marras. 18 2009,13:13) kirjoitti
    miinusta tulee tuulen kohinasta kuvattaessa, mutta tuohonkin jo löytyi ratkaisuja vaikka kuinka monta.
    Kerro...?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    contourhd-saitilla kun videoita tutkailin niin aika paljon jollakin oli auttanut tuulen huminoiden poistoon jo pieni teipin pala mikrofonireijän päällä... ajeli siis customilla. Ei haitannut tuulen humina ainakaan videossa.

äänet siis kuulu kyllä moposta...ei ollut ihan mykkä

Tuossa on mikrofoni linssin alla kiinnitysulokkeessa ja siinä on valmiiksi teippi päällä. Silti humisee tuulessa aika paljon. Tuossa on video, jossa lasken moottori sammutettuna löpöt vähissä alamäkeä:
    Tuulen suhinaa pikkuvauhdissa.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (Froz @ Marras. 18 2009,17:03) kirjoitti
    contourhd-saitilla kun videoita tutkailin niin aika paljon jollakin oli auttanut tuulen huminoiden poistoon jo pieni teipin pala mikrofonireijän päällä... ajeli siis customilla. Ei haitannut tuulen humina ainakaan videossa.

äänet siis kuulu kyllä moposta...ei ollut ihan mykkä
    Youtubeen ku pistää hakusanoiks ContourHD 1080p, nii löytää kaikennäkösii videoita.
    Esim: http://www.youtube.com/watch?v=asYoBFR9NL4 *
    tai: http://www.youtube.com/watch?v=COqEQ...eature=related
    tai: http://www.youtube.com/watch?v=SIDdL...eature=related

Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Kärventyykö toi kamera jos siihen laittaa nokian puhelin akun? kummassakin on 3.7v mutta nokian akussa on 1150mAh kun kameran omassa akussa 1050mAh. en viitsi kokeilla kun on ihan uus.
    Elämä on onneksi mutkikasta
    Ei tuo kapasiteetti vaikuta mitään kärventymisiin. Akku vaan kestää vähän pidempään.
    Dixi et animam levavi
    Tosta ContourHD:stä on julkaistu GPS:llä varustettu versio, jos ketään kiinnostaa...
  19.  
    Kylähullu marko.fzs:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jan 2010
    Paimio
    MotOrg ry jäsen
    Niin itsekin ajatteli mutta kun tuntuu että noi sähkö jutut on aivan utopiaa. tänks

P.S Mä tulen sun painajaisiin jos toi mun kamera hajoo vitsi vitsi
    Elämä on onneksi mutkikasta