Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 112:sta
  1. #61
    Lainaa (Alfaholic @ Kesä. 30 2011,20:54) kirjoitti
    Lainaa (venttiili @ Touko. 09 2011,12:24) kirjoitti
    Hyvin on kulkenut 312R muutaman vuoden. *Lämpenee vaan hitaassa ajossa (<60km/h), onko kukaan löytänyt tähän ratkaisua ? *Tehokkaampi vesipumppu ? onko kokemuksia.
    Mikä tässä on ongelma ?. Mun brutalessa ainakin flektit pitää lämmöt aisoissa, vaikka ajaa helsingin ruuhkassa. Kuuma tulee ajaessa kyllä
    Itse vaihdoin katalysaattorin tilalle arrowin de-cat pipen ja nyt riittää normi flekti myös keskusta ajossa

    ja penkissä tuli oheistuotteena 8hp lisää

    powercommaderin kanssa tietty nyt pian vielä säätö uudelleen slipareiden kans

    20000km takana ja ainoo ongelma ollu kylmäasemalta tankatessa tullut vesi bensan seassa.... ei käyny oikee ku 3litraa lopulta oli vettä tankin pohjalla...

    taidan pitää tän pyörän hamaan loppuun asti
  2. #62
    Lainaa (Alfaholic @ Kesä. 30 2011,20:54) kirjoitti
    Lainaa (venttiili @ Touko. 09 2011,12:24) kirjoitti
    Hyvin on kulkenut 312R muutaman vuoden. *Lämpenee vaan hitaassa ajossa (<60km/h), onko kukaan löytänyt tähän ratkaisua ? *Tehokkaampi vesipumppu ? onko kokemuksia.
    Mikä tässä on ongelma ?. Mun brutalessa ainakin flektit pitää lämmöt aisoissa, vaikka ajaa helsingin ruuhkassa. Kuuma tulee ajaessa kyllä
    312R-mallissa tätä ongelmaa on ollut. Homma hoituu vaihtamalla vesipumppu ja flektipuhaltimet.
  3. #63
    Onpa kaunis ja ilmeisen tehokas & moderni laite tuo uutukainen F4RR.

    Pienenä lisäplussana nykyiseen 999R verrattuna myös matkustajan paikka löytyy.

    Onnea vaan kaikille MV Agusta kuskeille. On Agustoissa sitä jotakin. Mulle vain oli aika ahtaan oloinen se vanhempi 2006 F4 1000S, josta luovuin sittemmin. Nyt olisi sama vanha pyöräni myynnissä HD-Centerissä..

    Tarttis kai käydä istumassa, onko tuo uusi edelleen saman kokoinen. 999R:ssä kun ajoasento on jopa aika avara eikä rasita kauheasti ranteitakaan.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  4. #64
    MV Agusta palaa kilparadoille !
    http://cyclenews.coverleaf.com/cyclenews/20110830/#pg59

    Ensivaiheessa F4RR-malliin perustuvalla laitteella, myöhemmin ehkä myös tulevaan F3-malliin pohjautuvalla pienemmällä versiolla.
    Todella rohkea veto ! Tuolla nimellä ja maineella mikä hyvänsä maailmanmestaruutta vähäisempi on paha pettymys.
  5. #65
    Capirossi lopettaa kilvanajamisen, 29 GP-voittoa, mahtava saavutus
  6. #66
    Olen koeajanut lähes kaikki uudet tonniset sportit. Esim.BMW S1000 RR on upea peli,voimaa ja (helppoa)ajettavuutta piisaa.Eli järkihankinta.Mutta MV F4 oli ainoa joka herätti omistamisen halun ja fiiliksen josta prätkällä ajamisessa on kyse.
  7. #67
    Lainaa (ktr66 @ Syys. 11 2011,22:22) kirjoitti
    Olen koeajanut lähes kaikki uudet tonniset sportit. Esim.BMW S1000 RR on upea peli,voimaa ja (helppoa)ajettavuutta piisaa.Eli järkihankinta.Mutta MV F4 oli ainoa joka herätti omistamisen halun ja fiiliksen josta prätkällä ajamisessa on kyse.
    Heitetään nyt OT kun eksyin tänne. S1000RR ja nykyinen kawa on ainoat tonniset mitä oon ajanu supersporteista ja pitkälle kuskille oli bemari aivan hirveä. Kawalla vetelee hymyssä suin vaikka koko päivän. MV Agusta on hienon näkönen kyllä mutta mitenkäs sillä pystyy n.190 cm pitkä kaveri ajeleen?
    BMW F650GS '04
    Entiset:
    Yamaha TZR 125 '91 -> Yamaha FZR 600 '91 -> Suzuki SV650 '05 ->
    Suzuki SV1000S '04 -> Kawasaki ZX-10R '05
  8. #68
    Lainaa (Dantez @ Syys. 11 2011,23:14) kirjoitti
    Lainaa (ktr66 @ Syys. 11 2011,22:22) kirjoitti
    Olen koeajanut lähes kaikki uudet tonniset sportit. Esim.BMW S1000 RR on upea peli,voimaa ja (helppoa)ajettavuutta piisaa.Eli järkihankinta.Mutta MV F4 oli ainoa joka herätti omistamisen halun ja fiiliksen josta prätkällä ajamisessa on kyse.
    Heitetään nyt OT kun eksyin tänne. S1000RR ja nykyinen kawa on ainoat tonniset mitä oon ajanu supersporteista ja pitkälle kuskille oli bemari aivan hirveä. Kawalla vetelee hymyssä suin vaikka koko päivän. MV Agusta on *hienon näkönen kyllä mutta mitenkäs sillä pystyy n.190 cm pitkä kaveri ajeleen?
    Epäilempä että tuntuu ahtaalta kaikki kyykyt. Istuin korkeus omassani on sellainen että joudun paikallaan olessa olemaan päkijöillä, japsit ja bemari ovat ainakin matalampia. Olen 180 cm lyhyt. Kannattaa käydä koe istumassa.
    BMW 1200 GS ADV 14
    Aiemmat:
    MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
    Ktm 400Exc 06
    MV Agusta 312R 08
    Yamaha R1 08
    Suzuki GSXR1000R k7
    Suzuki GSXR1000R k4
    Kawazaki RX1000R 86
    Honda MBX125 84
    Suzuki RM125 81
    Suzuki PV50 82
  9. #69
  10. #70
    Lainaa (Dantez @ Syys. 11 2011,23:14) kirjoitti
    Lainaa (ktr66 @ Syys. 11 2011,22:22) kirjoitti
    Olen koeajanut lähes kaikki uudet tonniset sportit. Esim.BMW S1000 RR on upea peli,voimaa ja (helppoa)ajettavuutta piisaa.Eli järkihankinta.Mutta MV F4 oli ainoa joka herätti omistamisen halun ja fiiliksen josta prätkällä ajamisessa on kyse.
    Heitetään nyt OT kun eksyin tänne. S1000RR ja nykyinen kawa on ainoat tonniset mitä oon ajanu supersporteista ja pitkälle kuskille oli bemari aivan hirveä. Kawalla vetelee hymyssä suin vaikka koko päivän. MV Agusta on *hienon näkönen kyllä mutta mitenkäs sillä pystyy n.190 cm pitkä kaveri ajeleen?
    MV Agusta F4-malleissa ajoasento oli aiemmin melkoisen äärimmäinen.2010-malleista alkaen kuskille on jätetty enemmän tilaa. Ja aivan uudessa F4RR-mallissa säädettävät jalkatapit antavat mahdollisuuden helpottaa polvien kulmaa ihan merkittävästi.
    Itse olen lyhyempi mutta olen kuullut likimain tuon mittaisten viihtyvät 2010-mallin puikoissa. Varmaa vastausta tuohon ei taida saada kuin tekemällä pitkän koeajon!
    Tuusmotorissa tuo koeajo voisi onnistua
  11. #71
    muistaakseni kaikissa ennen 2010 tehdyissä malleissa taisi olla myös säädettävät jalkatapit..? itse suosittelisin vanhempaa mallia kuin kymppi. niissä on enemmän sitä kuuluisaa mv:n luonnetta.



  12. #72
    oikeassa olet. ainakin -08 brutalessa on säädettävät tapit.
    Brutale 910R * * * *"Se viimeksi nauraa, joka hitaimmin ajattelee"
  13. #73
    RR:n rinnalle R malli vuodelle 2012.
    Tehoa (195) eli 6hp vähemmän, Öhlärin alusta ja takovanteet puuttuvat.
    My Webpage
    Valkoinen näyttää hyvälle vaikkakin puna/hopea mielestäni ainoa oikea väri.
    BMW 1200 GS ADV 14
    Aiemmat:
    MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
    Ktm 400Exc 06
    MV Agusta 312R 08
    Yamaha R1 08
    Suzuki GSXR1000R k7
    Suzuki GSXR1000R k4
    Kawazaki RX1000R 86
    Honda MBX125 84
    Suzuki RM125 81
    Suzuki PV50 82
  14. #74
    Saatiin loppukaudesta yksi tällainenkin Suomen rekisteriin !
  15. #75
    ^ Onpa upea ja vieläpä parhaalla värillä. Mihinköhän tää mun jatkuva Agustan diggailu oikein johtaa
    <br />
  16. #76
    Lainaa (peppoone @ Loka. 17 2011,11:27) kirjoitti
    Mihinköhän tää mun jatkuva Agustan diggailu oikein johtaa *
    Asiaahan voi käydä puntaroimassa vaikka Tuusmotorissa, jossa nyt tarjolla yksi taatusti priimakuntoinen 2010 F4, ja tietysti ajamattomia...
  17. #77
    Lainaa (PekkaP @ Loka. 18 2011,21:44) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Loka. 17 2011,11:27) kirjoitti
    Mihinköhän tää mun jatkuva Agustan diggailu oikein johtaa *
    Asiaahan voi käydä puntaroimassa vaikka Tuusmotorissa, jossa nyt tarjolla yksi taatusti priimakuntoinen 2010 F4, ja tietysti ajamattomia...
    Onneks en ole kyykkymiehiä ja persaukisena tosta voi vaan haaveilla
    Ens vuonna sit tulis F3 ja F3 brutale, noi vois sopia paremmin...
    <br />
  18. #78
    Lainaa (PekkaP @ Loka. 15 2011,20:30) kirjoitti
    Saatiin loppukaudesta yksi tällainenkin Suomen rekisteriin !
    oijoi tohon vois melki ton oman 312r:n päivittää

    NAMU
  19. #79
    Eilinen Bella Italia-kokoontuminen keräsi Mustialaan yllättävän ison joukon italokalustoa ja harrastajia. Kaksi- ja nelipyöräisiä ajopelejä oli muutama sata ympäri kartanon puistoaluetta. Hienoa että Suomeen saadaan tällaisia vähän mittavampia tapahtumia!
    Moottoripyöristä Ducateja oli runsaasti, jonkin verran Moto Guzzeja, ja joitakin Laverdoja ja Aprilioita. Oman Agustani ohella huomasin yhden F4 312:n ja yhden Brutalen.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  20. #80
    Olisi ollut varmaan hieno tapahtuma tutustua kauniisiin tuotteisiin. Mutta Colnago C50:llä vähän pitkä taival täältä asti..
  21. #81
    Lainaa PekkaP kirjoitti Katso viesti
    Saatiin loppukaudesta yksi tällainenkin Suomen rekisteriin !
    Hetkinen... Eikös.. Olikos tämä sama kaunotar tiistaina alastarossa meillä koulutusryhmässä ?

    Eipä se tarkemmin tarkasteltuna sit vissiin ollutkaan samainen peli...
    Viimeksi muokannut: GuessWho; 22.07.2012 klo 13:12.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  22. #82
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    Hetkinen... Eikös.. Olikos tämä sama kaunotar tiistaina alastarossa meillä koulutusryhmässä ?

    Eipä se tarkemmin tarkasteltuna sit vissiin ollutkaan samainen peli...

    Sama laite on!
  23. #83
    Lainaa PekkaP kirjoitti Katso viesti
    Sama laite on!
    No prkl !
    Oli se kyllä kaunis luonnossakin, ei voi muuta sanoa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  24. #84
    Kyllä se täytyy sanoa että Agusta F4 jonka tuusmotorista ostin , nii. On se vaan aivan sairaan hieno laite
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  25. #85
    Agustalla oli jopa yllättävän näyttävä osasto MP-messuilla
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  26. #86
    Tuli koeajettua Tuusmotorissa 2011 F4 R , hieno laite, mahtavat imuäänet! Valoissa meinas helteellä perse paistua kun pakoputki kuumotti oikeelta puolelta sen verran. Pannaan harkintaan tää kikotin.
    CBR1000RR
  27. #87
    Tervehdys pitkästä aikaa.

    Kävin läpi ketjua ja tuo lämpöongelma palasi mieleeni. Jotenkin sen kanssa on pärjäilty nämä vuodet, mutta varsinkin tämän kesän helteellä, yli +25C, moottorin lämmöt nousevat rakettimaisesti yli 108 asteen, jos olet esim. muutamissa liikennevaloissa peräkkäin.
    Olisiko jollain jäänyt nurkkiin tuota uutta vesipumppua sekä niitä flektejä ? Voisin tulevana talvena korjata tuon vian pois. Jos ei löydy pitänee hakea ne Hyvinkäältä.
  28. #88
    Lainaa venttiili kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys pitkästä aikaa.

    Kävin läpi ketjua ja tuo lämpöongelma palasi mieleeni. Jotenkin sen kanssa on pärjäilty nämä vuodet, mutta varsinkin tämän kesän helteellä, yli +25C, moottorin lämmöt nousevat rakettimaisesti yli 108 asteen, jos olet esim. muutamissa liikennevaloissa peräkkäin.
    Olisiko jollain jäänyt nurkkiin tuota uutta vesipumppua sekä niitä flektejä ? Voisin tulevana talvena korjata tuon vian pois. Jos ei löydy pitänee hakea ne Hyvinkäältä.
    Catti pois niin viilenee, se siellä pitää lämmöt sisällä.
    BMW 1200 GS ADV 14
    Aiemmat:
    MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
    Ktm 400Exc 06
    MV Agusta 312R 08
    Yamaha R1 08
    Suzuki GSXR1000R k7
    Suzuki GSXR1000R k4
    Kawazaki RX1000R 86
    Honda MBX125 84
    Suzuki RM125 81
    Suzuki PV50 82
  29. #89
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa venttiili kirjoitti Katso viesti
    Tervehdys pitkästä aikaa.

    Kävin läpi ketjua ja tuo lämpöongelma palasi mieleeni. Jotenkin sen kanssa on pärjäilty nämä vuodet, mutta varsinkin tämän kesän helteellä, yli +25C, moottorin lämmöt nousevat rakettimaisesti yli 108 asteen, jos olet esim. muutamissa liikennevaloissa peräkkäin.
    Olisiko jollain jäänyt nurkkiin tuota uutta vesipumppua sekä niitä flektejä ? Voisin tulevana talvena korjata tuon vian pois. Jos ei löydy pitänee hakea ne Hyvinkäältä.
    Ei kai tuo lämpö ole mikään ongelma jos kone ei keitä? Jäähdytysjärjestelmässä veden kiehumispiste on jossain 120-125 asteen välillä, joten jos lämpötila pysyy alle 118 asteen, ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Toki noin kovien lämpöjen kanssa ei kannata konetta sammuttaa ja jättää seisomaan vaan odotella hetki sammuttamisen jälkeen ja pyörittää konetta uudelleen 15-30 sekuntia, että kannet saa jäähtynyttä vettä.
    Superbike #7
  30.  
  31. #90
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ei kai tuo lämpö ole mikään ongelma jos kone ei keitä? Jäähdytysjärjestelmässä veden kiehumispiste on jossain 120-125 asteen välillä, joten jos lämpötila pysyy alle 118 asteen, ei pitäisi olla mitään ongelmaa. Toki noin kovien lämpöjen kanssa ei kannata konetta sammuttaa ja jättää seisomaan vaan odotella hetki sammuttamisen jälkeen ja pyörittää konetta uudelleen 15-30 sekuntia, että kannet saa jäähtynyttä vettä.
    2009 malliin saakka näillä oli taipumus nostaa lämpöjä niin että mittaristo alkoi varoitella. En ole kuullut että varsinaisia hajoamisia olisi tapahtunut.
    2010 mallista alkaen tätä ei enää ilmene. Noihin vanhempiin on olemassa valmis paketti (tehostettu vesipumppu+ flektit) jolla lämmöt saadaan pysymään normaaleissa rajoissa.
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen