Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 210:sta
  1. #61
    Olihan se uusi Multi Lahden messuilla. Livenä näytti oikein hyvältä ja sopusuhtaiselta. Moderni ja ketterän oloinen laite. Erityisesti paino/teho suhde on jotain uutta tuon tyylisuunan pyörässä.
    Ehdotomasti pitää päästä ajamaan keväällä. Jos kilpailijana pitää Bemarin gs mallia on painossa eroa käsittämättömät 50 kg ja hevosvoimaero on myös merkittävä.
    L-twin rules

    Ducati Multistrada 1200 dvt 2015

    Mp historia
    Ducati Multistrada 1200 abs
    Kawasaki gtr 1400 abs
    Kawasaki zzr 1400 ABS
    Ducati Multistrada ds 1000
    Aprilia Futura rst 1000
    Yamaha Bulldog 1100
    Suzuki rg 125 e
  2. #62
    Suomalainen ei usko ennenkuin mittaa painon itse tankki täynnä.
  3. #63
    Livenä kyllä huomattavasti hienompi kuin kuvissa... todella siro ja sopusuhtainen. Hyvä ajoasento, hyvät paikat matkustajalle... Nyt kaikki riippuu ja roikkuu koeajokokemuksista. Lähinnä ovatko saaneet konetta tuolla pyörälle sopivammaksi... jossa olisi enemmän alavääntöä ja vähän rajoitetumpaa piikkiä korkeimmilla kierroksilla. Harmi kun perusmallia ei saa mustana, näytti tosi hyvältä. Voihan se punainenkin tietty nätti olla.
  4. #64
    Samaa mieltä, luonnossa vielä paremman oloinen kuin kuvissa, keväällä pakko päästä testaamaan. Olisi mukava koettaa myös radalla?
    Bimota DB6 ja Ducati Pikes Peak
  5. #65
    Näin tuon itse tehdasreissulla joululomalla Bolognassa.

    Tarttee sanoa vaikka Hyperiin monsterin vaihdoinkin niin tuo uusi Multi oli kyllä makea peli kun sitä siinä museon aulassa ihmettelin!

    Italiassa näki niitä vanhojakin ja jos jonkun mielestä tämä uusi on susiruma niin se vanha oli aivan käsittämätön veto, näytti joltain yleiskoneelta keittiöstä. Ainoa mitä itse karsisin olisi nuo etupään ilmasieraimet, ainakin lyhemmäksi niitä tarttis laittaa.
    * If it ain't broken, fix it until it is!

    Ducati Club Finland ry:n kouluttaja
    Liikenneopettaja, mp-kouluttaja

    Ducatisti aina ja...
  6. #66
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  7. #67
    Keväällä/kesällä pitää käydä koeajamassa . Hienon näköisen MS:n ovat tehneet (ainakin kun edelliseen malliin vertaa ). Konseptina mielenkiintoinen - yksi pyörä, monta käyttötarkoitusta . Varmasti tulee olemaan myyntimenestys!
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  8. #68
    Mielenkiintoinen pyörä, mutta niin on myös sen hinnoittelu Suomessa...

    www.ducati.fi:

    Ducati 1200 Touring
    Veroton hinta: 21 510,00 €
    Vero: 6 479,55 €
    Yhteensä: 27 989,55 €

    www.ducati.de

    MTS 1200 S Touring
    Listenpreis inkl. Mwst
    ohne LNK 17.990,00 €

    Eli autoverottomissa hinnoissakin on jo yli 3 k€ ero. Toki Saksan alv on vain 19 %, mutta eipä tuo selitä kuin 1/6:n erosta. Mihinkähän hintaan noista oikeasti kauppaa tehdään?
  9. #69
    Sillon kun olin monsteria ostamassa niin hinta oli kiinteä, ei mitään "tarjousta". No käy se näinkin, pakottaa vaan minun mielestäni ihmiset hakemaan muualta, ylihinnoiteltu muutenkin.
    Aina tarjottu lisävarusteita edullisemmin, mutta kun nuokin ikävä kyllä saa halvemmalla esim juuri saksasta.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  10. #70
    Käsittääkseni tuo Saksan hinta on verottomana? Mikä on sitten autoveron osuus?

    Hailacilla on kuulemma ihan turha saada neuvoteltua tuosta hinnasta oikeastaan yhtään mitään pois ja sanoivat, että samat hinnat on joka puolella maailmaa, yeah right *

    Osaako joku kertoa, että minkälainen prosessi tulee eteen jos hakee pyörän esimerksiksi briteistä tai saksasta ja entäpä ruotsista? Eli käytännössä mitä arvioisitte tuon säästön olevan loppupeleissä? Miten tuo ostaminen merkkiliikkeestä sitten käytännössä hoituu eli joutuuko itse matkustamaan paikanpäälle vai voiko tuontifirma hoitaa kaikki asiakirjat ja kuljetukset ehkä noin 1000-1500e summalla? Minkälainen homma on sitten tuo rekisteröintikatsastus?



  11. #71
    Tokihan Saksassakin maahantuojalla on kalliimpaa kuin yksityisillä myyjillä. Yli tonni lähtee vielä hinnasta pois, kun ostaa paikalliselta yksityis-dealerilta.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  12. #72
    Lainaa (Jake82 @ Maalis. 14 2010,20:16) kirjoitti
    Sillon kun olin monsteria ostamassa niin hinta oli kiinteä, ei mitään "tarjousta". No käy se näinkin, pakottaa vaan minun mielestäni ihmiset hakemaan muualta, ylihinnoiteltu muutenkin.
    Aina tarjottu lisävarusteita edullisemmin, mutta kun nuokin ikävä kyllä saa halvemmalla esim juuri saksasta. *
    Erotuksella voi ostaa vaikka hienon espressokeittimen, niin on se kuuluisa kahvipuolikin kunnossa
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  13. #73
    Lainaa (camden @ Marras. 19 2009,17:30) kirjoitti
    Sport ja touring samanhintasia, perusmalli muistaakseni pari tonnia edullisempi. Hinnat maahantuojan edustajalta.
    ei koskaan Ducatilla halvempaa mallia,
    kaikki tulee maksaa lopulta saman.

    Halvemmissa on aina ne osat joissa säästetty
    ja ne on pakko vaihtaa kun ne ei toimi,
    hajoaa,....

    Ovat jopa keksineet jakopäähihnojen
    koppia joiden matsku likaantuu niin että
    pakko aikanaan vaihtaa, MTS-620 on
    kertakäyttöiset iskarin sisuskalut kun
    kaliimmissa voi sisuskalut huoltaa ja
    vaihtaa kuluvat kuten halvoissa japsi
    pyörissä,...

    Multistradat on hauskoja, tosin myynnin
    kannalta täysejä floppeja ja laatuongelmia
    vähän joka puolella. Tuskin nuo uudet poikkeaa
    näissä asioissa?

    ps. kannattaa ostaa kone avattuna ja katsoa että
    ei valuviikoja ja säröjä kannessa, moottorin valuissa,..,
    ns. ne on ominaisuuksia joita takuu ei kata!
    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  14. #74
    Lainaa (2Fly @ Maalis. 20 2010,13:04) kirjoitti
    Käsittääkseni tuo Saksan hinta on verottomana? Mikä on sitten autoveron osuus?

    Hailacilla on kuulemma ihan turha saada neuvoteltua tuosta hinnasta oikeastaan yhtään mitään pois ja sanoivat, että samat hinnat on joka puolella maailmaa, yeah right *

    Osaako joku kertoa, että minkälainen prosessi tulee eteen jos hakee pyörän esimerksiksi briteistä tai saksasta ja entäpä ruotsista? Eli käytännössä mitä arvioisitte tuon säästön olevan loppupeleissä? Miten tuo ostaminen merkkiliikkeestä sitten käytännössä hoituu eli joutuuko itse matkustamaan paikanpäälle vai voiko tuontifirma hoitaa kaikki asiakirjat ja kuljetukset ehkä noin 1000-1500e summalla? Minkälainen homma on sitten tuo rekisteröintikatsastus?
    No, takuu pelaa bRITEISSÄ, jos käyt useammin briteissä niin
    saat 3 vuodeksi huollot JOKA KERTA ja ajoleirin jollekin
    kunnon radalalle ( maksavat lentoliput,....+++ ) siis
    kaupan päälisinä,.... niin ja ajovarusteet,...

    Uskoisin että vähemmän ongelmia ja tulee
    edullisemmaksi kuin Suomesta ostettuna!

    Oma kokemus on että Hailacilla on perävalotakuu,
    rekisterikilven pitimen joudut tekemään itse, +++
    LISTA LOPUTON,... ja jos toimiin 1,5vuotta on lyhyt
    toimitus aika,...

    Diucateilla ja niiden myyjillä on luonetta !

    Hanki aito Ducati elämys.
    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  15. #75
    Lainaa (2Fly @ Maalis. 20 2010,13:04) kirjoitti
    Käsittääkseni tuo Saksan hinta on verottomana? Mikä on sitten autoveron osuus?

    Hailacilla on kuulemma ihan turha saada neuvoteltua tuosta hinnasta oikeastaan yhtään mitään pois ja sanoivat, että samat hinnat on joka puolella maailmaa, yeah right *

    Osaako joku kertoa, että minkälainen prosessi tulee eteen jos hakee pyörän esimerksiksi briteistä tai saksasta ja entäpä ruotsista? Eli käytännössä mitä arvioisitte tuon säästön olevan loppupeleissä? Miten tuo ostaminen merkkiliikkeestä sitten käytännössä hoituu eli joutuuko itse matkustamaan paikanpäälle vai voiko tuontifirma hoitaa kaikki asiakirjat ja kuljetukset ehkä noin 1000-1500e summalla? Minkälainen homma on sitten tuo rekisteröintikatsastus?
    No tossa ylempänähän tuota laskelmaa on tehty. Kyllä se halvemmaksi tulee ostaa uk:sta. Siellä saa kaikenlisäksi vielä palvelua. *
    Jos ostat uuden, saat VAT:in(uk) takaisin kun todistat, että olet maksanut suomeen alv:n. Sama homma saksassa.
    Rek.katsastus on helppo, tarvitset vain coc-todistuksen, alkuperäisen rekisteriotteen. Yleensä myyjäliike hoitaa kaikki paperit.

    e:niin veroton hinta suomessa ~16k€, uk 11£-vat. Eli eipä ole samat hinnat ympäri maailmaa



    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  16. #76
    Saksassahan ei ole autoveroa ja tuo 17 990 sisälsi ALV:n, mutta ei toimituskuluja. Eli mopon saa kaupasta lähes tuohon hintaan. Suomen 21 510 on autoveroton hinta ja sisältää ALV:n. Eli nuo ovat suoraan vertailukelpoisia. Autoverollehan ei nyt mahda mitään, mutta nuo autoverottoman hinnan erot kummastuttavat.

    Ja jos vielä väännetään veistä haavassa, briteissä näyttää 1200 S Touring maksavan £14,295, joka on nykyisellä n. 0,87 kurssilla 16 431 €. 1200 perusmalli maksaa £10,995 = 12 638 €. Noissa hinnoissa on sikäläinen ALV, mutta ei autoveroa, koska sitä vitsausta ei ole kaikille luotu. Brittien Touring-mallin saisi autoverollisena Suomen perusmallin hinnalla...
  17. #77
    Lainaa (Motohtori @ Helmi. 07 2010,15:22) kirjoitti
    Jos kilpailijana pitää Bemarin gs mallia on painossa eroa käsittämättömät 50 kg ja hevosvoimaero on myös merkittävä.
    Ducati MS 1200 kuivapaino 189 kg.
    BMW R1200GS kuivapaino 203 kg.
    Painoero siis 14 kg.

    Tehoero on jo merkittävämpi, 150 vs. 110 hv.

    Faktat faktoina.

    Hauskaa muuten miten on pari yksityiskohtaa poimittu aikalailla suoraan Bemarista: tuo etupään korpinnokka ja takaroiskesuoja. Varsinkin roiskesuoja on melko yks yhteen Gessun vastaavan kanssa.

    Kävin joskus koeajamassa edellisen 1100 Mulstistradan, se ei innostanut yhtään. Mutta tämä on kyllä hyvin kiinnostava, pitänee poiketa Klaukkalassa kun kelit paranee!
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  18. #78
    Lainaa (tapjar @ Maalis. 21 2010,18:55) kirjoitti
    Hauskaa muuten miten on pari yksityiskohtaa poimittu aikalailla suoraan Bemarista:
    Konetta ei kuitenkaan käännetty samaan
    suuntaan BMW:n kanssa. Jotain omaperäistä !!
    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  19. #79
    Lainaa (boy007 @ Maalis. 21 2010,19:31) kirjoitti
    Konetta ei kuitenkaan käännetty samaan
    suuntaan BMW:n kanssa. Jotain omaperäistä !! *
    Omaperäistä? Kyllä mun käsittääkseni lähes kaikissa muissa on kone samoin päin kuin Ducatissa. Bemussa se on vähän omaperäisemmin kampura pitkittäin.

    No kyllähän Ducatissa riittää sitten muita omaperäisyyksiä ja luonnetta!
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  20. #80
    Lainaa (tapjar @ Maalis. 21 2010,18:55) kirjoitti
    on pari yksityiskohtaa poimittu aikalailla suoraan Bemarista: tuo etupään korpinnokka
    itse asiassa nokasta kuuluupi krediitit Suzuki DR750 Bigin, tai jopa tonnisatasen Katanan suuntaan.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  21. #81
    Lainaa (boy007 @ Maalis. 21 2010,19:31) kirjoitti
    Konetta ei kuitenkaan käännetty samaan
    suuntaan BMW:n kanssa. Jotain omaperäistä !! *
    Sittenhän se olis vesijäähdytetty Guzzi? *
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  22. #82
    Suurennuskoneessa käytetyltä Derbi:ltä tuo näyttää,
    mulla aikanaan jäi
    toi mopo vaihe väliin ja paikkailen sitä MTS-62+:sellä,..
    ..., uudempi malli toimisi siihen yskään oikein hyvin!

    Tosin rata kiinnostaa sen verran enemmän
    että tyyli muutos pakollinen.

    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  23. #83
    Mielenkiintoiselta vaikuttaa, toki hinta todella suolainen. Saa nähdä tuleeko tuo kone jossain vaiheessa Hyperiin, muistaakseni jostain sellaistakin lukenut.
  24. #84
    Lainaa (Brocol @ Maalis. 22 2010,11:21) kirjoitti
    Mielenkiintoiselta vaikuttaa, toki hinta todella suolainen. Saa nähdä tuleeko tuo kone jossain vaiheessa Hyperiin, muistaakseni jostain sellaistakin lukenut.
    Vanhoissa MTS:sissä kukaan ei ole kehunut

    Marzocchi iskareita, 620 ne vastaa peräkärryn
    kippitelineen vaimenninta ( paitsi että Marzocchi
    koottu puristusliitoksella -> ei voi huoltaa ja
    peräkärryn vaimentimen voi avata ja huoltaa!! )
    ja 1100 säädettävät ei kuulemma oo säädettävissä,...

    ELi ainostaan tuo S on vakavasti otettava,...
    ..., iskarit joutuu kuitenkin vaihtaa aikanaa,...
    ---
    joni
    http://boy007.dy.fi
  25. #85
    No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
    homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina
  26. #86
    Lainaa (2Fly @ Maalis. 26 2010,18:20) kirjoitti
    No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
    homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina *
    Haulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

    ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
  27. #87
    Tässäpä ensimmäinen aidosti kiinnostava Ducati Perkuleen hieno, hinta tietysti suolanen... mutta ei tuo mikään cebari olekkaan.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  28. #88
    Lainaa (Jake82 @ Maalis. 27 2010,10:36) kirjoitti
    Lainaa (2Fly @ Maalis. 26 2010,18:20) kirjoitti
    No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
    homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina *
    Haulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.
    Yritin hakua, mutta en löytänyt
  29. #89
    Lainaa (2Fly @ Maalis. 29 2010,04:53) kirjoitti
    Lainaa (Jake82 @ Maalis. 27 2010,10:36) kirjoitti
    Lainaa (2Fly @ Maalis. 26 2010,18:20) kirjoitti
    No onkos jollakin foorumilaisella omakohtaisia kertomuksia ja kokemuksia pyörän roudaamisesta englannista? Pitäisi saada hieman informaatiota, että mitä tulee ottaa huomioon ja miten koko
    homma menee käytännössä. Pyörähän ei minulle ole tulossa vaan toimin lähinnä tiedon välittäjänä/sherlokkina *
    Haulla löytyy ja olen tästä aikaisemmin kirjoitellut. Kuljetusliike Kähäri toi mun oman ovelle ja haki siis sen liikkeestä. Sovittiin vaan myyjäliikkeen kanssa päivä jne, homma meni hienosti. Sen verran oli hinta ettei todellakaan kannattanut lähteä itse pelkästään hakemaan.
    Yritin hakua, mutta en löytänyt *
    Enpäs löytänyt minäkään vaikka monenlaista hakua koitin :-p

    Rupesin tässä näitä uusia veroasioita katselemaan. 1.4.2009 astihan on ollut voimassa tuo uusi autovero joka koskee myös moottoripyöriä. Silloinhan arvonlisävero yhdistettiin autoveroon.

    Eikös tämä nyt tarkoita sitä, että ainoa uuteen Multistradaan tuleva vero olisi silloin 5000 tai 6500 € mallista riippuen ja tarkistettavissa eurolleen ihan maahantuojan sivuilta?
    Tämän päälle sitten vaan rekisteröintikulut ja vakuutus niin pyörä olisi laillisesti kilvissä...?
    MIVVin hiilikuituputket saavat Varaderon ärjymään =)
  30.  
  31. #90
    Uudelle EU:sta tuodulle ajoneuvolle tulee maksettavaksi ALV ja autovero. Nykyisen autoveron päälle ei enää tule ALV:ia kuten ennen.

    Autoveron osuuden voi tarkastaa suoraan maahantuojan laskelmasta. Uuden ajoneuvon ALV maksetaan rekisteröintimaahan eli Suomeen, mutta hankintamaahan mahdolliseti maksetun ALV:n saa luonnollisesti takaisin. ALV maksetaan ostohinnan perusteella.
Sivu: 3 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen