Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 85:een 85:sta
  1. #61
    Jo seitsemättä ?? vuotta huollatan (nyt kolmatta) pyörääni (SuZ, Hon, Yam) JL-Bikessä.
    Jos kysyt, vastataan. Jos et kysy, kerrotaan. Jos kerrot, kuunnellaan, jos et kerro, kysytään.
    Huollothan maksaa mutta tuntuu hyvälle että on saanut sitä mistä on maksanut. Ainoana "miinuksena" voin sanoa etten ole koskaan saanut pyörääni ulos huollosta niin ettei huollon tehnyt mekaanikko ole ollut siitä henk.koht. kertomassa. Eli on aikaa saattanut vierähtää kun on juurikin toisen (tyytyväisen?) asiakkaan pyörän kimpussa hektisesti öljyjä lisäilemässä.
    Ja kaikki tuo laskun erittely, tehdyistä töistä silmiin katsoen kertominen ja liukkaista renkaista muistuttaminen on juuri sitä palvelua mitä tällekin alalle tarvittaisiin.
    Ei vaan toimi että Aaltoyliopiston pojat luovat "markkinointi-ja palvelukonseptin" ja eiku hommiin virkamiesmoraalilla. Yamaha menetti puhtaasti minut sillä ja JL-Bike veti minut "harhateiltä" jälleen kotiin.
    Niin, ja että pyörä näin loppukaudesta huollettuna heitetään autolla talliin, samaan hintaan. Oisko jossain jouheampaa PALVELUA???
  2. #62
    Jossain voi tosiaan olla parempaa palvelua, mutta ainakaan minä en ole kuullut tai saanut sellaista vielä. Sais sitä varmaan oikeen koirien ja kissojen kanssa ettiäkin.

    Tänä vuonna tuli huollatettua mopoa kolme kertaa, kun mittarilukema aina niin vaati eikä ollut kyllä ekan JL-Bike kokemuksen jälkeen ollenkaan vaikea miettiä mihin tuon kullannupun vie huoltoon (no JL-Bikeen). Kahtena ekana kertana soitto huolletusta pyörästä jäi tulemati, mutta sen sai kyllä korjattua soittamalla itse sinne päin. En kyllä hetkeäkään kironnut kyseistä asiaa. Hommaa on siellä varmasti päivän aikana ihan tarpeeksi.

    Yhdyn edellisten turjakkeiden kommentteihin ja kiitän JL-Bikeä ajokaudesta. Keep up the good work!
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  3. #63
    Kahmalokaupalla RUUSUJA!

    Mopo kävi taas kausihuollossa JL-Bikessa.
    Meinas kevät kiireet pukkaa päälle heillä, mutta ottivatkin mopon vielä samalle viikolle.

    Homma rokkas niinkuin aikasemmmillakin kerroilla, käytiin läpi puhelimessa mitä mahdollisia kulutusosia pitäisi vaihtaa ja kaveri katsoi vielä koneelta mitä oli viimeeksi tehty.
    Mopoa hakiessa, hyvtä selostukset kulutusosista että missä kunnossa on ja koska mahdollisesti tarve vaihtaa.

    Taas kerran jäi hyvä maku ja nyt jopa muistin antaa positiivista palautettakin paikan päällä.
  4. #64
    Tänään eturenkaan vaihto varatulla ajalla heti aamulla,homma hoitui hienosti ja kahvitkin tarjottiin odotellessa.Hyvää palvelua kiitos.
    Suzuki GSX 1400-04 Honda CB 900 hornet-03 Suzuki GSX 1400-07 Aprilia Mana 850-08
    Kawasaki ZR-7-99 Yamaha FZ6N-07
  5. #65
    http://www.moottoripyora.org/keskust...243847-jl-bike

    Ja hyvää palvelua olen tuolla saanut myös
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  6. #66
    Ei voi kuin kehua paikkaa. Noin 7v olen siellä huollattanut mopojani. Todella joustavaa palvelua eikä koskaan ole jättänyt mua pulaan vaikka välillä aika lyhyelläkin varoitusajalla apua tarvinnut.
    Nyt ainakin toistaiseksi vaihtuu huoltopaikka ja kävin juuri kundeille viemässä kiitoksena pari pulloa. Toivottavasti eivät korkkaa heti, niin pysyy laatu tänäänkin hyvällä tasolla
    xxx
  7. #67
    Täytyy yhtyä kehuihin, oma Super Tenere kävi tällä viikolla 40 tkm:n huollossa ja palvelu oli taas aivan viimeisen päälle. Laskun loppusummakin oli varsin kohtuullinen (, jos noista isoista huolloista voi noin sanoa...). Tulen jatkossakin käyttämään JL-Bikea.
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  8. #68
    Taas plussaa JL-Biken porukalle laadukkaasta huollosta.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  9. #69

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Risuja JL-biken tavasta hoitaa vahinkotarkastus:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...49#post6336149
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  10. #70
    Poistettu
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Risuja JL-biken tavasta hoitaa vahinkotarkastus:

    http://www.moottoripyora.org/keskust...49#post6336149
    Öh, he hoitaisivat moposi kuntoon uusilla osilla? Ja sua harmittaa nyt ettet päässyt muiden vakuutusten ottajien vakuutusmaksuilla tekemään ansiotonta rahastusta? Ei hyvää päivää. MP-liike joka saa liikevaihtonsa tekemästään työstä ja myymistään osista. Miksi sä sen ylipäätään liikkeeseen veit jos rahastaa vain aiot -mitä liikkeen olis pitänyt tehdä, hyväntekeväisyyttä?

    En tietääkseni tunne JL-bikeä, tai siellä toimivia hlöitä. Mutta helppo ymmärtää heidän toimintaa.
  11. #71

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Öh, he hoitaisivat moposi kuntoon uusilla osilla? Ja sua harmittaa nyt ettet päässyt muiden vakuutusten ottajien vakuutusmaksuilla tekemään ansiotonta rahastusta? Ei hyvää päivää. MP-liike joka saa liikevaihtonsa tekemästään työstä ja myymistään osista. Miksi sä sen ylipäätään liikkeeseen veit jos rahastaa vain aiot -mitä liikkeen olis pitänyt tehdä, hyväntekeväisyyttä?

    En tietääkseni tunne JL-bikeä, tai siellä toimivia hlöitä. Mutta helppo ymmärtää heidän toimintaa.
    Mua harmittaa se, että joku toinen rikkoo mun mopon, ja mä en saa siitä uuden osan veroista korvausta koska huolto tarjoaa osan polkuhintaan vak. yhtiölle. Ihan eri asia, jos veisin sen liikkeeseen korjattavaksi, silloin mulle on aivan se ja sama millä hinnalla vak. yhtiölle osat myyvät.
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  12. #72
    Poistettu
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Mua harmittaa se, että joku toinen rikkoo mun mopon, ja mä en saa siitä uuden osan veroista korvausta koska huolto tarjoaa osan polkuhintaan vak. yhtiölle. Ihan eri asia, jos veisin sen liikkeeseen korjattavaksi, silloin mulle on aivan se ja sama millä hinnalla vak. yhtiölle osat myyvät.
    Niin, miksi sä sen veit liikkeeseen veit jos rahastaa aioit?
  13. #73

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Niin, miksi sä sen veit liikkeeseen veit jos rahastaa aioit?

    Et ilmeisesti ole koskaan hoitanut vakuutusyhtiön kanssa mitään asioita... Vein huoltoliikkeeseen koska vakuutusyhtiö haluaa aina korjausarvion.

    Mun mielestä ei ole rahastamista, jos haluan korvausta siitä että joku toinen rikkoo mun omaisuutta.. Sen takia niitä vakuutusmaksuja maksetaan että vahingon sattuessa niistä korvataan sille jonka omaisuus on kärsinyt vahinkoa! Eikä se ole liikkeen paikka päättää siitä paljonko vakuutusyhtiö mulle vahingosta maksaa. Liikkeen kuuluu tehdä puolueeton arvio ja laskea mitä osat maksavat, ei pelata omaan pussiin tarjoamalla polkuhintaan osia, joista he haluavat eroon!
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  14. #74
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Vein huoltoliikkeeseen koska vakuutusyhtiö haluaa aina korjausarvion.
    Aika OT mutta tuossa kesällä yksi kanssa autoilija "vähän" perseili minkä seurauksena oma ajoneuvoni kärsi vaurioita. Lähetin itse kuvat ja listan vaurioista suoraan tarkastajalle jonka kanssa saatiin sovittua kumpaakin osapuolta tyydyttänyt ratkaisu. Tosin mun ajoneuvo meni lopulta lunnaiksi mutta oli siinä vielä korjaamisenkin mahdollisuus olemassa.
  15. #75
    Poistettu
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Et ilmeisesti ole koskaan hoitanut vakuutusyhtiön kanssa mitään asioita... Vein huoltoliikkeeseen koska vakuutusyhtiö haluaa aina korjausarvion.
    Olen, useaankin otteeseen. Enemmän muiden perseilyjä, kahdesti omiani. Kahdesti on autoni myös kolhittu parkissa ja kolhija tuntematon. Joo, harmittaahan se syyttömänä maksaa omavastuu ja menettää bonuksia. Elämä on.

    En ymmärrä sitäkään millä logiikalla viisi vuotta vanhan vessan änkkäristä pitäs kertakorvata uuden hinta, jos sitä ei uuteen vaihdeta. "Syytön"-kortilla et RAHASTUKSESSA minun sympatiaa saa. Sillä kortilla kyllä ymmärrän että uusilla osilla korjataan, jos vastaavia ei ole muutoin tarjolla.
  16. #76

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Olen, useaankin otteeseen. Enemmän muiden perseilyjä, kahdesti omiani. Kahdesti on autoni myös kolhittu parkissa ja kolhija tuntematon. Joo, harmittaahan se syyttömänä maksaa omavastuu ja menettää bonuksia. Elämä on.

    En ymmärrä sitäkään millä logiikalla viisi vuotta vanhan vessan änkkäristä pitäs kertakorvata uuden hinta, jos sitä ei uuteen vaihdeta. "Syytön"-kortilla et RAHASTUKSESSA minun sympatiaa saa. Sillä kortilla kyllä ymmärrän että uusilla osilla korjataan, jos vastaavia ei ole muutoin tarjolla.
    En mä tässä sympatiaa tarvitse, kunhan tuon tietoisuuteen tällaisenkin asiakaskokemuksen. JL-bike hoiti keissin tällä kertaa päin mäntyä asiakkaan näkökulmasta, vakuutusyhtiö varmaan on enemmän kuin tyytyväinen tähän ratkaisuun.

    JL-bike on hoitanut mun mopon huollot pieniä fiboja lukuunottamatta hyvin, ja fibatkin on korjattu kun niistä on huomautettu. Vahinkotarkastukset ovat taas menneet reisille tavalla tai toisella, ja kun omalla kohdalla näitä keissejä on ollut tasan kaksi niin kyllä pistää miettimään että mihin sitä kulkupelinsä vie jos vielä uudelleen joutuu kalustoaan vahinkotarkastamaan.
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  17. #77
    Tähän asti on huoltohommat on hoidettu mallikkaasti mutta jostain syystä nyt on alkanut lipsua. Huollon yhteydessä hukatuista kateruuveista sai itse soitella perään vaikka olisivat voineet sanoa että ne puuttuu ja tilauksessa on. No tänään sitten kävin ajelemassa pitkästä aikaa ja ihmettelin kun etupään absit ei toimi.....kappas vaan oli jäänyt renkaan vaihdon yhteydessä irrotettu abs-anturi sormimomenttiin ja pultit olivat lentäneet helvettiin ja anturi roikkui piuhan päässä......mitähän seuraavaksi? .....pitänee palata Meturan asiakkaaksi
    ZZR 1400 -08
    CBR XX 1100 -06
    GSX 750F -03
    ER-5 -97
    +100tkm/120kmh




  18. #78
    Merkinvaihdon takia siirryin Metura Motorsista käyttämään JL-Biken huoltopalvelua ja molemmat ovat asiansa osaavia mutta Meturan yleisilme mm. paikan siisteys ja asentajien ammattitaito on kyllä ihan huippuluokkaa. Olen muutaman huollon teettänyt JL-Bikeilla ja olen ollut ihan tyytyväinen työnlaatuun ja asiakaspalveluun mutta jos jatkossa JL-Biken huolto rupeaa tökkimään niin sitten kokeillaan seuraavaa huoltomestaa.
    Viimeksi muokannut: lämmittäjä; 29.10.2014 klo 11:49.
    <br />
  19. #79
    useamman vuoden jl-blkessa pyöriäni käyttänyt iso lapanen kundeille hyvästä työstä
  20. #80
    Tarjotaan ruusuja JLbikelle, uuden etusen vaihto siinä odottaessa ekan tietysti arvottiin mitä sinne pitäis laittaa alle pyörimään takanen varmaan vaihtuu samassa paikassa kunhan kulutetaan ylimääränen pinta pois.

    Tuntuu tuo sporttismartti kääntyvän pikkasen eri tavalla ku loppuun ajettu conti.
  21. #81
    Ruusut täältä. Homma toimi niikuin puhelimessa sovittu, budjetti piti vaikka tuli vähän enemmän työtä kun etukäteen arvioitiin ja töitä seuratessa tuli hyvää vinkkiä leppoisassa hengessä.

    Eka kerta kun kävin vaan ei varmasti viimeinen
  22. #82
    Kukkia taas tänne. Työn laatu ja nopeus pysynyt ennallaan eli esimerkillisenä. Ja taas tuli hyvää vinkkiä huollon yhteydessä mitä kannattaa seuraavaksi tehdä. Ja hintakin oli alakanttiin ennakkoon arvioidusta. Ei tartte omia pyöriä muualle viedä. Jatkoon
  23. #83
    Katos vain täällä on tällainenkin ketju.

    Itse olen käyttänyt JL-Bikeä 2018 lähtien, yhdessä toisesta liikkeestä ostetun pyörän takuukorjauksessa, talvisäilytyksessä/kausihuollossa, renkaanvaihdossa ja ensi viikolla menee Busa 48tkm huoltoon sinne. Varasin myös talvisäilytyksen samalle pyörälle siitä. Toistaiseksi ei moitittavaa ja siksi olen suositellut paikkaa myös viidelle kaverille, jotka ovat olleet myös tyytyväisiä palveluun.



    Omia kokemuksia näistä:

    Plussaa:
    +++ Aina selvitetään pyörä noudettaessa mitä huoltoja on tehty ja mitä ehkä kannattaisi seuraavaksi tehdä
    + Hyviä vinkkejä siitä mitä osia pyörään kannattaa laittaa ja mitä ei
    +++ Aina ollut ystävällinen ja hyvä palvelu
    + Huoltojen hinnoittelu ollut järkevä
    + Kohtuu lähellä kotia
    + Renkaan alta alle vaihto odottaessa

    Miinuksia
    - Kerran eivät vastanneet sähköpostiin
  24. #84
    Käytin pikkuhuollossa täällä eikä valitettavaa sen osalta vaan homma hoidettiin niin kuin pitikin. Osaavan oloisia ja mukavia tyyppejä. Siistiltä pajalta vaikutti.

    Myöhemmin yritin varata toiseen huoltoon aikaa mutta en onnistunut saamaan useista yrityksistä huolimatta ketään kiinni puhelimella tai sähköpostilla. Ehkä kävi vain huono tuuri ja soittelin aina huonono aikaan.
  25.  
  26. #85
    Ruusuja taas kerran JL Bikelle. Busan vilkut lakkasi toimimasta yhtäkkiä ja vaikka oltiin keskellä sesonkia, luvattiin ottaa pyörä vielä saman päivän aikana tutkittavaksi. Syy oli lopulta hämmentävän epätodennäköinen (virtalukon pohja rikki ) ja korjauskin v***umainen (tyyliin koko keula purettava), mutta silti oli pyörä seuraavana päivänä kunnossa

    Ei ole omaa kotia lähin, ei edes toiseksi tai kolmanneksi lähin huolto, mutta silti käytän pyörät täällä. Palvelusta aina 5/5 ja iso bonus siitä, että pyörän korjannut henkilö myös luovuttaa pyörän ja osaa tarkalleen kertoa, mitä sille tehtiin.
    CBR 600 F -93 -> Busa vm. 2000 -> GSX-R 1000 K4 -> Daytona 675 -07 -> Fireblade -08 -> Busa -08 -> GSX-R 1000 K6
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123