Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 143:sta
  1. #1
    olen vahvasti ajatellut vaihtaa leiriä, yammusta suzukiin....

    mutta jotenkin vain ei löydy omaa topikkia kyseiselle pyörälle

    yammu puolella on aika hyvin kerätty kaikki saman (esim. R1 ja FZS jutut omille topikeille) olis ollut kiva lukea mitä kaikkea harmia/hauskaa kyseinen kampe aiheuttaa
    korjatkaa jos olen väärässä
    Honda 1000XL -09
  2. #2
    Tuuppa tonne nii varmaa jotai löydät tonnisesta gixxeristä:
    www.gixxer.fi
    --GsxR:iä--
  3. #3
  4. #4
    Lainaa (juhisr1 @ Loka. 07 2009,15:23) kirjoitti
    Asiaa...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  5. #5
    Todellakiiiiiiiiiiiiii!
    --GsxR:iä--
  6. #6
  7. #7
    Lainaa (Henry67 @ Loka. 07 2009,18:56) kirjoitti
    Lainaa (juhisr1 @ Loka. 07 2009,15:23) kirjoitti
    Asiaa...
    Sieltähän löytyy GSX-R asiaa ja kokemuksia *
  8. #8
    Niin ja jos haluut OIKEESTI GSX-R asiaa ja taipuu edes hieman englanti niin tuonne----> http://www.gixxer.com/
    GSX-R 1100W "Flake"
  9. #9
    Pakko tähään topickiin hehkuttaa Suzukin laatua. Veivät virkavallan toimesta minulta pyörän 2007 elokuussa Sveitsissä ja nyt sitten kyseinen värkki kohtasi kotosuomen viime viikonloppuna.

    No uudet öljyt sisään ja uudet bensat tankkiin plus akunvaihto. Ajattelin että kuinkahan tuo suzukin sotaratsu lie muistaa mitä pitäs tehdä niin eka startista tulille!!!

    Voineen väittää että kovin moni pyörä ei olisi tuota tehnyt eka startista ilman kummempaa huoltamista...
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  10. #10
    Lainaa (Bacalao @ Loka. 07 2009,09:28) kirjoitti
    olen vahvasti ajatellut vaihtaa leiriä, yammusta suzukiin....
    nyt on leiri vaihdettu ja on 1000 k4 talviteloilla odottamassa, että isukki hakee kevät laitumelle
    Honda 1000XL -09
  11. #11
    Lainaa (Vonikka @ Marras. 03 2009,22:47) kirjoitti
    Pakko tähään topickiin hehkuttaa Suzukin laatua. Veivät virkavallan toimesta minulta pyörän 2007 elokuussa Sveitsissä ja nyt sitten kyseinen värkki kohtasi kotosuomen viime viikonloppuna.

    No uudet öljyt sisään ja uudet bensat tankkiin plus akunvaihto. Ajattelin että kuinkahan tuo suzukin sotaratsu lie muistaa mitä pitäs tehdä niin eka startista tulille!!! *

    Voineen väittää että kovin moni pyörä ei olisi tuota tehnyt eka startista ilman kummempaa huoltamista...
    Niillähän meni hetki palauttaa! Mutta hyvä että sait mopon vihdoin takaisin.
    GSX-R600 K6
  12. #12
    Lainaa (Vonikka @ Marras. 03 2009,22:47) kirjoitti
    Pakko tähään topickiin hehkuttaa Suzukin laatua. Veivät virkavallan toimesta minulta pyörän 2007 elokuussa Sveitsissä ja nyt sitten kyseinen värkki kohtasi kotosuomen viime viikonloppuna.

    No uudet öljyt sisään ja uudet bensat tankkiin plus akunvaihto. Ajattelin että kuinkahan tuo suzukin sotaratsu lie muistaa mitä pitäs tehdä niin eka startista tulille!!! *

    Voineen väittää että kovin moni pyörä ei olisi tuota tehnyt eka startista ilman kummempaa huoltamista...
    Eiköhän nuo kaikki ruiskupelit lähde ekalla jos vain akku on kunnossa..
  13. #13
    no ei varmaan ainoa pyörä joka tauon jälkeen ekalla startil tulille lähtee...
  14. #14
    no gogirl sano mikä muu pyörä lähtee?
    --GsxR:iä--
  15. #15
    Lainaa (Vonikka @ Marras. 03 2009,22:47) kirjoitti
    Pakko tähään topickiin hehkuttaa Suzukin laatua. Veivät virkavallan toimesta minulta pyörän 2007 elokuussa Sveitsissä ja nyt sitten kyseinen värkki kohtasi kotosuomen viime viikonloppuna.

    No uudet öljyt sisään ja uudet bensat tankkiin plus akunvaihto. Ajattelin että kuinkahan tuo suzukin sotaratsu lie muistaa mitä pitäs tehdä niin eka startista tulille!!! *

    Voineen väittää että kovin moni pyörä ei olisi tuota tehnyt eka startista ilman kummempaa huoltamista...
    Miks ne sun mopon vei ja miks ne lainas näi pitkää?
    --GsxR:iä--
  16. #16
    Se nyt lähinnä oli toteamus eikä minulla ole tähän mitään faktaa pöytään heittää.

    Mutta tuolla esim. Vonikan teettämällä huollolla ja sen jälkeen starttaamalla ni uskoisin että kyllä on varmaan muitakin jotka kerta "polkasusta" hörähtää tulille.

  17. #17
    kyselkää keväällä, tauon jälkeen käynnistely on silloin ajankohtaisempaa... taitaapi kuitenkin olla enemmistö moottorivehkeistä jotka käyntiin lähtevät, kuin eivät

    ,)

    Ei tuo seisotus kuitenkaan niin pitkä ollut, ettei lähtisi jos kerran on ehjä kampe ja akussa elämää.
  18. #18
    Kyllä veikkaan, että valtaosa kamppeista ei tosiaankaan enää 2 vuotta huilailtuaan lähde ihan ´palmun alta´ käyntiin...

    Yleisimpiä ongelma keväisin on huonoksi mennyt bensa. Sillehän eivät ainakaan useimmat yhtiöt lupaakaan säilyvyyttä kuin parisen kuukautta.

    Ruisku tosin on siitä kiva, että systeemin sisällä seisova polttoaine ei juurikaan pääse reagoimaan ilman kanssa, joten se voi säilyä vähän pidempään. Bensan sekaan kuitenkin on suositeltavaa lisätä hieman stabilointiainetta.

    Keväisistä akkuongelmista yli 95% voi välttää siten, että viitsii hommata ylläpitolaturin, ottaa akun talveksi irti, ja käyttää laturia. Tuntuu vaan noinkin yyber-simppeliin asiaan ihmeen monta ´koulukuntaa´ löytyvän.



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  19. #19
    Lainaa (Vonikka @ Marras. 03 2009,22:47) kirjoitti
    Pakko tähään topickiin hehkuttaa Suzukin laatua. Veivät virkavallan toimesta minulta pyörän 2007 elokuussa Sveitsissä ja nyt sitten kyseinen värkki kohtasi kotosuomen viime viikonloppuna.

    No uudet öljyt sisään ja uudet bensat tankkiin plus akunvaihto. Ajattelin että kuinkahan tuo suzukin sotaratsu lie muistaa mitä pitäs tehdä niin eka startista tulille!!! *

    Voineen väittää että kovin moni pyörä ei olisi tuota tehnyt eka startista ilman kummempaa huoltamista...
    Jokos kävit vetämässä takapyörällä kehää pitkin? Kannattaa heittää nastat alle jos tänään meinasit vetästä..
  20. #20
    Lainaa (PLaaf @ Marras. 05 2009,10:11) kirjoitti
    Jokos kävit vetämässä takapyörällä kehää pitkin? Kannattaa heittää nastat alle jos tänään meinasit vetästä..
    Itse asiassa meinaisin huomenna sen tehdä mutta katsottuani säätiedoituksen niin totesin että jos Hesassa sataa pari päivää lunta niin tottakai ne sataa silloin kun pitäs koittaa mopolla ajaa

    Mut ei se mtn.. Otamme pakun kyytiin ja ajelemme ens kesänä senkin edestä
    "Screw you guys! I'm going home!" - Eric Cartman
  21. #21
    Lainaa (Vonikka @ Marras. 05 2009,12:38) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Marras. 05 2009,10:11) kirjoitti
    Jokos kävit vetämässä takapyörällä kehää pitkin? Kannattaa heittää nastat alle jos tänään meinasit vetästä..
    Itse asiassa meinaisin huomenna sen tehdä mutta katsottuani säätiedoituksen niin totesin että jos Hesassa sataa pari päivää lunta niin tottakai ne sataa silloin kun pitäs koittaa mopolla ajaa *

    Mut ei se mtn.. Otamme pakun kyytiin ja ajelemme ens kesänä senkin edestä *
    Niin mä vähän meinasinkin,että otat mopon kyytiin
  22. #22
    Uusi ratalaite mietinnässä. Kannattaisiko gsx-rää miettiä? Yleisyys puoltaisi kyllä helppoa osiensaatavuutta. Eikä lasten tauteja pitäisi olla ?
    Onneksi luuserit ovat jo luovuttaneet.
  23. #23
    Mulla ei ole kunnollista kokemusta mistään muusta pelistä ratakäytössä kun GSX-R:stä ja uskon että ihan helposti ei tulekkaan. Suitsat on palvelleet niin hyvin, että ei ole merkin vaihtaminen mielessä käynyt ennen tätä vuotta ja aprillia...

    Vanhassa SRAD suitsassa mulla oli ongelmia laatikon kanssa, mutta uudemmissa tonnisissa ja 6-satkuissa ei ole ollut mitään moittimista.
    Harrastelijalle hyviä pelejä. >Ei ole muuta tarvinnut kuin tankata ja ajaa.
    Suosittelen.
  24. #24
    Kauppaa hierottu nyt 07 mallisesta tonnisesta. Olis valmiiksi varusteltu radalle. Kahdet vanteetkin mukaan. Tuttukin on luopumassa hondastaan. Siinä vaihto ehto suzukille. Honda kilvellinen, suzuki kilvetön.
    Onneksi luuserit ovat jo luovuttaneet.
  25. #25
    Mun mielestäni noiden uusien sporttipyörien oikea paikka on radalla. Siellä niiden ominaisuudet pääsee oikeuksiinsa (jos kuski on hyvä).

    Mulla oli tollanen K7 tonninen ja kyllä tykkäsin siitä kovasti. Pyörä oli putkea ja eturatasta lukuunottamatta täysin vakio. Jopa jarruletkut oli orkkikset ja ainakaan minä en huomannut jarruissa mitään hiipumista. Tosin en jaksanut "täysillä" ajaakkaan kuin noin 10 kierrosta putkeen...
  26. #26
    Lainaa (jussa79 @ Marras. 13 2009,14:37) kirjoitti
    Mun mielestäni noiden uusien sporttipyörien oikea paikka on radalla. Siellä niiden ominaisuudet pääsee oikeuksiinsa (jos kuski on hyvä).

    Mulla oli tollanen K7 tonninen ja kyllä tykkäsin siitä kovasti. Pyörä oli putkea ja eturatasta lukuunottamatta täysin vakio. Jopa jarruletkut oli orkkikset ja ainakaan minä en huomannut jarruissa mitään hiipumista. Tosin en jaksanut "täysillä" ajaakkaan kuin noin 10 kierrosta putkeen...
    Rakentamalla niistä saa vielä enemmän ominaisuuksia.. Esim miten mennään 6 vaihteella sladissa motarilla

    Ei sitä rataa mihinkään ominaisuuksien nostamiseen tarvitse.



  27. #27
    Lainaa (PLaaf @ Marras. 14 2009,09:50) kirjoitti
    Ei sitä rataa mihinkään ominaisuuksien nostamiseen tarvitse.
    Tuosta olen kyllä eri mieltä.
    Ensinäkään katu ajossa ei tahdo saada ajamalla edes renkaita niin lämpimäksi että ne toimisi niinkun niiden pitäisi, joskus viileällä kelillä kun ei tahdo lämmetä radallakaan.
    Harvemmin on tullut nähtyä tyyppejä jotka vetää kadulla polvimaassa menemään renkaat ruvella.
    Itellä on toi K6 tonninen ja radalla vasta ole huomannut millainen pyörä on oikeasti ajaa. Kuskista loppuu potenttiaali kesken ennen kuin pyörästä. Jokainenhan tietysti osaa vetää kadullakin täys kaasu kiihdytyksiä missä näkee kiihtyvyyden mutta ei paljoa muita ominaisuuksia.
    Nämä omia mielipiteitäni, jokaisella on tietysti omansa...
    Hidas ollakseen nopea.

    Suzuki GSX-R 1000 K6
  28. #28
    Lainaa (hoo @ Marras. 14 2009,13:28) kirjoitti
    Lainaa (PLaaf @ Marras. 14 2009,09:50) kirjoitti
    Ei sitä rataa mihinkään ominaisuuksien nostamiseen tarvitse.
    Tuosta olen kyllä eri mieltä.
    Ensinäkään katu ajossa ei tahdo saada ajamalla edes renkaita niin lämpimäksi että ne toimisi niinkun niiden pitäisi, joskus viileällä kelillä kun ei tahdo lämmetä radallakaan.
    Harvemmin on tullut nähtyä tyyppejä jotka vetää kadulla polvimaassa menemään renkaat ruvella.
    Itellä on toi K6 tonninen ja radalla vasta ole huomannut millainen pyörä on oikeasti ajaa. Kuskista loppuu potenttiaali kesken ennen kuin pyörästä. Jokainenhan tietysti osaa vetää kadullakin täys kaasu kiihdytyksiä missä näkee kiihtyvyyden mutta ei paljoa muita ominaisuuksia.
    Nämä omia mielipiteitäni, jokaisella on tietysti omansa...
    Siis onko pyörässä muita ominaisuuksia, kun kiihtyvyys valoista ja luistokytkin mitä ei edes huomaa kadulla?
  29. #29
    Lainaa (PLaaf @ Marras. 14 2009,09:50) kirjoitti
    Lainaa (jussa79 @ Marras. 13 2009,14:37) kirjoitti
    Mun mielestäni noiden uusien sporttipyörien oikea paikka on radalla. Siellä niiden ominaisuudet pääsee oikeuksiinsa (jos kuski on hyvä).

    Mulla oli tollanen K7 tonninen ja kyllä tykkäsin siitä kovasti. Pyörä oli putkea ja eturatasta lukuunottamatta täysin vakio. Jopa jarruletkut oli orkkikset ja ainakaan minä en huomannut jarruissa mitään hiipumista. Tosin en jaksanut "täysillä" ajaakkaan kuin noin 10 kierrosta putkeen...
    Rakentamalla niistä saa vielä enemmän ominaisuuksia.. Esim miten mennään 6 vaihteella sladissa motarilla

    Ei sitä rataa mihinkään ominaisuuksien nostamiseen tarvitse.
    Ei pyörän ominaisuudet radalla parane, siellä ne pääsee oikeuksiinsa, ainakin minun mielestäni.

    Sladittelu prätkällä on 99.9% pelleilyä jolloin tavoitteena ei ole paras mahdollinen vauhti vaan yleisön viihdyttäminen kuten esim. tässä: http://www.youtube.com/watch?v=PiLQ7Vf1t5k
    Tässä taas esimerkki tuosta 0.01% porukasta: http://www.youtube.com/watch?v=4U24i...eature=related
    Molemmat on kyllä hienoa katottavaa!

    Toiset tykkää äidistä ja toiset tyttärestä. Sama pätee tähänkin asiaan.
    Sinä tykkäät tykitellä liikennevaloista keula pystyssä kohti seuraavia, kun minä taas koitan pitää keulan maassa kiihdytyksissä. Radalla.
    Ja siis pois se minusta että liikennevalotouhut olis tylsiä.
    Keuliminenhan on ihan mukavaa puuhaa, mutta sitä varten on eri laitteet. Supermotolla se homma tuntuu ainakin minusta hauskemmalta.
    Sladissa-ajamista en osaa enkä taida enää näillä kymmenillä alkaa harjoittelemaankaan...
  30.  
  31. #30
    ja tämä heppu kuuluu myös siihen 0.01% porukkaan joka ei pelleile.. KLIKS.

    EDIT. tämä KLIKS. *sit taas siihen 99.9% kun yhdellä kädellä tollee... *



    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen