Sivu: 1 / 11:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 318:sta
  1. #1
    Kävi tuossa mielessäni, kun Joensuussa ihmisten kontaktihalukkuus oli vähintäänkin kiitettävää tasoa.

    Mikäli Turusta löytyy kylmänhuurteisen ilman motoristeja, joilla ei pelko päätä paina, niin miten olisi pieni sinkkukokoontuminen?

    Minä ainakin kaipaisin tuulettumista, enkä usko olevani ainoa.

    Jos ei nyt, niin tulevina ajokeleinä keväällä.

    Privana voi laittaa viestiä, tai vähän hullummat keliä uhkaavat voi uskaltaessaan tästä aloitteesta tehdä - ellei nyt, niin joksikin päiväksi kokoontumisajot.

    Kylmähän tuolla jo on, myönnettäkööt, mutta minulla on ajoasut ja kypärä, ei sen voittanutta
    ~Jenni Elina
  2. #2
    Jipii!
    Jenni on tullut järkiinsä ja palannut foorumille!

    Tekisi kyllä jo itsenikin mieli ajelulle, on jäänyt tänä vuonna kokonaan.
    Lämpöä kyllä riittäisi, 38 astetta tänään.
    ZZR 1200
  3. #3
    No voi perhana

    En mä tiedä järkiini, mutta tajuan sentään hyvien asiaoiden päälle.

    Multa löytyy krossiajoasu, tai sitten nahka-asu. Kypärä on toki sama halpis, mutta eiköhän sillä pärjäile taitavan kuskin kyydissä.

    Ai hitto :-)


    Ei mulla muuten niistä sinkuista, mutta noin perusasetuksiltaan varmaan paras olettaa sinkuilla olevan enemmän aikaa kuskata sinkkunaista kyydissä, ilman mitään negatiivista palautetta. Joensuussa toki tapasin monta motoristia, joiden vaimoilla ei ollut mitään negatiivista sanottavaa minusta, mutten ehdointahdoin halua kenellekään mitään pahaa mieltä, vaikka syytä ei satavarmasti olisikaan. Njah, kyllä mua harmittaisi katsella sivusta kun mun motoristimies kuskaisi jotakin sinkkunaista, siitä tää kai lähtee, joten selitykset sen enempiä pois.

    Kylmähermoiset motoristit Turus, ei se ole pelkästään minä, teistähän se on kiinni, mutta privana myös minua saa käydä ulkoiluttamassa. Onhan tässä vielä hetki aikaa. Ja siis, moporeissu ei treffi-ilmo. Mopo on mopo on mopo. Muttei mukava seura pahitteeksi olisi, joutuuhan siinä paikoin rupattelemaankin
    ~Jenni Elina
  4. #4
    Ja hemmetin riplii se sieltä indokiinasta hehkuttaa lämpötiloista, möh

    Ny vasta tajusin
    ~Jenni Elina
  5. #5
    Taalla meilla hyva jos 30. Vilu uhkaa ja vihulainen vahtaa. Ei oo helppoo olla lahes sinkku etelaisella pallon puoliskolla...
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  6. #6
    Lainaa (GoSpel @ Loka. 01 2009,01:43) kirjoitti
    Vilu uhkaa ja vihulainen vahtaa.
    Tismalleen.

    Mutta onnea Jennille kyydittäjän hakuun! Tietäköön se ken kyytiinsä hänet ottaa ajeluttavansa timanttia!!
    ZZR 1200
  7. #7
    Voi perhana Riplii

    Onneksi me jo sovittiin tuosta mainoksesta...
    ~Jenni Elina
  8. #8
    Mulla on ainakin ajoseuran tarvetta ensi kesälle, kunhan siisoni alkaa.. *
    Olis kiva, jos kerran pari viikossa ajais jonkun pikkulenkin hyvällä porukalla. Vaikka kahvit Saaristossa tai muuta järkevää ja käytännöllistä. *Nostellaan ajatusta taas joskus, kun kevät koittaa.
    Honda Zoomer
  9. #9
    Sama juttu, kaveri myy kai kotarinsa pois. Ei viittis yksin ajella. Joku turkulaisten miitinki jossain ku kausi alkaa?
  10. #10
    Hyppikäähän Turku-foorumille. Siellä on ollut näitä kausikokkareita aina ilmoitettuna
    Suzuki GsxR600 K6/7 laputon malli
    PowerBike Finland
  11. #11
    No niin, löysin vanhan postaukseni.

    Katson itseni oikeutetuksi tähän, vaikka kokkareita toki onkin, koska omaan ah niin loistokkaan perinteen Joensuusta.
    Tai sitten, omaan lukihäiriön, enkä oikeasti kykene lukemaan kaikkia potentiaalisia viestejä läpi. Menee ohi, valitettavasti. Siksi, olisin kiitollinen jos minulle uskaltaisi joku ilmaista suoraan. Ihan itsenikin takia, ei mitään treffeilyjä. Olen toki sinkku, mutta menee maku hommasta jos pitää analysoida tekemisiään ja sanomisiaan. Mielummin mopoilu mopoiluna, maisemat maisemina, ihmiset ihmisinä, ja tunnesekoilut sitten kun sen aika tulee, sen kanssa jonka kanssa nasahtaa, ja sitä ei voi tietää. Rehveilyt erikseen. Prööö, mopo on mopo on mopo.
    edit: mun kypärä hajosi, khm, kävin vähän kuräpyöräilemässä. En siis omaa kypärää tällä hetkellä, jos joku mielummin vähän kokeneempi kuski haluaa ottaa kyytiin johonkin miittinkiin tms.



    ~Jenni Elina
  12. #12
    Jos ja mikäli erityistoiveita saan esittää, niin olen hemmetin kilahtanut äänimaailmaan. Kävin tuossa kuukausi pari sitten tallentamassa höyryjunan saundeja. Mukava aasinsilta viskata tähän taasen itseään korostava juutuuppipätkä, mutta kun en ole kerennyt miksaamaan höyryjunan itsensä ääniä, laitan sijaistoimintana sen pienen pätkän, mitä olen miksannut. Siinä on "vähän" muuta ylimääräistä sälää seassa, antakaa anteeksi :
    http://www.youtube.com/watch?v=vKUMkw93iVY

    Esimerkiksi parkkihallissa, kun noustaan tai laskeudutaan tasanteelle sitä kierrekorkkinousua, tai sitten tunnelit. En ole vielä keksinyt muita paikkoja, joissa mopon ääni tulee parhaiten esille. Saa ehdotella, jos on huomannut jossakin äänimaailman toimivan. Voisin kuvitella, että tyyni ilta tai aamu järven rantamaisemissa voisi toimia, lämmin ilmakerros kun kantaa äänen hyvin.
    En tallenna enkä julkista mitään ilman erityistä lupaa, se on mulle kunniakysymys. Siinä mielessä voi huolensa heittää, vaikka tuppaan tunkemaan eetteriin kaiken näkemäni.
    ~Jenni Elina
  13. #13
    Teen asian helpoksi ujoimmillekin. Istun hyvin usein näihin aikoihin Kaarinan selectillä, kuten nyt. Rengastielle menevät tai sieltä tulevat pyörähtää tässä taajaan. Sen kun tankkaatte, jos en liikaa pelota, voi tulla juttelemaan, se ei ole välttämätöntä. En ota kuvia enkä nauhoita ilman lupaa. Täällä ei juuri muut näytä istuksivan, joten erehtymisen vaara ei ole suuri. Varuiksi, polkupyörässäni lukee "Jenni".
    ~Jenni Elina
  14. #14
    kerron ajankulukseni yhden hauskan tapahtuman tässä huoltoasemalla (jatkan sitten pyöräilyäni).

    Isokokoinen harrikkakuski tuli tankkaamaan. Vanhempi ukko tuli puku päällä katsomaan arvioivasti pyörää, ja kertoi harrikkakuskille miten ajetaan oikein. Seurasin mielenkiinnolla tarinan etenemistä. Harrikkakuski kuunteli, vastasi kohteliaasti ja ytimekkäästi, kunnes vanhempi mies pehmenteli lausemuotojaan. Lopulta kuski pöräytti pyöränsä käyntiin ja poistui paikalta vanhemman miehen silmien loistaessa kateudesta, hyvällä tavalla, uskaltaisin arvioida.
    Nostan hattua.
    ~Jenni Elina
  15. #15
    Viekää nyt IHMEESSÄ Jenni ajelulle joku!!

    Hän on sen ansainnut. Kokonaan eri asia on, onko ajeluttaja ansainnut Jennin tuloa kyytiin.
    ZZR 1200
  16. #16

    Olen aivan fiiliksissä tuosta kommentistasi, Ripley

    Kaikessa rauhassa, moottoripyöräkansa.
    En usko että minua tarvitsee pelätä, jos kypärä on päässä ja tie alla. Enkä muuta pyydä, ellei nyt sitten ylipäätään moottoripyörien näkemistä, ja saada nauttia niistä ylimaallisen mahtavista äänistä: 1. käynnistys, kyllä, pidän siitä äänestä. 2.Vaihteen vaihtaminen. 3. Hidastus; kiihdytys on mukavan tuntuista, sen äänimaailmaa en kerkeä analysoimaan.

    Tuhattamiljoonaa pöröttävät ei paljoa tarjoa, pidän nyansseista, koneen äänistä, hiukan keskipakoisvoimaa, ja inertiaa. Jeah !

    En pysty tarjoamaan kahvia enkä olutta, loppukuuksi vähemmän rahaa kuin kengännumeroni. Mutta joskus tarjoan varmasti sen kahvin, nyt en voi.
    ~Jenni Elina
  17. #17
    Lupaan etten tee:"se ol nii paska kuski"-bluesia, enkä muutenkaan julkaise kerrassaan mitään kenestäkään, ellei yhteisymmärryksessä jotain julkaisukelpoista tule vastaan matkalla. Pelkään toki lähteä kenen tahansa kyytiin, olen jonkin verran kolhuja kokenut. Avoimella linjalla tässä mielessä.

    Olen huomenna taasen Kaarinan selectillä, vai shellillä klo:12. Tankkaa moposi ja kulje, huomaat etten tuijota enkä ota hihasta. Kuuntelen vain ja hymyilen.
    ~Jenni Elina
  18. #18
    Ei ne ole treffit. Haluan vain nähdä ja kuulla moottoripyöriä, mikäli sallitte. Yksikään Joensuun mopoilijoista ei joutunut lähentelyni uhriksi.

    Selkeyden vuoksi sinkkuja. En halua pahaa mieltä kenellekään turhanpäiten.
    ~Jenni Elina
  19. #19
    Lainaa (Ripley @ Heinä. 18 2010,19:06) kirjoitti
    Viekää nyt IHMEESSÄ Jenni ajelulle joku!!

    Hän on sen ansainnut. Kokonaan eri asia on, onko ajeluttaja ansainnut Jennin tuloa kyytiin.
    No kun en ole sinkku niin .... noh,huono tekosyy sekin mutt

    Tosin niin välillä tulee kyllä noissa paikoissa tankattuakin,etteihän sitä ikinä tiedä jos vaikka sattuis samaan aikaan siin olee?
  20. #20
    Adve, moottoripyörä on aina ilo silmälle ja korville! Ja käyhän tässä tankkaamassa joka tapauksessa porukkaa, tietämättä mun saavan kiksejä pihalle möristen saapuvista pyöristä. Odotan käynnistysääntä ja hymyilen. Takana valoristeys, joten äänimaailman kannalta tämä on huippu, tulee mörinät, vaihtamiset, käynnistämiset, kiihdyttämiset, jarrutusäänet, siis koneen. Olen nyt aitiopaikalla. Kylähullunahan mua pidetään, en jaksa välittää. Takaan olevani vaaraton. Tänäänkin on pari pappaa jutellut kanssani roskapussien taittamisesta. Siinä on kolme koulukuntaa. Nämä papat poistuivat paikalta elossa ja nauraen, heidän mielenterveydestä en tosin lähde vannomaan, onko se entisensä.
    ~Jenni Elina
  21. #21
    Yksi mopo kävi, ja kuten lupasin, en vilaissutkaan, kuuntelin vain.

    Huomenna uusiksi, nyt poistun paikalta, kohta joku tulee kysymään pal maksais tahi vaihtoehtoisesti, voitko hyvin?
    Fiksuimmat tietää miten minut löytää shellikäyntien ulkopuolella, jos mielenkiintoa riittää. Ei ole kiven takana se tieto.

    Palailkaamme.
    ~Jenni Elina
  22. #22
    illaksi kyyti luvassa. Kyydittäjä saa itse itsensä henkilöidä niin halutessaan.

    Kerron vain ne detaljit, joista ei tunnista, jahka matka takanapäin.
    ~Jenni Elina
  23. #23
    Lainaa (Jenni @ Heinä. 19 2010,12:38) kirjoitti
    Yksi mopo kävi, ja kuten lupasin, en vilaissutkaan, kuuntelin vain.

    Huomenna uusiksi, nyt poistun paikalta, kohta joku tulee kysymään pal maksais tahi vaihtoehtoisesti, voitko hyvin?
    Fiksuimmat tietää miten minut löytää shellikäyntien ulkopuolella, jos mielenkiintoa riittää. Ei ole kiven takana se tieto.

    Palailkaamme.
    Kyll siin saa tulla jutteleekin,ei ole tapana selkä kääntää jos joku lähestyy
  24. #24
    Olitko se sinä? No, en yhtään ihmettele että olet varattu, eikä hassumpi pyörä, ei tosiaan.

    Pyydän anteeksi, taisi mennä pasmat sekaisin. Olen siis siinä pihalla niiden peräkärryjen luona istuksimassa. En aio ahdistaa ketään ja pidän lupaukseni siitä että siinä voi käydä kuin en olisikaan. Tämä on varma. En voi tehdä aloitetta. En oikeasti käännä selkääni, oli vaan vähän epävarma tilanne. Olen hämäläinen, olkaa selkeitä - siis jos saan kunnian puhutella. Sano notta Jenni, kahos ny äläkä pelleile. Siinä kohtaa uskallan katsoa ja puhua, tulla lähemmäksi.
    ~Jenni Elina
  25. #25
    jennin valokuvia

    Ei ihmeellisemmin tullut kuvattua, mutta kerrassaan mukavaa, hittovie, täytyy sanoa.

    Rahaa mulla ei ole, mutta jos luovutan maksani, myisikö mulle joku kohtuuhintaan sellaisen, hm, "poliisikypärän" jossa on nostettava lippa? Mun kurapyöräkypärä lähinnä kosmeettinen feikki tätänykyä.

    Teen taulun tms... rahhoo tarttis. Uutenahan nuo maksanevat 400€ * tuo kypärä minkä tahdon.

    edit ja edit: häsläilin linkin kanssa



    ~Jenni Elina
  26. #26
  27. #27
    kiitos, seikkailuärrä !
    Keskivikkona ilmiintynen jokirantaan, huomenna klo12 shelli. Enkä varmasti edes katso kunnolla ellei minua puhutella. Ajavat viä pois miut jos ruppeen ahdistelemaan tankkaajia. Istun siinä juomisen verran.
    ~Jenni Elina
  28. #28
    Korostaisin mieluusti sellaista kohtaa, että jos kaltaisiani on enemmän, en pistä pahakseni osallistumisesta.

    Mitä enemmän, mitä seksikkäämpiä, sitä enemmän mopoja. Minähän nyt olen vain vanha kurttuinen suonikohjuinen ämmä, tahi hullu akka. Anna Abreu? Osallistuisitko?
    Minä siitä hyödyn, eli mukaan vaan!
    ~Jenni Elina
  29. #29
    Kappas vanha tuttavuus Joensuusta on taas kirjoittelemassa täällä. Melkein pitäs lähtee hyvän ajoseuran vuoksi käymään Turkkusessa. Pahus kun kesäloma on jo mennyt ja pitää täällä konttorissa ähertää koneen ääressä.
    Hyvää kesää ja paljon Jennille.
    <br /><br type="_moz" />
  30.  
  31. #30
    äksjiiärrä! Olen melkein kaivannut sinua, siis ihmisenä juunou. Sun kyydissä, kuten myös Tuksan matkassa, oli monessa mielessä loistava hengailla.

    Minä olen saanut tässä shellin pihalla istuksiessani mukavia visuaalisia ja iänmualima kokemuksia. Nyt lähden kotiopäin, katselee ihmiset sen verran säälien.
    ~Jenni Elina
Sivu: 1 / 11:sta 123 ... ViimeinenViimeinen