Sivu: 2 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 318:sta
  1. #31
    Paljastuksia, osa xxx:

    Olen jutellut aiheesta muutaman muun umpihetero naisen kanssa, joihin itsekin lukeudun nykytietämyksen mukaan.
    Mikään ei ole niin munaskuita värähdyttävää kuin timmi nainen timmin moottoripyörän kuskina. Kaikella vakavuudella.

    Shellin pihalla kävi yksi.
    Ei hassumpaa.

    Mutta missä viipyy Anna Abreun ja Karita Tuomolan viestit? Häh? Osanottoa! Tällä kropalla ei kerätä tarpeeksi huomiota.
    ~Jenni Elina
  2. #32
    Lainaa (Jenni @ Heinä. 20 2010,12:38) kirjoitti
    äksjiiärrä! Olen melkein kaivannut sinua, siis ihmisenä juunou. Sun kyydissä, kuten myös Tuksan matkassa, oli monessa mielessä loistava hengailla.

    Minä olen saanut tässä shellin pihalla istuksiessani mukavia visuaalisia ja iänmualima kokemuksia. Nyt lähden kotiopäin, katselee ihmiset sen verran säälien.
    Jaa vaan melkein .
    Täälläkin on kaivattu sinua, ei ole paljon sen jälkeen ollut porukkaa lähdössä ilta-ajeluille.
    <br /><br type="_moz" />
  3. #33
    äksjiiär, hö, meillähän oli huoltoautot ja kaikki. Seksikkäitä naiskuskeja seksikkäillä mopoilla, terveisiä vain Kissalle.

    Enkä mä ny julkisesti voi kertoa murehtineeni yötä päivää kaipuutani. Jokin roti.

    Kyselin tuossa parilta julkimolta, jos sais aikaiseksi kunnon porkkanan. Anna Abreuta kyselin, mut ei se kyytiin saa lähteä näil näkymin.
    En lupaa mitään. Olen varaton, mikä hankaloittaa järjestelyjä.

    Eikä täksi vuodeksi kerkeä. Kahtelen kuitenkin. Olen varmasti sinkku vielä pitkään, joten tarvitsen puuhaa, sekoo tuo piä muuten. Kiitos eiliselle kuskille, hyvä olo kauniiden maisemien ja pörinän ansiosta!
    ~Jenni Elina
  4. #34
    Joo eipä kestä! Toivottavasti pian uudelleen.
  5. #35
    Nyt on kypärä, ja JUST sellainen kuin halusin!

    Myin stereot, tai vaihtokauppa itseasiassa.

    Jep jep !
    ~Jenni Elina
  6. #36
    Olen saanut siipeeni monesti. Sen lisäksi tiedän surullisen hyvin, miltä mustasukkaisuus tuntuu.
    Kunnioitan parisuhteita.

    Siksi toivoin, että vain sinkut. En treffien takia. Olen vieläkin paskana omista kolhuistani. Erosta toki puoltoistavuotta. Tuumin vain, jos olisin saanut muuta tekemistä.

    Nyt Jenniä väsyttää.
    Hiljenen tuokioksi.
    ~Jenni Elina
  7. #37
    Olipas hieno päivä jokirannassa !
    Toivoakseni ei haittaa, mutta laitan kuvasaldoni tähän:

    http://picasaweb.google.fi/jennielinah/Jokimopo#

    Minä kun nyt olen vain sivustaseuraaja, orgissa vain wannabeenä.

    Kiitos kerrassaan loistavalle seuralle, hymisen tyytyväisenä.

    On siinä pari ylimääräistä kuvaa, kuten tänään maalaamani kypärä.
    ~Jenni Elina
  8. #38
    millä maalasit? hieno potta.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
  9. #39
    Kiitos !!

    Maalasin tuon pikaisesti akryylimaaleilla. Tuskin kestää pitkään, mutta maalaan sitten uuden. Kynäruisku löytyy, ja pientä pohjakoulutusta ammattikorkeakoulusta, mut kompressoria ei. Joskus kokeilin hönkiä 'paineen' ruiskuun. Pääsiäismunan jaksaa maalata sillä tavoin, sitten pyörtyy.
    ~Jenni Elina
  10. #40
    Sori, vähän ylimääräistä itsensä esilletuonia, mutta oli Jokirannassa puhetta muutamista prokkiksistani, joten liitän yhden tähän:

    Moonshield

    Tehty joskus 2000 paikkeilla, olin silloin kakara vielä, oh, thous were days, olisittepa nähneet...mul oli silloin vielä järki päässä.

    Nyttemmin mun mopohankintoja hidastanee:
    Braindamage_youtube_Minunmaani

    Siksi vain kateellisena seuraan sivusta. Oli rahaa tai ei.
    ~Jenni Elina
  11. #41
    Lainaa (Jenni @ Heinä. 22 2010,09:34) kirjoitti
    Joskus kokeilin hönkiä 'paineen' ruiskuun. Pääsiäismunan jaksaa maalata sillä tavoin, sitten pyörtyy.
    ^
    Triumph Daytona 675 tornado red '07 (2007 - 2009)
    Triumph Thunderbird '10 (2010-2021)

    - Turvaton karkulainen -
  12. #42
    Jaahans. Tämä motoristi aikoo saapua Turun satamaan (tai sitten Naantaliin) 8.8, mutta voihan se olla ettei jaksa ketään aamuvarhain ajeluttaa - varsinkin - jos takana on jo noin 4 tkm samalta viikolta...
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
  13. #43
    Kynäruiskun paineastiana voi käyttää vanhaa autonrengasta vanteella. Kestää melko pitkäänkin kynäruiskukäytössä.
    Ja täyttö käy kätevästi ja ilmaiseksi lähimmällä huoltoasemalla!
    ZZR 1200
  14. #44
    Ripley, tuo rengasjuttu oli tiedossa, ei vain ole autoa, enkä ole jaksanut kysellä keneltäkään sisäkumeja. Se kompressori ois mukavampi, kun pidän teknisistä härpäkkeistä. Ja sitten paja olisi mukava myös.

    Viittaus sitä ylempään viestiin: ei minua vasiten kyyditä tarvitse. Katselen ja kuuntelen mielelläni mopoja. Tuskin kuitenkaan polkaisen pyörällä Turkuun. Linja-autoon ei ole varaa. Mulla on rahaa 60 per kuukausi. Tässä Kaarinassa katselen minkä voin.
    ~Jenni Elina
  15. #45
    Lainaa (Jenni @ Heinä. 22 2010,22:23) kirjoitti
    Ripley, tuo rengasjuttu oli tiedossa, ei vain ole autoa, enkä ole jaksanut kysellä keneltäkään sisäkumeja. Se kompressori ois mukavampi, kun pidän teknisistä härpäkkeistä. Ja sitten paja olisi mukava myös.

    Viittaus sitä ylempään viestiin: ei minua vasiten kyyditä tarvitse. Katselen ja kuuntelen mielelläni mopoja. Tuskin kuitenkaan polkaisen pyörällä Turkuun. Linja-autoon ei ole varaa. Mulla on rahaa 60 per kuukausi. Tässä Kaarinassa katselen minkä voin.
    Rupeet vaan maalailee tilauksesta niin eiköhän se 60 saa vähän nollia lisää (yhen ainakin) kuukaudessa.

    Eiköhän jo tän foorumin kautta löytyis sopivia "uhreja" jotka ottaisivat maalauksen kypärään tai pyörään?

    Ite olen fundeerannut joku tribalizydeemihässäkkä pakun etupeltiin,pitää fundeerata ................
    Teippaus on helpompaa ottaa pois kun auton myy,mut sitten taas jos maalarimestari heittää nimmarinsa alle niin sehän vaan kohentaa pakun arvoa *

    Pitää tosiaan fundeerata,ja tottakai kysyä jos semmoinen edes kiinnostais sua sitten kun ehdin asialle jottain tehdä kun paku/minä liikentees töitten merkeissä päivittäin melkein *
    Mut ehkä joskus?
  16. #46
    Adve, sillähän olen pärjäillyt kun teen jaksaessani tämäntyyppisiä väsäyksiä.

    Kaarinan eläinkaupassa on ilmoitukseni.

    Ammatiltani lienen puutarhuri. Arkkitehti-nimikkeellä verovirasto mut laitto toiminimihakuun.
    Teen lehtijuttuja ja valokuvaan, olen käynyt televisiossa, radiossa...
    Yliopistosta kulttuuriantropologia, tähtitiede, fysiikka.
    Liekki-Rakel oli luokkakaveri kuvataiteita opiskellessani.
    -viime jouluna mulla todettiin pysyvä vamma päässä.
    Musta ei tule ikinä mitään.
    Lääkärit ei anna mopokorttia.

    Tämän takia en ole treffihaussa. Varattomana katselisin ja kuuntelisin, mikäli sallitte. Olen aina pitänyt moottoripyöristä, hävittäjistä ja höyryjunista.
    ~Jenni Elina
  17. #47
    Haa, muutamassa paloautossa on mun tekemät teippaukset !

    Perussettiä, mutta kuitenkin.

    2komp maalit vaatisi kunnon pajan. Kokeilin maalipinnan koristelua keveämmillä mömmöillä; pysyvyys heikko.

    Ja se eräs jonka 3maalausta mulla vielä kesken: ne tulee kyllä ovellesi, voit pelätä sitä. En luovuta!
    ~Jenni Elina
  18. #48
    Vaikkei nyt millään tavalla aiheeseen liitykkään...
    ... niin tuli eilen illalla heitettyä velipojan kanssa kotiseutukierros mopoilla Itä-Suomessa *
    Tohmajärvi-Värtsilä-Tuupovaara-Eno-Joensuu-Liperi-Rääkkylä-Kitee-Tohmajärvi, noin 300 kilsaa *
    Ai niin, matkan varrella kahvittelut Marjalan ABC:lläkin tietty...

    - Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
  19. #49
    KTE, apropoo eli aasinsilta taisi olla kirjoituksesi, kirjoitinhan tällä salaperäisesti omaa nimeäni vastaavalla nikillä Joensuu-ajoista.
    Tuttuja paikkoja!

    Kävin sunnuntaina yhden pyörän kyydissä Turkumutkailussa.
    Videot ja kuvat kyseisessä topikissa.
    Paras pyörä kyydissä oloon ollut fatserin sininen, tai äksjiiärrän mopo, se lienee vähän sama.
    Katselin viime keskiviikkona jokirannassa kun pojjaat kuskas puolalastomia tyttöjä muoviluotien tahi "vesipyssyjen" takapenkillä. Se näytti eläinrääkkäykseltä. Mun munuaiset tulehtu jo katselusta.
    Kustomit loistavia, mutta keskipakoisvoima (näennäisvoima, tiedän) olematon, ja minä kun pidän siitä tunteesta. Maastopyöräillessäni kanttaan aina niin paljon kuin pipo kestää.
    Siellä Turkumutka-topikissa yksi "nosto"-videointi, miten voi käydä kantatessa tuntemattomalla kuoppaisella tiellä. Kuski oli mielestäni reagoinut tilanteessa kunnioitettavan kylmähermoisesti. Nostan hattua.
    ~Jenni Elina
  20. #50
    Olisko maailma niin pieni, että ollaan opiskeltu samojen seinien sisällä Pilkontiellä, samoihin aikoihin. Ei me kuitenkaan tunneta.

    Kun nuo äänet on sulle niin tärkeitä, niin miksi et lähtisi ratapäiville. Siellä ääntä riittää ja jos kuvaaminen kiinnostaa, niin niitä valokuvaajia ei taida porukan mielestä olla koskaan liikaa. *
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  21. #51
    JGo, maailma on havaintojeni perusteella hyvin pieni. Törmään paikoin liiankin usein ihmisiin jotka luulin jättäneeni taka-hikiälle. Mullahan on asteen verran turhan värikäs elämä. Tarinan keskikohtaa odotellessa.
    Jep. Nyt venailen kahden bullmastiffini kanssa shellillä tankkaajia. Mulla on covertarina tässä oloon. Makelle kerroin kun tässä pyörähti. Toivottavasti mopo on ajokunnossa mun läskiperseen jäljiltä!

    En varmasti muista sinua, JGo nikin tai moposi pohjalta. Enimmäkseen taisin hengailla miesten/poikien seurassa tuolloin, naiset oli paikoin ylenmääräisen rasittavia. Vanhemmat naiset oli kaikki ok, kiitettävä asenne. Nuorempien juttujen kuuntelu oli kuin raastinraudalla itsensä ¥*¥

    Anteeksi.
    ~Jenni Elina
  22. #52
    ^ Ei paniikkia, johan mä sanoin ettei me tunnettu, kunhan mietin ollaanko opiskeltu samassa talossa.
    Sinisiä kirjaimia --> Harmaita kirjaimia
    Honda CBR600RR -08 --> Honda CRF250L -13
  23. #53
    JGo, opiskelimme kyllä.

    Mulla on vähän huono tapa vääntää kaikesta tarina.

    Kutsun itseäni nörtiksi, mutta binäärinen vastaaminen ei luonnistu:
    "kyllä" "ei"
    Aikaansaan sillä taajaan väärintulkintoja.
    ~Jenni Elina
  24. #54
    Lainaa (Jenni @ Heinä. 27 2010,08:54) kirjoitti
    KTE, apropoo eli aasinsilta taisi olla kirjoituksesi, kirjoitinhan tällä salaperäisesti omaa nimeäni vastaavalla nikillä Joensuu-ajoista.
    Tuttuja paikkoja!
    Arvasit kyllä aivan oikein Jenni, miksi tänne kirjoitin

    Olen itsekin joskus kauan sitten opiskeluaikoinani muutaman vuoden Joensuussa asunut...

    ... ja tänään sitten Kitee-Kerimäki-Savonlinna-Juva-Mikkeli-Heinola-Lahti-Mäntsälä-Vantaa eli paluu takaisin arkeen...
    Noin 1300 kilometriä pitkä (ja mukava) viikonloppu takana *


    - Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
  25. #55
    KTE, aika hyvä ajomäärä !


    Joensuu on kokemisen arvoinen, näkemisen ja kuulemisen.

    Tässäpä turkkuulaasittain muutamat vanhuskuvat, jotka liittynevät jotenkin aiheeseen: no, ainakin kuvasin ne turkulaisen motoristin ansiosta.
    http://holopainen-mopo.blogspot.com/2010....ta.html

    Huomenna lissee joke-rannassa.
    ~Jenni Elina
  26. #56
    Pientä tilanneanalyysiä: olen saanut yhteydenottoja yksinomaan kohteliailta ja empatiaan kykeneviltä motoristeilta. Elämäntilanteeni ja postaukseni antaisivat tilan ilkeämielisillekin, mutta kukaan ei ole puolellakaan sanalla ollut epäkohtelias. Typerät vitsinikin saaneet hyvän vastaanoton. Mielikuvani moottoripyöräkansasta vain vahvistuu.

    Mielelläni korostaisin, kuinka tärkeitä hetkiä olette lahjoittaneet, hyvää hyvyyttänne. Vastaanotto on ollut häkellyttävä. Kuvittelin saavani enemmän epäileviä katseita tai negatiivisempaa asennetta, mutta ei kertaakaan.
    Jos siis joku kaltaiseni sinkku, joka myös ajattelee olevansa sinkku häiriöttä vielä tuokion - tahtoo mukaan, niin voinen suositella. Olen saanut heittää hyvinkin levotonta juttua ilman lähentelyjä. Mikä voi johtua hajusta ja karvoituksesta ja hampaattomasta suustani...

    Kiitän, hienoja maisemia, hienoja mopoja, mahtavia ääniä ja oikeasti ainutlaatuisia ihmisiä !
    ~Jenni Elina
  27. #57
    Huomenna olisi Estelle-laivalla open stage kahdeksan jälkeen.

    Siinä kohtaa off-topic, että jos minä aikoisin mennä esiintymään, tarvitsisin autokyydin. Mun kitaralla ei ole laukkua, enkä jaksa kulkea linjurilla ton appelsiinilaatikon kanssa.
    Jos joku haluaa tarjota autokyydin Kaarinasta Turkuun ja takaisin, voi mopoilijat tulla livenä katsomaan kun teen itsestäni pellen. Siellä on muitakin esiintyjiä, ja jos joku artistimainen tätä lukee, osallistuminen suotavaa. Ajattelin heittää kolme biisiä, jos joku vain kuskaa. Bensoja voinen maksaa 2.50.

    Jos en saa kyytiä, niin sitten ainakin kannattaa käydä kuuntelemassa.
    *Edit
    järjestäjänä
    http://www.naphouse.org/
    *edit perun bensamaksun, tuhlasin vikat sentit shellikahviin. Eli säästyy kaikkea sovinnaista rikkova show, jumala ON olemassa.*



    ~Jenni Elina
  28. #58
    Kiitos, Pave !
    Harmi vain, että olen auttamatta sivustakatsoja, tiedän kyllä paikkani.

    Selitän ja kerron liikaa. On mulla blogi ja naamakirja ym, ja silti väännän täälläkin juttua, jotakin huomionhakuisuutta 6v.

    Koitan pysyä aisoissa.

    Tässä linkki tekemiini teoksiin, on siellä ainakin yksi aiheeseen liittyvä:
    http://picasaweb.google.fi/jennielinah/Teos#
    ~Jenni Elina
  29. #59
    Pahaa aavistamaton sielu lupautui kuskaamaan minut ja appelsiinilaatikkoni Estellelle.

    Varuiksi vain, jos joku sinne aikoi mennä.
    ~Jenni Elina
  30.  
  31. #60
    ...olen huomenna jokirannassa.
    Mut tunnistaa itsetehdynnäköisistä itsetehdyistä hiustenpidennysleteistä, oljen väriset lienevät. Musta nahka-puku, ja se hemmetin sinertävä kypärä pantteripärstä takana.
    Jos nyt ketään kiinnostaa. Saa tulla juttelemaan pyöristä, oli mies tai nainen, sinkku tai ei. Kyyteihin vain tuo sinkkupolitiikka, mutta senkään suhteen minua ei tarvitse pelätä. Olen sen verran tuulien kohlima, etten kuvittelekaan iskeväni ketään, ja jos joku muhun ihastuisi, muutama aito keskustelu kanssani korjaisi moisen vaaratilanteen.

    Olen aina ihaillut moottoripyöriä. Päävamman takia en tule koskaan saamaan lääkärin lupaa korttiin. Kyydissä pysyn kyllä. Joskus väsähdän, mutta kori olutta, siis kahvikuppi sillointällöin tehoaa auttavasti.

    Enköhän ole nyt pakkosyöttänyt itseäni tarpeeksi. Ihmiset ovat lukeneet kiitettävästi postauksiani, ja tuolla määrällä on lottovoitto kun kukaan ei ole tölväissyt mitään, ei edes privana.
    Kiitän ja kumarran.
    ~Jenni Elina
Sivu: 2 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen