Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011
Tulokset 301:stä 318:een 318:sta
  1. #301
    Kävin tuos moto guzzin kyydissä, ja pakko myöntää, että suloinen otus oli.
    Matkaharrikka on lupautunut sietämään takalistoani, ja tänään olisi kunnia käydä Alastarolla -and then something completely different.
    Jotain intikkaakin pääsen ilmeisesti istumaan, joten näillä näkymin kyytiä kaikin maustein mopojen luenteiden ja äänien osalta luvassa.
    Henkisesti olen vielä sekopäisempi kuin aiemmin, joten en edelleenkään ole "sitä" hakemassa. Mukava, kerrassaan, kun rohkeita ihmisiä löytyy minua ilahduttamaan taka_penkki_ajatuksin.
    ~Jenni Elina
  2. #302
  3. #303
    Mä pääsin RADALLE ! Kyydissä tosin, mut eniveis. Mahtavaa !
    Jos joku näpsyistäni onnistui, laittelen. Kestää tuokio, kun kellun euforiassani vielä pitkään.
    Ne äänet, ne näkymät, se fiilis, uh !
    ~Jenni Elina
  4. #304
    Värikästä tekstiä, ensimmäinen ketju jonka luin läpi...hienoja kuvia...kaikkea...hyvää.

    Jatkakaa samaan malliin *
    ....Omne tulit punctum qui miscuit utile dulci, lectorem delectando pariterque monendo....
  5. #305
    bluewolf,

    "äänet sille joka kauniin ja hyödyllisen yhdistää" on näemmä allekirjoituksesi.
    Olen pahoillani kun liitän tämän surkean tekeleeni tähän, mutta sen alussa on sama lainaus. Meni tuo ääniraita jostain syystä tuiksi, enkä jaksanut korjata:
    Credo

    Katselin Alastarolta räpsyjäni, ja 230:sta kuvasta jokainen oli enemmän tai vähemmän suoraan pöpeliköstä. Ei ollu mun päivä vaihteeksi.
    Saatan silti niitä laittaa, ei nämä mun tekeleet muutoinkaan ole mestariteoksia, joten pidämpähän linjastani kiinni.
    ~Jenni Elina
  6. #306
    Tervehdykseni talviunilla oleville, ja muutamalle kurapyöräilijälle, joille vuodenajan ei o ni justisa.

    Kävin hohtokeilaamista katselemassa, ja koska porukka oli niin mukavaa ja tuttua, ajattelin päteä seuraavalla linkillä:

    http://areena.yle.fi/player/index.ph...06&language=fi

    Kohdasta 03.50 etiäpäin :-)
    En ole poliittisesti valveutunut enkä suuntautunut, satuin vaan olemaan tapani mukaan väärässä paikassa väärään aikaan.

    Palailen, älkää palelko,
    ~j
    ~Jenni Elina
  7. #307
    Hyvin esiinnyit!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  8. #308
    Varma kevään merkki, Jenni is back.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  9. #309
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Sai tämäkin legendaarinen nicki kasvot.

    Edit: Siis Jenni. Hiano homma.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #310
    Juu kasvothan tuossa näkyi muttei komiaa takkia mikä oli eilen Jennillä päällä
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  11. #311
    Jestas miten sulatatte aina sydämeni !
    Enhän mä miestä tarvitsekaan, kun täällä kirjoittelen

    Jee, se mun superhieno takki ! Kerran valehtelin taksikuskille, että mulla on mopo, kun tuli niin ihanan pätevä olo se hieno takki päällä. Yksi tyyppi oli saada selkäänsä kun tokaisi takin olevan muuten hyvä, mutta hihat liian pitkät; mun hermo joskus turhan lyhyt.

    Tämä tuleva ajokausi jälleen vaan katselen ja ihailen, kuuntelen, fiilistelen, valokuvaan ja videoin. Lupaan olla makaamatta asfaltilla, etten säikäyttele ihmisiä seuraavalla motoristikirkko-ajolla.

    Saas nähdä miten nahkahousut mahtuu, jännästi tuppaavat kutistumaan talven aikana, kumma juttu.

    Tuossa jo muutamia kyydistystarjouksia tulikin, ja juuri siinä muodossa kuin toivonkin, eli sen tähhe kun rakastan moottoripyöriä, ne kuskit on vähän pakollinen sivuseikka siinä

    Juups, eläkkeellehän ne mut pisti, sen verran kilahtanut tuo pää. Eilen arastellen kyseltiin mun tilanteesta, mutta kerron mielelläni jos kiinnostaa. 1990 tullut aivovamma, eli nyt 22-vuotta sen kanssa elänyt. Mopoilut itse ajaen voin tyystin unohtaa, enkä oikein autollakaan saa ajaa. Joten, ilman symppiksiä mopoilijoita, jää multa elinpiirii melkoisen kapeaksi, siksi tämä on ollut minulle äärettömän arvokasta monessakin mielessä. Taksilla toki pääsee, muttei se oikein korvaa sitä vapaata ajoa "minne mielii", pyörällä taas en jaksa mitään maakuntakierrosta.

    Kiitos kuskeille, kiitos hienolle mopo-kansalle, ja kiitos orgin naisille kalenterista !
    Kevättä odotellen
    ~Jenni Elina
  12. #312
    Oli kyllä hieno se Scottin takki, peukkua täältäkin sille. Ei ole ihme jos kyyditystarjoukset lisääntyy entisestään, kukapa nyt ei asiallisesti pukeutunutta naista takatarikalle haluis. Taisit muuten olla ainut "asianmukaisesti" pukeutunut porukasta, mahtoko siellä olla edes mitään (moottoripyörä)merkkikuteita muilla yllä
    Ducati Streetfighter 1098 '10
    ex Ducati Monster S2R 1000 '07
  13. #313
    Hortoilin tänään Hovirinnan rantapusikoissa, kun kuulin: "Jennihän se siinä!"

    Motoristeja siis, otin siinä muutamat tuopit "jäävettä" seurakseen.
    Rupateltiin valokuvauksesta (en siis näihin herrasmiehiin ollut aiemmin tutustunut) ja lupauduin linkittämään tämän päivän räpsyni tänne:

    http://jennikuvaakaarinaa.blogspot.fi/
    https://picasaweb.google.com/1114425...9/Kaarina2012#

    Olen tyytynyt vain kuuntelemaan ja katselemaan moottoripyöriä viimeaikoina.
    Röökinkin lopetin, huvikseni, tuntui sen verran pöljältä harrastukselta.
    Siksi otan nyt rauhallisesti ettei iske tarvetta sauhuille.

    Vakoilen kyllä kaikkia Turkulaisia motoristeja, perään kuolaten, oli kuskin sukupuoli mitä tahansa.
    Alastarolle voisi mennä joku päivä menettämään tajuntansa, kahtoos ny, miten vanhus eläkkeeltään joutaa.

    Ajakaa varovasti ja nauttien, niin nautin sitten minäkin

    -linkitin picasan, siitä edit-
    Viimeksi muokannut: Jenni; 14.06.2012 klo 00:48.
    ~Jenni Elina
  14. #314
    Kiitoksia Jennille seurasta, hienoja kuvia olet ottanut.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  15. #315
    Kiitosta tate66

    Kyselen jos joku innostuisi sulhaseksi 27.7 Kankaanpäähän, ja 4.8 Enoon.
    Autolla tai mopolla. Molemmat nelekyytvuotisjuhlat, eli saattanen laittaa kahviini maitoa.

    Toisissa kohtaa sukulaiseni, toisissa vielä pelottavampaa sakkia.

    Ny mä jännäksi: uskaltaako kukaan *hrrrhh*

    Joitain kriteerejä tietysti rajaamaan hakua, ne voi lukea aiemmista.
    (30-40v sinkku)

    Meili: jennielinah@gmail.com

    Bensat ym maksan.
    ~Jenni Elina
  16. #316
    Tämän täältä bongasin.... Hiukan alkua ehdin kaikesta lukea, ja vakuutuin todella.
    Kuvat, rakkaus prätkiin ja ääniin...
    En taidakaan ihan ainoa hörhö näiden suhteen olla.
    Pahus, kun harrastus pakottaa minut juuri nyt muualle, etten ehdi kaikkea lukea.
    Tiedän nyt, missä Powerini jatkossa tankkaan.
    Ducati 750 Monster Dark vm 2001

    http://rlonn.kuvat.fi/
  17. #317
    Rlonn, ole niin ystävällinen :-)

    On puhdas nautinto saada seurailla saariston rengastielle matkaavia motoristeja, kuunnella asunnostani tiellä kiihdyttäviä ...
    Äänistä olen jostain ihmeen vinksahduksesta ihastunut moottorijarrutukseen; omituinen.

    Tulisipa pian hyvät kelit käydä seuraamassa ja kuuntelemassa!
    ~Jenni Elina
  18.  
  19. #318
    Loistavat ilmat, tie on avoinna, ja minäkin köhnöötän shellillä motoristeja katsomassa.

    Siltä varalta, jos joku minut siinä tunnistaa, niin ei hätää eikä paniikkia

    En tule juttelemaan enkä häiritsemään ketään, ellei joku tule vasiten minua kättelemään.
    Sitten voidaan jutella ja rupatella.

    Vaikka minulla tuo "sulhashaku" onkin, olen edelleenkin täysin vaaraton tyyppi sopivan etäisyyden päästä.


    Eli, ei hätiämitiä, jos olet kaverin kanssa mopolla liikenteessä, ja jäät juomaan pullon kivennäisvettä, ei minusta tarvi välittää jos siinä satun olemaan. En tule juttelemaan 100% varmuudella.

    Olen nähnyt jo muutamia tässä vuosien varrella, eikä kukaan voi väittää minun tulleen juttelemaan ilman selkokielistä kehoitusta. Mä vaan katselen




    (tana noihin hymiöihin kilahtaa)
    ~Jenni Elina
Sivu: 11 / 11:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011