Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 83:een 83:sta
  1. #61
    Moi.

    Onkos Klan tällä hetkellä sähköllä toimivissa vaatteissa parasta mitä on tarjolla?

    Alkoi tehdä jonkinlaista lämmikettä mieli, kun tänään ajelin 250km lenkin ja pyörän lämpömittari näytti koko matkan väliä +2 - +5 astetta. Matkaan mahtui niin rakeita kuin räntääkin ja konstaapelitkin morjestivat Skodan tuulilasin takaa kun tulin heitä kunnon pyryssä vastaan...

    Suosituksia sormien, varpaiden ja kropan sähköiseen lämmittämiseen otetaan vastaan.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
  2. #62
    No toimiihan Klan sähköllä, mutta itse kyllä laittaisin rahani uudelleen Gerbings merkkiseen.
    http://www.kevytilmailu.com/index.ph...FYIxcgodRF0GwQ
    Tuolta ostin kaikki tarpeellisen nopea ja asiallinen.

    Nimim. kerran Klan merkkiset omistanut.....
    ST 1300abs -05,
    ex ST 1100 -97

    http://www.panfun.fi


    "Voihan se köyhästä tuntua kalliilta"
  3. #63
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mun mielestä Warm-n-safe:n lämmönsäätimet on kätevämpiä kuin Gerbingin,
    kamppeista en osaa sanoa kun ei ole Gerbingistä kokemusta,

    Myyntiä mm naapurimaassa, asiointi onnistuu toisella kotimaisella ja Lontooksi.
    http://www.heatedclothingoutlet.eu/
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  4. #64
    En suosittele klania.
    Ei koskaan sopiva lämpö.
    2017 R1200GS Rallye
  5. #65
    itse ostin Gerbingin takin käytettynä lähinurkalta ja on oman kokemuksen mukaan aikas jees. Kaupungissa ei ehkä niinkään käyttöä, mutta maanteillä kyllä. Huippua, kun ei tarvi laittaa miljoonaa kerrosta päälle eikä mun mielestä tarvi säätää lämpötilaakaan eessuntaassun.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  6. #66
    Klanin takki lämmittänyt hyvin kun led -himmentimellä portaaton säätö. Siirsin potikan vasempaan sarveen ja itse säädin istuimen alla. Samalla tavalla toinen säädin istuimelle.
    Löytyy kuvakin sivun alareunassa. Kytkinten päällä kumisuojukset ja kotelot tiiviit.
  7. #67
    Lainaa suntsa kirjoitti Katso viesti
    Moi.
    Onkos Klan tällä hetkellä sähköllä toimivissa vaatteissa parasta mitä on tarjolla?
    Klanit on varmaan surkeinta mitä näissä on tarjolla. Lämpiäminen perustuu yksilöstä riippuen enemmän ja vähemmän plasebo-efektiin. Hyvää on esimerkiksi takkien ohuus, mutta vastuslankoja on vähänlaisesti ja niidenkin sijoittelu hyvin "italialaista". Itse yritin palauttaa yhtä takkia myyjälle, kun lämmittää lähinnä ristiselästä, käsivarsissa ja muualla kropassa ei juurikaan. Ei kuulemma ole vika vaan ominaisuus Klanin "lämpöhanskat" ovat juuri ja juuri lämpimämmät kuin vaikkapa bemun talvihanskat. Jos malttaa odotella lämpiämistä.

    Gerbingit ovat paksuja joten ajoasujen alle pitää varata enemmän tilaa, mutta muuten aivan toista luokkaa, lämpötehoa riittää.

    Itselläni siis molempia.
    Vantaa-Vyborg
    Eikä saada koskaan tietää rakastiko Hannu piparia vai Kerttua.
  8. #68
    Mulla on Klanin ohut välitakki ja ohuet välihousut, molemmat erillisellä portaattomalla säädöllä. Itse olen noihin tyytyväinen. Vaatteet mahtuvat hyvin normaaliksi väliasuksi. En olisi ostanut jos nuo olisivat olleet paksummat. Mulla on Klanien alla urheilualusasukerrasto ja päällä Rukka puku.

    Ainoa kommentti on säätölaitteeseen, sillä tuo liukusäädin voisi olla vähän jäykempi ettei säätö muuttuisi vahingossa. Toisaalta säädön muuttumisen huomaa helposti kun tulee joko kuuma tai kylmä.
  9. #69
    Lainaa koutsi kirjoitti Katso viesti
    Mulla on Klanin ohut välitakki ja ohuet välihousut, molemmat erillisellä portaattomalla säädöllä. Itse olen noihin tyytyväinen. Vaatteet mahtuvat hyvin normaaliksi väliasuksi. En olisi ostanut jos nuo olisivat olleet paksummat. Mulla on Klanien alla urheilualusasukerrasto ja päällä Rukka puku.

    Ainoa kommentti on säätölaitteeseen, sillä tuo liukusäädin voisi olla vähän jäykempi ettei säätö muuttuisi vahingossa. Toisaalta säädön muuttumisen huomaa helposti kun tulee joko kuuma tai kylmä.
    Sama resepti täällä, rukan alusasu, Klan-takki ja ajoasu ilman vuoria. 12 asteen paikkeilla ajotakin alle kuoritakki. Lämpöhousuja en ole kaivannut. Katkaisin olisi parempi olla vaikka tangossa kuin johdossa. Joskus katkaisin vaihtaa asentoa ja sen huomaa vasta sitten kun palelee.
    Klan ollut käytössä 15 vuotta, noin 20000km/v, laatu riittää mulle. Tehonsäätöä ei ole ollut käytössä.
    Viimeksi muokannut: Kotarikuski; 27.04.2016 klo 11:41.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  10. #70
    Lainaa AyrtonO kirjoitti Katso viesti
    Klanit on varmaan surkeinta mitä näissä on tarjolla. Lämpiäminen perustuu yksilöstä riippuen enemmän ja vähemmän plasebo-efektiin.
    Minä tunnen Klaneissa oloni lämpimäksi, kun lämmitys on päällä. En ole tullut ajatelleeksi, että kyse voisi olla plasebosta. Eipä sillä toisaalta taida olla väliä, pääasia että on lämmin.
  11. #71
    Lainaa suopo kirjoitti Katso viesti
    Mun mielestä Warm-n-safe:n lämmönsäätimet on kätevämpiä kuin Gerbingin,
    kamppeista en osaa sanoa kun ei ole Gerbingistä kokemusta,

    Myyntiä mm naapurimaassa, asiointi onnistuu toisella kotimaisella ja Lontooksi.
    http://www.heatedclothingoutlet.eu/
    Ääni tälle, kestäviä ja hyvin suunniteltuja tuotteita. Kamppeissa kätevät liitännät sukille ja hanskoille ja lämmittävät tasaisesti ja sopivasti koko ruhoa. Sukkien lämmönjako tosin ei muutaman vuoden ja tuhansien kilometrien jälkeen ole enää ihan priima mutta lähinnä niinpäin et tullut muutama turhankin kuuma spotti. Kaksikanavainen lämmönsäädin, housut-sukat: takki-hanskat, pelaa hyvin ja helppo löytää sopivat tehot.

    Itestä on tullut sellainen kermaperse et alle 10C keleillä nuo pukeutuvat automatic pitkien kalsareiden ja poolopaidan päälle, ajokamat seuraavaksi. Nollakeleistä ylöspäin tarkenee noin ja aikuisten pakkasilla pitää nuo lämpökamat saada tiukasti alusvaatekertaa vasten, joustavaa ja napakkaa verkkaria tms. vaan päälle ja sitten ajokamat.

    Ilman mitään sidonnaisuuksia myyjään suosittelen lämpimästi.
    CB500 - 7#, CB750 -81, CBX750F -86, A tusina "Hulda"
    ***15v***, ***18v***, ****32v****, 39v-->
    3792 -Ckm
  12. #72
    Klanin väliasun takki ja housut ovat olleet minulla käytössä useita vuosia .
    Ja nyt lämmitettävät sormikkaat pari vuotta .
    Säätiminä käytän ledhimmentimiä .
    Toiset potikalla ja hanskoihin kaukosäätimellä .
    Kaikille otan käyttöjännitteen akun navoilta releellä ja DLR-valokytkimellä joka tunnistaa lataamisen ja sammuttaa koko hökötyksen kun sammutan moottorin .
    Säätimet on tankkilaukussa käden ulottuvilla josta ne lämpimällä kelillä saa helposti jätettyä pois.
    Mielestäni lämmittämisen periaate on se että lämpöä käytetään vain sen verran ettei vilua tunnu.
    Jos joku kohta lämpenee tai suorastaan polttaa on vaatetus muutettava siten ettei kiristystä tapahdu.
    Pientä säätelyä ja hakemista mutte se korvaa vaivan koska kunnon vehkeillä on aina ajokeli.
    Triumph Tiger 800 XRX

  13. #73
    Hetki sitten oli vielä niin pirun kylmä, että tuli hommattua gerbingin 12v lämpötakki ja sukat. Vaikuttaa todella laadukkailta, kaikki on liittimiä myöten viimeistelty hienosti. No helteet alko, ei niitä nyt pääse testaamaan No vielä tulee kylmiä kelejä...
    Säätimen otin myös, jotta saa tehoja säädellä tarpeen mukaan. Säädin kuvassa vasemmalla, kaksipuoleisella tarralla kiinni, niin saa kätevästi irti, kun ei tarvetta lämpökamppeille.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Yamaha T700
  14. #74
    Joku tuossa kyseli aikaisemmin hyvästä takista. Voin nyt kolmen ajokauden ajalta sanoa, että Powerlet on hyvä. Tälle kaudelle tilasin vielä saman merkin välihanskat. Vaikka BMW:ssä onkin tehokkaat kahvalämppärit, niin ei ne lämmitä käsien selkäpuolta mitä viima nuolee. Minulla on vaatteille langaton kake tangossa, takille oma ja hanskoille oma säätö. Toisin kuin joku sanoi, niin omassani säätö pitää hyvin ja sitä ei tarvitse koko aikaa säätää. Paras lämpö on silloin, kun lämmitystä ei varsinaisesti tunne, säätimien asento ehkä 15-20 %. Sitten jos on alavilla mailla tosi viileää, niin säätö vain isommalle niin kroppa lämpenee. Täysillä ei voi lämmittää, tulee liian lämmin. Ihan ehdoton lisävarustus. Kun on mukavaa lämpötilan suhteen, niin voi keskittyä ajamiseen eikä paleluun. Ja toisaalta vaatetus voi olla ohut niin ei tule liian tiukasti topattua.
    -juha-
  15. #75
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Onkos tuosta Nevercoldista kokemuksia?

    Lähtöjään luulisi tupla-akuilla riittävän pidemmällekin.

    Toisekseen, onko kukaan sovitellut noihin akkuja Kiinasta? Sais varmaan pienen pussillisen yhden OEM-akun hinnalla.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #76
    Löytyy Nevercold Alaska liivi ja kaksi akkua itseltä, hienosti toimii joskin pikkupakkasessa pyörällä jää kyllä kaipaamaan niitä lämmittäviä hihoja mutta vertaa ilman niin hittoku on mukava. Maksaahan nuo akut joo mut ostaessa tulee luonnollisesti yks mukana ja siihen kolmisen kymppiä kylkeen niin ei tartte toisia latureita ei kikkailla millään adaptereilla tai pelätä räjähtääkö halpa paska kiinan akku taskuun. Ajaessa varsinkin jos ton pistää heti teepaidan päälle pärjää yleensä keskiasetuksella eli yhdelläkin akulla saa usiamman tunnin lämmitystä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  17. #77
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Löytyy Nevercold Alaska liivi ja kaksi akkua itseltä, hienosti toimii joskin pikkupakkasessa pyörällä jää kyllä kaipaamaan niitä lämmittäviä hihoja mutta vertaa ilman niin hittoku on mukava. Maksaahan nuo akut joo mut ostaessa tulee luonnollisesti yks mukana ja siihen kolmisen kymppiä kylkeen niin ei tartte toisia latureita ei kikkailla millään adaptereilla tai pelätä räjähtääkö halpa paska kiinan akku taskuun. Ajaessa varsinkin jos ton pistää heti teepaidan päälle pärjää yleensä keskiasetuksella eli yhdelläkin akulla saa usiamman tunnin lämmitystä.
    Tattis. Pitää hiha-asioita miettiä. Hirveä ajoviima tuskin kiusaa kovinkaan paljoa, mutta vähänkin on paljon, kun on holotna.

    Testiin lähteen muuten kiinalaiset kahvalämppäriliuskat. Ostin kahdet. Maksoivat vajaan kympin yhteensä. Ehkä ne jouluksi ehtii. 10W plus tankotumput, niin kai se johonkin riittää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #78
    http://www.ebay.com/itm/22mm-7-8-Uni...BYMmVr&vxp=mtr

    Ite hommasin tommottiset, ei ollu just noi mut samanmalliset joskin eiköhän nää kaikki tuu samasta tehtaasta... Termostaattia noissa ei tunnu olevan mut kunhan näppylät lämpiää en näe satasen vaivana napsaa peukulla pois päältä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  19. #79
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Ai noin kalliit? 😂

    Hyvät halpamatkalaiset. Kära billiga resare:
    https://m.ebay.com/itm/HOT-Universal...257Ciid%253A10
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #80
    Tuossa yksi FIR vaihtoehto, jos esim. takkia haluaa ite näperrellä.

    https://www.amazon.co.uk/balance-hea.../dp/B01M4IOLBP

    Viimeksi muokannut: Jerrmu; 17.10.2017 klo 19:32.
    Honda CBR1100XX -05
  21. #81
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    About 85 euroa oli Nevercold Alaska Kokkolan Halpahallista posteineen. Sunnuntaina varmaan testiin.

    Kuulun Suur-Turun liivijengiin nyt.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #82
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    About 85 euroa oli Nevercold Alaska Kokkolan Halpahallista posteineen. Sunnuntaina varmaan testiin.

    Kuulun Suur-Turun liivijengiin nyt.
    Miltäs liivi tuntu käytännössä?
  23.  
  24. #83
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa nenoat kirjoitti Katso viesti
    Miltäs liivi tuntu käytännössä?
    Toimii.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123