Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Eli oon kaupoilla tuollasesta, mitä pitäis tsekata erityisesti? Onko noi kampuran laakeri vaivat yleisiä? Kokemuksia pyörästä? Tuo zetori on ollut yhtenä vaihtoehtona reissupyöräksi ysin tilalle ja nyt ois yks kiikarissa joten pikaisia vastauksia odotellessa
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  2. #2
    Tossa on toi ZZR1100-ketju , mistä löytyy paljon juttua.

    -93 on D-mallia eli siinä on pahimmat lastentaudit suurinpiirteen korjattu. Kyllä se kestää kilometrejä ihan hyvin. Kaikenhan tietty saa rikottuakin.



    Harri
    ZZR-1100 D
  3. #3
    Luin kyllä ketjun mut mieltä jäi askarruttamaan nimenomaan ne kampiakselin laakeri vaivat, kuinka yleisiä ovat...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  4. #4
    Ai juu, niinpäs olitkin siellä, sori.

    Omalla ajettu yli 140tkm (itse 40tkm) eikä (ainakaan vielä) kilahtanut, muista en osaa sanoa.
    Harri
    ZZR-1100 D
  5. #5
    Lainaa (pepper @ Syys. 24 2009,16:00) kirjoitti
    Luin kyllä ketjun mut mieltä jäi askarruttamaan nimenomaan ne kampiakselin laakeri vaivat, kuinka yleisiä ovat...
    Kaikki taitaa olla siellä jo sanottu.
    Eipä noissa kaiketi muuta kuin että katsot että öljyä on riittävästi.
    Mielestäni rauhallista ajoa nuo kestää lähes maailman tappiin.

    Jopa tällä mun C-mallilla on kohta ajettu 150tkm avaamatta alakertaa. Pari kansiremppaa on kylläkin tehty vuosien varrella, viimeksi 9 vuotta sitten. Reilut 4 vuotta tuo on mulla nyt ollut uskollisena matkakumppanina.

    Huonolla tuurilla toki saat yksilön joka poikii seuraavana päivänä. Käytetty on aina käytetty.



    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  6. #6
    Itsellä molemmat pyörät ollut, ysi oli tosin uudempaa sukupolvea. Onhan zetori toki enemmän reissupyörä, mutta ainakin omasta mielestä ysi kelpaa reissupyöräksikin, joten en tiedä tekisinkö itse tuollaista vaihtoa mitä mietit, tuskin. Mutta makuasioitahan nämä...

    Itsellä päälimmäisenä muistona mielessä zetorista liian löysä alusta, toki sitäkin saa tunattua, mutta löysä se on ja heikoilla säätömahiksilla uudempiin verrattuna.

    Moottori on D mallissa edellistä luotettavampi, alakerta kestää varmasti mitä vain, kansiremppaa niihin voi joutua tekemään jos jotain mahdollista isompaa remppaa murehtii. Vanhemmissa kawoissa kannattaa pitää tuosta 12tkm tarkastus/säätövälistä kiinni, siinä voi oikeasti säästää pidemmässä juoksussa kansirempan.

    e:kirjoitusvirhe



  7.  
  8. #7
    No joo, näyttelin kyytiläiselle kuvia tosta zetorista, tuumas et istuu ysin kyytissä mielummin
    No iteppähän sielä istuu joten voipi olla et pidän tuon ysin kuitenkin, ja toisaalta on tuo ollut niin varma peli et vähän arveluttaa siinäkin mielessä hukata sitä kun noista käytetyistähän ei koskaan tiedä. No pohdinta jatkuu...
    paskapuhetta mutta otan sen silti...