Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Varoituksen sanoja taas yhdestä huijarista ja lierosta..
    Olen ollut kovin tottunut siihen, että näissä MP-piireissä (etenkin kun on kyseessä HD) voi heebojen sanaan luottaa. Sekä siihen, että tehty työ vastaa tilausta. Kun olen antanut Ilkalle satulan tai Tinille mopon maalaukseen ja kertonut mitä haluan, on homma toiminut aina kuin unelma. Ja kun olen Nortille tai Neville ilmaissut mitä haluaisin, sama juttu... kaikki on kuten pitääkin. Tosi mukavaa kun voi luottaa toisten tekemisiin.
    Nyt sitten tuli lunta tupaan oikein kunnolla...
    Viime syksynä tuli puhetta mopon peräkärrystä ja niinpä sellaisen tilasin kun tekijä retosteli olevansa oikein ammattilainen... jooo-o. Talvi oli aikaa ja kevät tuli. Olin aivan innoissani, että saan uuden kärryn perään ja sainkin. Olin tietenkin hieman sokea ja liian luottavainen, en tarkastanut kaikkea viimeisen pilkun päälle... ja tavaraa ei saanut maksaa tilisiirtona verottajan takia, vaan käteisellä.
    Sitten ilmeni pari pikku ”vikaa”...
    tässä listaa:

    Parkkivalot eivät toimineet, vilkut valkoiset → eivät näy päivänvalossa → vaarallista (uusittu takavalot, sähköjen asennusta ihmettelivät autosähkön ammattilaisetkin...onneksi saivat toimimaan...)
    Petsaus lähti ensimmäisessä vesisateessa (suojasin kaiken uudelleen)
    Oikea kurakaari oli lähes poikki ruostunut kiinnikkeistään (otin molemmat loksut pois)
    Maalauksissa puutteita esim alapuolella (maalattu)
    Vetolaite oli väärin asennettu swingiin (liian lähelle takaloksua) → ehti hajoittaa takavalon sekä lommottaa ja naarmuttaa loksun ennenkuin huomasin (korjattu)
    Kaikki kriittiset kiinnitysmutterit lukitsematta ja varmistamatta (ei lukkomuttereita eikä lukitenestettä) → 300 km jälkeen oli lähellä ettei osat alkaneet putoilla, ennekuin huomattiin→ vaarallista
    (korjattu)
    Vetokuula lähti irti ajossa vilkkaalla tiellä (vrt edellinen) → todella huippuvaarallinen tilanne, onneksi selvittiin säikähdyksellä (korjattu)


    Rahaa paloi korjauksiin, osiin, työhön jne...
    ja heebo ei tietenkään enää vastannut puheluihin, tekstareihin tai kirjeisiin.
    Eikä ole koskaan kotona.
    Siis ei enää minkäänlaista kontaktia (rahathan oli jo taskussa...) eikä puhettakaan korjaamisesta tai korvaamisesta.
    Voi vee... mikä idiootti...
    Yritän pysyä rauhallisena ja välttää väkivaltaa, mutta en ole itsehillinnästäni aivan varma KUN tapaamme... jossakin... joskus... Suomi on pieni paikka...

    Tämän per.... reiän tunnistatte seuraavilla tiedoilla: kutsutaan FLTksi (ajaa sellaisella vm -82) tai Pekaksi (Pekka S....), asuu Tampereella Multisillankadulla, sivulla 106 lisää.

    En tietenkään kehoita ketään toimintaan, mutta haluan vain varoittaa...
    Varoitelkaa muitakin, ettei satu samanlaista kuin minulle...
    Ja tämän kaiken voin myös omalla nimelläni vahvistaa... kuten moni kaverinikin.

    Voitte kysellä lisää kun näette yhdistelmän jossa on Street Bob+tynnyriperäkärry... uusiksi tehty...
    Conejo
  2. #2
    Ostit sitten parasta työtä halvimpaan hintaan ??
    Sitä saa mitä tilaa *
    Tiedän muutaman Allanin,Rainerin,Leifin ja muutaman muun miehen etunimeltä,jotka varmaan tekevät saman *

    Ei kannata luottaa noihin kotitallitekijöihin,jos ei ole kunnon suosittelijoita ja työn laadun tietäjiä......
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  3. #3
    Lainaa (roskakuski @ Syys. 05 2009,18:41) kirjoitti
    Ostit sitten parasta työtä halvimpaan hintaan ??
    Sitä saa mitä tilaa *
    Tiedän muutaman Allanin,Rainerin,Leifin ja muutaman muun miehen etunimeltä,jotka varmaan tekevät saman *

    Ei kannata luottaa noihin kotitallitekijöihin,jos ei ole kunnon suosittelijoita ja työn laadun tietäjiä......
    Ei se ammattilainenkaan aina onnistu...

    Mutta rehti kaveri myöntää mokanneensa ja korjaa virheensä, ei siinä kai sen kummempaa.

    Tässä tapauksessa ei selkärankaa tekijältä ole ilmeisesti löytynyt.
    GSR 600 -06 ---> GSX-R 1000 -05
  4. #4
    Voi voi, paskan möivät. Tehtiinkö kärrry talkoilla vai teetitkö sen?? Jos tehtiin talkootyönä, niin silloinhan se oli ilmainen, tai jos teetit sen, niin oliko Pekka ennakonperintärekisterissä?? Muistithan maksaa verottajalle työnantajamaksut? Mikäli teetit työn pimeästi niin tämä on ehkä väärä paikka kommentoida. Joku on joskus sanonut, ihan tähän asiaan mitenkään liittymättä, että ahneudella on paskainen loppu.
    R1200R
  5. #5
    Lainaa (Jussiboy @ Syys. 05 2009,19:33) kirjoitti
    Mikäli teetit työn pimeästi niin tämä on ehkä väärä paikka kommentoida.
    Ai miksi?

    Br, Mikko
    KTM 1290 SAS. Suits You, Sir!
  6. #6
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa (Jussiboy @ Syys. 05 2009,19:33) kirjoitti
    Voi voi, paskan möivät. Tehtiinkö kärrry talkoilla vai teetitkö sen?? Jos tehtiin talkootyönä, niin silloinhan se oli ilmainen, tai jos teetit sen, niin oliko Pekka ennakonperintärekisterissä?? Muistithan maksaa verottajalle työnantajamaksut? Mikäli teetit työn pimeästi niin tämä on ehkä väärä paikka kommentoida. Joku on joskus sanonut, ihan tähän asiaan mitenkään liittymättä, että ahneudella on paskainen loppu.
    Noita mulkkuja on näköjään enemmänkin tampereella *
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  7. #7
    Lainaa (mikko2 @ Syys. 05 2009,19:39) kirjoitti
    Ai miksi?
    No kun kärryn teettäminen korvausta vastaan saattaa olla pimeetä työtä! Ainakin noin teoriassa vissiin. Mun mielestä vaan ei kannata huudella ko. hommista mitään nettipalstalla.
    Mänttilän kaverille voin kertoa että sen perse ei kiinnosta, mutta kokeile vaikka Mixeitä tai muita alan paikkoja jos mulkku Tampereelta kiinnostaa..
    R1200R
  8. #8
    niinpä.... ei talkoilla... vaan teetettynä...
    yrittäjähän se verot maksaa...
    tilaaja maksaa hinnassa...
    nyt vaan ei osunut... lukekaapa uudelleen...
    Conejo
  9. #9
    No mulla koko keskustelu on ollut vähän niinku pilkun n*****taa, johtuen humalatilasta. Kaikkihan teettää jotain pimeästi. Verot tosiaan kuuluu yrittäjälle, mutta tilaajan pitäis vissiin varmistaa että "yrittäjä" on yrittäjä, muuten tilaaja voi periaatteessa joutua maksamaan työnantajamaksut ko. hemmon palkan päälle. Tai näin mä nyt ainakin tässä vaiheessa viinipääläriä luulen.
    Olen samaa mieltä siitä, että mikäli työ ei ole vastannut odotuksiasi ja "yrittäjä" ei ole tavattavissa on kyseessä kusetus yms. josta kuuluukin varottaa.
    Ei vaan olis kannattanu luottaa ja maksaa pimeesti. Varmaan löytyy semmosiakin tekijöitä, joilta saa kuitin ja tilatun tavaran?
    R1200R
  10. #10
    Lainaa (conejo @ Syys. 05 2009,17:31) kirjoitti
    ... ja tavaraa ei saanut maksaa tilisiirtona verottajan takia, vaan käteisellä.
    Tuosta jotenkin tulee mieleen, että on pimeetä työtä tehty, eikö itselläsi tämä käynyt mielessä?
  11. #11
    kyllä mielessä kävi, että näinköhän... mutta kun kundilla on oma firma niin enpä kysynyt etukäteen vaan luotin...
    ja kun oli pari suosittelijaakin.. en tiedä saivatko provikat
    Conejo
  12. #12
    ...jos joku on niin urpo että laittaa prätkään peräkärryn niin sitä saa ja kuuluukin kusettaa...
  13. #13
    PSmo:n avatar
    Liittyi Jun 2002
    UusKuopijolainen, savonkielen opiskelija!
    Ei muuta kun äijä saunan taa ja Jos kaverille lupaa tehdä jotain, pitää lupaus pitää ja laadun olla kohillaan, ei siinä hommassa tartte verottajaa. Jos ammatikseen tekee sutta ja sekundaa, kuuluu sitten maksaa jo verottajallekin. Ittekkin yrittäjänä yli 20 v touhunneena, vi**ttaa tuollaiset "yrittäjät" jotka pilaa PK-yrittäjien maineen, ei kohta kukaan uskalla tilata kun suuryrityksiltä, jotka tuo kamat Kiinastatai Intiasta ja sitten täällä saadaan itkeä työttömyyttä .
    ..
    PSmo
    - Luotettavia asiantuntijalausuntoja aiheesta kuin aiheesta, niistä mitään tietämättä -
    *
    http://www.tiet.fi/liity.htm
  14. #14
    Lainaa (AnttiT @ Syys. 06 2009,12:35) kirjoitti
    ...jos joku on niin urpo että laittaa prätkään peräkärryn niin sitä saa ja kuuluukin kusettaa...
    Sitä kun sormella osoittaa naapuria, niin herkästi osoittaa kolme muuta omaan napaan. Tuolla kommentilla vahvistit säännön
    <p>2002-2014</p>
  15. #15
    Lainaa (C-A-D @ Syys. 06 2009,19:15) kirjoitti
    Lainaa (AnttiT @ Syys. 06 2009,12:35) kirjoitti
    ...jos joku on niin urpo että laittaa prätkään peräkärryn niin sitä saa ja kuuluukin kusettaa...
    Sitä kun sormella osoittaa naapuria, niin herkästi osoittaa kolme muuta omaan napaan. Tuolla kommentilla vahvistit säännön *
    Se joka toista haukkuu on itte parempi
    paskapuhetta mutta otan sen silti...
  16. #16
    Lainaa (conejo @ Syys. 05 2009,17:31) kirjoitti
    Varoituksen sanoja taas yhdestä huijarista ja lierosta..
    ei kai mua tarvii varoa, en ole tietääkseni huijari
    baotian 50
  17. #17
    juu .... ei ... nimitys ei todellakaan ollut sinulle tarkoitettu
    Conejo
  18. #18
    Lainaa (conejo @ Syys. 05 2009,17:31) kirjoitti
    Varoituksen sanoja taas yhdestä huijarista ja lierosta..
    Olen ollut kovin tottunut siihen, että näissä MP-piireissä (etenkin kun on kyseessä HD) voi heebojen sanaan luottaa. Sekä siihen, että tehty työ vastaa tilausta. Kun olen antanut Ilkalle satulan tai Tinille mopon maalaukseen ja kertonut mitä haluan, on homma toiminut aina kuin unelma. Ja *kun olen Nortille tai Neville ilmaissut mitä haluaisin, sama juttu... kaikki on kuten pitääkin. Tosi mukavaa kun voi luottaa toisten tekemisiin.
    Nyt sitten tuli lunta tupaan oikein kunnolla...
    Viime syksynä tuli puhetta mopon peräkärrystä ja niinpä sellaisen tilasin kun tekijä retosteli olevansa oikein ammattilainen... jooo-o. Talvi oli aikaa ja kevät tuli. Olin aivan innoissani, että saan uuden kärryn perään ja sainkin. Olin tietenkin hieman sokea ja liian luottavainen, en tarkastanut kaikkea viimeisen pilkun päälle... ja tavaraa ei saanut maksaa tilisiirtona verottajan takia, vaan käteisellä.
    Sitten ilmeni pari pikku ”vikaa”...
    tässä listaa:

    Parkkivalot eivät toimineet, vilkut valkoiset → eivät näy päivänvalossa → vaarallista (uusittu takavalot, sähköjen asennusta ihmettelivät autosähkön ammattilaisetkin...onneksi saivat toimimaan...)
    Petsaus lähti ensimmäisessä vesisateessa (suojasin kaiken uudelleen)
    Oikea kurakaari oli lähes poikki ruostunut kiinnikkeistään (otin molemmat loksut pois)
    Maalauksissa puutteita esim alapuolella (maalattu)
    Vetolaite oli väärin asennettu swingiin (liian lähelle takaloksua) → ehti hajoittaa takavalon sekä lommottaa ja naarmuttaa loksun ennenkuin huomasin (korjattu)
    Kaikki kriittiset kiinnitysmutterit lukitsematta ja varmistamatta (ei lukkomuttereita eikä lukitenestettä) → 300 km jälkeen oli lähellä ettei osat alkaneet putoilla, ennekuin huomattiin→ vaarallista
    (korjattu)
    Vetokuula lähti irti ajossa vilkkaalla tiellä (vrt edellinen) → todella huippuvaarallinen tilanne, onneksi selvittiin säikähdyksellä (korjattu)


    Rahaa paloi korjauksiin, osiin, työhön jne...
    ja heebo ei tietenkään enää vastannut puheluihin, tekstareihin tai kirjeisiin.
    Eikä ole koskaan kotona.
    Siis ei enää minkäänlaista kontaktia (rahathan oli jo taskussa...) eikä puhettakaan korjaamisesta tai korvaamisesta.
    Voi vee... mikä idiootti...
    Yritän pysyä rauhallisena ja välttää väkivaltaa, mutta en ole itsehillinnästäni aivan varma KUN tapaamme... jossakin... joskus... Suomi on pieni paikka...

    Tämän per.... reiän tunnistatte seuraavilla tiedoilla: kutsutaan FLTksi (ajaa sellaisella vm -82) tai Pekaksi (Pekka S....), asuu Tampereella Multisillankadulla, sivulla 106 lisää.

    En tietenkään kehoita ketään toimintaan, mutta haluan vain varoittaa...
    Varoitelkaa muitakin, ettei satu samanlaista kuin minulle...
    Ja tämän kaiken voin myös omalla nimelläni vahvistaa... kuten moni kaverinikin.

    Voitte kysellä lisää kun näette yhdistelmän jossa on Street Bob+tynnyriperäkärry... uusiksi tehty...
    Kuulostaa jotenkin tutulta. Olisko Pekka O**** S*Ö. Loviisan seudulla ja Kymenlaaksossa, olis selvittämättömiä juttuja, onko n. 60 v. Hemmo? Kymenlaakson MP hepuilla olis asiaa!
  19. #19
    Mitä itse tunnen HD porukkaa, niin aika pitkälti on ollut kyllä rehtiä ja suoraselkäistä porukkaa, jonka sanaan voi luottaa. Tietty aina on näitä baaribaikkereita, jotka ovat aikamoisia sanaseppoja ja saaneet muutaman alan miehenkin uskomaan tavalla tai toisella puheisiinsa.
    Paska temppu suoraan sanoen, mutta kannattaa käyttää puskaradiota hyväkseen ja kertoa tapahtuneesta em. piirin harrastajille, kuitenkin suomessa on todella pienet piirit ja kaikki tuntee tai ainakin tietää jollain tavalla toisensa, myös ne hiukan happamammatkin omput.
    Toivottavasti saat jonkinlaisen hyvityksen jonain kauniina päivänä tavalla tai toisella.
    Pitää tulla lapasta lyömään, jos verestävään näkökenttään ilmestyy tynnörillinen bobi.
  20. #20
    No, jos asuu Multisillassa, niin mitä muuta voi olettaakkaan (se nyt on semmonen entisten ja nykyisten kriminaalien ghetto) .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  21. #21
    Lainaa (Athene @ Syys. 10 2009,10:14) kirjoitti
    No, jos asuu Multisillassa, niin mitä muuta voi olettaakkaan (se nyt on semmonen entisten ja nykyisten kriminaalien ghetto) .
    Montako vuotta olet asunut siellä?

    En kyllä itsekkään ole mutta olen asunut näissä muissa rikollisten majoitusalueilla. (hervanta, tesoma, haukiluoma,annala yms). Ja ei ne kumma kyllä olleet semmoisia paikkoja mistä kaikki pahaa puhuu

    Meluisin ja eniten rikollisuuteen viittaava asuinpaikka missä on tullut majoituttua on ollut keskustan alue. Siellä ne omalle kohalle ainoat autoonmurtautumisetkin on tapahtunu
    1300cc Suzuki
  22.  
  23. #22
    Lainaa (Mutkaetana @ Syys. 10 2009,03:26) kirjoitti
    Mitä itse tunnen HD porukkaa, niin aika pitkälti on ollut kyllä rehtiä ja suoraselkäistä porukkaa, jonka sanaan voi luottaa. Tietty aina on näitä baaribaikkereita, jotka ovat aikamoisia sanaseppoja ja saaneet muutaman alan miehenkin uskomaan tavalla tai toisella puheisiinsa.
    Paska temppu suoraan sanoen, mutta kannattaa käyttää puskaradiota hyväkseen ja kertoa tapahtuneesta em. piirin harrastajille, kuitenkin suomessa on todella pienet piirit ja kaikki tuntee tai ainakin tietää jollain tavalla toisensa, myös ne hiukan happamammatkin omput.
    Toivottavasti saat jonkinlaisen hyvityksen jonain kauniina päivänä tavalla tai toisella.
    Pitää tulla lapasta lyömään, jos verestävään näkökenttään ilmestyy tynnörillinen bobi.
    juu.... tervehtidään kun nähtäillään....
    ja kiitos kommentista... olen samaa mieltä kanssasi.
    Tyypin näin hetken tuossa lauantaina Hennerinkadun swapissa, mutta haihtui nopeasti ennenkuin ehdin mopoa edes parkkiin saada....
    Conejo