Tulokset 1:stä 17:een 17:sta
  1. #1
    Mainostaa K1200LT-05 pyörää netissä ja puhelimessa virheettömäksi. Ajoin Turusta Ylistaroon katsomaan tätä laitetta. Koeajon jälkeen kauppias kysyi että miltä näyttää.
    Vastasin että tulin katsomaan lupaamaasi virheetöntä LT:tä ja tämä ei mielestäni sitä ole. Mainitsin kaikki virheet mitä huomasin. Tästähän kauppias suuttui ja haukkui että tulin vittuilemaan ja että kukaan ei ole hänen pyöristään koskaan valittanut ja että ei halua kaupata mulle mitään.

    Myy vehkeitään väärällä kaikkitietävällä asenteella. Asiakaspalvelusta ei tietooka.
    Hölmistyneenä lähdin pois. Paska 650km reissu.
    Suzuki 80 -65, R80RT -94, R1150RT -01, K1200LT -07
  2. #2
    Tampereen Heinolla tietävät kun meikä lähtee kattomaan/ostamaan pyörää, että kertovat jokaikisen hiusnaarmunkin, ei tule pettymyksiä ja hienosti on homma toiminut.

    Virheetön on aika voimakas sana käytetystä, LÄHES virheetön antaa jo jotain anteeksi.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  3. #3
    oisko nyt kummiski reilua samalla tässä mainita ne virheet jotka ilmeni?ku kuiteski o yli 4v kampe kysees.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  4. #4
    Mulle ainakin tuli pari vuotta sitten Jannen toimesta Saksasta pihaan asti just sellanen Suzuki kun oli puhuttukin. Ei mitään moittimista sen paremmin tuotteessa kuin miehen käytöksessäkään.
  5. #5
    Lainaa (mopoolli @ Syys. 16 2009,17:53) kirjoitti
    Hölmistyneenä lähdin pois. Paska 650km reissu.
    ...jos tuonki reissun olisit tehny moottoripyörällä niin ei olis ollu paskareissu vaan menny ihan nautinnollisen harrastuksen parissa *

    edit: ...mutta siis harmistuksen ymmärrän, jos tavara ei ole sitä mitä mainostethan (vaikkaki ehken tuo voi olla aina käytetyssä tietyllä tavalla "katsojan silmässä" mikä on "virheetöntä" ja mikä taas ei...)



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  6. #6
    Lainaa (Tuppervaari @ Syys. 18 2009,10:32) kirjoitti
    oisko nyt kummiski reilua samalla tässä mainita ne virheet jotka ilmeni?ku kuiteski o yli 4v kampe kysees.
    No joo, pyörä oli kaatunut ainakin kerran molemmille kyljilleen koska selvät jäljet nähtävissä.
    Sivulla tuuletusaukossa oleva kromilista oli poikki ja repsotti. Katteiden sovituksessa toivomisen varaa kun toisella puolella 5mm rako ja vastaava toinen puoli rako oli kiinni.
    En sit tiedä kumman silmissä on vikaa, ostajan tai myyjän.
    Suzuki 80 -65, R80RT -94, R1150RT -01, K1200LT -07
  7. #7
    Kylläpä nuo kauppiaat tuntuvat aika herkästi lätkäisemään ilmoitukseen "virheetön"- statuksen, joka on mielestäni jo lähtökohtaisesti väärin ja asiakkaan harhauttamista.

    Uusi tai puunausfriikin hoiveissa vuoden vanha voi täyttää vielä tuon maininnan, mutta ei taatusti 4 v vanha !

    Eli - lähes virheetön
    - ikäisekseen huippukunnossa
    - jne

    Muutoin ei mene ymmärrykseen
    Just "nyt" ei bikeä...
  8. #8
    No joo. Kauneus on katsojan silmässä. Aika erilaiset asiat ovat eri ihmisille "virheitä". Monelle tekninen virheettömyys ja toimivuus on huomattavasti merkittävämpää kuin jonkun listan pieni repsottaminen. Aika harvoin näet LT'tä, jota ei olisi kumpsautettu kyljelleen - sitä vartenhan siinä on ne törmäyslistat ja puskurit kyljissä. Raskaan, yläpainoisen pyörän nyt vaan helposti kaataa - tyypillisesti ja harmittomasti tallissa tai hidasajossa. Jos katteet on lyöty kiinni huolimattomasti, niin onko tuo pyörän virhe?

    Itse aikanaan ostin Jannelta puhelinkeskustelun perusteella "virheettömän" TransAlpin. Kun tuo tuli pakulla pihaan, niin mielestäni se oli juuri tuota. Janne tosin huomautti, omaehtoisesti että ajosaappaat olivat kuluttaneet maalin tappien vierestä. Ei tullut mieleenikään muuttaa omaa arviotani virheettömästä....

    Eli mitä tällä tahdon sanoa. Kauppias toki on kauppias, eikä kauppaa synny kampetta haukkumalla ja sen vikoja kaivelemalla. Myös tuo "virheen" näkeminen on hyvin subjektiivinen kokemus...



    <p>2002-2014</p>
  9. #9
    Lainaa (C-A-D @ Syys. 18 2009,21:51) kirjoitti
    No joo. Kauneus on katsojan silmässä. Aika erilaiset asiat ovat eri ihmisille "virheitä". Monelle tekninen virheettömyys ja toimivuus on huomattavasti merkittävämpää kuin jonkun listan pieni repsottaminen.
    Olen tässä asiassa kyllä samaa mieltä aloittajan ja muutaman muun kanssa.
    Jos tuote on virheetön, niin se on ehjä ja kuin pakasta vedetty.

    Lainaa kirjoitti
    Sivulla tuuletusaukossa oleva kromilista oli poikki ja repsotti
    Ei vaikuta kovin virheettömältä...
    Miten sitten tekniikan laita?
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  10. #10
    Lainaa (mopoolli @ Syys. 18 2009,16:29) kirjoitti
    Lainaa (Tuppervaari @ Syys. 18 2009,10:32) kirjoitti
    oisko nyt kummiski reilua samalla tässä mainita ne virheet jotka ilmeni?ku kuiteski o yli 4v kampe kysees.
    No joo, pyörä oli kaatunut ainakin kerran molemmille kyljilleen koska selvät jäljet nähtävissä.
    Sivulla tuuletusaukossa oleva kromilista oli poikki ja repsotti. Katteiden sovituksessa toivomisen varaa kun toisella puolella 5mm rako ja vastaava toinen puoli rako oli kiinni.
    En sit tiedä kumman silmissä on vikaa, ostajan tai myyjän.
    no joo..ainakin mun kriteereillä kaato on aina kaato vaikka sen tekis siististi paikaltaankin..ja tietty tommoset ois hyvä mainita.
    vaikka tuo ältee on tehty silleen fiksusti etti mitään mee rikki vaikka sen antaa kellahtaa..pienen skraadut noihin suojiin ehkä..

    tuosta tulikin mieleen..onkohan olemassa yli vuoden vanhaa älteetä jota ei olisi kipattu..se muuten menee nuritte isoltakin mieheltä.

    noitten katteitten irvistely kyllä kielii jostakin...käsittääkseni pemarissa eivät pahemmin irvistele jos o kunnolla kasattu.

    haljenneet kromilistat..pikku juttu, mut kyllä itse ainakin kiinitän tommoseen huomiota.

    hukkareissu sulle, mut älä ole kuomaseni milläskään...

    hyväähän se vain tekee päästä edes hetkex turuust poies



    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  11. #11
    Lainaa (mopoolli @ Syys. 16 2009,17:53) kirjoitti
    Mainostaa K1200LT-05 pyörää netissä ja puhelimessa virheettömäksi. Ajoin Turusta Ylistaroon katsomaan tätä laitetta. Koeajon jälkeen kauppias kysyi että miltä näyttää.
    Vastasin että tulin katsomaan lupaamaasi virheetöntä LT:tä ja tämä ei mielestäni sitä ole. Mainitsin kaikki virheet mitä huomasin. Tästähän kauppias suuttui ja haukkui että tulin vittuilemaan ja että kukaan ei ole hänen pyöristään koskaan valittanut ja että ei halua kaupata mulle mitään.

    Myy vehkeitään väärällä kaikkitietävällä asenteella. Asiakaspalvelusta ei tietooka.
    Hölmistyneenä lähdin pois. Paska 650km reissu.
    Hyvä että näitä tietoja tulee näistä virheellisistä markkinointi menetelmistä tänne! Ei sitä sitten lähde turhaan tonne maakuntiin katselemaan noita "helmiä"

    Ei sitä että vois yleistää, mutta viestisi on erittäin hyvä.

    katsellaan minne mennään ...
    KTM - Ready To Go
  12. #12
    Toki "virheetön" on semanttisesti juuri sitä. Ei pitäisi olla virheen virhettä. Jos tuollaisiin viesteihin uskoisimme, niin kaikki kaupathan tehtäisiin netissä.

    Eli - aina suhtaudumme (ihan aiheesta) skeptisesti markkinointiviestintään ja haluamme itse vahvistaa todellisuuden. Virheettömyydestä päättää kyllä jokainen omalta osaltaan. Jos myyjä aloittaa myyntipuhelun luettelemalla pyörän vikoja, voi kuitenkin jäädä leipä aika kapeaksi pitkän päälle.
    <p>2002-2014</p>
  13. #13
    Lainaa (mopoolli @ Syys. 16 2009,17:53) kirjoitti
    Mainostaa K1200LT-05 pyörää netissä ja puhelimessa virheettömäksi. Ajoin Turusta Ylistaroon katsomaan tätä laitetta. Koeajon jälkeen kauppias kysyi että miltä näyttää.
    Vastasin että tulin katsomaan lupaamaasi virheetöntä LT:tä ja tämä ei mielestäni sitä ole. Mainitsin kaikki virheet mitä huomasin. Tästähän kauppias suuttui ja haukkui että tulin vittuilemaan ja että kukaan ei ole hänen pyöristään koskaan valittanut ja että ei halua kaupata mulle mitään.

    Myy vehkeitään väärällä kaikkitietävällä asenteella. Asiakaspalvelusta ei tietooka.
    Hölmistyneenä lähdin pois. Paska 650km reissu.
    minun JT-LAITE piti oikein hankkia tunnukset että voin vastata palautteeseen ,, syyhän 97 % oli minun huonon päivän !! noh 11 vuoden urani aikaan mahtuu runsaasti ylä ja alamäkiä pyöräkaupoissa ,,niitä sitten paikkaillaan ,kokeillaan nyt tätäkin ,puhutaan lt bemarista minulla on hyllyssä bemarin kaatuma muoveja ja kromeja !!! tunnustan ! mutta tunnustan myös sen että en vaihda niitä "yleensä" vaan asiakas saa uudet mukaan jos haluaa koska lähes poikkeuksetta kaatuuhan se perhana ,,ja samalla voi oikaista ne peltilärpykät millä on se kromiosa kiinni ,,,ja vasemmalle puolelle se kaatui 120 kg kaverini toimesta "kokenutkin vielä" mikä taas tulee sivukatteitten rakoihin , ei niitä voi japanilaiseen laatuun verrata "ihan" !!! myyn edelleen pyörääni kaatumattomana !!! muovissa on jäljet mutta se kuuluu alasta ymmärtävälle !! katteetkin on miten se kiireinen huoltomies ne asentanut kiitos minua puolustaneille !! 150-200 pyörää vuositasolla myyn niin pakkohan sinne on mahtua eripuraakin mutta onneksi pääasiassa hyvää tulossa muuten lisää bemareita seuratkaa sivuja www.hotmotor.org pyrin kertomaan joka naarmun jo puhelimessa terv 96 % virheetön myyjä tunnustan
  14. #14
    Melkoista ajatusten virtaa, huh huh.

    Lainaa (takaja01 @ Syys. 19 2009,12:59) kirjoitti
    minun JT-LAITE piti oikein hankkia tunnukset että voin vastata palautteeseen ,, syyhän 97 % oli minun huonon päivän !! noh 11 vuoden urani aikaan mahtuu runsaasti ylä ja alamäkiä pyöräkaupoissa ,,niitä sitten paikkaillaan ,kokeillaan nyt tätäkin ,puhutaan lt bemarista *minulla on hyllyssä bemarin kaatuma muoveja ja kromeja !!! tunnustan ! mutta tunnustan myös sen että en vaihda niitä "yleensä" vaan asiakas saa uudet mukaan jos haluaa koska lähes poikkeuksetta kaatuuhan se perhana ,,ja samalla voi oikaista ne peltilärpykät millä on se kromiosa kiinni ,,,ja vasemmalle puolelle se kaatui 120 kg kaverini toimesta "kokenutkin vielä" mikä taas tulee sivukatteitten rakoihin , ei niitä voi japanilaiseen laatuun verrata "ihan" !!! * myyn edelleen pyörääni kaatumattomana !!! muovissa on jäljet mutta se kuuluu alasta ymmärtävälle !! katteetkin on miten se kiireinen huoltomies ne asentanut * * *kiitos minua puolustaneille !! *150-200 pyörää vuositasolla myyn niin pakkohan sinne on mahtua eripuraakin mutta onneksi pääasiassa hyvää * * tulossa muuten lisää bemareita *seuratkaa sivuja www.hotmotor.org *pyrin kertomaan joka naarmun jo puhelimessa * *terv 96 % virheetön myyjä tunnustan

    Jotain poimintoja.

    Lainaa (takaja01 @ Syys. 19 2009,12:59) kirjoitti
    ja vasemmalle puolelle se kaatui 120 kg kaverini toimesta
    Ok, pyörä on kaatunut.

    Lainaa (takaja01 @ Syys. 19 2009,12:59) kirjoitti
    !!! * myyn edelleen pyörääni kaatumattomana !!!
    Mutta koitat myydä sitä silti kaatumattomana.

    Erikoinen asenne tällä kauppiaalla kaupankäyntiin, kauppatavaraan ja oletettavasti melko harvalukuisiin ostajaehdokkaisiin.
    hooondaaa
  15. #15
    Onkos kaatuneella ja kaadetulla eroa? Mun mielestä on.
    ennen kova, joskus jopa nopeakin...
  16. #16
    Lainaa (waiski10 @ Syys. 19 2009,17:28) kirjoitti
    Onkos kaatuneella ja kaadetulla eroa? Mun mielestä on.
    Samaa mieltä.
    ex-Suzuki GSX-R 750 K8
  17.  
  18. #17
    Ihmekös tuo jos niissä on hieman naarmuja.

    Kliks
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi