Tulokset 1:stä 22:een 22:sta
  1. #1
    Mitäs on porukat ajellu tankillisella. Nyt kun on jo 270km takana mutkateitä niin tuli mieleen koittaa 300 rikki? Pitäs pitää litran pullo varalta mukana, mutta olis kiva saada toi 300 rikki map2 15/42 vehkeelläkin.

    Vakiot jos vetää 5l/100 niin luulis olevan helppo nakki?
    **********************
    * Aprilia Mille Factory 05 *
    ***********************
  2. #2
    Täh... En oo ikinä saanut meneen alle 6 litraa satasella. Enkä lähellekään mutkateillä

    Tosin Arrowin lastu löytyy ja -1 edessä. Oliko uudessa kans sama 17l tankki?

    Oliskohan joku 245km ollut mittarissa enimmillään kun olen tankilla käynyt. 16 litraa meni silloin muistaakseni.



    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88
  3. #3
    Johan se rupee vajaassa 200km:ssä bensanpuutosvalo ilmottelemaan olemassaolostaan. En oo varmaan kertaakaan ajanu yli 230km tankkausten välillä. Pitänee joskus tehdä tarkempaa tutkimusta, kunhan muistaa ottaa "varatankin" reppuun.

    Ekalla mutkareissulla aikoinaan ko. pyörällä aikainen valomerkki vähän säväytti, kun edellisellä pyörällä meni helpohkosti se 300 kilsaa tankillisella.
    YZF600R -> RSV1000R
  4. #4
    Mullakin kyllä vilkautti valoa jo 210km kohdalla. En mä siellä kisaa ajellut. Semmosta lepposta 3000rpm-4000rpm pujottelua isoilla vaihteilla.

    Taitaa jäädä 300km haaveeksi eikä sitä viitsi alkaa suoraan ajollakaan metsästämään kun on niin pirun tuskasta puuhaa.
    **********************
    * Aprilia Mille Factory 05 *
    ***********************
  5. #5
    Olen ajanut parhaillaan 56 km valon alettua palamaan.
    Ajatuksena on ollut ajaa löpö loppuun, koska muuten se vaivaa, että vieläkö pääsee vaiko ei...

    Sen 16L olen parhaillaan tankannut minäkin...
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
  6. #6
    Alku kesästä ajoin 297km ja tankkiin meni 15.5l eli puolitoista jäljellä. Sinä oli jo vähän reippaampaakin ajoa.
    Normi matka ajossa menee siihen viiden pintaan kohtuu helposti. Pitää vain kierrokset neljäntonnin paikkeilla (vitonen ja 100km/h) ja suurin osa jarrutuksista moottorilla.

    Ajopelinä on 03 RSV-R CE akroilla.
  7. #7
    Ohhoh, mitä pihistämistä
    Mulla menee tuono oldissa 6,5- 7l pääsääntöisesti. Tankillisella parhaimmillaan joku 240 km, jolloin mentiin jo höyryillä.
    15/42, map2, akra
    <br />
  8. #8
    Mulla vakio, vielä vakiovälityksillä ja kahdesti olen mitannut kulutuksen. Ensin 5,7 ja nyt 5,3. Nätisti matkaa ajellen ei varmaan ole temppu eikä mikään alittaa 5l / 100km. Minkäkokoinen tankki tuossa on, kun on vähän ristiriitaista infoa? Eli tankki ja varatankin osuus 2006 ja uudemmissa?

    Valo syttyy 200-220km paikkeilla. Äsken ajoin 240km ja tankkiin meni 12,58 litraa. Tällä kertaa valo syttyi 220km kohdalla. Nuo mitatut tankilliset on olleet aika urheilullista ajoa...

    Edit: Tosin täyteen tankkaaminenkin on aina vähän suhteellista, etenkin RSV:n pienen tankkausaukon kanssa.



    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  9. #9
    Mulla ei syty valo enää ollenkaan. Aprillista tuli ikiliikkuja (tai sit vaan polttimo on palanut...)...Kulutus Tuomossa lähempänä seiskaa normiajossa.
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  10. #10
    Kannattaa muistaa, että välitykset vaikuttanevat apriliassakin matka- ja trippimittarin lukemiin. Jos niiden pohjalta laskee kulutuksia, niin esim. yksi piikki vähemmän eturattaassa tekee karkeasti ~6%, eli kuuden litran kulutuksella 0,36 litraa.
    TL1000R
  11. #11
    Lainaa (ZR-7herwood @ Syys. 17 2009,15:22) kirjoitti
    Kannattaa muistaa, että välitykset vaikuttanevat apriliassakin matka- ja trippimittarin lukemiin. Jos niiden pohjalta laskee kulutuksia, niin esim. yksi piikki vähemmän eturattaassa tekee karkeasti ~6%, eli kuuden litran kulutuksella 0,36 litraa.
    Ymmärtääkseni ei pitäis vaikuttaa, koska anturi on takajarrussa ja nopeus otetaan jarrulevyn kiinnityspulteista. Tai sitten on isot pojat huijannu...
    YZF600R -> RSV1000R
  12. #12
    Niin ratastus ei vaikuta ei nopeus eikä trippimittariin kun anturi on todellakin tuolla takapyörällä. Rengaskoon muuttaminen on sitten eriasia.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  13. #13
    Nyt sain vedettyä tankin suht tyhjäksi (alko röpöttään) ja 309km sillä pääsi

    Renkaana on 190/55
    **********************
    * Aprilia Mille Factory 05 *
    ***********************
  14. #14
    Lainaa (mikkom @ Syys. 17 2009,15:49) kirjoitti
    Lainaa (ZR-7herwood @ Syys. 17 2009,15:22) kirjoitti
    Kannattaa muistaa, että välitykset vaikuttanevat apriliassakin matka- ja trippimittarin lukemiin. Jos niiden pohjalta laskee kulutuksia, niin esim. yksi piikki vähemmän eturattaassa tekee karkeasti ~6%, eli kuuden litran kulutuksella 0,36 litraa.
    Ymmärtääkseni ei pitäis vaikuttaa, koska anturi on takajarrussa ja nopeus otetaan jarrulevyn kiinnityspulteista. Tai sitten on isot pojat huijannu...
    Aaa... ok.
    Jätinkin tälle mahdollisuudelle pienen varan tuossa heitossani.
    TL1000R
  15. #15
    pääsin joku 190km ja tankkiin meni 17.8l, aika hilkulle meni sano, hirmu syöppö tää rsv....

    edit: niin joo , radalla.



  16. #16
    Lainaa (mvps @ Syys. 21 2009,08:30) kirjoitti
    pääsin joku 190km ja tankkiin meni 17.8l, aika hilkulle meni sano, hirmu syöppö tää rsv....

    edit: niin joo , radalla.
    Juu. Janoinen mopo... vitosen kannu per setti Kemorassa
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  17. #17
    mites 1gen Tuonon tankkaus ja kulutus? Kestääkö tankata täydempään kuin siihen metallikauluksen tasolle? Entäpä kokemuksenne mukaan paljonko tankissa on litroja, tai kilometrejä jäljellä kun valo syttyy?

    Lievä järkytys kun ensimmäisellä mutkatielenkillä tankkivalo syttyi jossain 150km kohdalla... Ei se kulutus, mutta tuo toimintasäde
  18. #18
    Lainaa (zpete @ Touko. 18 2010,23:26) kirjoitti
    mites 1gen Tuonon tankkaus ja kulutus? Kestääkö tankata täydempään kuin siihen metallikauluksen tasolle? Entäpä kokemuksenne mukaan paljonko tankissa on litroja, tai kilometrejä jäljellä kun valo syttyy?

    Lievä järkytys kun ensimmäisellä mutkatielenkillä tankkivalo syttyi jossain 150km kohdalla... Ei se kulutus, mutta tuo toimintasäde *
    Ite olen tankkaillut vain siihen kaulukseen. Tankkiin ei muuten mene 18:aa litraa tolla tyylillä. Joku 17 l lähempänä totuutta. Valolla ajelee jotain 50 kilsaa rauhallisesti.
    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  19. #19
    Millä, ilveellä muka pääsee alle 6 litran kulutukseen, lähelle seiskaa menee maantielläkin.

    Tietty säädötkin on metsässä, kuten tuli eilen todettua dynossa, 102 takapyörältä ja hirveä vääntönotkahdus keskialueella. Lisäks tuli todettua, että varmaankin ylhäällä käy paksulla.
    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  20. #20
    Ite oon ajanu pairhaillaan 59km valolla ja jotain 250km koko tankillisella. Pyörässä on vakiovälitykset, mutta uskoisin kulutuksen vielä putoavan tiheämmillä välityksillä.
    <p>Näinkö meille aina täällä käy käy käy..</p>
  21. #21
    Lainaa (köhmä @ Touko. 24 2010,17:10) kirjoitti
    Ite oon ajanu pairhaillaan 59km valolla ja jotain 250km koko tankillisella. Pyörässä on vakiovälitykset, mutta uskoisin kulutuksen vielä putoavan tiheämmillä välityksillä.
    Sen kerran kun ajoin tankin tyhjäksi meni 245 km motarilla. Ja mulla ainakin kulutus nousi kun vaihtoi piikkiä pienemmän eteen..



    T U O N O 2 0 0 5 R
    Aprilia Club Finland
  22.  
  23. #22
    Vissiin ikää tullut jo sen verran että vaikka yrittääkin, niin 225 oli taulussa viimeksi kun valo syttyi. Näen mahdollisena 300 rikki menemisen tänä kesänä. En tosin aio tietoisesti sitä yrittää
    Kawasaki Gpz900R '86, ZL1000 Eliminator '87, ZZR1100C '90, Ltd454 '88, KZ440D '75
    H#nda CR 250R '96 (viimein valmis)
    Aprilia RSV Tuono '03, RS250 '97
    ex: Kawasaki Z750 LTD Twin '83, ZZR1400 '09, Aprilia RSV Mille '03, Tuareg 125 '88