Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 250:sta
  1. #121
    Hei!

    Itselläni on 2005 vuoden fasu ja sitä olisi kiva tuunata pikkusen. Jos jollakin on hyvää vinkkiä sirommista peileistä ja vilkuista mitkä sais pyörään ihan ilman mitään kikkakolmosia niin mielelläni tahtoisin tietää.

    Mulla on se korkea pleksi ja vakkariputket ylimääräsenä jos joku kaipailee.

    Tällähetkellä pyöräni on tälläinen:


    Herättelin se jo jokunen aika sitten talviunilta ja nyt olen huomannut pientä säksätystä jos ajaa kolmosvaihteella ja kierroksia n.4000. En ole aikaisemmin huomannut mitään sivuääniä ja nyt en ole varma onko tämä vaan harhaluulo vai onko ääni oikeasti jotain olemassaolevaa.
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  2. #122
    Tuo "Foxeye" maski / kate on kyllä komea

    Tossa kävin tänään heittämässä lenkkiä kun säätelin jousituksen esijännityksiä enemmän kohdilleen (oli aiemmin liian löysä, nyt on hyvä tuntuu taittuvan mutkaankin paremmin vaikkei vielä uskalla paljoa kanttailla). Olin ikäänkuin huomaavinani kyllä samoilla rundeilla ja vaihteilla jonkin sortin säksätystä / sirinää, johon en kylläkään ollu aiemmin kiinnittäny huomiota. Liekö se kuitenkaan on mitään vakavaa Dosifei, itse en ainakaan vaivaa vielä sillä mieltäni
    Man and machine merged as one...
  3. #123
    Ehkä se outo sivuääni kuuluu kuvioon.

    En ole aikaisemmin siihen reagoinut, mutta kun sain sen kamalan korkean pleksin pois niin humina väheni huomattavasti. En ymmärrä miten kukaan on ikinä halunnut asentaa tähän pyörään sellaisen humisijan, nyt on parempi!
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  4. #124
    Tulipa tässä mieleen kun ensimmäinen tankillinen on loppusuoralla (viimeinen "pykälä" meneillään), että:

    a.) missä kohdin polttoainemittarin neula on makoillut kun vähyydestä ilmoittava valo on syttynyt?
    b.) kuinka monta kilometriä olette valon syttymisen jälkeen uskaltaneet ajella (rauhallisella ajotavalla ajaen)?

    Pohdiskelenpa vain
    Man and machine merged as one...
  5. #125
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Tulipa tässä mieleen kun ensimmäinen tankillinen on loppusuoralla (viimeinen "pykälä" meneillään), että:

    a.) missä kohdin polttoainemittarin neula on makoillut kun vähyydestä ilmoittava valo on syttynyt?
    b.) kuinka monta kilometriä olette valon syttymisen jälkeen uskaltaneet ajella (rauhallisella ajotavalla ajaen)?

    Pohdiskelenpa vain
    Kyllä se viisari on melkoisen liki emptyä kun valo syttyy, tais olla tripissä jotain 387 km kun kantti loppui testauksesta ja ajettua tuli hiukan reilut 60 kilsaa kun valo paloi koko ajan..
    Kai varovaisella ajolla saa sen 400 rikki, mielestäni tankkiin meni se pari litraa vajaa täydestä tankista.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  6. #126
    Iltoo,
    Mites paljon rekkareihin on merkitty tehoksi? Onks alta 70 Kw vakiona, että vois kuristaa A2 pärräksi? Netistä kun katselee speksejä nii lukee 95hp eli 69.3 kW. Vai onks joku keksintyt pyöristää sen ylöspäin?
  7. #127
    Lainaa pumppukone kirjoitti Katso viesti
    Iltoo,
    Mites paljon rekkareihin on merkitty tehoksi? Onks alta 70 Kw vakiona, että vois kuristaa A2 pärräksi? Netistä kun katselee speksejä nii lukee 95hp eli 69.3 kW. Vai onks joku keksintyt pyöristää sen ylöspäin?
    Kyllä minun otteessa oli tasan 70 ja sen voi vielä kuristaa, stormilla näytti olevan kuristussarja myynnissä.
    http://www.storm-motor.fi/osat/moott...ati-y-rj02-01/
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  8. #128
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä se viisari on melkoisen liki emptyä kun valo syttyy, tais olla tripissä jotain 387 km kun kantti loppui testauksesta ja ajettua tuli hiukan reilut 60 kilsaa kun valo paloi koko ajan..
    Kai varovaisella ajolla saa sen 400 rikki, mielestäni tankkiin meni se pari litraa vajaa täydestä tankista.
    Tänään lenkillä syttyi tuo valo, neula oli kutakuinkin kahden viimeisen viivan välissä. Kävin tankkaamassa ja tankkiin sai mahtumaan vajaa 13 litraa.

    Oli mukava tankata kun kahdella kympillä sai tankin täyteen, toisin ku autoillessa (tankki täyteen ja lompakko kevenee kutakuinkin 90€ )

    Tilasinpa xenonitkin (H1 + H4 dual) tuohon. Autokäytössä oon vannoutunut xenoneiden käyttäjä ja pakko ne oli tuohonkin saada paremman valon toivossa. Tarkoitus kun pimeällä siirtymisiäkin harrastaa reilummin.

    E: Mulla seisoo otteessa 70kW.
    Viimeksi muokannut: Bodine; 05.04.2014 klo 00:13.
    Man and machine merged as one...
  9. #129
    Mulla on 2005 vuoden pyörä ja sen otteessa näyttäis teho olevan 72kW.
    Fazerin sininen.

    https://facebook.com/jennijiii/
  10. #130
    Lainaa Dosifei kirjoitti Katso viesti
    Mulla on 2005 vuoden pyörä ja sen otteessa näyttäis teho olevan 72kW.
    Niin pitäisikin olla kun sinun peli ei ole fzs 600, noitahan tehtiin vain 98-03 välissä, uudemmassa mallissa oli julmetusti enempi kaakkeja
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  11. #131
    Ihan pikkunen galluppi, käytättekö näissä Fasuissa kumpaa laatua, 95E E10 vai 98E E5?

    Itse oon menny nyt 95:lla toistaseks. Tuskin nää kaasaripelit on niin tarkkoja tosta E10:stä?
    Man and machine merged as one...
  12. #132
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Ihan pikkunen galluppi, käytättekö näissä Fasuissa kumpaa laatua, 95E E10 vai 98E E5?

    Itse oon menny nyt 95:lla toistaseks. Tuskin nää kaasaripelit on niin tarkkoja tosta E10:stä?
    Yamahan ilmoituksen mukaan 1991 ja sen jälkeen valmistetuissa saa käyttää 95E10 laatua.Älkää kuitenkaan ristiinnaulitko,yksittäisiä mallieroja saattaa olla.Suuremman etanolipitoisuuden ongelma vanhemmassa kalustossa
    on lähinnä polttoainejärjestelmän kumiosien haurastuminen,ei käyntiongelmat.
  13. #133
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Ihan pikkunen galluppi, käytättekö näissä Fasuissa kumpaa laatua, 95E E10 vai 98E E5?

    Itse oon menny nyt 95:lla toistaseks. Tuskin nää kaasaripelit on niin tarkkoja tosta E10:stä?
    Minun mielestä kulutus on niin pientä että lompakko kestää käyttää 98:a, tänään sain kuluttamaan melkein 7 litraa sataseen kun ajossa oli siirtymä Alastarolle ja ratailua satakunta kilsaa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  14. #134
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Minun mielestä kulutus on niin pientä että lompakko kestää käyttää 98:a, tänään sain kuluttamaan melkein 7 litraa sataseen kun ajossa oli siirtymä Alastarolle ja ratailua satakunta kilsaa.
    Itellä on 1000cc versio, mut 98 mä käytän pelkästään. Paitsi joskus V-poweria ihan vaan huvikseni
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  15. #135
    Mulla on kulutukset ollu nyt n. pikkusen päälle 5l/100km (95E). Aika nättiä ajelua toistaiseksi ollu, motareille tullu lähinnä rivakammin kiihdytettyä. Semmosen 300km välein tulee käytyä tankilla.

    Kaupunkisuhailussa tuntuu ettei tuo vie mitään, täyteen kun tankkaa niin saa hyvän tovin ajella ennenkuin neula alkaa yhtään laskea. Mittarin loppupäässä neula sitten painuukin nopeammin alas.

    Tulipa mieleen, et liene haittaa jos muutamaan tankilliseen kaataa joukkoon näitä polttoainejärjestelmän puhdistusaineita. Tyhjäkäynti on aavistuksen aaltoilevaa.
    Man and machine merged as one...
  16. #136
    Minulla oli myös aiemmin FZS600 ja ajelin ysikasilla, kulutukset oli sekalaisessa ajossa siinä 5,5l/100km.
    Nykyisellä ajelen ysikasilla myös ja kulutukset sekalaisessa ajossa semmoset 6,2-6,5l/100km
    Yamaha FZS600 -> Yamaha FZS1000 -02 -> Suzuki VS800GL -98
  17. #137
    Ite isken tankkii 98E. Joku ehkä 320km+- päässy ennenku menny tankille, jos oikein nätisti ajellu. Tänää pitäis hakea tallista, miettiny vehkeen vaihtoa. Kaipaisin lisää alavääntöä, mutta varmaan tämä kesä viellä tällä.
    Yamaha Fzs 600 -98
  18. #138
    En oo edellisen tankkauksen kulutuksia laskenu mut lyhyempi matka nyt päästiin tankilllisella..syykin selvä: kahvaa on tullu väännettyä koko ajan rohkeammin ja reilummin. Mukava päästellä tuolla mutkapätkiä rundien ollessa hyvällä vetoalueella

    Kumosin tuohon bensan sekaan Valvolinen Injector & Carburettor Cleaneria ronskimmalla annostuksella (puol pulloo tankki x 2). Tyhjäkäynti tasoittui siinäpä se. Kaipa se jotain pientä on puhdistanut mutta tuskin siellä mitään suurempaa moskaa on ollutkaan.

    Tulipahan kokeiltua

    E:

    Onkos näissä Fasuissa etujarrulevyt kelluvia / semi-kelluvia? Jotain niitin -tyyppistä vaikuttaisi olevan levyn reunan ja keskiön välissä... Mietin vaan ku mitä käsin noita levyjä roplailin niin ei niissä mitään välystä ollu ja nuo niititkin tuntu olevan "yhtä puuta".
    Viimeksi muokannut: Bodine; 05.05.2014 klo 12:20. Syy: Lisäsin kysymyksen
    Man and machine merged as one...
  19. #139


    Tässä näkyy nuo meikäläisen etulaikat. Onko ne jotain semikelluvaa / kelluvaa mallia ja kuuluuko noiden niittien olla liikuteltavissa?
    Man and machine merged as one...
  20. #140
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Noi pyöreet niitit antaa ulkolevyjen liikkua sisäkehää vasten jos eivät ole niin likaiset että ovat täysin jumissa.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  21. #141
    Okei. Ihan yhtä puuta tuntu olevan levy ja niitit mitä sormin koitin väännellä ja pyöritellä.

    Uskaltaako niitä jollain pihdeillä kiertää ja koittaa herkistellä?
    Man and machine merged as one...
  22. #142
    Lainaa Bodine kirjoitti Katso viesti
    Okei. Ihan yhtä puuta tuntu olevan levy ja niitit mitä sormin koitin väännellä ja pyöritellä.

    Uskaltaako niitä jollain pihdeillä kiertää ja koittaa herkistellä?
    Mä olen kokenu puutapin olevan aika oivallinen verme niittien pyörittelyyn. Vuolasee jonku oksan suunnilleen sopivaksi, vaikka kartion muotoseksi ja survasee reikään. Sit WP40.stä niitin ulkopinnoille ja pyörittelemään, näin olen aina saanu juminneet liikkeelle.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  23. #143
    Ei toiminu puutappi tässä ku ei ollu niiteissä läpireikää tai tarpeeksi syvää reikää.

    Mut nou roplemo, laittelin alkuun pikkusen sinne väliin CRC:n 5-56:sta (samaa kamaa oikeestaan ku WD40) ja sit lukkopihdit niittien reunoille ja nitkuttelemaan. Lopuks brakecleanerilla CRC:t pois ja paineilmaa perään.

    Nyt liikkuu niitit pihdeillä aika herkästi muttei niitä sormin saa mihinkään liikuteltua. Tuskin lienee ees tarkotus ollakaan ihan niin löysä.
    Viimeksi muokannut: Bodine; 05.05.2014 klo 22:44.
    Man and machine merged as one...
  24. #144
    Juu, en minäkään sormin ole saanu noita pyöriteltyä koskaan. Kyllä ne niiden voimien alla tehtävänsä tekee aivan salettiin mikäli ovat tolleen hyvin liikuteltavissa, pihdeillä tai puutapeilla.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  25. #145
    Juh, ei ne mulla pahasti ollu jumissa mutta huomaa toimenpiteen jälkeen kyllä selkeän eron. Ei varmaan turha toimenpide
    Man and machine merged as one...
  26. #146
    Terve. Täällä on uusi fasun omistaja! Hyvä pyörä ajaa kerrassaan!

    Kertokaahan mitä öljyä te suositte omassanne? Vaihdoin motoxin 10w-40 mp öljyt koneeseen ja vaihteet kolahtaa selkeesti kovempaa. Ykköselle laittaessa paikoillaan ollessa potkasee iha tuntuvasti.
    FZS600 -02
  27. #147
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Hyvä se on. Ykköseltä kakkoselle voi olla vähähän räpäkämpi. Mopoissa olis paras opetella vaihtamaan nopeesti ihan pienellä kytkimen painolla ja kaasun poisnypäytyksellä. Muuten kierroslukuerot ensiövedon ja toision välillä kasvaa sen verran että pykälät kolahtaa. Alasvaihdettaessa pikku apu- tai välikaasu siistii kolinat. Hiukan hankalampaa siis kuin autolla jos haluaa oikein siististi mennä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  28. #148
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Alasvaihdettaessa pikku apu- tai välikaasu siistii kolinat. Hiukan hankalampaa siis kuin autolla jos haluaa oikein siististi mennä.
    Diversionin käyttöohjekirjassa kielletään välikaasuleikit.
    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  29. #149
    Ei tuo sinäänsä itseäni haittaa, mutta perstuntumalla ajattelee ettei tälläinen voi tehää hyvää laatikolle. Ilmeisesti aika yleistä pyörissä ja kaiketi kestää pienen kolahtelun..? Jos seuraavassa vaihdossa koittais jotain muuta öljyä.
    FZS600 -02
  30.  
  31. #150
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Voit tietty laittaa. Jutun juuri on kuitenkin se että moottoripyörissä aika harvoin on synkronoituja vaihdelaatikkoja, kuten autossa.

    Mitä itse luin XJ:n manuskaa niin en siinä tollasta keltoa muista, eikä siiinä mitään järkeä oliskaan. Erinomaisen kauniisti meni pykälät nopeesti vaihtamalla ja välikaasulla.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
Sivu: 5 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen