Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 91:sta
    Kiitos ja kivaa oli. Ensin ei nähny mitään kun oli aurinko ja sit ei nähny mitään kun ei ollu.
    Takanen olikin sit kankailla kun talliin pyörän työnsin. Taitaa olla kausi ohi jos ei toi Busters Briteistä saa mulle pian uusia Pirellejä toimitettua.
    Mikäs tää koira juttu oli?
    BMW R1200R -11
    BMW K1300R -10
    BMW F800ST -08
    YAMAHA XV535 VIRAGO -89
    Joo kiitokset myös kaikille omasta puolestani, taisi pari mutkaakin mahtua mun reitille

Olin tilaamassa porukoille pari pannua kahvia Saukkolan St1:llä ja sitten taasen vastassa Masaa ja letkaa reitin päätepepisteessä Mankin Nestellä, no eipä sinne sitten montaa mopoa ilmestynytkään.

Olin siinä motarille eksyneessä porukasaa, muut kääntyivät kai kehä III:lle itään ja meikä sikivikin edestä kehää länteen...

Joo, olen kyllä sitä mieltä, että motari on

- Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
    Kiitos kaikille.

Kovasti sorry sen auringon kanssa. Mä kävin testaamassa sen lenkin 2 päivää sitten samaan aikaan, kuin tänäänkin. Sillon oli pilvinen sää, joten en osannut odottaa sen olevan näin paha. Aina ennen (lue seli, seli) olen laittanut reitin kiertämään "myötä päivään", jottei auringon kanssa tulisi ongelmia. Me vaan ollaan niiiiin monta kertaa lähdetty Espoosta, jotten enää kehdannut tehdä niin. Senpä takia reitti kulki "vastapäivään" ja aurinko armas, viime säteillään, paistoi mutkat sumeiksi.

Kiva juttu Kattiselle, ettei tapahtunut mitään henkilövahinkoja. Korvien väliin jää aina kova arpi moisesta hommasta, sen tiedän itse entuudestaan. Se on se syy, miksi en enää oikein uskalla ajaa kaarteeseen sisään. Pelkää niin helvetillisesti, että siellä etupään alla on jokin kottaraisen pesä tai muuta.

Palaillaan taas jatkossa viikonloppujen muodossa, ainakin meikäläisen pyörittämissä ajoissa. Enää ei oikein nappaa ajaa pimeessä, kun on noita elikoitakin liikkeellä. Ei ole kiva ottaa koppia hirvestä, eikä muistakaan eläimistä. Harmi vaan, että tällä kertaa matkalle osui koira

Muuten kyllä

-M
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Taas tapahtumia riitti...

Kiitos Masalle hyvästä reitistä, vaik se aurinko välil vähän sokas... Mut sää oli kumminki mitä upein *
    Riisorille kiitos nopean ryhmän vedosta!

Ikävä tuo Kattisen ja koiran kohtaaminen!
    Ja ikävintä, että sattui letkan uusimalle, vain 3 päivää vanhalle menopelille *
    Mut onni onnettomuudessa että Kattinen selvis pelkil henkisil vaurioil ja vitutuksella, suht reipas vauhtisesta kaadosta *
    Ja tais se koirakin selvitä... *

Ja viel Hitaaankuvat®
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
    Kiitos kivasta reitistä ja hyvästä vedosta *

Letka katkes mun takaa siinä ympyrässä kun poistuimme siitä. Muutaman kymmenen metrin päässä olevaan seuraavaan vasurin risteykseen pysähtyessäni odottamaan seuraavaa mopoa näin kun perässä tulleet kiihdytti motarille. Eipä auttanut tämä huitominenkaan

Ilmeisesti perässäni ajanut kuski oikaisikin suoraan motarille eikä tullut perässäni joten tietenkin muutkin sitten menivät motarille siinä perässä. Sori vaan.

Harmittavin oli kuitenkin se kaheli koira juostessaan Kattisen alle mutta parempi niin että muovia naarmuuntuu kuin kuski loukkaa itsensä.

Lämmintä syskyä kaikille!
    R1250RT, R1200GS, G650X
    Juu kiitoksia vain ajoseurasta,ekaa kertaa näillä PK-Torstailla ja kivaa oli.

Kaffe paikan jälkeen rupes hämärtämään ja niinpä sitten eräässä mutkassa vaikka yritin ajaa sellaisia ajolinjoja jossa harvemmin kiviä on luiskahti etupää pikkusen alta kun ei nähnyt kunnolla tienpintaa mutta pystyssä onneksi pysyttiin.

Pistää kummasti hölläämään kaasukättä tuollaiset muljuamiset.

Tsemppiä koiran kanssa kohdanneelle,onneksi ei sattunut pahemmin.

Itse suunnistin siitä liikenneympyrästä suoraan motarille ihan tarkoituksella,toivottavasti kukaan ei siitä hämääntynyt ja lähtenyt mun perään.

Tapaamisiin ensi Torstaille!
    -09 Z750
    Lainaa (GreenZ @ Syys. 10 2009,23:57) kirjoitti
    Itse suunnistin siitä liikenneympyrästä suoraan motarille ihan tarkoituksella,toivottavasti kukaan ei siitä hämääntynyt ja lähtenyt mun perään.
    Taisin ajaa perässäsi.
    Letka jatkui siitä kyllä oikeaan suuntaan.

Minua jäi siinä ympyrässä pari sekuntia mietityttämaan, että eksyitkö vai mahdatko vetää ympyrässä "kunniakierroksen" *
    Lainaa (oh2jrr @ Syys. 11 2009,00:14) kirjoitti
    Lainaa (GreenZ @ Syys. 10 2009,23:57) kirjoitti
    Taisin ajaa perässäsi.
    Letka jatkui siitä kyllä oikeaan suuntaan.

Minua jäi siinä ympyrässä pari sekuntia mietityttämaan, että eksyitkö vai mahdatko vetää ympyrässä "kunniakierroksen" *
    Heh,joo en eksynyt,ajattelin oikasta motaria pitkin himaan ku pimeellä niin v****maista ajella.Tuossa liikenneympyrässä on vaan vähän paha nostaa tassua pystyyn erkanemisen merkiksi.
    -09 Z750
    Olipas kiva nähdä kaikkia tyyppejä pitkästä aikaa
    Helvetinmoiset letkat teillä on nykyään O_o seura oli
    kivaa ja mutkat oli kivaa ja oli kivaa kun oba saatto kotiinkin sieltä jostain... oltiin ehkä ruotsissa asti ku oli aivan säkkipimeetä ennenkun olin himassa.

kuvia laittelen sit jos muistan joskus
    Yammutar
    Kiitokset vetureille, perän pitjille ja muille kin osallistujille.
    Kivaa oli mitänyt aurinko hieman häiritsi joissasin paikoissa, mutta sehän ei kuitenkaan ole veturien vika.

Stemppiä Kattiselle, vi...tus on suuri, mutta onneksi sinulle ei käynyt kuinkaan. Toivottavasti saat pyöräsi nopeasti kondikseen.
    ps. soita, jos vak yhtiö alkaa kiukutteleen.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    Kiitoksia järjestävälle taholle hyvästä reitistä ja kaikille hyvästä seurasta. Mukana taas seuraavan tilaisuuden tullen.
    Ainahan toi v...taa ku kaato tulee, mutta onnex ei Kattiselle käyny kuinkaa. Muovia on vielä helppo uusia.
    Ei muuta ku kovaa ajoa.
    Suzuki GS 750 -80
    Kawasaki ZXR 750 -91
    Kawasaki ZZR 1100 C -92
    Honda CBR 900 RR -96
    Kawasaki ZZR 1100 D -94
    Kawasaki ZX-12 R -00

Kellä oli se Pick up auto johon saa harjakoneen eteen ?
    Jolla voi harjata tiet 80 km/t

Masa haluaisi varmaa lainata sitä, ennen seuraavaa reissua **
    Terveisin Reiska

- Kawasaki Z1000SX -
    Kiitokset täältäkin, valoa oli riitävästi , ja tietkin hiekoitettu liukkaan varalta
    Never crash and burn, never gonna die,,,
    Kiitos hyvistä ja aurinkoisista mutkista. Me vielä kävästiin vetää loppuveto mutterille... jossa matkalla oli muutama pyörä "setien" pysäyttämänä.
    Yamaha FZ1-N
    Lainaa (JayLoud @ Syys. 11 2009,10:30) kirjoitti
    Kiitos hyvistä ja aurinkoisista mutkista. Me vielä kävästiin vetää loppuveto mutterille... jossa matkalla oli muutama pyörä "setien" pysäyttämänä.
    Tulipa bongattua se kuuluisa Posliini-Skootteri, melkoisen pian reissun loputtua. Teki mieli pysähtyä ja katsoa oikein lähempää se niiden peli. Kyllä oli valtavan näköinen se skode, koska se oli pääosin valkoinen väriltään

Se on pojat sillai, kun ajelee nätisti, pääsee niiden skodejen ohitse. Voi sitten sivusilmällä katsella, paljonko on asiakkaita "kiskalla". Minä vaan sitä, että kylläpä olikin jo muutama mp jäänyt tinkimään ja hermoissaan poltteli kessua, odotellessaan omaa vuoroa.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Missäs kohtaa tuo jonotuspiste oli?
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Lainaa (Makeka @ Syys. 11 2009,10:53) kirjoitti
    Missäs kohtaa tuo jonotuspiste oli?
    Se kioski oli lähellä länsiväylää, kauklahdenväylän varrella. Siis just siinä, kun 80 vaihtuu 60:ksi.

Onnea arvan vetäneille

-M

ZZR 1400 2014
    Jälleen kiitos reissusta kaikille tasapuolisesti.
    Urea jacta est
    Olo on kuin ois törmännyt koiraan.... 3 päivää saikkua ja rauhottavia ja tietty paljon suklaata!

Yritin tavotella koiran omistajaa ja kysellä koiran voinitia, mutta ei vastausta?
    Jos kellään tarkempaa tietoa tai kokemusta tollasesta koirakolarista, että miten asia hoituu parhaiten ni kertokaa ihmeessä?

Mopo menee ma pajalle, puhelinsoiton perusteella sanottiin ettei mee lunastukseen, onkos minkälaisia ajatuksia asiaan...? Itteeni kuitenkin mietityttää et miten ne muka huomaa jos onkin vähän runkoon tullu vääntymää tms. ?? Ja se oli siis täysin uuuuusss!!!
    Kaik vinkit on tervetulleita asiaan liittyen! Ja täytyy vielä sanoa, että kyllä nahat suojaa hyvin!!

Nyt lisää suklaata lääkärin määräyksestä
    Ei ne mitään runkoja mittaa,uutta muovia kiinni ja silleen,sanoinhan ettei se mene lunariin
    Pahemmatkin vielä korjataan.
    Lainaa (redsnake @ Syys. 11 2009,20:23) kirjoitti
    Ei ne mitään runkoja mittaa,uutta muovia kiinni ja silleen,sanoinhan ettei se mene lunariin
    Nii-i ehkä sanoit ja korjataan toki mutta onko se muka ookoo toimia noin..? Jos aattelet itelles tilannetta että täysin uus mopo ja törmäys plus kaato...?
    Itseäni V*****i ihan veesti,mutta minkäs teet.
    Pelkkä kylki liuku ei aiheuta kai runko vaurioita tai sellaista iskua mistä se vääntyisi,saatan olla väärässä,mutta näin se kai menee(en ole asiantuntija,enkä anna varmaa tietoa).En voi enkä halua kauheasti kommentoida muutenkaan toimintatapoja tai mitään muutakaan.(Mutta jos olisit ostanut sen sinivalkoisen,olisiko tuota tapahtunut,kaikki vaikuttaa kaikkeen?(asiatonta spekulointia)) off topic
    Tosin se punainen on hienompi;)
    Kyllä siitä vielä kunnon laite tulee,elä huolehdi turhia,,
    Uuden veroinen etkä edes huomaa.
    Pelko se on pahin viholinen.
    Lainaa (kattinen @ Syys. 11 2009,21:23) kirjoitti
    Lainaa (redsnake @ Syys. 11 2009,20:23) kirjoitti
    Nii-i ehkä sanoit ja korjataan toki mutta onko se muka ookoo toimia noin..? Jos aattelet itelles tilannetta että täysin uus mopo ja törmäys plus kaato...?
    Eiköhän sen vakuutusyhtiön pidä toimia niin, että lipatut pyörät ovat turvallisia korjauksen jälkeen. Pyydä yhtiöltä kirjallinen lausunto siitä, että pyörä on kaikin puolin kunnossa ja tieliikennekelpoinen.Toisin sanoen siirrät vastuun vakuutusyhtiölle. Jos toiminta epäilyttää, teetä runkomittaus itse.
    Onko Mustin kohtalosta selvyyttä?
    Kyl se varmaan kuntoon tulee ilman lunaria. Viimekesänä mun eteen kääntyi auto, osuma kylkeen noin 25-40km/h ja äkkipyssäys. Gsx-r 750 08`sta meni etuputket(pirun kalliit), etuhäkki, pakoputki ja muovia vaihtoon(kuskilta vasen ranne ja moneen kertaan kipeetä saanut sormi grillimakkaran näköiseksi ja hirvee hatutus). Kyl se mopo kuntoon tuli, mut seiso 5vko pajalla. Korjaamoystävällinen hintavertailu ei antanut lunastusta . Rempan hinta 8200€, paljon yli ½ todellisesta hankintahinnasta. Ovh tais olla jotain 16800 Kilsoja tais olla 3800 mittarissa.
    Ikävästi sattui sulle ja uudelle mopolle, onneks ei ollu hirvi, on ees jotain positiivista.
    Lainaa (kake10 @ Syys. 11 2009,21:55) kirjoitti
    Onko Mustin kohtalosta selvyyttä?
    Mustin omistaja ilmoittii tännään et musti kunnossa, en sit tiiä onko käynyt lekurissa...tälli oli kuiteskiin suoraan kylkeen...??
    Ennen oli autoissa hirvipillit...

Nykyään käytetään tuotetta, 5 itikoista.....
    Olisi käyttöä myös tuoteelle, 5 koirista....

Ensi kesänä tarvittaisi tuoteita,
    5 peuroista ja 5 hirvistä

Tässä on keksijöille töitä..

PS. Tuote 5 naisista on jo keksitty *
    Terveisin Reiska

- Kawasaki Z1000SX -
    Mustille vointeja
    Musti pysyköön poissa hetken teiltä,ehkä musti ostaa itse oman mopon;D
    Mä olen tässä sanomassa kaikkien puolesta, kiva että selvisit itse rytäkässä. Me emme voineet koko laumalla jäädä siihen paikkaan pällistelemään, koska olisimme olleet tukkeena. Katsoin parhaaksi viedä porukan pois siitä kolaripaikasta, kun siinä oli paljon auttajia. Tunnemme kaikki sun tuskan ja ********sen.

Vetäset nyt kunnon kuurin rohtoja nassukkaan, niin tulee se korvien väli lepuutettua. Tuommoinen tömäys, kun tuppaa tekemään pahaa jälkeä mielessä, jos ei pääse kunnolla lepuutukseen. Tärkeää on myös se, että juttelet mahdollisten ystävien kanssa asiasta, joilta saat myös tukea. Yksin ei kannata jäädä tuon kanssa.

Onni onnettomuudessa joka tapauksessa. Paljon pienemmistä hommeleista on menty sairaalaan saakka ja kolme kuukautta saikkua. * Nimim. kokemusta alkaa olla jo ihan muillekin jakaa.

Tsemppiä ja jaksua *

-M

ZZR 1400 2014
  30.  
Sivu: 3 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen