Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 218:sta
  1. #61
    Lainaa (hetian00 @ Loka. 27 2009,22:02) kirjoitti
    Laitoin tämän kysymyksen jo tuonne toiseen Blade threadiin, mutta laitetaan tännekkin;

    Tietääkö kukaan miten "vikavalon" saa sammumaan kun EGCV-servo (pakoputken perhosventtiilin servo) poistetaan?
    http://www.1000rr.net/forums....1441762

    Tällaista kytkentää tuolla rapakon takana kokeilussa. Helppo ainakin tehdä jos toimii ja komponentit maksavat 10-15€.
    Johdtimet liittimestä kun servo on poistettu.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  2. #62
    Lainaa (lippa @ Joulu. 25 2009,03:40) kirjoitti
    Lainaa (hetian00 @ Loka. 27 2009,22:02) kirjoitti
    Laitoin tämän kysymyksen jo tuonne toiseen Blade threadiin, mutta laitetaan tännekkin;

    Tietääkö kukaan miten "vikavalon" saa sammumaan kun EGCV-servo (pakoputken perhosventtiilin servo) poistetaan?
    http://www.1000rr.net/forums....1441762

    Tällaista kytkentää tuolla rapakon takana kokeilussa. Helppo ainakin tehdä jos toimii ja komponentit maksavat 10-15€.
    Johdtimet liittimestä kun servo on poistettu.
    Ohan se helppo tehdä jos on uuni missä paistella fläshejä
    - If you risk nothing, you gain nothing -
  3. #63
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Takaiskari alkoi jumittamaan loppukesästä. Tai siis itse iskari toimi ok, kunhan ei joutunut liian tiukille, mutta säätö jumitti.

    Suorittivat joulun tienoilla Bikeworldissa komennon Takaiskari pura-puhdista-kokoa "saa suorittaa!" ja nyt toimii taas. Ilmeisesti paskaa kertyy jonnekin väleihin pikkuhiljaa ja alkaa jumittamaan. Takuuseen meni, että heilahti.

    Pyörä siis 08 ja ajettu 47tkm
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  4. #64
    Lainaa (Juutana @ Tammi. 08 2010,17:57) kirjoitti
    Takaiskari alkoi jumittamaan loppukesästä. Tai siis itse iskari toimi ok, kunhan ei joutunut liian tiukille, mutta säätö jumitti.

    Suorittivat joulun tienoilla Bikeworldissa komennon Takaiskari pura-puhdista-kokoa "saa suorittaa!" ja nyt toimii taas. Ilmeisesti paskaa kertyy jonnekin väleihin pikkuhiljaa ja alkaa jumittamaan. Takuuseen meni, että heilahti.

    Pyörä siis 08 ja ajettu 47tkm
    Jos sitä iskaria ei ole aikaisemmin huollettu, niin oli jo kyllä aikakin noilla kilometreillä. Btw. multa löytyy 4tkm ajettu vakio takapamppu jos jollakin sattuu olemaan tarvetta.
    -Timo
  5. #65
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hetian00 @ Tammi. 08 2010,22:20) kirjoitti
    Jos sitä iskaria ei ole aikaisemmin huollettu, niin oli jo kyllä aikakin noilla kilometreillä. Btw. multa löytyy 4tkm ajettu vakio takapamppu jos jollakin sattuu olemaan tarvetta.
    Eihän sille mitään ollut tehty. Etupääkin pitäisi varmaan huollattaa jossain välissä kunhan vaan saisi aikaiseksi. Tod. näk. ainakin öljyjen vaihto voisi tehdä terää.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  6. #66
    Lainaa (Juutana @ Tammi. 08 2010,17:57) kirjoitti
    Pyörä siis 08 ja ajettu 47tkm
    Luulin, että mulla on paljon ajettu -08 Fireblade (27tkm). Tulee mielestäni ajeltua paljon.
    Miten noihin kilometreihin pääsee? Ulkomaan matkojako?
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  7. #67
    Taitaa Juutana testata, kuinka Hondan 5v takuu pitää kutinsa Ja se on oikein
  8. #68
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Zuhnu99 @ Tammi. 09 2010,19:48) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Tammi. 08 2010,17:57) kirjoitti
    Pyörä siis 08 ja ajettu 47tkm
    Luulin, että mulla on paljon ajettu -08 Fireblade (27tkm). Tulee mielestäni ajeltua paljon.
    Miten noihin kilometreihin pääsee? Ulkomaan matkojako?
    Onhan siinä pari kolme alppireissua,yks Nordkapp ja kotimaan reissuja. Pääasiassa kilometrit on kuitenkin tulleet päivittäisessä ajossa ja työmatkoilla. Parina viime kesänä on tullut sen reilut 26tkm/kesä pyörällä ja autolla alle 500km.

    Se 5v takuu ilman kilometrirajaa oli sellainen tarjous jota ei vaan voinut olla käyttämättä... Kyllä ton huoltoja varatessa on joskus joutunut pariin kertaan toistamaan kilometrit ja vuosimallin, mutta nykyään tuntevat "hullun" BW:ssä jo naamalta/pyörältä.

    Satasta oli takuuaikana tarkoitus yrittää rikki, mutta kun tuo ratailu alkoi kiinnostamaan niin paljon, että ulkomaan reissuihin kaavaillut määrärahat on nyt kohdistettu sinne. Tämä johtaa väistämättä kilometrien vähenemiseen vaikkei pyörä varmastikaan helpommalla tule pääsemään.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  9. #69
    Miksi Bladeen ei kukaan tee kuitutankkia?
    Muihin laitteisiin löytyy hyllystä, mutta jostain syystä Bladeen myydään vain suojamuovia peltitankin päälle.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  10. #70
    Onko kellään tietoa mitä eroja on Jenkkimallin Firebladella verrattuna Suomessa myytävään? Varmaan just jotain valojen E-merkintä juttuja ja kalifornian saastelaitteita, mutta onko jotain muuta??

    Jos ostaa USA:sta tuommosen laitteen niin käykö siihen käytännössä kaikki varaosat mitä Suomen kaupasta ostaa?

    Mietin vaan ku autopuolella jenkkimarkkinoilla on niin erilaiset mallit kun täällä meillä, mutta mopoista en niin tiedä..

    Ja tarkoitan nyt ihan kaiken ikäisiä cbr1000rr firebladeja.
  11. #71
    Eri moottorinohjausyksikkö, muutama hepo taitaa puuttua ja johtosarjassa pientä eroa. Heitin lonkalta, saa ampua jos väärin.

    Tuo 08->.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  12. #72
    MIllasias ratastuksia ootte käyttäneet yleisillä teillä? tuntuu tuo ykkönen, reilu 150kmph, ykkösellä vähän liian pitkältä.
    - If you risk nothing, you gain nothing -
  13. #73
    Lainaa (jpuonti @ Tammi. 21 2010,10:31) kirjoitti
    MIllasias ratastuksia ootte käyttäneet yleisillä teillä? tuntuu tuo ykkönen, reilu 150kmph, ykkösellä vähän liian pitkältä.
    Nostellaan taas vähän, oltiin jo kolmannella sivulla.

    http://www.gearingcommander.com/
    Siinä hyvä ohjelma jos ratastuksia suunnittelee.
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  14. #74
    Saiskos tyhmä tietoa? Mistä hiivatista tietää onko 08 bladeen tehty recall kytkinremppa. Onkos luistokytkimellä ylöspäin vaihtaessa tosiaa pelkkä kaasun hölläys riittävä, ainaski pykälät menee upeesti ja nopeesti päälle.

    Kovat kundit ei tanssi.
  15. #75
    Lainaa (v1000cc @ Huhti. 01 2010,21:23) kirjoitti
    Saiskos tyhmä tietoa? Mistä hiivatista tietää onko 08 bladeen tehty recall kytkinremppa. Onkos luistokytkimellä ylöspäin vaihtaessa tosiaa pelkkä kaasun hölläys riittävä, ainaski pykälät menee upeesti ja nopeesti päälle.
    Katso näkyykö tiivisteliimaa kytkinkopan saumoissa. Jos näkyy, niin silloin on todennäköisesti recall tehty. Vaihteet menee nätisti päälle ilman kytkintä mopossa kuin mopossa, ei siihen luistokykintä tarvi. Luistokytkin ei vaikuta isommalle vaihdettaessa mitenkään.
    -Timo
  16. #76
    Lainaa (hetian00 @ Huhti. 01 2010,22:09) kirjoitti
    Lainaa (v1000cc @ Huhti. 01 2010,21:23) kirjoitti
    Saiskos tyhmä tietoa? Mistä hiivatista tietää onko 08 bladeen tehty recall kytkinremppa. Onkos luistokytkimellä ylöspäin vaihtaessa tosiaa pelkkä kaasun hölläys riittävä, ainaski pykälät menee upeesti ja nopeesti päälle.
    Katso näkyykö tiivisteliimaa kytkinkopan saumoissa. Jos näkyy, niin silloin on todennäköisesti recall tehty. Vaihteet menee nätisti päälle ilman kytkintä mopossa kuin mopossa, ei siihen luistokykintä tarvi. Luistokytkin ei vaikuta isommalle vaihdettaessa mitenkään.
    Kiitos, usein recall hommista laitetaan joku merkintä huoltokijaan vaan eipä näy, mopo bw:stä uutena joskus ostettu ja samassa paikassa huollettu. Vaihtamisesta noitten rossi ja enska pyörien takia jotain tiesinkin, vaan riittääkö pieni kaasun hölläys avaamaan luitokytkomen?

    Kovat kundit ei tanssi.
  17. #77
    Lainaa (v1000cc @ Huhti. 01 2010,22:32) kirjoitti
    vaan riittääkö pieni kaasun hölläys avaamaan luitokytkomen?
    Hakusessa ollaan nyt tyystin. Kuten jo aiemmin mainittiin hetian00 toimesta, luistokytkin ei toimi mitenkään ylöspäin vaihdettaessa. Luistokytkimen tarkoitus on estää takapyörän lukkiutuminen alaspäin vaihdettaessa suurilla moottorinkierroksilla esim. rata- ajossa mutkaan ajettaessa.



    .
  18. #78
    Lainaa (vma @ Huhti. 01 2010,22:56) kirjoitti
    Lainaa (v1000cc @ Huhti. 01 2010,22:32) kirjoitti
    vaan riittääkö pieni kaasun hölläys avaamaan luitokytkomen?
    Hakusessa ollaan nyt tyystin. Kuten jo aiemmin mainittiin hetian00 toimesta, luistokytkin ei toimi mitenkään ylöspäin vaihdettaessa. Luistokytkimen tarkoitus on estää takapyörän lukkiutuminen alaspäin vaihdettaessa suurilla moottorinkierroksilla esim. rata- ajossa mutkaan ajettaessa.
    Eli miten iso sen moottorijarruvoiman pitää olla että se pirun kytkin aukee? Tänään menin batlax 003 kanssa mutkiin, ja luistelee pahasti ku löysää kytkimen, liian kylmä keli, vaan oisko jotain muuta. Enx mä osaa?

    Kovat kundit ei tanssi.
  19. #79
    Oletteko bonganneet 08-10 bladen pakoputken servon eliminaattoria halvemmalla kuin tuo:

    Servo Eliminator 110 taalaa

    Tuohon kun lykätään tullit, alvit, postikulut jne, alkaa yhden vastuksen tms virityksen hinta lähestyä 200 taalaa. Laite on myyjän mukaan tehty Saksassa, joten luulisi koti-eustakin löytyvän?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  20. #80
    http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=70406

    Tuolta kun selaa niin ratkaisu löytyy ja edullisesti. Kannattaa lueskella muutenkin, on toiminut hyvin.
    http://www.1000rr.net/forums/showthread.php?t=70406

    Kannattaa siis kirjautua tuonne ja YV:llä reippaasti ao henkilöltä kysyä josko yhden tai kaksi lähettäisi kirjeitse ja monellako taalalla.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  21. #81
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (v1000cc @ Huhti. 01 2010,23:14) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Huhti. 01 2010,22:56) kirjoitti
    Lainaa (v1000cc @ Huhti. 01 2010,22:32) kirjoitti
    vaan riittääkö pieni kaasun hölläys avaamaan luitokytkomen?
    Hakusessa ollaan nyt tyystin. Kuten jo aiemmin mainittiin hetian00 toimesta, luistokytkin ei toimi mitenkään ylöspäin vaihdettaessa. Luistokytkimen tarkoitus on estää takapyörän lukkiutuminen alaspäin vaihdettaessa suurilla moottorinkierroksilla esim. rata- ajossa mutkaan ajettaessa.
    Eli miten iso sen moottorijarruvoiman pitää olla että se pirun kytkin aukee? Tänään menin batlax 003 kanssa mutkiin, ja luistelee pahasti ku löysää kytkimen, liian kylmä keli, vaan oisko jotain muuta. Enx mä osaa?
    Kyllähän se vähän luistelee, mutta hakee aika nopeasti pidon takaisin. Ainakin tiukemmassa jarrussa saa helposti nättejä sladeja aikaiseksi, mutta takapää ei mene ns kokonaan lukkoon.


    Yksi varoituksen sana muille bladen kanssaomistajille koskee katteita. Noi mun katteiden kiinnitykset on nyt jo niin löysät, etteivät ne enää pysy paikallaan radalla. Käytin niitä BW:llä ja heidän "korjaus" oli minulle annettu 2-puoleinen teippi jolla liimataan sivukatteet katteiden pohjaosaan. Ymmärsivät kyllä etten ollut tähän korjaukseen kovin tyytyväinen...

    Katsoo nyt mitä maahantuoja kommentoi tuohon kateasiaan. Katteiden muoviset kynnet on sen verran kuluneet hiekan, veden ja tärinän vaikutuksesta ettei ne enää yksinkertaisesti sido toisiaan tarpeeksi tiukasti yhteen. Ilmeisesti mulla on ensimmäinen pyörä jossa noi katteet on alkaneet repsottaa, mutta veikkaan etten tule olemaan viimeinen. Noita katteita ei kuitenkaan ole vielä purkanut kuin huollon omat korjausmiehet, joten siitäkään eivät voi syyttää, että olisin ne itse rikkonut.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  22. #82
    Oiskos kellään tietoa 08:siin. etupään nostopukista. Tuntuis olevan ohjausakselin reikä aika isonlainen.

    Kovat kundit ei tanssi.
  23. #83
    Lainaa (v1000cc @ Kesä. 14 2010,13:47) kirjoitti
    Oiskos kellään tietoa 08:siin. etupään nostopukista. Tuntuis olevan ohjausakselin reikä aika isonlainen.
    Tuossa -08 bladen keula on nostettu Bike Lift pukilla.
    http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img2360135.jpg
    Taisin tehdä kupariputkesta holkin toiseksi suurimpaan adapteriin. Suurimmasta adapterista saisi sorvilla tehtyä sopivankin. Se ei ihan tarkkaa ole jos käyttää takapukkia myös yhtäaikaa.
    E: En muokannutkaan.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  24. #84
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 13 2010,19:28) kirjoitti
    Yksi varoituksen sana muille bladen kanssaomistajille koskee katteita. Noi mun katteiden kiinnitykset on nyt jo niin löysät, etteivät ne enää pysy paikallaan radalla. Käytin niitä BW:llä ja heidän "korjaus" oli minulle annettu 2-puoleinen teippi jolla liimataan sivukatteet katteiden pohjaosaan. Ymmärsivät kyllä etten ollut tähän korjaukseen kovin tyytyväinen...

    Katsoo nyt mitä maahantuoja kommentoi tuohon kateasiaan. Katteiden muoviset kynnet on sen verran kuluneet hiekan, veden ja tärinän vaikutuksesta ettei ne enää yksinkertaisesti sido toisiaan tarpeeksi tiukasti yhteen. Ilmeisesti mulla on ensimmäinen pyörä jossa noi katteet on alkaneet repsottaa, mutta veikkaan etten tule olemaan viimeinen. *Noita katteita ei kuitenkaan ole vielä purkanut kuin huollon omat korjausmiehet, joten siitäkään eivät voi syyttää, että olisin ne itse rikkonut.
    Itse ratkaisin tämän kateongelma poraamalla reiät katteisiin parille muoviklipsille. Hondan alkuperäiset klipsit sitoo alakatteen ja sivukatteet yhteen.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  25. #85
    YCC #666 Juutana:n avatar
    Moderaattori
    Rata & Koulutus
    Liittyi Aug 2007
    Epsoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Zuhnu99 @ Kesä. 18 2010,13:22) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 13 2010,19:28) kirjoitti
    Yksi varoituksen sana muille bladen kanssaomistajille koskee katteita. Noi mun katteiden kiinnitykset on nyt jo niin löysät, etteivät ne enää pysy paikallaan radalla. Käytin niitä BW:llä ja heidän "korjaus" oli minulle annettu 2-puoleinen teippi jolla liimataan sivukatteet katteiden pohjaosaan. Ymmärsivät kyllä etten ollut tähän korjaukseen kovin tyytyväinen...

    Katsoo nyt mitä maahantuoja kommentoi tuohon kateasiaan. Katteiden muoviset kynnet on sen verran kuluneet hiekan, veden ja tärinän vaikutuksesta ettei ne enää yksinkertaisesti sido toisiaan tarpeeksi tiukasti yhteen. Ilmeisesti mulla on ensimmäinen pyörä jossa noi katteet on alkaneet repsottaa, mutta veikkaan etten tule olemaan viimeinen. *Noita katteita ei kuitenkaan ole vielä purkanut kuin huollon omat korjausmiehet, joten siitäkään eivät voi syyttää, että olisin ne itse rikkonut.
    Itse ratkaisin tämän kateongelma poraamalla reiät katteisiin parille muoviklipsille. Hondan alkuperäiset klipsit sitoo alakatteen ja sivukatteet yhteen.
    Toi vaihtoehto on tiedostettu mutten ala itse noita katteita silpomaan, koska silloin ei ainakaan mene mikään niihin liittyvä takuuseen. Kyllähän nyt 2v vanhassa pyörässä pitää katteet pysyä päällä ilman vippaskonsteja ja reikien porailuja. Loppujenlopuksi allekirjoittaneelle olisi sama vaikka ne vetäisi nippusiteillä ja jessellä yhteen, mutta todennäköisesti jälleenmyyntiarvon kanssa voisi tulla sanomista.
    Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
  26. #86
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 18 2010,13:35) kirjoitti
    Lainaa (Zuhnu99 @ Kesä. 18 2010,13:22) kirjoitti
    Lainaa (Juutana @ Kesä. 13 2010,19:28) kirjoitti
    Yksi varoituksen sana muille bladen kanssaomistajille koskee katteita. Noi mun katteiden kiinnitykset on nyt jo niin löysät, etteivät ne enää pysy paikallaan radalla. Käytin niitä BW:llä ja heidän "korjaus" oli minulle annettu 2-puoleinen teippi jolla liimataan sivukatteet katteiden pohjaosaan. Ymmärsivät kyllä etten ollut tähän korjaukseen kovin tyytyväinen...

    Katsoo nyt mitä maahantuoja kommentoi tuohon kateasiaan. Katteiden muoviset kynnet on sen verran kuluneet hiekan, veden ja tärinän vaikutuksesta ettei ne enää yksinkertaisesti sido toisiaan tarpeeksi tiukasti yhteen. Ilmeisesti mulla on ensimmäinen pyörä jossa noi katteet on alkaneet repsottaa, mutta veikkaan etten tule olemaan viimeinen. *Noita katteita ei kuitenkaan ole vielä purkanut kuin huollon omat korjausmiehet, joten siitäkään eivät voi syyttää, että olisin ne itse rikkonut.
    Itse ratkaisin tämän kateongelma poraamalla reiät katteisiin parille muoviklipsille. Hondan alkuperäiset klipsit sitoo alakatteen ja sivukatteet yhteen.
    Toi vaihtoehto on tiedostettu mutten ala itse noita katteita silpomaan, koska silloin ei ainakaan mene mikään niihin liittyvä takuuseen. Kyllähän nyt 2v vanhassa pyörässä pitää katteet pysyä päällä ilman vippaskonsteja ja reikien porailuja. Loppujenlopuksi allekirjoittaneelle olisi sama vaikka ne vetäisi nippusiteillä ja jessellä yhteen, mutta todennäköisesti jälleenmyyntiarvon kanssa voisi tulla sanomista.
    Mielestäni noi katteiden lisäkiinnikkeet ovat aika siistit. Tarpeeksi ajoissa laitettuna ne estävät alkuperäisten kiinnikkeiden rikkoontumisen. Ei pääse hiekka väleihin, kun katteet ovat tiukasti yhdessä. Helpottaa katteiden avaamista, kun väleihin ei pääse niin paljon hiekkaa. Laittelen kuvaa kunhan kerkiää.

    Kumpikohan laskee pyörän arvoa enemmän? Rikkóutuneet kiinnikkeet vai pari siistiä kiinnikettä.
    Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
  27. #87
    http://extremecbr.com/hrcsetupmanual.pdf
    Näillä ohjeilla nyt uudemmatkin -08 -> 1000rr:t kunnon iskuun. Joku saattaa saada linkin paremmaksikin.
    http://extremecbr.com/hrcsetupmanual.pdf



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  28. #88
    Kohtalaisen hiljaista tällä palstalla nykyään. Mutta asiaa, elikkäs. Laakereita katselin varastoon, niin huomasin 1000rr -08-> takapyörän kaikkien kolmen laakerin olevan eri kokoja. Vanteessa oik. puolen on 6205 (25x52x15) ja vasen 6005 (25x47x12). Tämä 6005 myös etuvanteen laakereina. Vetopakkaan antaa sitten laakerille vain varaosanumeron ja koon 28x56x15. Kukas selvittää tuon viimeisen laakerin?? Takapyörän akseli ollut kädessä muutaman kerran, mutta nyt jotenkin pää antaa kuvaa tasapaksusta akselista päästä päähän. Hain kuvan akselista.
    http://kuvablogi.com/nayta/prev/img2360132.jpg
    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  29. #89
    Lainaa (lippa @ Heinä. 13 2010,22:56) kirjoitti
    http://extremecbr.com/hrcsetupmanual.pdf
    Näillä ohjeilla nyt uudemmatkin -08 -> 1000rr:t kunnon iskuun. Joku saattaa saada linkin paremmaksikin.
    http://extremecbr.com/hrcsetupmanual.pdf
    Tämä oli hyvä linkki, tänks. Tuosta olisi ollut jonkun verran apua viime talvena, mutta parempi myöhään kuin ei jne..
    -Timo
  30.  
  31. #90
    Tässä lienee vielä osaluetteloa osanumeroineen.
    http://www.biker.ie/HRC-2008-CBR1000...-PART-LIST.pdf
    Ja joitakin hintoja jeneinä.
    http://www.google.fi/url?sa=....MBXm-Cg

    Koitin katsella myös -06 samaa pakettia,mutten löytänyt vielä. Se on kyllä mulla koneella ja siinä suht samoja porttauksia ja alakerran avauksia mutta ehkä paremmin selvitettynä.



    <p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
Sivu: 3 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen