Sivu: 8 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 271:sta
  1. #211
    10w50 nyt sinne koneeseen eksy ja edellisen kerran KTM-huolto oli kanssa laittanut kuitin mukaan 10w50 öljyt koneeseen. Noo, itsellä tulee n. 4000km ajoa kesään.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  2. #212
    No oisit nyt sen kuuskybäsen laittanu kun ei maksa kun ja vain ainoastaan saman kun 50
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  3. #213
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    No oisit nyt sen kuuskybäsen laittanu kun ei maksa kun ja vain ainoastaan saman kun 50
    Huollon mies tuon myi, niin en lähtenyt enää vaihtamaan. Ottaa seuraavaksi vuodeksi 10w60.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  4. #214
    Kyllä, yllättävän paljon tuntuvat velottavan 690 duke 10 000km/vuosittaisesta huollosta. Turun motoracing companyssä sano että 3,8h homma ja että 450€ tulisi maksamaan. Kuulemma tulpan, öljyn vaihto edessä ja jotain muuta pientä. Tekis mieli vaan itse vaihdella nuo, mutta sitten menisi 2 vuoden takuu . Kilsoja vasta alla se ~5000 , että pitäisiköhän sitä lykätä vielä ja käyttää vain tuossa brembon takaisinkutsussa.
  5. #215
    Lainaa Manno kirjoitti Katso viesti
    Kyllä, yllättävän paljon tuntuvat velottavan 690 duke 10 000km/vuosittaisesta huollosta. Turun motoracing companyssä sano että 3,8h homma ja että 450€ tulisi maksamaan. Kuulemma tulpan, öljyn vaihto edessä ja jotain muuta pientä. Tekis mieli vaan itse vaihdella nuo, mutta sitten menisi 2 vuoden takuu . Kilsoja vasta alla se ~5000 , että pitäisiköhän sitä lykätä vielä ja käyttää vain tuossa brembon takaisinkutsussa.
    Vanhemmissa tuossa 10000 on venatarkastus/säätö, ja tuota hintaluokka tosiaan se huolto. Onko uudemmissa sama väli? Jos ei niin tyyriiltä kuullostaa. edit. Jaa niin ajettu vasta viistonnia? No on kyllä hintava öljynvaihto. Nyt kannattaa kysyä varmaan muualtakin.
    KTM 690SM
  6. #216
    Lainaa Calypso kirjoitti Katso viesti
    Vanhemmissa tuossa 10000 on venatarkastus/säätö, ja tuota hintaluokka tosiaan se huolto. Onko uudemmissa sama väli? Jos ei niin tyyriiltä kuullostaa. edit. Jaa niin ajettu vasta viistonnia? No on kyllä hintava öljynvaihto. Nyt kannattaa kysyä varmaan muualtakin.
    Onkohan tuo huoltoväli määrätty ”10tkm tai yksi vuosi”? Silloin ei kauheasti voi venkoilla mikäli haluaa takuun pitää voimassa. Tuo 3,8h tuntuu melko pitkältä ajalta öljynvaihdolle ja ”pikkujutuille”, joten sen puolesta tuo voisi venttiilinvälysten tarkistuksenkin sisältää.
  7. #217
    Katselin ohjekirjasta huolto-ohjelmaa ja sanoo että tulpanvaihto vasta 20 tkm huollossa tai 2 vuoden välein. Venttiilivälyksien tarkastus näyttää kuuluvan tuohon 10tkm/vuosittaiseen huoltoon. Pitää syksyllä/ens keväänä lykätä tuohon 10tkm huoltoon, niin saa takuun pysymään ens kevääseen jolloin tulee 2 vuotta täyteen. Mielenkiinto kyllä tulevaisuudessa itse huoltaa ennemmin kuin viedä huoltoon .
  8. #218
    Lainaa Manno kirjoitti Katso viesti
    Katselin ohjekirjasta huolto-ohjelmaa ja sanoo että tulpanvaihto vasta 20 tkm huollossa tai 2 vuoden välein. Venttiilivälyksien tarkastus näyttää kuuluvan tuohon 10tkm/vuosittaiseen huoltoon. Pitää syksyllä/ens keväänä lykätä tuohon 10tkm huoltoon, niin saa takuun pysymään ens kevääseen jolloin tulee 2 vuotta täyteen. Mielenkiinto kyllä tulevaisuudessa itse huoltaa ennemmin kuin viedä huoltoon .
    Öljyt ja suodattimet nyt melkein kannattaa vaihtaa muutenkin, vaikka itse. Ja tuo venantarkistus ja säätökin on helppo homma näissä.
    KTM 690SM
  9. #219
    Onko Duken taka-akselin toinen puoli aina avonainen? Powerparts-sliderit otan pois, kun toinen halki. Mietin vaan, että pitäisikö ketjujen puolella olla joku tulppaamassa?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  10. #220
    Avonainen on.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  11. #221
    Olen yrittänyt etsiä pikkuDukeen SW-Motechin Quick Lock adapteria.
    Siis tankkilaukkua varten.

    En vaan löydä eikä RM Heinokaan löydä.

    Onko oikeasti näin?
    Vai onko joku teistä löytänyt tai tiedättekö minkä muun mallin adapteri sopisi?

    Kyseessä 2015 Duke 690R
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  12. #222
    Mitä nyt nopeasti kuvista katselin niin kovin näyttäisi olevan samanlainen tankinkorkki kuudella pultilla kuin 990 Super Dukessa, jolloin uskoisin että tuote TRT.00.640.17000/B passaisi:
    https://sw-motech.com/Produkte/Gepae...2572014813.htm

    Takuuseen en luonnollisestikaan mene vaikka näitäkin joskus työkseni olen myynyt
  13. #223
    ^ Kuulemma osanumeroiden perusteella tankin korkki ei olisi samanlainen eri Dukeissa.
    Tuntuu kyllä hieman oudolta että:
    -Joka mallissa olisi erilainen
    -690:lle ei löydy adapteria. Miksi? Mikä siinä on niin poikkeavaa?

    Pitää varmaan mennä Heinolle sovittelemaan, kai jostain saa sopivan modattua....
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  14. #224
    Kyllä sen pitäisi aika äkkiä olla huomattavissa jos se ei pyörään istu, aikalailla ainoa määräävä asia taitaapi olla tuo pulttien lukumäärä ja jako, ja olisin kovin yllättynyt jos niissä olisi ero em.Kotarien välillä.

    Mutta ei muutakuin Heinolle sovittelemaan
  15. #225
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Olen yrittänyt etsiä pikkuDukeen SW-Motechin Quick Lock adapteria.
    Siis tankkilaukkua varten.

    En vaan löydä eikä RM Heinokaan löydä.

    Onko oikeasti näin?
    Vai onko joku teistä löytänyt tai tiedättekö minkä muun mallin adapteri sopisi?

    Kyseessä 2015 Duke 690R
    Itse itselleni vastaten, nyt asiaa tarkemmin selvitettyäni.
    Ei tuohon Dukeen saa järkevästi minkäänlaista yli 5 litran tankkilaukkua.
    Esim. Motechin tai Hepcon pikakiinnikkeiset ja kovakoppaiset laukut istuisivat siihen erittäin huonosti.
    Tankin korkki on aivan virtalukon vieressä ja taaksepäin tankin profiili laskee voimakkaasti alas heti korkin jälkeen.
    Nyt ymmärrän miksi SW Motechin valikoimasta ei suoraan löydy adapteria.
    Tilasin Seat Rackin http://www.rmheino.fi/fi/shop/varaos...uke126701/5502
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  16. #226
    Minä kun en muutenkaan tankkilaukuista välitä niin tuo takalaukku on ihan toimiva.

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  17. #227
    Mikä on 690 Duken (R) etujarrusatulan pulttien kiristysmomentti?
    Ohjekirja puhuu hämäävästi jotain "etujarrun mutterista" 30Nm.

    Tuo 30Nm + Loctite voisi olla ihan oikeaa luokkaa, mitä mieltä olette?
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  18. #228
    Minäpä kurkkaan mitä mun manuska sanoo kun kotia pääsen.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  19. #229
    Onkohan kellään kattavaa "Service Manualia" sähköisessä muodossa?
    Kattavalla tarkoitan siis manuskaa jolla tekee vaikkapa täydellisen koneremontin.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  20. #230
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  21. #231
  22. #232
    RC8
    Don't call me stupid, I'm insane!
  23. #233
    Eli lieneen kovin harvinaista että keinun laakeri pettää?
    Kuvassa jo uusi imu paikoillaan.

    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #234
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Itse itselleni vastaten, nyt asiaa tarkemmin selvitettyäni.
    Ei tuohon Dukeen saa järkevästi minkäänlaista yli 5 litran tankkilaukkua.
    Esim. Motechin tai Hepcon pikakiinnikkeiset ja kovakoppaiset laukut istuisivat siihen erittäin huonosti.
    Tankin korkki on aivan virtalukon vieressä ja taaksepäin tankin profiili laskee voimakkaasti alas heti korkin jälkeen.
    Nyt ymmärrän miksi SW Motechin valikoimasta ei suoraan löydy adapteria.
    Tilasin Seat Rackin http://www.rmheino.fi/fi/shop/varaos...uke126701/5502
    Mulla on Oxfordin tankkilaukku joka menee remmeillä kiinni fillariin.
    Tilavuus noin 18 litraa.
    Laukun pohjassa velcro joten tankatessa ei tarvii irrotella mitään remmejä vaan nostaa pois tieltä ja laitta takas kun valmista.
    Puhjassa erillinen "karttatasku" justa laukun saa irti vetskarilla.
    Cannonball bike run reissulla jätin sen karttataskun tankkiin kiinni ja itse laukun laitoin remmeillä takalaukuksi kiinni.
    Sopii, mahtuu ja toimii Duke 690 kanssa oikein mainiosti,
    Sekä tankkilaukkuna että takalaukkuna.

    http://www.oxfordproducts.com/motorc...rapon_tankbag/

    Kuvassa on magneetikiinityksellä oleva versio, joka ei toimi kotarin muovisen tankin kanssa mutta se remmi versio toimii.
    Aina mutkia matkassa.
  25. #235
    Kanuunan vetässy Dukella? Ja mua pidetään hulluna kun aattelin Dukella ajella alpeille
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  26. #236
    Laiskana en jaksanut vetää remmeja kiinni kuvia varten






    edellisen fillarin persessä kiinni



    RC8ssa myös
    Aina mutkia matkassa.
  27. #237
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Kanuunan vetässy Dukella? Ja mua pidetään hulluna kun aattelin Dukella ajella alpeille
    2 kertaa RC8:lla
    3 kertaa Duke 690 (R):llä
    Yhden Street Triple 675:lla

    ja kuukauden päästä taas Duke 690 R:llä
    Ja juurikin sinne Alpeille ja Pyreneille



    Kuulailu on kivaa
    Braaaaaab !
    Aina mutkia matkassa.
  28. #238
    Lainaa Wiwwee kirjoitti Katso viesti
    2 kertaa RC8:lla
    3 kertaa Duke 690 (R):llä
    Yhden Street Triple 675:lla

    ja kuukauden päästä taas Duke 690 R:llä
    Ja juurikin sinne Alpeille ja Pyreneille



    Kuulailu on kivaa
    Braaaaaab !
    No nii ja niin sitä pitää!! Minusta tuo Duke on ihan mainio matkailuun. Taittuu sitten alpeilla mukavasti tornanteihin
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  29. #239


    Samainen tankkilaukku Striplessä kuulailemassa
    Aina mutkia matkassa.
  30.  
  31. #240
    Kyllä tuo RC8 on maailmankaikkeuden kaunein pyörä . Oli lähellä että en tuollaista ostanut mut Duke tuli.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
Sivu: 8 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ViimeinenViimeinen