Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 246:sta
  1. #181
    Tyhmä kyselee taas. Kuuluu sellainen pienehkö "klok"-ääni, kun päästää kaasun irti ykkösellä tai kakkosella. Kuuluu jostain päin etupäätä. Onko jollakin tavalla sidoksissa tuohon sähköiseen kaasuun?

    Siis kuulu aina kun kaasu menee kokonaan kiinni.
    Viimeksi muokannut: Peck4; 07.09.2017 klo 19:36.
    Yamaha MT-07
  2. #182
    Kotarit pitää kaikenlaisia ääniä.
    Jos se kulkee nätisti niin en ois huolissani.
    Aina mutkia matkassa.
  3. #183
    Lainaa Wiwwee kirjoitti Katso viesti
    Kotarit pitää kaikenlaisia ääniä.
    Jos se kulkee nätisti niin en ois huolissani.
    Niin vieras alue tää KTM-leiri, että koko ajan varpaillaan. Joku epäili, että ketjut sen verran löysällä, että chain slappaa. Pitää kiristellä tänään, jos pääsis eroon äänestä.

    Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
    Yamaha MT-07
  4. #184
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Niin vieras alue tää KTM-leiri, että koko ajan varpaillaan. Joku epäili, että ketjut sen verran löysällä, että chain slappaa. Pitää kiristellä tänään, jos pääsis eroon äänestä.

    Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
    Älä kiristä jos siihen ei oikeasti ole tarvetta. Mieluummin löysällä kuin liian tiukalla
    Suzuki GSF 650A 2007 => KTM 690 Duke 2013 => Yamaha FZ6-S 2005


    Fazerin sininen FZ6-S
  5. #185
    Millaisia patentteja olette tehneet tuohon väliin?

    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  6. #186
  7. #187
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...e-107-280-306/

    Tuollaisen kilpitelineen tilasin. Onko kellään kokemuksia moisesta?

    Pitäs kuun lopussa laittaa Duke ajoon. Samalla varailla aika takaisinkutsuhuoltoon ABS-piuhojen takia. Samalla kattoo huollon setä, saisko temppuilevan mittariston takuuna vaihtoon.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  8. #188
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    https://www.storm-motor.fi/osat/moot...e-107-280-306/

    Tuollaisen kilpitelineen tilasin. Onko kellään kokemuksia moisesta?

    Pitäs kuun lopussa laittaa Duke ajoon. Samalla varailla aika takaisinkutsuhuoltoon ABS-piuhojen takia. Samalla kattoo huollon setä, saisko temppuilevan mittariston takuuna vaihtoon.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Minkä ikäinen ja paljon ajettu?
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  9. #189
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Minkä ikäinen ja paljon ajettu?
    2012 ja 20tkm


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  10. #190
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Itsekin tuollaisia hakenut, surffailun lopputuloksena tuollaisen tilaus https://www.ebay.com/itm/183085797155
    Kallishan tuo on mutta tykkäsin.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  11. #191
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Itsekin tuollaisia hakenut, surffailun lopputuloksena tuollaisen tilaus https://www.ebay.com/itm/183085797155
    Kallishan tuo on mutta tykkäsin.
    Hessu... mitä mulla on mennyt ohi? Hiihdätkö perässä?
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  12. #192
    Motorg ry:n hallituksen jäsen, varapj, tapahtumavastaava Goofy S:n avatar
    Liittyi Jan 2009
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Hessu... mitä mulla on mennyt ohi? Hiihdätkö perässä?
    Mitä mitä mitä?
    Onko Hipiltä jäänyt tärkeimmät uutiset kokonaan huomiotta?
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  13. #193
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    2012 ja 20tkm


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Eivät taida korvata mittarista mitään. Itse kun kyselin niin 15tkm on kuulema raja korvauksille ja silloinkin vain 20%.

    Miten oireilee? Jos vain led pätkii niin avaa mittaristo ja katso että näyttö on kunnolla kiinni piirilevyssä kun sitä ei ole juotettu vaan on kuumaliimalla kiinni. Putsaus ja näyttö paikoilleen ja kuumaliimaa silleen että pysyy jos sama vika mikä mulla oli.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  14. #194
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Eivät taida korvata mittarista mitään. Itse kun kyselin niin 15tkm on kuulema raja korvauksille ja silloinkin vain 20%.

    Miten oireilee? Jos vain led pätkii niin avaa mittaristo ja katso että näyttö on kunnolla kiinni piirilevyssä kun sitä ei ole juotettu vaan on kuumaliimalla kiinni. Putsaus ja näyttö paikoilleen ja kuumaliimaa silleen että pysyy jos sama vika mikä mulla oli.
    Oisko kuvallista tai videopohjaista ohjetta toimenpiteelle? Juurikin tuon nopeusnäytön tekstit häviää ja tulevat takaisin miten sattuvat. Luin tapauksia, että on takuuvaihtona menny kokonaan pitkänkin ajan jälkeen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  15. #195
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Oisko kuvallista tai videopohjaista ohjetta toimenpiteelle? Juurikin tuon nopeusnäytön tekstit häviää ja tulevat takaisin miten sattuvat. Luin tapauksia, että on takuuvaihtona menny kokonaan pitkänkin ajan jälkeen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Homma on helppo.
    Umpio pois ja se on kuudella ruuvilla.
    Mittaristosta liitin irti ja sitten jos en väärin muista niin kolmella ruuvilla mittaristo mopossa kiinni mutta saatto olla neljälläkin.
    Sen jälkeen mittariston pohjasta ruuvit auki ja olikohan 4. Tuon homman jälkeen mittariston saakin jo avattua. Nyt kun on auki niin irroita rundimittarin viisari vetämällä se pois paikoiltaan. Seuraava homma on ottaa sitten se näytön taulukkomuovi pois ja se on led näytössä jollan teipillä kiinni että irroita varovasti että näyttö ei irtoa samalla ellei oli jo ironnut. Mun mittaristossa oli 1 tippa sitä kuumaliimaa näytön vasemmassa yläkulmassa ja sen neppasin pois. Nyt lähteekin jo näyttö irti. Suorista kaikki 7 miljoonaa jalkaa ja suihkuttele kontaktispreyllä pinnit ja ne liittimet mihin pinnit menee. Sitten led takaisin paikoilleen ja liittimen päälle kuumaliimaa järkevästi. Loput onkin sama takaperin paitsi se näytön taulukko kun se pysyy paikoillaan ilman teippaustakin.

    Kait tuosta sepustuksesta jokin selvän saa
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  16. #196
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Homma on helppo.
    Umpio pois ja se on kuudella ruuvilla.
    Mittaristosta liitin irti ja sitten jos en väärin muista niin kolmella ruuvilla mittaristo mopossa kiinni mutta saatto olla neljälläkin.
    Sen jälkeen mittariston pohjasta ruuvit auki ja olikohan 4. Tuon homman jälkeen mittariston saakin jo avattua. Nyt kun on auki niin irroita rundimittarin viisari vetämällä se pois paikoiltaan. Seuraava homma on ottaa sitten se näytön taulukkomuovi pois ja se on led näytössä jollan teipillä kiinni että irroita varovasti että näyttö ei irtoa samalla ellei oli jo ironnut. Mun mittaristossa oli 1 tippa sitä kuumaliimaa näytön vasemmassa yläkulmassa ja sen neppasin pois. Nyt lähteekin jo näyttö irti. Suorista kaikki 7 miljoonaa jalkaa ja suihkuttele kontaktispreyllä pinnit ja ne liittimet mihin pinnit menee. Sitten led takaisin paikoilleen ja liittimen päälle kuumaliimaa järkevästi. Loput onkin sama takaperin paitsi se näytön taulukko kun se pysyy paikoillaan ilman teippaustakin.

    Kait tuosta sepustuksesta jokin selvän saa
    Kiitos! Tämän teen jos ei takuuseen mene


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  17. #197
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Kiitos! Tämän teen jos ei takuuseen mene


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Kannatta tosiaan. Ei se vika välttämässä tuossa ole mutta jos on niin helpolla ja halvalla pääsee.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  18. #198
    Tuli muuten vielä mieleen että SMT:ssä sama mittari ja siinä se pätki mulla siintä syystä että mittarin liittimeen oli päässyt vettä.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  19. #199
    https://youtu.be/ixZQIPb5AC8

    Tuollainen löytyi vielä avuksi


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  20. #200
    Te jotka Motorexia laitatte koneeseen, niin 10w-50 vai 10w-60 ollut parempi? Vai onko eroa? Käyttääkö kukaan Motulin vastaavaa?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Yamaha MT-07
  21. #201
    Vois pyörää alkaa taas kaivelee esiin. Takaisinkutsu kirjettä tuli koskien "Brembon etujarrun pääsylinterin männän vaihtoa"...
  22. #202
    Minkä ikänen? Minä laittelin kyssärin LA racingille ja omissa dukeissa ei kuulemma kutsua ole
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  23. #203
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Te jotka Motorexia laitatte koneeseen, niin 10w-50 vai 10w-60 ollut parempi? Vai onko eroa? Käyttääkö kukaan Motulin vastaavaa?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Mulla just testi menossa. Oli 10w50 viimeksi sisällä ja 3tkm pisti oljyt paskaksi. Nyt on sisällä 10w60.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  24. #204
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Te jotka Motorexia laitatte koneeseen, niin 10w-50 vai 10w-60 ollut parempi? Vai onko eroa? Käyttääkö kukaan Motulin vastaavaa?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Eikös ohjekirjassa ole tiukasti sanottu, että ainoa sallittu öljy on Motorex Cross Power 10W-60? Ainakin omassa endurossa näin on. Millään muulla öljyllä maailmassa ei ole KTM LC4-luokitusta. Ei edes Motorex 10W-50:llä.

    Se että Husqvarnassa on sama moottori ja heidän suositus/ tehtaan soppari on Bel Ray, ei kuulu tähän

    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Mulla just testi menossa. Oli 10w50 viimeksi sisällä ja 3tkm pisti oljyt paskaksi. Nyt on sisällä 10w60.

    1.6L öljytilavuudella ei varmaan ole suurtakaan järkeä yrittää ajaa 10tkm vaihtovälillä, vaikka tehdas niin sallisikin. Pakko ollut laittaa sellainen, koska testeissä saa miinuspisteitä jos tiheä huoltoväli. Maailmalla useimmat huollattavat liikkeessä ja tulee kalliiksi käyttää vähän väliä, varsinkin jos matkaa merkkiliikkeeseen.

    Kotisepät sitten tekevät mitä tekevät. Joku 2000-4000km on noilla nettipalstoilla aika normaali öljynvaihtoväli.
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

  25. #205
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Eikös ohjekirjassa ole tiukasti sanottu, että ainoa sallittu öljy on Motorex Cross Power 10W-60? Ainakin omassa endurossa näin on. Millään muulla öljyllä maailmassa ei ole KTM LC4-luokitusta. Ei edes Motorex 10W-50:llä.

    Se että Husqvarnassa on sama moottori ja heidän suositus/ tehtaan soppari on Bel Ray, ei kuulu tähän




    1.6L öljytilavuudella ei varmaan ole suurtakaan järkeä yrittää ajaa 10tkm vaihtovälillä, vaikka tehdas niin sallisikin. Pakko ollut laittaa sellainen, koska testeissä saa miinuspisteitä jos tiheä huoltoväli. Maailmalla useimmat huollattavat liikkeessä ja tulee kalliiksi käyttää vähän väliä, varsinkin jos matkaa merkkiliikkeeseen.

    Kotisepät sitten tekevät mitä tekevät. Joku 2000-4000km on noilla nettipalstoilla aika normaali öljynvaihtoväli.
    5tkm oli tähtäimessä mutta eipä sekään onnistunut. Veronaan pitäs tuolla kikottimella ajella ja koittanu googlettaa sieltä KTM huoltoa että sais noi öljyt vaihdatettua.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  26. #206
    Mitä oireita tuli?
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

  27. #207
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Mitä oireita tuli?
    Moottorin äänet koveni melkoisesti.
    This is my KTM. There are many like it, but this one is mine.
    Enduro rescue team
  28. #208
    Nettikahlailun tuloksena törmäsin johonkin jenkkisivustoon, missä olivat tehneet öljyanalyysin tuolle Motorexin kultaakin kalliimmalle eliksiirille. 10W60 ei kuulemma ole oikeastaan 60, vaan lähempänä 50 kuumana. Se ei myöskään pidä viskositeettiaan erityisen hyvin. Kotarissa on huhun mukaan hopeapinnoitteiset laakerit, eikä öljyssä saa siksi olla sinkkiä, koska sinkki syövyttää hopean. Analyysin mukaan Motorexissa on sinkkiä ihan yhtä paljon kuin muissakin mopoöljyissä, eikä oljystä löytynyt minkäänlaista jälkeä hopeasta.

    Tiedä näistä sitten. Hyvin harva maailmalla käyttää mitääön muuta öljyö kuin Motorexia. Itsellä on hyllyssä muita öljyjä ja niillä meinasin mennä tälläkin kikottimella. Eikä täältäpäin Motorexia edes saa.
    Viimeksi muokannut: B12; 28.04.2018 klo 14:14.
    Ducati Streetfighter 1098 -10
    KTM 690 Enduro R -15

  29. #209
    Lainaa Peck4 kirjoitti Katso viesti
    Te jotka Motorexia laitatte koneeseen, niin 10w-50 vai 10w-60 ollut parempi? Vai onko eroa? Käyttääkö kukaan Motulin vastaavaa?
    Motulin 15w60 300 off road on paras öljy kyseiselle koneelle.
    Duke 690 on iso yksmukinen.
    iso mäntä jossa lyhyt helma.
    moottorijarrulla isoilla kierroksilla männän yläpuolella ei ole paljon painetta vaan kampiakseli veivaa mäntää ylös ja alas.
    Tällöin mäntä "heiluu" hiukan ja polttoainetta pääsee pieniä määriä männänrenkaiden ohi moottoriöljyn joukkoon ja toisinpäin öljyä päsee pieniä määriä koneeseen ja se öljy palaa pois.
    Siksi Kotarin isot yksmukiset polttaa/juo suht paljon öljyä,

    Se bensa mikä pääsee öljyn joukkoon on se suurempi ongelma koska se ohentaa öljyä ja huonontaa sen kykyä voidella. Myöskin se ohentunut öljy pääsee helpommin livahtamaan männänrenkaiden ohi ja näin öljyä palaa enemmän ja nopeammin.

    Toi Motulin 15W60 off road on hiukan "paksumpaa" kun Motorex 10w ja tuo kyseinen Motul on suunniteltu niin että se kestää hiukan bensaa joukkoon ilman että menee pilalle
    Se on suunniteltu juuri siten koska korkeaviritteisissa krossipyörissä on sama ongelma että tapahtuu tuota "läpivuotoa" öljy v.s. bessa männänrenkaiden ohi.
    Krossifillareissa öljyn vaihtoväli on myös suht tiheä.
    KTM Duke 690 pyörässä Motul kestää pidempään mutta silti vaihtaisin öljyt 5000-7500km välein en 10000km
    Älä anna sen "off road" osan nimessä hämätä.
    Se on vaan ominaisuuksiltaan parempaa kun tuo Motorex joka on KTM:n suosituss ja yhteistyökumppani.
    Motonetistä löytyy tuota Motulia tosin pienissä litran pulloissa vaan.

    Kyllä se kone Motorexillakin toimii mutta jos ajelee hiukankin reippaammin niin toi 10000km huoltoväli öljyille on liian pitkä.
    Viimeksi muokannut: Wiwwee; 28.04.2018 klo 14:58.
    Aina mutkia matkassa.
  30.  
  31. #210
    Ois muuten Arrowin X-Kone täysputkisto titaanisella vaimentimella myynnissä KTM duke 690 pyörrän vuosimalli 2012 tai uudempi.
    Putki on uusi.
    Hiukan liian äänekäs omaan makuun.

    En tiedä miksi mutta uusimmassa Dukessa (2016 eteenpäin) kaikki putkistot meluaa enemmän.
    Itsellä ollut KTM Duke 690 vuosimallia 2012, 2014 ja nyt 2016 ja samalla Akran putkella 2016 meluaa enemmän kuin 2014.
    2012 mallisessa mulla oli Akran slip on ja Frescon suora väliputki katalysaattorin tilalla ja äänet oli itseä miellyttävät.

    Kokeilin uusimpaan Remuksen kokoputkistoa ensin.
    Nyt Arrowia.
    Molemmat vähän liian äänekkäitä joten tyydyn vaan slipariin, vaikka kokoputkistolla pyärästä lähti yli 5 kg painoa veraattuna alkuperäisiin putkiin Akran Titaani sliparilla.
    Keveyden ja ulkonäön lisäksi Arrowin kokoputkella R mallin dukessa varsin muikea "maavara"

    Mahdollisuus ostaa myös pelkkä Arrowin alkuputkisto ja pidän vaimentimen.
    Uusi Arrow

    edellinen Remus


    2012 Akra + Fresco
    Aina mutkia matkassa.
Sivu: 7 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ViimeinenViimeinen