Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 145:sta
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (Tuppisuu @ Elo. 19 2009,22:33) kirjoitti
    Ohjeita ekakertalaiselle jos vaikka lähtis messiin..

Mitä sinne tarvii muukaan muutakin kuin ajokortin? *
    Mopo on hyvä olla... sori, oli pakko ...

Tankki täynnä, rakko tyhjä, bensarahnaa ja kafferahaa. Ei noista yleensä tankkaamatta selviä. Ajoissa on kiva olla.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
    Viime viikolla lähtö oli kodin vierestä ja uskaltauduin kaffelle... Nyt olis duunin läheltä, uskaltaiskohan sitä ihan mukaan ajelulle? Kokeillaan...
    Yamaha XJ 600 -98 -> Ducati ST2 -02 -> Honda VFR -07 ->
    * * * * * * * * * * * * * * * Kawasaki ZX-10R -09

* * * * * * * * * * Jawa 175cc vm.1957 kunnostusprojekti
    Nyt on pakko ilmottautua mukaan ensikertalaisena
    Mä olen tulossa, joten ulosajoilta tuskin vältytään.
    Mukana myös alkumatkan. Toiveena tietysti on mennä niin paljon pohjoiseen kun vain mahdollista Tammelan rantakahvila on aika hyvä, mutta taisitte sielä käydä pari viikkoa sitten...

Hyppään sitten kyydistä jossain välissä cruisailen kotia.
    BMW R 1200 ST matkamopo & K2 YZF-R6 ratapeli & Speedfight 3 50cc kauppakassi
    Valitettavasti ei minulla ole täksi illaksi vielä uutta kulkinetta, taikka no, autolla en kuitenkaan viitsi hitaan ryhmän "veturiksi" lähteä, anteeksi.

MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Köpi @ Elo. 20 2009,12:02) kirjoitti
    Valitettavasti ei minulla ole täksi illaksi vielä uutta kulkinetta, taikka no, autolla en kuitenkaan viitsi hitaan ryhmän "veturiksi" lähteä, anteeksi.
    Ok. Ellei kukaan ilmoittudu sijaiseksi, niin sitten mennään vanhan kaavan mukaan, onnistuuhan meiltä sekin
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Pahus. Vaimo reissussa, ja kundit yksin kotona, no tuun ainakin kaffelle ja ainakin alkumatkan, jos toi Masakin on tulossa, näkis mikä mopo nyt on kaatovuorossa
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Masa voi vetää hidasta(ei paineita ) ja mä voin pitää perää, sikäli mikäli ehdin ajoissa maisemiin.
    Se valkoinen kikseri.
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (riisor @ Elo. 19 2009,15:10) kirjoitti
    Myöhässä tuleville tiedoksi, että veturin koordinaatit näkyy reaaliajassa latitudella etunimi.sukunimi@gmail.com, alkuosan voi kaivaa tuolta mun profiilista.
    ^ Tuohon viitaten, laittakaa ne kutsut oikeilla nimillä tai jotain viestiä notta tiedän kenestä on kyse, hieman hämäriä pyyntöjä tullut

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Kunnia pj Jassu:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2002
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (riisor @ Elo. 20 2009,12:24) kirjoitti
    Lainaa (riisor @ Elo. 19 2009,15:10) kirjoitti
    Myöhässä tuleville tiedoksi, että veturin koordinaatit näkyy reaaliajassa latitudella etunimi.sukunimi@gmail.com, alkuosan voi kaivaa tuolta mun profiilista.
    ^ Tuohon viitaten, laittakaa ne kutsut oikeilla nimillä tai jotain viestiä notta tiedän kenestä on kyse, hieman hämäriä pyyntöjä tullut
    heikki.seppa@poliisi.fi tuol joukossa?
    Pyörätön motoristi...

Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
    Tulossa
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
    tulossa ollaan.
    Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.

Yamaha FJR 1300A -08
    On niin hieno keli että kyllä mäkin yritän ehtiä mukaan,ja liityn jonnekkin sinne peräpäähän kun en kuulu siinne keskinopee/nopeeseen luokkaan vaan hitaaseen,vaikka ajelenkin kyykkypyörällä
    Honda VF500 -88 -> Kawasaki GPX 750R -89 -> Kawasaki ZZR 600 -92 -> Honda VFR 750F -93 -> Suzuki GSX-R750 -09 -> Yamaha R1 -12
    Mukana myös
    KTM SD R 2012
    KTM Super Duke (2011)
    Suzuki GSX 750F (2008-2011)
    Paskat. Kokous alkaa klo 18 ja päättyy 20-jotain. Eli se siitä lenkistä
    I was born with a plastic spoon in my mouth...
    ST 1100
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Makeka @ Elo. 20 2009,12:12) kirjoitti
    Masa voi vetää hidasta(ei paineita ) ja mä voin pitää perää, sikäli mikäli ehdin ajoissa maisemiin.
    Jos mä pidän perää alkumatkan, ja poistun sit vaivihkaa takavasemmalle, niin voit sit jatkaa siitä. Saattaa olla että voinkin roikotella mukana koko matkan, kattotaan.

Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
    Phuuh. Vielä joku päivä koittaa se torstai et mä lintsaan koulusta ja tuun ajelee teidän kans. Mut se ei oo tänään(kään) *
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    ^hö, tuuuuuu vaan...
    Se valkoinen kikseri.
    Lainaa (Makeka @ Elo. 20 2009,15:30) kirjoitti
    ^hö, tuuuuuu vaan...
    Ei voi ku on viimonen enkun kertaus ennen kirjoituksia. Ja pakko saada se lakki ens keväänä et saan paljon lahjoi *
    <p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
    Taidanpa lähteä mukaan katsoon kaatoja ja eihän sitä tiedä vaikka pääsis itekki kippaamaan
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
    Kahvilamotoristi ilmoittautuu..

Laskujeni mukaan letkaan lähti 74 pyörää (plus kolme mattimyöhäistä). Oiskohan ollut kesän ennätysmäärä?

No mutta, oli kiva nähdä tuttuja ja toivotaan että ajot sujuvat mukavissa merkeissä!

Ai niin, todistusaineistoa tuolla:

Klaukkala 20.8.2009
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    78 mopoa lähti letkaan

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Kolme neljästä Matti Myöhäisistä eivät letkaa löytäneet. Toivottavasti neljännellä oli parempi tuuri... Pitikin iskeä paskahätä, kun sai nahat päälle.
    Tomorrow is just your future yesterday.

K1 Gixxeri
    Lainaa (Reisi @ Elo. 20 2009,18:34) kirjoitti
    Kolme neljästä Matti Myöhäisistä eivät letkaa löytäneet. * *Toivottavasti neljännellä oli parempi tuuri... Pitikin iskeä paskahätä, kun sai nahat päälle. *
    Öö mä saatoin olla se jota luulit neljänneksi.. Tarkoitus oli vaan mennä himaan ja kolmen mopedin perässä ajoin alkumatkan. En nähnyt letkaa kyllä minäkään. Olivat varmaan hurjastelleet jo kauas
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
    meikäläisen ajelut loppui sitten Rajakylään
    Giksun vaihdetanko sitten päätti irtautua polkimesta *

Kiitos Makeka:lle nippusiteistä joila saatiin parsittua sen verran kasaan että kotiin pääsin.
    Kiitos myös bussikuskille työkalun lainasta ja sille toiselle bussikuskille joka lähti sitten mua saattamaan.
    esimerkillistä toimintaa. tais siinä aika moni suhauttaa ohi sen enempää kyselemättä

Noh onnellisesti *kotona, mutta olisin kyllä mielummin siellä mutkateilla

Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Lainaa (Salmon @ Elo. 20 2009,19:34) kirjoitti
    meikäläisen ajelut loppui sitten Rajakylään
    Giksun vaihdetanko sitten päätti irtautua polkimesta *

Kiitos Makekalle nippusiteistä joila saatiin parsittua sen verran kasaan että kotiin pääsin.
    Kiitos myös bussikuskille työkalun lainasta ja sille toiselle bussikuskille joka lähti sitten mua saattamaan.
    esimerkillistä toimintaa. tais siinä aika moni suhauttaa ohi sen enempää kyselemättä

Noh onnellisesti *kotona, mutta olisin kyllä mielummin siellä mutkateilla
    Aina sitä jotakin oppii --> nippusiteet on aika kova juttu. Minulla ei busassa ole mukana edes omaa työkalusarjaa (kerran pois otettu niin ei saa takaisin mahtumaan...), mutta hyvinhän viritykset toimi . Ajoin sinne keimolan nesteelle kahville, mutta eihän se ollut edes auki * Toisen kerran sitten lisää jos ilmat vielä suosii.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
    Lainaa (riisor @ Elo. 20 2009,18:27) kirjoitti
    78 mopoa lähti letkaan
    Tolla letkalla kun kurvaa pienen kylähuoltamon pihaan kahville
    ZX10R -08
    S1000RR -11

30.  
    Ensinnäkin kiitos veturille hyvästä reitistä, ja kaikille muille mukana olosta *

Loppuletkan eksyminen oli vähän ikävä juttu tosin * Takana oli kyllä valo risteyksissä... mutta vain yksi. Aika pitkän matkaa meni ennen kun tajusin asian.
    Nyt on sitten pk-ajo neitsyys menetetty
    Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Sivu: 3 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ViimeinenViimeinen