Mopo on hyvä olla... sori, oli pakko(Tuppisuu @ Elo. 19 2009,22:33) kirjoitti
...
Tankki täynnä, rakko tyhjä, bensarahnaa ja kafferahaa. Ei noista yleensä tankkaamatta selviä. Ajoissa on kiva olla.
Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
Se valkoinen kikseri.
Viime viikolla lähtö oli kodin vierestä ja uskaltauduin kaffelle... Nyt olis duunin läheltä, uskaltaiskohan sitä ihan mukaan ajelulle? Kokeillaan...
Yamaha XJ 600 -98 -> Ducati ST2 -02 -> Honda VFR -07 ->
* * * * * * * * * * * * * * * Kawasaki ZX-10R -09
* * * * * * * * * * Jawa 175cc vm.1957 kunnostusprojekti
Nyt on pakko ilmottautua mukaan ensikertalaisena![]()
Mukana myös alkumatkan. Toiveena tietysti on mennä niin paljon pohjoiseen kun vain mahdollistaTammelan rantakahvila on aika hyvä, mutta taisitte sielä käydä pari viikkoa sitten...
Hyppään sitten kyydistä jossain välissä cruisailen kotia.
BMW R 1200 ST matkamopo & K2 YZF-R6 ratapeli & Speedfight 3 50cc kauppakassi
Valitettavasti ei minulla ole täksi illaksi vielä uutta kulkinetta, taikka no, autolla en kuitenkaan viitsi hitaan ryhmän "veturiksi" lähteä, anteeksi.
Ok. Ellei kukaan ilmoittudu sijaiseksi, niin sitten mennään vanhan kaavan mukaan, onnistuuhan meiltä sekin(Köpi @ Elo. 20 2009,12:02) kirjoitti
![]()
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Pahus. Vaimo reissussa, ja kundit yksin kotona, no tuun ainakin kaffelle ja ainakin alkumatkan, jos toi Masakin on tulossa, näkis mikä mopo nyt on kaatovuorossa![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Masa voi vetää hidasta(ei paineita) ja mä voin pitää perää, sikäli mikäli ehdin ajoissa maisemiin.
Se valkoinen kikseri.
^ Tuohon viitaten, laittakaa ne kutsut oikeilla nimillä tai jotain viestiä notta tiedän kenestä on kyse, hieman hämäriä pyyntöjä tullut(riisor @ Elo. 19 2009,15:10) kirjoitti
![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
heikki.seppa@poliisi.fi tuol joukossa?(riisor @ Elo. 20 2009,12:24) kirjoitti
![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
tulossa ollaan.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
On niin hieno keli että kyllä mäkin yritän ehtiä mukaan,ja liityn jonnekkin sinne peräpäähän kun en kuulu siinne keskinopee/nopeeseen luokkaan vaan hitaaseen,vaikka ajelenkin kyykkypyörällä![]()
Honda VF500 -88 -> Kawasaki GPX 750R -89 -> Kawasaki ZZR 600 -92 -> Honda VFR 750F -93 -> Suzuki GSX-R750 -09 -> Yamaha R1 -12
Paskat. Kokous alkaa klo 18 ja päättyy 20-jotain. Eli se siitä lenkistä![]()
I was born with a plastic spoon in my mouth...
ST 1100
Jos mä pidän perää alkumatkan, ja poistun sit vaivihkaa takavasemmalle, niin voit sit jatkaa siitä. Saattaa olla että voinkin roikotella mukana koko matkan, kattotaan.(Makeka @ Elo. 20 2009,12:12) kirjoitti
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Phuuh. Vielä joku päivä koittaa se torstai et mä lintsaan koulusta ja tuun ajelee teidän kans. Mut se ei oo tänään(kään) *![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
^hö, tuuuuuu vaan...
Se valkoinen kikseri.
Ei voi ku on viimonen enkun kertaus ennen kirjoituksia. Ja pakko saada se lakki ens keväänä et saan paljon lahjoi *(Makeka @ Elo. 20 2009,15:30) kirjoitti
![]()
<p>Ent: Z750S Nyt: pienen pojan äiti.</p>
Taidanpa lähteä mukaan katsoon kaatoja ja eihän sitä tiedä vaikka pääsis itekki kippaamaan![]()
Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
Kahvilamotoristi ilmoittautuu..
Laskujeni mukaan letkaan lähti 74 pyörää (plus kolme mattimyöhäistä). Oiskohan ollut kesän ennätysmäärä?
No mutta, oli kiva nähdä tuttuja ja toivotaan että ajot sujuvat mukavissa merkeissä!
Ai niin, todistusaineistoa tuolla:
Klaukkala 20.8.2009
S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
78 mopoa lähti letkaan![]()
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Kolme neljästä Matti Myöhäisistä eivät letkaa löytäneet.Toivottavasti neljännellä oli parempi tuuri... Pitikin iskeä paskahätä, kun sai nahat päälle.
![]()
Tomorrow is just your future yesterday.
K1 Gixxeri
Öö mä saatoin olla se jota luulit neljänneksi.. Tarkoitus oli vaan mennä himaan ja kolmen mopedin perässä ajoin alkumatkan. En nähnyt letkaa kyllä minäkään. Olivat varmaan hurjastelleet jo kauas(Reisi @ Elo. 20 2009,18:34) kirjoitti
![]()
S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
meikäläisen ajelut loppui sitten Rajakylään
Giksun vaihdetanko sitten päätti irtautua polkimesta *
Kiitos Makeka:lle nippusiteistä joila saatiin parsittua sen verran kasaan että kotiin pääsin.
Kiitos myös bussikuskille työkalun lainasta ja sille toiselle bussikuskille joka lähti sitten mua saattamaan.
esimerkillistä toimintaa. tais siinä aika moni suhauttaa ohi sen enempää kyselemättä
Noh onnellisesti *kotona, mutta olisin kyllä mielummin siellä mutkateilla
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Aina sitä jotakin oppii --> nippusiteet on aika kova juttu. Minulla ei busassa ole mukana edes omaa työkalusarjaa (kerran pois otettu niin ei saa takaisin mahtumaan...), mutta hyvinhän viritykset toimi . Ajoin sinne keimolan nesteelle kahville, mutta eihän se ollut edes auki *(Salmon @ Elo. 20 2009,19:34) kirjoitti
Toisen kerran sitten lisää jos ilmat vielä suosii.
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Tolla letkalla kun kurvaa pienen kylähuoltamon pihaan kahville(riisor @ Elo. 20 2009,18:27) kirjoitti
![]()
ZX10R -08
S1000RR -11
Ensinnäkin kiitos veturille hyvästä reitistä, ja kaikille muille mukana olosta *
Loppuletkan eksyminen oli vähän ikävä juttu tosin *Takana oli kyllä valo risteyksissä... mutta vain yksi. Aika pitkän matkaa meni ennen kun tajusin asian.
Nyt on sitten pk-ajo neitsyys menetetty![]()
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM