Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Tuossa ite oon yhistäny geokätköilyn ja moottoripyöräilyn. Löytää ittesä aina hienoilta paikoilta eripuolilta mualimmaa, ku kätköjä ehtii. Tässä päivänä muutamana pyöräilin emännän kanssa Pyytivaaran tornilla, enpä ois muuten tienny paikasta, oli hienot maisemat.
    Onkos kukaan muu yhdistäny kyseisiä harrastuksia?
    Joopa joo ja maita päälle, sanoi haudankaivaja
  2. #2
    Aloitettu 28.8. 2004, eka kätkö haettiin 2004 Jänhkältä Jytisee tapahtuman paluumatkalla. Viime perjantain patikkaretkellä (2009 Jänhkällä) haettiin earthcache Pääsiäiskurulta. Paraatiajon jälkeen haettiin muutama kätkö Inari-Ivalo suunnalta. Yhteensä yli 400 kätköä, osa haettu autolla. Minä olen ollut kyllä enemmänkin apumiehenä; vaimo on hakenut suurimman osan.
  3. #3
  4. #4
    Mitä ihmeen geokätköjä? Onko nämä jotain kännissä hukattuja romuja maastoon vai mitä?

    Itse kyllä inhoan kaikkea romua ja roinaa, mutta kukin tyylilään...
    Dixi et animam levavi
  5. #5
    Kyllä tämä meillä harrastuksiin kuuluu. Matka taittuu milloin mopolla, autolla, fillarilla ja kävellen. Helteellä on melko lämmintä puuhaa mopovarusteissa..
    FZ6-S *-08
  6. #6
    Melkein autolla tai fillarilla olen kätköjä hakenut, mopoillessa on kävelyyn, kiipeilyyn yms. Sopimattomat kamppeet yllä. Ajatuksena on kyllä ollut valita sopiva valikoima helppoja joita voisi ajella mopolla talteen, ei ole vain tullut tehtyä. Vielä riittää kiinnostavaa mutkapätkää koluttavaksi lähialueellaå sitten kun ne on nähty, niin varmaan voisi saada aikaiseksi ;)
  7. #7
    Itsekin juuri aloittelin ko. harrastuksen. Etsikääpä muuten kätkösarja "Mustan munkin lumous", on suunniteltu erityisesti meille mopoileville kätköilijöille...

    Itsellä eilen pamahti 100 rikki, tosin yleensä autolla/polkupyörällä tai geospanielin kanssa liikenteessä...
    - '11 BMW R 1200 GS
    - IBA SS1600K
    ---
    ex: '00 Honda CBR 1100 Super Blackbird / '08 Harley-Davidson VRSCDX Night Rod Special
  8. #8
    On tuttu laji vuodesta 2005, Founds 564 *
    Ja mp käy tähän oikein hyvin. *
    <p>Yamaha C6S 80, Honda CB125, Suzuki 125TS, Honda CB500 Four, Suzuki DL650 Vstorm, BMW R1200GS, Suzuki GSX1100FM</p>
  9. #9
    Jep, hiukan toistasataa loggausta, joista kymmenkunta mopoilessa. Tietyille kätköille mp on ihan ok, mutta ei kaikille.
    Hetken geekoilua harrastettua oppii aika hyvin lukemaan kätkötietoja/päättelemään mihin kannattaa menna mp:llä.
    Suosittelen.
  10. #10
    Tarviiko tuollaisen geokätkön olla jotenkin vaikea tai edes hankala? Voiko tuollaisen laittaa perusteella "hyvä paikka"?

    Mistä tulikin mieleen se kun isännöitsijä tuli pihalla vastaan ja yht'äkkiä kysyi: "olekko käyny meidän talon pannuhuoneessa runkulla?".

    Tietysti häkellyin ja hetsitte kielsin kaiken: "en o". Isännöitsijä valisti kasvonsa puoleeni ja lausui: " hyvä paikka".
  11.  
  12. #11
    ... Parempiakin kätköjä on olemassa: Humppa
    ... Ajakaa enemmän ja selittäkää vähemmän...