Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 177:sta
  1. #31
    no voi voi... ajattelin et sade ajo jengin himaa..
  2. #32
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Mä lähdin Siuntiosta kotiinpäin kun mukelot ootteli..muut jatkoivat vielä. Kiitos taas, hyviä pätkiä, tahti rauhallinen, veturille ja perävaunulle iso kiitos..kuin myös kanssa ajelijoille.

    Edittiä; tietty paranemista.. ei näitä hei enää..



    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  3. #33
    aikaisin kotona jo! ois pitänny tulla mukaan, v...ta. toivotavasti tulee vielä hyviä kelejä.
    !
  4. #34
    Ekakertalaisen kiitos kivasta osin tutustakin alkumatkasta ja oikein sopivasta jälkipään vauhdista.
    Jätettiin kyytiläisen kanssa leikki kesken silminäkijöinä, mutta jo kotona oltiin sitä mieltä että ois pitäny vetää lenkki loppuun. Mutta menihän se eka kerta näinkin.
    Ens kerralla sitten maaliin saakka ja ilman Ambulanssin beesaamista kotimatkalla tai mediheliä kiitos.
    Pikaista toipumista.
  5. #35
    Kivaata oli käydä 'kahvilla'... Kiitos kaiffareille seurasta!

    En lähteny letkaan vaan menin mutkan kautta kotiin. Siitä syystä nää tulee vasta nytten:

    Benbööle 13.8.2009
    S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
  6. #36
    Ei teitä saa päästää enää ajelee ilman setää . Koittakaa nyt hyvät ihmiset pysyä pystyssä noilla mopoilla. Toivottavasti ei mitään korvaamatonta tapahtunut
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  7. #37
    joo hienot oli reitit ja rauhallinen tahti
    kiitoksii veturille ja muillekkin mukana olleille
    BMW R1200GS & RF 900 R projekti
  8. #38
    Kiitos Kelvottomalle vedosta ja muille seurasta.

    Ilmeisesti kuski ihan suht kunnossa, risteyksessä sattui. Paranemisia ja jääköön kauden viimeiseksi.
    Corvette (5.7) Convertible -93
  9. #39
    Mukavaa oli. Kolarin ajaneelle toipumiset! Toivottavasti ei pahasti käynyt. Kolarin jälkeen oikeastaan vasta vauhti parani semmoiselle normaalille totutulle tasolle ja sittenhän sitä alkoi itsekin jopa viihtymään.

    Nopeaa ne näemmä nuo GS:tkin kulkee :P
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  10. #40
    Kiitos ja kumarrus itse kullekin. Ja Bandiittikuskille tsemppiä!
    Suzuki GSX 1300 R Hayabusa -12
    Yamaha FZ 1-Naked -10
    Honda CB 600 F Hornet -08
  11. #41
    Jep - kotona ollaan, ei menny edes kovin myöhään vaikka oli taas ikäviä tapahtumia tälläkin kertaa. Kaverille vaan toipumisia ja toivotaan ettei käyny sen pahempaa.

    Kiitos kelvottomalle mutkista ja sikivikille peränpidosta, ja kaikille muille mahtavasta seurasta.

    Kelvottomat mutkat tänään:



    Ja perinteiset räpsyt
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  12. #42
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Kiitti kaikille seurasta ja veturille taas hienoista pätkistä. Ei se hiekkatie mikään paha ollu. Joo mediheli taas paikalla. Tosin lanssi tuli nopeemmin. Sattu ns. "vanhan porintien" ja yhen mutkapätkän risteyksessä, kaveri lähti ylittään tota porintietä, eikä huomannu autoa, joka tuli vasemmalta, tolleen toi ihan lyhyesti tapahtu. Ikävä tapaus, ei kai kumminkaan mitään ihan pahaa. Kaveri oli hetken aikaa tajuton, mutta hengitti koko ajan, raajat ainakin ulospäin kaikki kunnossa. Paikalle sattu ihan ammattilainen (en tiä pelastuslaitokselta, tai jotain vastaavaa). Kiitti hänelle hienosta hoidosta. Ja paranemisia loukkaantuneelle.
    Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
  13. #43
    Lainaa (sikiviki @ Elo. 13 2009,23:02) kirjoitti
    ...Paikalle sattu ihan ammattilainen (en tiä pelastuslaitokselta, tai jotain vastaavaa). Kiitti hänelle hienosta hoidosta. Ja paranemisia loukkaantuneelle...
    ...noo, ammattilaisesta en tiedä, mutta on noita hommia joutunut joskus opiskelemaan ja tekemäänkin. Kiitokset kaikille paikalla olleille ja auttaneille!

    Josko vaikka ens torstaina ehtisin itsekkin mukaan ettei aina tuota työn (tai loman) roskaa joutuisi kokoaikaa painamaan


    ...ja paranemiset kuskille!
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
  14. #44
    Kiitos veturille, ja parasta mahdollista vointia rosvokuskille. Harmittava tapaturma.


    Iku
    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
  15. #45
    No voihan nenä,jos olisin tiennyt että ajatte mun*himan nurkissa* olisin pyytänyt teitä kaikki kahville,olis ollut mukavaa kun kerrostalon pihaan olis kurvannut muutama kymmen mopo putket paukkuen.
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  16. #46
    Harmi ku et ollu bombertore mukana, olisit viihtynyt
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  17. #47
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 13 2009,22:58) kirjoitti
    Mukavaa oli. Kolarin ajaneelle toipumiset! Toivottavasti ei pahasti käynyt. Kolarin jälkeen oikeastaan vasta vauhti parani semmoiselle normaalille totutulle tasolle ja sittenhän sitä alkoi itsekin jopa viihtymään.

    Nopeaa ne näemmä nuo GS:tkin kulkee :P
    Heh heh.

    Yllättävän hätänen laitos vaikka ei uskois heti..
    Energy of the gods, adrenalin surge
    Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
    Up here in the air, this will never hurt
    I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
  18. #48
    Kiitos kaikille!
    *Viini, ruoka ja hyvä elämä*
    *ZX 10 R*
  19. #49
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Kiitos Kelvottomista mutkista! Eikä se sora ollu paha, ois vaan niissä "nuoteissa" voinnu olla maininta niistä laudoista ja pakusta... *

    Ja toipumisia loukkaantuneelle!

    Ja Makekalle erityis kiitos, "hyvistä" neuvoista *
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  20. #50
    Kiitos ja tsemppistä !
  21. #51
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (pupu @ Elo. 13 2009,23:35) kirjoitti
    Ja Makekalle erityis kiitos, "hyvistä" neuvoista *
    Sitä saa mitä tilaa, ei meiltä mitään neuvoja kannata kysyä....mut voisit sä oikeesti kokeilla ajella etukumilla .
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  22. #52
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 13 2009,22:58) kirjoitti
    Mukavaa oli. Kolarin ajaneelle toipumiset!
    Just joo ...

    Ihan vain kertauksen vuoksi ryhmäajon ohjeet ...

    on -> TÄÄLLÄ

    ja kannattaa lukea oikein ajatuksen kanssa ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  23. #53
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (MattiR @ Elo. 14 2009,00:06) kirjoitti
    Lainaa (mattipoeka @ Elo. 13 2009,22:58) kirjoitti
    Mukavaa oli. Kolarin ajaneelle toipumiset!
    Just joo ...

    Ihan vain kertauksen vuoksi ryhmäajon ohjeet ...

    on -> TÄÄLLÄ

    ja kannattaa lukea oikein ajatuksen kanssa ...
    Äläpäs nyt Matti tule sotkemaan, kun näillä ajeluilla ei mennä ihan noiden ohjeiden mukaan (ajojärjestys)

    Prkl. Täytyy varmaan kirjoittaa orgille oma ryhmäajo-opas...
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  24. #54
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa (riisor @ Elo. 14 2009,00:31) kirjoitti
    Prkl. Täytyy varmaan kirjoittaa orgille oma ryhmäajo-opas...
    On muuten käynyt mielessä useamman kerran.. ...
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  25. #55
    Loukkaantuneelle tsemppiä! Sitä huomasi tilanteen lähtiessä kehittymään ja tilanteen jälkeen kuinka voimaton itse oli. Pyörin varmaan siinä, kuin puolukka (|):ssa
    FZ1-S abs 2008
    Kawasaki ER-6F abs 2009
    Suzuki SV650 2000
  26. #56
    Viimeinenkin kotiutui juuri.

    Pikaiset toipumiset banditkuskille ja autokuskille myös, joka lievästi sanoen oli kovin hysteerinen, mutta oli jo hieman rauhoittunut, kun lähdettiin uudestaan liikkeelle.
    Toivotaan, että menee lunariin niin ei tarvitse odottaa korjausta.
    Jälki ainakin oli hyvin epäuskottavaa MPn aiheuttamaksi.

    Kelvottomille mutkille jälleen kiitos.
    Pimeys ja kuninkaantien kosteus alkoi tuntumaan hartioissa.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  27. #57
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (riisor @ Elo. 14 2009,00:31) kirjoitti
    Äläpäs nyt Matti tule sotkemaan, kun näillä ajeluilla ei mennä ihan noiden ohjeiden mukaan (ajojärjestys)

    Prkl. Täytyy varmaan kirjoittaa orgille oma ryhmäajo-opas...
    Niinpä ... mutta kannattaa sitten ruuvata sellaiset ohjeet, joita
    noudattamalla ei lämäreitä satu. Asia on niin, että jokaisella on tietenkin
    vastuu itsestään ja tosiasia on MYÖS, että sekaan mahtuu niitä,
    joiden on yritettävä roikkua mukana vaikka taidot ja osaaminen eivät
    riitä. Tätä taustaa vasten on osattava rakentaa sellaiset säännöt, että
    vastuu myös lähimmäisistä toimii ja JOKAISEN turvallisuudesta on
    huolehdittu.

    .ORG:in ajoissa on alusta asti hieman moitiskeltu, että mitä kimppa-ajelua
    se semmoinen on, että porukkaa ajelee itseksensä kilometrien päässä
    toisistaan ja nähdään sitten vasta joko perillä tai jossakin risteyksessä, missä
    porukkaa yritetään saada kasaan .. siis niitä, jotka eivät vielä ole
    eksyneet.
    Hännänhuippuna pitäisi ajella sellainen, joka tuntee reitin eksymisten
    poistamiseksi ja siksikin, KUN lähes joka kerta joku pistäytyy poimimassa
    horsmia. Noita kukkastenkeräilijöitä ei saa jättää sinne yksin. Ainakin
    aiempina vuosina sattui toisinaan, että jonkun mopoon tuli teknisiä vikojakin
    ja jouduttiin tilailemaan hinausautoja. Iltapimeällä ei ole kivä jättää
    kavereitä aivan yksin tuntemattomille metsätaipaleille.

    Ja mitä "yhdessä ajaminen" tarkoittaa. Eikös se tarkoita, että ajetaan yhdessä
    ja ollaan suurin piirein näköetäisyydellä.

    Kannattaa harkita porukoiden jakamista alun perin taitojansa ja halujansa
    vastaaviin ryhmiin .. siis ajohalujansa tietenkin, niin olisivat porukat
    jotenkin samalla viivalla.

    Laspsikin osaa ajaa kovaa, mutta ei järkevästi ja turvallisesti.

    Joka ikinen vuosi näistä asioista rupatellaan ja joka ikinen vuosi
    samat ajo-ohjeet kirjoitetaan uudestaan, mutta ei se kiellettyä ole.
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  28. #58
    En haluaisi tilittää tähän, mutta tilitämpä kuitenkin eli ei herneitä.

    1. Porukka ajaa kyllä "porukassa" ja aina odotetaan hitaampiakin. Yleensä juuri isompien risteyksien jne. yhteydessä. Jokainen käännös merkataan ja odotetaan perällä ajajia.
    2. Yhteisolo kyllä tapahtuu taukopaikoilla (hankala jutella toiselle, vaikka ajaisikin ihan persauksessa kiinni..)
    3. Onnettomuus oli ihan puhdas huomaamattomuus virhe, johon ei liittynyt ylinopeutta tai mitään muutakaan laittomuuksia.

    Että tämmöisiä terveisiä kukkakorissa minulta ;) ei herneitä!
    ---------------------------

    Mattipoeka

    KTM 690 Enduro R 2012
    Husqvarna FE 350 2014

    ex. KTM 990 SM-T 2010
    ex. KTM 1190 RC8R Race Spec 2011
    ex. Husaberg TE 250 2009
    ex. KTM 690 Enduro 2009
    ex. KTM 990 Super Duke 2008

    www.mattipoeka.com
  29. #59
    Ajelin letkan häntäpäässä ja näin noin kymmenkunta viimeisintä pyörää suurimman osan ajasta. Vauhti oli varsin tasainen ja porukka pysyi hyvin koossa. Haitariiikettä ei esiintynyt.

    Onnettomuus oli sellainen, johon ei erityisellä ohjeistuksella voi vaikuttaa. Paikallamme odoteltiin hetken, yksi auto meni mutta seuraava, harmaa auto ei vain tarttunut onnettomuuteen joutuneen näkökenttään jostakin syystä.

    Eli letka toimi loistavasti, yliyrittämistä tai muita jänniä tilanteita ei ainakaan loppupäässä näkynyt eikä kukaan haahuillut yksikseen.

    En tietenkään tarkoita, etteikö käytäntöjä ja ohjeistusta voisi kehittää, näinhän toimitaan kaikilla elämän alueilla. Tämän kertaisen tapahtuman syyt kuitenkin ovat inhimilliset eivätkä systeemistä johtuvia.

    Paranemisia kuskille.


    Iku
    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
  30.  
  31. #60
    Voin yhtyä näihin kommentteihin. Loppupäässä meno oli kruisailua ja ei tarvinut yli yrittää (Itsellä kortti ollut kuukauden). Itse onnettomuus oli puhdas havainnointi virhe, aurinko, paikka ja hopeinen auto ilmeisesti piilottivat täysin kohteen bandiitti kuskin näkökentästä. Kaveri pysähtyi muiden mukana risteykseen valutti omalla vuorollaan paikalle josta näkisi lähestyvän liikenteen ja lähti ylittämään tietä vaikka auto oli ollut jo hetken aikaa näköpiirissä.

    Mielestäni tässä on turha lähteä moralisoimaan tai ruotimaan mitään ohjeistyksia koska niillä tätä onnettomuutta ei oltaisi vältetty.



    FZ1-S abs 2008
    Kawasaki ER-6F abs 2009
    Suzuki SV650 2000
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen