Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    tällä hetkellä bridge bt020 ja aika sileä 4500 tuhannen jälkeen oisko muita hyviä vaihtoehtoja??missä olis pitoa ja kestoa
    hornet vm 04
    cbr vm 00
    ninja 6r vm 04
    ninja 6r vm 06
    vtr vm 05
    hayabusa vm 05
    hayabusa 08 yoshimura full system!!
    faster faster i am speed disaster<<<<<<<
  2. #2
    Michelin Pilot Road 2
    Suzuki GSX-R 1000 K7
  3. #3
    Lainaa (rivaldo @ Elo. 10 2009,20:22) kirjoitti
    missä olis pitoa ja kestoa
    Toi oiskin hyvä.
    Mut ite käytän Metzelerin M3sia ja voin suositella ainakin *pidon puolesta.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  4. #4
    mä kuulin et pilot roadil loppu pitoo kesken ei kyl oo kokemusta mutta olen kuullut sellaist.onhan tossa yli 200 ponia ja vääntöä aika mukavasti
    hornet vm 04
    cbr vm 00
    ninja 6r vm 04
    ninja 6r vm 06
    vtr vm 05
    hayabusa vm 05
    hayabusa 08 yoshimura full system!!
    faster faster i am speed disaster<<<<<<<
  5. #5
    www.busanistit.org

    Tuolta kannattaa kysellä ja taitaapa siellä olla ihan oma topicci missä vertaillaan renkaiden ajomääriä.

    - Paffa



  6. #6
    Lainaa (rivaldo @ Elo. 10 2009,20:30) kirjoitti
    mä kuulin et pilot roadil *loppu pitoo kesken ei kyl oo kokemusta mutta olen kuullut sellaist.onhan tossa yli 200 ponia ja vääntöä aika mukavasti
    Ei ole loppunut pito minun ainakaan minun taidoillani (siihen ei tosin paljoo tarvita). Orggis bridgestone kesti sen 5000 ja nyt pilot road 2:lla ajettu 8000 km ja pintaa reilusti jäljellä.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  7. #7
    Mulla on pilot road 2 takana ja kestää ainakin hyvin. Alkuperäisellä ajoin 6 tuhatta ja nyt on 11 tuhatta pilot roadilla takana ja vielä pintaa jäljellä. Tähän asti olen ollut pitoon tyytyväinen ei sudi kiihdytyksissä ja kuivalla kestää mun kaarrevauhdit. Viime viikolla tapahtui eka ylläri kun märästä rampista lähdin kiihdyttämään motarille ja pyörä oli vielä hiukan kallellaan kun avasin kaasua ja samantien pito karkasi ja takapää heitti sivulle. Ihme että pysyin pystyssä. Tiellä ei edes ollut öljyä tai hiekkaa vaan pelkästään märkä, joten jatkossa sadekelillä otan kyllä tosi rauhallisesti.

    Eteen ostin joku aika sitten dunlopin roadsmartin ja ehkä koitan seuraavaksi taaksekin sitä.
    Bussi 08
  8. #8
    Omat kokemukset turbiinin alla:

    bridge bt020 2000km ei pitoja
    Pirelli 3000km ei pitoja
    Pilot Power 5000km pito ok
    Pilot Road 8000km pito ok
    Hayabusa 1300R PB-TURBO -05
    +200mph CLUB FINLAND
  9. #9
    paljon kiitoksia näistä!!!huomenna ostamaan pilot road 2!!
    hornet vm 04
    cbr vm 00
    ninja 6r vm 04
    ninja 6r vm 06
    vtr vm 05
    hayabusa vm 05
    hayabusa 08 yoshimura full system!!
    faster faster i am speed disaster<<<<<<<
  10. #10
    Mitä vikaa orkkiskumeissa on (kohta sen 10.000 kilsaa jo kestäneet)?

    No jaa, eihän noissa kauheesti pitoa ole ollut, vaikka teillä on minut silti pitäneet
  11. #11
    siis tämä on jo 3 takanakki 4 pitää ostaa 14 tkm ajettu ensin oli orggis bridge missä oli paska pito sit oli pilotpower missä oli hyvää pito mutta pinta loppui jo 3500 tuhannes ja nyt on tämä bridge bt020 mikä ei oo kovin hyvää missäänen suosittelee bto21 voi olla hyvää mutta hinta on aika kova
    hornet vm 04
    cbr vm 00
    ninja 6r vm 04
    ninja 6r vm 06
    vtr vm 05
    hayabusa vm 05
    hayabusa 08 yoshimura full system!!
    faster faster i am speed disaster<<<<<<<
  12. #12
    bt021 138e ku eilen alle laitoin xx:ään... asennuksen kans oli jotain 166e.. tosin busan kokoa en tiedä..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  13. #13
    Minkähä laista ajoa ajelet?? sekalaista? matkaa?? paikallista pyöritystä??

    Itsellä ollut nyt reipas 4tkm diablo corsa III edessä ja takana ja vielä kilometrejä runsaasti edessä.
    This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.

    Four wheels move the body. Two wheels move the soul.

    KTM SM 690 2007
    Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
    X: Suzuki Hayabusa 2003
    X: Kawasaki Z750 2007
  14. #14
    Lainaa (rivaldo @ Elo. 12 2009,15:24) kirjoitti
    sit oli pilotpower missä oli hyvää pito mutta pinta loppui jo 3500 tuhannes
    Nyt on kyllä pakko ihmetellä, koska omassani on Michelin Pilot Power 2ct:t alla ja niillä on nyt ajettu noin 7000km ja pintaa on vielä jäljellä ainakin kohtalaisesti takasessa (ajelee helposti vielä ~tonnin, riippuen ajosta tietysti), etusessa hyvin (menee ensi kesään). Kilometreihin mahtuu saksan autobahnia, alppiteitä, mutkapätkiä, lapin reissua, normi ajoa, varttimailia jne...



    "Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
  15. #15
    Lainaa (Tude @ Elo. 12 2009,23:37) kirjoitti
    Lainaa (rivaldo @ Elo. 12 2009,15:24) kirjoitti
    sit oli pilotpower missä oli hyvää pito mutta pinta loppui jo 3500 tuhannes
    Nyt on kyllä pakko ihmetellä, koska omassani on Michelin Pilot Power 2ct:t alla ja niillä on nyt ajettu noin 7000km ja pintaa on vielä jäljellä ainakin kohtalaisesti takasessa (ajelee helposti vielä tonnin - kaksi), etusessa hyvin (menee pitkälle ensi kesään). Kilometreihin mahtuu saksan autobahnia, alppiteitä, mutkapätkiä, lapin reissua, normi ajoa, varttimailia jne...
    Mikäköhä pyörä siul mahtaa olla ku kyllä itelläkin poweri meni sileeks 4000 kohilla
    Kawasaki zx-10r
  16. #16
    Lainaa (Huoppi @ Elo. 13 2009,06:23) kirjoitti
    Lainaa (Tude @ Elo. 12 2009,23:37) kirjoitti
    Lainaa (rivaldo @ Elo. 12 2009,15:24) kirjoitti
    sit oli pilotpower missä oli hyvää pito mutta pinta loppui jo 3500 tuhannes
    Nyt on kyllä pakko ihmetellä, koska omassani on Michelin Pilot Power 2ct:t alla ja niillä on nyt ajettu noin 7000km ja pintaa on vielä jäljellä ainakin kohtalaisesti takasessa (ajelee helposti vielä tonnin - kaksi), etusessa hyvin (menee pitkälle ensi kesään). Kilometreihin mahtuu saksan autobahnia, alppiteitä, mutkapätkiä, lapin reissua, normi ajoa, varttimailia jne...
    Mikäköhä pyörä siul mahtaa olla ku kyllä itelläkin poweri meni sileeks 4000 kohilla
    No kun topikissa kysellään hayabusan renkaan perään niin sellainen minulla itsellänikin on. Ei tosin gen2 vaan gen1. Tosin tottakai renkaan saa loppuun vaikka tunnissa, että sinänsä ei ihmettelyjä...
    "Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
  17. #17
    jos toi BT020 oli hyvä niin miksei sitten uudempi BT021 ?
    1300cc Suzuki
  18. #18
    Lainaa (rivaldo @ Elo. 10 2009,20:30) kirjoitti
    mä kuulin et pilot roadil *loppu pitoo kesken ei kyl oo kokemusta mutta olen kuullut sellaist.onhan tossa yli 200 ponia ja vääntöä aika mukavasti
    Jos pitää keula saada ylös lähtiessä niin joku ratarengas alle. Pilot Road 2 lipsuu jo CBF1000:llakin täyskaasulla lähtiessä. Sileäksi ajettu ensimmäinen pilot road taas nosti keulaa. PR2:ssa ilmeisesti kovempi keskialue ja pehmeämpi seos vain reunoilla? ..tai sitten eroa oli vaan asfalteissa..

    http://two-wheels.michelin.com/2w....lang=EN

    edit: täyskaasu = nätisti liikkeelle ja sitten hana auki. Voipi olla ettei luvattua 3,9s sataseen saa PR2:lla. Ei ehkä tarpeeksi pitävä tuplasti tehokkaammalle busalle?



    K1200GT & 701Enduro
  19.  
  20. #19
    Lainaa (rivaldo @ Elo. 10 2009,20:30) kirjoitti
    mä kuulin et pilot roadil *loppu pitoo kesken ei kyl oo kokemusta mutta olen kuullut sellaist.onhan tossa yli 200 ponia ja vääntöä aika mukavasti
    ...riippuu miten ajelet; itte etupäässä jouhevaa nopeusrajotusten mukasta ajelua...kentällä kokkeiltu "isoa kovaa" ja jokunen ratapäivä...ja pitoa vähinthänki riittävästi omalle päälle, elikkäs varmasti ratapäivillä vois mennä aika paljon lujempaa renkaitten puolesta, mutta kun pää ei anna periksi *

    Itte voin rehellisesti ja lämpimästi suositella Pilot Road 2:sta (onko PR-malleja muita?), jo pelekästhän sen keston takia. Ja on aika jouheva rengas muutenki ajaa, elikkäs perstuntuma ainaki omasta mielestä hyvä, radalla saa mutkissa luistamhanki haluteshan, mutta tekkee sen nätisti ja "yllättämättä" ainaki tämän painavan pyörän alla.

    edit: ...ja löytyyköhän rengasta, joka ei "lipsu täyskaasulla lähtiessä" (tarkottaako, että kytkin pohjassa ja täyskaasu-> kytkin ylös, vai että ykkönen päällä rullathan veto päällä ja siitä tuppi nurin...)? Molemmissa tapauksissa saa kyllä busalla lipsumhan



    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla