Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 64:sta
  1. #31
    Lainaa (Staga @ Tammi. 26 2010,16:01) kirjoitti
    Onkohan mikään threadi vaikkapa tuolla Yamahapuolella kääntynyt keskusteluun pianoista tai nokkahuiluista... *
    mitä pianoon tulee niin siinä on rock'n'rollia, nokkahuilu on taas joku japaninpyörän äänenvaimennukseen liittyvä elementti vailla hitustakaan rock'n'rollia.. että sinällään ymmärrän kun ei threadeissa moista off-topikkia synny.

    toi liekitetty dyna on valmiiksi melko makea. noi liekit on vaan totaalinen turn off kun vierestä tuota kampetta kattelin.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  2. #32
    Lainaa (Staga @ Tammi. 27 2010,13:57) kirjoitti
    Siis siitähän lähdetään liikkeelle että WG:een kuuluu bobtail, fatbob-tankit ja levee keula, on aina kuulunut ja tulee aina kuulumaankin (siis mun mielestä ainakin) *
    Näin kait kuuluu, mutta se vanhemman mallin (<-2005) takaloksu on hienompi. Veistoksellisempi. Muodokkaampi. Ja siks mä laitoin omaani sellasen. Tosin levitettynä.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  3. #33
    Lainaa (Staga @ Tammi. 26 2010,16:01) kirjoitti
    Onkohan mikään threadi vaikkapa tuolla Yamahapuolella kääntynyt keskusteluun pianoista tai nokkahuiluista...
    [QUOTE]
    Onko tuo hyvä vai huono?
    Itseä risoo aivan hemmetisti kun H-D osioissa kirjoitetaan aivan muusta kuin H-D:sta.
    Perhana kun mä olisin moderaattori!

    Yamaha osiossa kirjoitetaan Yamahasta,Ducati osiossa Ducatista ja
    H-D osiossa pianon soitosta.
    (Ei vaiskaan,liittyihän nuo viestit asiaan jollain tapaa.Välillä menee vaan hermot.)

    edit:Ai niin,niistä uusista malleista,hm,enpä tiedä.



    xlh 883,fxdbi
  4. #34
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Niih... kokemuksen mukaan ne jotka johonkin tehtävään haluavat ovat yleensä niitä huonoimpia mahdollisia vaihtoehtoja... katso vaikka meidän ministereitämme
    Dirty Nasty Furriner
  5. #35
    Lainaa (SenioRR @ Tammi. 27 2010,11:31) kirjoitti
    Lainaa (American Harley @ Tammi. 27 2010,10:17) kirjoitti


    Itseäni kiinnostaisi todella kovasti tämä malli. Harmi kun rahatilanne ei anna periksi tommoisen ostoon.
    Tuo on hienon näköinen, mutta hommaa joku vanhempi(halvempi) Dyna ja rakenna siitä vastaavan näköinen vaikkapa kylminä talvi-iltoina.
    Kuten jo tuolla aiemminkin totesin, ainakin omasta St Bobista saisi saman näköisen vaihtamalla t-kappaleet ja ehkä teleskoopin sisemmät putket, maalauttamalla takavanteen ja ostamalla etuvannekehän(omassa 19" ja DWG:ssä 21"), lisäksi vaatisi pikkasen alkuper. takaloksun choppaamista ja muutamien yksityiskohtien muuttamista(tanko+riserit, ehkäpä maalaus, takalamppu, jne.). Veikkaukseni on, että tulis muutettu pyörä halvemmaksi kuin uusi ja talvellakin ois kivaa puuhaa moottoripyöriin liittyen. *

    Tietysti, jos tuommonen ruuvaaminen ei lainkaan innosta, niin sitten pitää vaan odottaa.
    Muutokset:
    T-kappaleet 6 astetta + pidemmät putket n.1200e jousilla.
    Muut muutokset n. 1000e.
    Eli vanhempi bobi n. 15.500e sisäänajettu + muutokset alle 18 000e.
    Ja voi vielä edullisemmin päästä, jos tekee itse.
    -Heikki-
    FXDB -07
  6. #36
    Lainaa (DizzySpell @ Tammi. 24 2010,13:59) kirjoitti


    oho, siinä saattais olla mulle seuraava pyörä...
    Milläköhän aikataululla näitä tulee eurooppaan?
    Toi 16" eturengas näyttää saakelin hyvältä, toisaalta toi pikkutankki saattaa olla epäkäytännöllinen.
    Mitäs tollasessa (Nightster) XL1200N:ssä täytyis muuttaa tollaselle vanteelle? Kolmiot, mitäs muuta??

    Oisko jollain linkkejä sportster projekteihin joihin olis vaihdettu 16" vanne?
    jep, tämä olisi makeen näköinen..
    -Lonely rider-
  7. #37
    Ehkäpä magein spora tehtaalta koskaan. Ainoo ikävä puoli tossa penuttitankissa on se, että joutuu käydä tankkaamassa aika tiheään....
    Kickstart, deserve the ride!
  8. #38
    Lainaa (DizzySpell @ Tammi. 24 2010,13:59) kirjoitti


    oho, siinä saattais olla mulle seuraava pyörä...
    Milläköhän aikataululla näitä tulee eurooppaan?
    Toi 16" eturengas näyttää saakelin hyvältä, toisaalta toi pikkutankki saattaa olla epäkäytännöllinen.
    Mitäs tollasessa (Nightster) XL1200N:ssä täytyis muuttaa tollaselle vanteelle? Kolmiot, mitäs muuta??

    Oisko jollain linkkejä sportster projekteihin joihin olis vaihdettu 16" vanne?
    Ihan jees.
    Tankki sais olla isompi, siis oikeesti.
    Tai sit jerrykannu vakiona.
    Pitkää reissua ajatellen, kun Suomi-Norja-Suomi turnee aiheutti viimekesänä jopa 12,5 litran tankilla välillä harmaita hiuksia, saati tolla.
    Tankin ja satulan välissä on noin 10 cm, joten isompi tankki sopii rikkomatta linjoja.
    JA keulakulma loivempi, ts pidempi keula.

    Toi olis tosimagee, jos olis pitkäkeula!



    <p>Vanha patu..</p>
  9. #39
    Tuo uus Sportti on hieno! Mun mielestä just noin. Ja tuo tankkihan on klassikko!
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  10. #40
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 01 2010,20:43) kirjoitti
    Tuo uus Sportti on hieno! Mun mielestä just noin. Ja tuo tankkihan on klassikko!
    Tästä olemme puhuneet ennekin!

    Tuu sit kattomaan, kun muutaman vuoden päästä teetän Nighsteriini sen keulan.

    Siinä on sit hiukka samaa näköä, kun "Silver Bulletissa", tiedät mistä puhun.
    Mutta ei niin radikaalia keulaa, hiukka loivempi.



    <p>Vanha patu..</p>
  11. #41
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 01 2010,20:43) kirjoitti
    Tuo uus Sportti on hieno! Mun mielestä just noin. Ja tuo tankkihan on klassikko!
    Nimenomaan toi tankki on hieno, se tuo sportsteriin sen klassisen lookin. Kieltämättä isompi on käyttäjäystävällisempi, joskus viime vuosituhannella päästelin pikkutankkisportilla naru kireellä Helsingistä Tamperetta kohti ja ennen linnatuulta piti vaihtaa varalle...



  12. #42
    Lainaa (s&s @ Huhti. 01 2010,20:47) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 01 2010,20:43) kirjoitti
    Tuo uus Sportti on hieno! Mun mielestä just noin. Ja tuo tankkihan on klassikko!
    Nimenomaan toi tankki on hieno, se tuo sportsteriin sen klassisen lookin. Kieltämättä isompi on käyttäjäystävällisempi, joskus viime vuosituhannella päästelin pikkutankkisportilla naru kireellä Helsingistä Tamperetta kohti ja ennen linnatuulta piti vaihtaa varalle...
    7.5 litran tankki on cafe racingiin.
    Ei matkailuun.

    12.5 litraakin on vlillä pieni matka-ajossa.
    No., oppipahan Norjassa tankkaamaan joka-ikisellä huolto-asemalla, joka vastaan tuli.
    Kun ei uskaltanu ajaa ees suoraan Altaan, käymättä Kautokeinon kautta.

    Kuitenkin kulutus on noin 5.5 litraa / 100 km.

    17.5 litran tankki alkaa olla sopiva.
    Hmm....

    http://www.moto-seinajoki.fi/sportst....55.html

    Mulla on toi vivid blackinä.

    Keulakulma loivemmaks, lamppu ulommaks, stonga kuten Viikate biisissä "viina,terva ja hauta" riserit ja puoliympyrä.

    Etuvilkut sivuun etuputkiin nähden.

    Ja toi takaloksun jatke on jo poissa, sivukilpi paikallaan.



    <p>Vanha patu..</p>
  13. #43
    Lainaa (barfly @ Huhti. 01 2010,21:05) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Huhti. 01 2010,20:47) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 01 2010,20:43) kirjoitti
    Tuo uus Sportti on hieno! Mun mielestä just noin. Ja tuo tankkihan on klassikko!
    Nimenomaan toi tankki on hieno, se tuo sportsteriin sen klassisen lookin. Kieltämättä isompi on käyttäjäystävällisempi, joskus viime vuosituhannella päästelin pikkutankkisportilla naru kireellä Helsingistä Tamperetta kohti ja ennen linnatuulta piti vaihtaa varalle...
    7.5 litran tankki on cafe racingiin.
    Ei matkailuun.

    12.5 litraakin on vlillä pieni matka-ajossa.
    No., oppipahan Norjassa tankkaamaan joka-ikisellä huolto-asemalla, joka vastaan tuli.
    Kun ei uskaltanu ajaa ees suoraan Altaan, käymättä Kautokeinon kautta.

    Kuitenkin kulutus on noin 5.5 litraa / 100 km.

    17.5 litran tankki alkaa olla sopiva.
    Hmm....

    http://www.moto-seinajoki.fi/sportst....55.html

    Mulla on toi vivid blackinä.

    Keulakulma loivemmaks, lamppu ulommaks, stonga kuten Viikate biisissä "viina,terva ja hauta" riserit ja puoliympyrä.

    Etuvilkut sivuun etuputkiin nähden.

    Ja toi takaloksun jatke on jo poissa, sivukilpi paikallaan.
    No miten sen nyt ottaa... Tuli tolla pikkutankkimopolla ajeltua muutakin kuin nakkikiskan ympäri, kävin mm. pohjosessa napapiiriä kattomassa. Pitää vaan ymmärtää likaisen harrin lausahdus "man's gotta know his limitations". Ja muutenniin, mulla naru kireellä tarkottaa sitä että tuppi on tosiaan niin nurin kun se menee, jos ajellaan kruisaillen niin sit kakkukin yleensä riittää pisemmälle.

    Se mopo oli tämä:


    Mutta kuten sanoit, onhan se isompi tankki mukavampi matkalla.
  14. #44
    Huomenna voi olla et vaihtuu alle tämmöinen... En tiedä mikä helvetti minuunkin on iskenyt... Mutta tämä iski niin paljon koeajon jälkeen...

    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  15. #45
    Toi on miustakin tosi makia
    SUZUKI B-KING
  16. #46
    Hieno on.
    Olen itsekin miettinyt samanlaista, mutten sentään Trumppaa vaihtaisi. Kaveriksi T-birdille, jos vaikka lotossa onnaisi...
    Mielestäni teleskooppiputket suorastaan vaatii haitarikumeja malliin Nightster.

    On muuten eka H-D, joka säväyttää meikäläistä. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  17. #47
    Lainaa (CJ @ Touko. 05 2010,08:38) kirjoitti
    Hieno on.
    Olen itsekin miettinyt samanlaista, mutten sentään Trumppaa vaihtaisi. Kaveriksi T-birdille, jos vaikka lotossa onnaisi...
    Mielestäni teleskooppiputket suorastaan vaatii haitarikumeja malliin Nightster.

    On muuten eka H-D, joka säväyttää meikäläistä. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi... *
    Vanhaksi tullaan... Ja Motoseinäjoki hyvittää "vanhasta" trumpasta melko hyvin... Kohta lähden koeajolle... Ja nyt ei auta vaikka kuinka paljon painaa lompakkoa otsalle...
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  18. #48
    Lainaa (Triple W @ Touko. 05 2010,11:33) kirjoitti
    Lainaa (CJ @ Touko. 05 2010,08:38) kirjoitti
    Hieno on.
    Olen itsekin miettinyt samanlaista, mutten sentään Trumppaa vaihtaisi. Kaveriksi T-birdille, jos vaikka lotossa onnaisi...
    Mielestäni teleskooppiputket suorastaan vaatii haitarikumeja malliin Nightster.

    On muuten eka H-D, joka säväyttää meikäläistä. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi... *
    Vanhaksi tullaan... Ja Motoseinäjoki hyvittää "vanhasta" trumpasta melko hyvin... Kohta lähden koeajolle... Ja nyt ei auta vaikka kuinka paljon painaa lompakkoa otsalle... *
    Ilmeisesti tämä vanhemman iän kriisi ilmenee eri ihmisillä hyvin eri lailla... Mun lääke oli nimittäin super duke. Ennen olin tarpeeksi nopea harrikoillakin, nyt kun alkaa mies hidastumaan, pitää pyörien olla nopeampia *
  19. #49
    Lainaa (s&s @ Touko. 05 2010,13:06) kirjoitti
    Lainaa (Triple W @ Touko. 05 2010,11:33) kirjoitti
    Lainaa (CJ @ Touko. 05 2010,08:38) kirjoitti
    Hieno on.
    Olen itsekin miettinyt samanlaista, mutten sentään Trumppaa vaihtaisi. Kaveriksi T-birdille, jos vaikka lotossa onnaisi...
    Mielestäni teleskooppiputket suorastaan vaatii haitarikumeja malliin Nightster.

    On muuten eka H-D, joka säväyttää meikäläistä. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi... *
    Vanhaksi tullaan... Ja Motoseinäjoki hyvittää "vanhasta" trumpasta melko hyvin... Kohta lähden koeajolle... Ja nyt ei auta vaikka kuinka paljon painaa lompakkoa otsalle... *
    Ilmeisesti tämä vanhemman iän kriisi ilmenee eri ihmisillä hyvin eri lailla... Mun lääke oli nimittäin super duke. Ennen olin tarpeeksi nopea harrikoillakin, nyt kun alkaa mies hidastumaan, pitää pyörien olla nopeampia *
    Se on aaltoliikettä . 'Uraputkeni' Motor Company -maailmassa: Sportster - Lightning - Electra Glide.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  20. #50
    Lainaa (TripleTwin @ Touko. 05 2010,13:23) kirjoitti
    Lainaa (s&s @ Touko. 05 2010,13:06) kirjoitti
    Lainaa (Triple W @ Touko. 05 2010,11:33) kirjoitti
    Lainaa (CJ @ Touko. 05 2010,08:38) kirjoitti
    Hieno on.
    Olen itsekin miettinyt samanlaista, mutten sentään Trumppaa vaihtaisi. Kaveriksi T-birdille, jos vaikka lotossa onnaisi...
    Mielestäni teleskooppiputket suorastaan vaatii haitarikumeja malliin Nightster.

    On muuten eka H-D, joka säväyttää meikäläistä. Tai sitten olen vaan tulossa vanhaksi... *
    Vanhaksi tullaan... Ja Motoseinäjoki hyvittää "vanhasta" trumpasta melko hyvin... Kohta lähden koeajolle... Ja nyt ei auta vaikka kuinka paljon painaa lompakkoa otsalle... *
    Ilmeisesti tämä vanhemman iän kriisi ilmenee eri ihmisillä hyvin eri lailla... Mun lääke oli nimittäin super duke. Ennen olin tarpeeksi nopea harrikoillakin, nyt kun alkaa mies hidastumaan, pitää pyörien olla nopeampia *
    Se on aaltoliikettä *. *'Uraputkeni' Motor Company -maailmassa: *Sportster - Lightning - Electra Glide.
    Niinhän se taitaa olla... Siksi tallissa on myös pari harrikkaa ettei tarvi heti juosta kauppaan kun tuntuu että vanhus on saanut vauhdista tarpeeksi *



  21. #51
    Tänään tuli sitten tehtyä kaupat harrikasta... Triple meni vaihdossa...

    Ei helvetti mikä muhunkin on iskenyt... Saa nähdä mitä tulee...
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  22. #52
    Lainaa (Triple W @ Touko. 05 2010,18:14) kirjoitti
    Tänään tuli sitten tehtyä kaupat harrikasta... Triple meni vaihdossa...

    Ei helvetti mikä muhunkin on iskenyt... Saa nähdä mitä tulee... *
    Onnituksia vaan uudesta pyörästä! Tuo on kyllä maukas laite!

    Vähän samansuuntaisesti itsekin ajattelin, kun olin SGN:llä tekemässä papereita St. Bobista, Rexin mentyä vaihdossa... En ole kuitenkaan katunut kauppaa.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  23. #53
    Tän jälkeen ei oo sit muuta kokeiltavaa kuin matkasohvat... Sit on kaikki tyypit koettu!!
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  24. #54
    Lainaa (Triple W @ Touko. 05 2010,19:10) kirjoitti
    Tän jälkeen ei oo sit muuta kokeiltavaa kuin matkasohvat... Sit on kaikki tyypit koettu!!
    Se on sitten viiimeinen kokeilu, paluuta ei ole...
    HD flht . KTM Adventure 1190 R
  25. #55
    Tosi makia peli tuo musta sportti! Se oikeen huutaa turboa kylykeensä
    GSXR 1000 Turbo K3
    HD rocker SE 113" -08
  26. #56
    Lainaa (Triple W @ Touko. 05 2010,18:14) kirjoitti
    Tänään tuli sitten tehtyä kaupat harrikasta... Triple meni vaihdossa...

    Ei helvetti mikä muhunkin on iskenyt... Saa nähdä mitä tulee... *
    Onneksi olkoon!
    Hieno on!
    <p>Vanha patu..</p>
  27. #57
    Lainaa (ruostekasa @ Touko. 05 2010,21:52) kirjoitti
    Tosi makia peli tuo musta sportti! Se oikeen huutaa turboa kylykeensä
    SUZUKI B-KING
  28. #58
    Lainaa (barfly @ Touko. 05 2010,21:56) kirjoitti
    Lainaa (Triple W @ Touko. 05 2010,18:14) kirjoitti
    Tänään tuli sitten tehtyä kaupat harrikasta... Triple meni vaihdossa...

    Ei helvetti mikä muhunkin on iskenyt... Saa nähdä mitä tulee... *
    Onneksi olkoon!
    Hieno on!
    Onnea myös !
    Mua kaivelee siinä konseptissa ainoastaan tankin epäkäytännöllisyys
    Mietin koko ajan erilaisia variaatioita jos laittais isomman tankin tollaseen et miltä se näyttäisi.
    SUZUKI B-KING
  29. #59
    Lainaa (AF-1 @ Touko. 05 2010,22:06) kirjoitti
    Mietin koko ajan erilaisia variaatioita jos laittais isomman tankin tollaseen et miltä se näyttäisi.
    Ei hyvältä. Taitaa olla valittavana joko ulkonäkö tai käytännöllisyys. Minun mielestäni sporttiin kuuluu nimenomaan tuo pikkutankki, nämä isompitankkiset ovat nykyajan hömpötyksiä. Esimerkkejä isommista tankeista löytyy googlettamalla vaikka kuinka...

    Tai vedän sen verran takaisin, että on olemassa yksi 3,1 gallonan tankki, joka ei täysin pilaa sportin profiilia. Tankki on ns. lyhyt kingi, profiili on sama kuin orgistankissa ja siinä tilavuutta on kasvatettu leveydellä ja korkeudella, eikä pituudella niinkuin useimmiten.
  30.  
  31. #60
    Lainaa (s&s @ Touko. 06 2010,10:38) kirjoitti
    Lainaa (AF-1 @ Touko. 05 2010,22:06) kirjoitti
    Mietin koko ajan erilaisia variaatioita jos laittais isomman tankin tollaseen et miltä se näyttäisi.
    Ei hyvältä. Taitaa olla valittavana joko ulkonäkö tai käytännöllisyys. Minun mielestäni sporttiin kuuluu nimenomaan tuo pikkutankki, nämä isompitankkiset ovat nykyajan hömpötyksiä. Esimerkkejä isommista tankeista löytyy googlettamalla vaikka kuinka...

    Tai vedän sen verran takaisin, että on olemassa yksi 3,1 gallonan tankki, joka ei täysin pilaa sportin profiilia. Tankki on ns. lyhyt kingi, profiili on sama kuin orgistankissa ja siinä tilavuutta on kasvatettu leveydellä ja korkeudella, eikä pituudella niinkuin useimmiten.
    Samaa mieltä s&s:n kanssa. Tankin vaihdolla suurempaan menis ainakin osittain ulkonäön idea tuosta Sportista. Eiköhän noita bentsiiniasemia löydy kuitenkin 100-150kilsan välein.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen