Sivu: 13 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314 ViimeinenViimeinen
Tulokset 361:stä 390:een 409:sta
  1. #361
    max tehoja 004.jpgmax tehoja 005.jpg

    tos on yks teholappu mikäsattu löytymään...

    toi keltanen viiva on vitosella vedetty ,ja typistyi rajoittimelle 231 kohdalla.

    mä laitan sen missä on kolme eriversioo uutta maxia penkitetty samalla kertaa samassa penkissä samoilla säädöillä, kunhan sen löydän taas...

    eli yhes oli kokoacrat ,PC ja k&n, toisessa kerker putket ja rosterikollektori ja mulla vaan katti pois ja K&N, tehot oli kuitenkin 4HP sisässä kaikissa
    aiemmin eroa oli vaan 2,5hp mutta sitte mä laitoin K&N filtterin ja hävis tehoa pikkasen

    ja toi aikakortti on mun ihan ekasta valolähdöstä pyörällä ikinä, vierellä oli joku tonninen gixu...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  2. #362
    Lainaa arinmax kirjoitti Katso viesti
    Aikakortitkin näyttää hyviltä ajoilta ei taida löytyä montaakaan "vakio" pyörää mitkä pääsee samoihin aikoihin.
    Pitää paikkansa. Esimerkiksi 2000-luvulla valmistettuja "vakio" yli 600cc kyykkypyöriä ei tosiaan liikaa ole tienpäällä.
    Supermoto
  3. #363
    Lainaa arinmax kirjoitti Katso viesti
    Yes. Ihan hyviltä näyttää saas nähdä mitä mun moposta löytyy kunhan saadaan collectorit vaihdettua. Yritittekö säätää pyörää K&N putsarin kanssa.
    Aikakortitkin näyttää hyviltä ajoilta ei taida löytyä montaakaan "vakio" pyörää mitkä pääsee samoihin aikoihin.
    Jep jep, lähestulkoon kaikilla vähääkään sporttisemmilla kakstuhattaluvun mopoilla paukutellaan kymppialkusia aikoja vartilla..
    ZH2 2020
  4. #364
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Jep jep, lähestulkoon kaikilla vähääkään sporttisemmilla kakstuhattaluvun mopoilla paukutellaan kymppialkusia aikoja vartilla..
    siihen nähden että toi painaa mun kanssa täydellä tankilla melkein 500 kiloa, se kyllä lähtee ihan kivasti ton vartin...

    ja toi gixu kyllä yritti muutaman kerran eikä vaan päässy alle 11, et ei se oo niin yksinkertaista, tai saa tulla orkkipäivänä viivalle jono pystyyn vaan halukkaat

    nyt kun mä olen edes vähän oppinut tota ajamaan ja kytkin pitää, niin pitäis mennä viel pari kymppää nopeammin

    juu ,ei olla yritetty säätää muuta kuin jousitusta, moottorinohjaus on ihan tehtaanjäljiltä, kun ei siitä saa vakiona paljoakaan paremmaks PC;llä, pitäis laittaa turbot niin alkais tapahtumaan...

    Kelahaara oli yhen 1700 turbon säätänyt ja sanoi että siitä tahtoo vaan tulla liikaa voimaa vaikka kuinka pudottais ahtoja, 0,3 ahdoilla 301hp takapyörältä ja 0,5 paineilla sitten jo 500...

    toinen aikakortti on sitä maxia vastaan missä on acrat,k&n ja pc, sekä kisakuski...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  5. #365
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    siihen nähden että toi painaa mun kanssa täydellä tankilla melkein 500 kiloa, se kyllä lähtee ihan kivasti ton vartin...

    ja toi gixu kyllä yritti muutaman kerran eikä vaan päässy alle 11, et ei se oo niin yksinkertaista, tai saa tulla orkkipäivänä viivalle jono pystyyn vaan halukkaat

    nyt kun mä olen edes vähän oppinut tota ajamaan ja kytkin pitää, niin pitäis mennä viel pari kymppää nopeammin

    juu ,ei olla yritetty säätää muuta kuin jousitusta, moottorinohjaus on ihan tehtaanjäljiltä, kun ei siitä saa vakiona paljoakaan paremmaks PC;llä, pitäis laittaa turbot niin alkais tapahtumaan...

    Kelahaara oli yhen 1700 turbon säätänyt ja sanoi että siitä tahtoo vaan tulla liikaa voimaa vaikka kuinka pudottais ahtoja, 0,3 ahdoilla 301hp takapyörältä ja 0,5 paineilla sitten jo 500...

    toinen aikakortti on sitä maxia vastaan missä on acrat,k&n ja pc, sekä kisakuski...

    Ei ollut tarkoitus dissata advillen suoritusta - vaan kommentti oli tarkoitettu omassa kuplassaan elävälle arinmaxille
    ZH2 2020
  6. #366
    Poistettu
    Omiensa puolta pitääkin pitää. Vmax on omassa genressään varmaan mojova peli. Ja se luultavasti on pitkästä akselivälistään, painosta ja painopisteestään johtuen stripillä tavallaan helppo. Siinä missä 600 ja yli kuutioisen sportin vieminen mataliin kymppeihin on jo vähän haastavaa, Vmax on helpompi työkalu.

    Sen mitä ite kävin Räyskälässä kokeilemassa, on tuollainen moderni sportti hankalahko kiihdyteltävä. Erityisesti Räyskälän pompuissa Panigalella oli vaikeuksia päästä pitämään kaasua auki ja se käytännössä suti suuren osaa 400m matkasta pompuista johtuen. Uskoisin että Alastaron kaltaisella tasaisella stripillä vakio Panigale menisi hyvin matalaa kymppiä, ehkä 10,1-10,2. Minullakin tämä oli eka kerta stripillä:

    https://drive.google.com/file/d/0B-j...ew?usp=sharing

    https://youtu.be/AB6jF2iE1DY

    Videossa hyvin näkyy että 330m jälkeen hakkaa usein stopparista stoppariin eikä minussa tahtonut olla miestä pitämään kaasua auki kun woblaa +230kmh loppunopeudella. Alla tiedonkeruusta kuva mitä saan tapahtumaan tuollaisessa repäisyssä:

    https://drive.google.com/file/d/0B-j...ew?usp=sharing

    Pakko vielä lisätä että puolella barilla 500hp... Ei taida ihan tulla, yhdellä barilla esim Gforcen ahtimella noista on saatu sitä kolmeasataa.

    Joka tapauksessa orgin järjestämä kiihdyttely oli mukava lisä omien kokemusten joukkoon. Toivotaan että ensi vuonna saadaan vielä runsaampi joukko ihmisiä mopoineen tulemaan hassuttelemaan, ainakin tätä suunsoittoa on mukava höystää aikakorteilla.
  7. #367
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Toivotaan että ensi vuonna saadaan vielä runsaampi joukko ihmisiä mopoineen tulemaan hassuttelemaan, ainakin tätä suunsoittoa on mukava höystää aikakorteilla.
    Just näin. Sieltä bensaa liekeihin

    Mut tietty hyvä se on aloittaa psyykkaaminen ja pään paukutus jo etukäteen, niin on viivalla sopivasti painetta
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  8. #368
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    siihen nähden että toi painaa mun kanssa täydellä tankilla melkein 500 kiloa, se kyllä lähtee ihan kivasti ton vartin...

    ja toi gixu kyllä yritti muutaman kerran eikä vaan päässy alle 11, et ei se oo niin yksinkertaista, tai saa tulla orkkipäivänä viivalle jono pystyyn vaan halukkaat

    nyt kun mä olen edes vähän oppinut tota ajamaan ja kytkin pitää, niin pitäis mennä viel pari kymppää nopeammin

    juu ,ei olla yritetty säätää muuta kuin jousitusta, moottorinohjaus on ihan tehtaanjäljiltä, kun ei siitä saa vakiona paljoakaan paremmaks PC;llä, pitäis laittaa turbot niin alkais tapahtumaan...

    Kelahaara oli yhen 1700 turbon säätänyt ja sanoi että siitä tahtoo vaan tulla liikaa voimaa vaikka kuinka pudottais ahtoja, 0,3 ahdoilla 301hp takapyörältä ja 0,5 paineilla sitten jo 500...

    toinen aikakortti on sitä maxia vastaan missä on acrat,k&n ja pc, sekä kisakuski...
    Juu ei kyllä pidä paikkaansa tuo ahtohomma.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  9. #369
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Attitude kirjoitti Katso viesti
    Jep jep, lähestulkoon kaikilla vähääkään sporttisemmilla kakstuhattaluvun mopoilla paukutellaan kymppialkusia aikoja vartilla..
    Kyllähän niitä mopoja on, mutta kuskeja sitten harvemmassa. Tommonen painava ja pitkä maantieohjus on huomattavasti helpompi lähetettävä vartilla kuin ylävireinen ja -painoinen kyykky.
    Superbike #7
  10. #370
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    Kelahaara oli yhen 1700 turbon säätänyt ja sanoi että siitä tahtoo vaan tulla liikaa voimaa vaikka kuinka pudottais ahtoja, 0,3 ahdoilla 301hp takapyörältä ja 0,5 paineilla sitten jo 500...
    Edes teoriassa nuo luvut ei ole mahdollisia. Jos oletetaan 100% ahtimen hyötysuhde, pitäs vaparina olla 230heppaa takasella, että 0,3bar ahdoilla työntäs tuon 300hp. Todellisuudessa hyöytysuhde lienee jossain 0,5-0,7 välimaastossa, joten takasella pitäs olla ainakin 250hp, että noihin lukuihin päästäisiin.

    500hp ja 0,5 bar taas tarkottaisi 100% hyötysuhteella vaparina reilut 330heppaa takaselta, todellisuudessa taasen pitäs olla n. 370 kaakkia vaparissa, että noihin lukuihin päästäisiin.
    Superbike #7
  11. #371
    Must ei kannata satsata siihen acran collectoriin koska se tulee ihan hassunväriseks kuumetessaan, toi rosteriversio on puolet halvempi eikä ainakaan kokemuksen perusteella yhtään huonompi, ja pysyy nätin kiiltävänä..

    ehkä ahdetun tehoissa ja paineissa saattoi olla käytetty pikkuisen tummahkoja aurinkolaseja ,mutta toi maxi oli kahdella turbolla, mikä viel lisää kuolattavuutta
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  12. #372
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Kyllähän niitä mopoja on, mutta kuskeja sitten harvemmassa. Tommonen painava ja pitkä maantieohjus on huomattavasti helpompi lähetettävä vartilla kuin ylävireinen ja -painoinen kyykky.
    Ai, meinaaks sä et V-maxikuskit on siis vähemmän vetomiehiä ku kyykkäkuskit? Toi sun teoria vaatis hieman konkretiaa - olikos sulla tähän "huomattavasti helpompi lähetettävä" jotain faktaa vai pelkkää mutua?
    MAD (mean absolute deviation)
  13. #373
    Lainaa arinmax kirjoitti Katso viesti
    "ei taida löytyä montaakaan "vakio" pyörää mitkä pääsee samoihin aikoihin."



    Eli onko tämä nyt sitä ,että Maxit vastaan muut ???

    Itsehän tuossa aikaisemmin juurikin tuota julistit
    ZH2 2020
  14. #374
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Ai, meinaaks sä et V-maxikuskit on siis vähemmän vetomiehiä ku kyykkäkuskit? Toi sun teoria vaatis hieman konkretiaa - olikos sulla tähän "huomattavasti helpompi lähetettävä" jotain faktaa vai pelkkää mutua?
    Koita ihmeessä niin tiiät, eikä tarvi pelkistä kirjoituksista koittaa arvailla että mitä uskoo. Itse ajattelin kawaan turbot ja kolmosenkauttanelosella sierra jättää nuo pappapyörät.
    Supermoto
  15. #375
    Lainaa jaulis kirjoitti Katso viesti
    Koita ihmeessä niin tiiät, eikä tarvi pelkistä kirjoituksista koittaa arvailla että mitä uskoo. Itse ajattelin kawaan turbot ja kolmosenkauttanelosella sierra jättää nuo pappapyörät.
    Kyllä tuli kokeiltua ja aika moni kyykkä jäi pappamopon (ei V-max) taakse ku viivalta lähdettiin. Mut mä en ymmärtänyt tuolloin että ero johtuu pyörästä, luulin vain yksinkertaisesti olevani parempi kuski...
    MAD (mean absolute deviation)
  16. #376
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Ai, meinaaks sä et V-maxikuskit on siis vähemmän vetomiehiä ku kyykkäkuskit? Toi sun teoria vaatis hieman konkretiaa - olikos sulla tähän "huomattavasti helpompi lähetettävä" jotain faktaa vai pelkkää mutua?
    Etkö ihan oikeesti oo koskaan ajanu kyykkypyörää? Tai yrittänyt lähteä sillä paikoiltaan ns. täysillä? Tommonen painava ja pitkä mopo, joka ei halua keulia, on suhteellisen helppo saada lähtemään lähelle tehtaan ilmottamia arvoja, koska pito on käytännössä ainut suoritusta rajottava tekijä. Korkea ja ylävireinen kyykky sitten taas vaatii aika herkkää kytkimen, kaasun ja takajarrun balanssia jos meinaa päästä lähellekään samanlaisiin kiihtyvyyksiin.

    Vielä rautalangasta:

    1) V-Max: Sopivasti kierroksia (ei tartte paljon, koska on iso ja vääntävä kone, joten helppo hallita) ja kytkin suht nopeasti ylös. Jos mopo ei lähteny suttaamaan valtoimenaan, kiihtyy mopo aika kivasti.

    2) Kyykkymopo: Sopivasti kierroksia (aika paljon, koska muuten kone kyykkää. Karvan hankala hallita, koska pienikin liike kaasulla nostaa/laskee kierroksia paljon.), kytkimen nopea nosto otti kohtaan, takajarrulla sitominen, ettei keuli liikaa. Kytkimen luistattelua ~100km/h nopeuteen saakka. Jos lähdössä liikaa kierroksia ja/tai nostaa kytkimen liian nopeasti->keulii->pakko höllätä. Jos taas koneessa liian vähän kierroksia, joutuu kytkintä luistattamaan turhan paljon. Jos taas koneessa liian vähän kierroksia ja nostaa kytkimen karvan liian hätäsesti ->kone pois vetoalueelta->kytkintä uudelleen sisään-kierroksia ylös-kytkintä ylös.

    Kumman luulet olevan helpompi äkkinäiselle?

    Ainakin itse olen nopeampi 0-100km/h tommosella alle 80hp customilla kuin 180hp superbikella.
    Superbike #7
  17. #377
    Tuo on niin totta.
    On ihan eri juttu päästää kytkin, kääntää kahva auki ja vaihdella vaihteita.

    Kun taas koko ajan perse kylmänä jännittää, että mitä tapahtuu, puutuminen, hyytyminen rajoittaja, keuliminen vai sutiminen.
    Kikkaile siinä sitten nopeasti muuttuvien asioiden kanssa koko ajan pari askelta jäljessä.

    Sitten on ihan eri juttu, kun on tekijämies ja tuttu laite, niin sitten mennään kovaa.
  18. #378
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Tuo on niin totta.
    On ihan eri juttu päästää kytkin, kääntää kahva auki ja vaihdella vaihteita.

    Kun taas koko ajan perse kylmänä jännittää, että mitä tapahtuu, puutuminen, hyytyminen rajoittaja, keuliminen vai sutiminen.
    Kikkaile siinä sitten nopeasti muuttuvien asioiden kanssa koko ajan pari askelta jäljessä.

    Sitten on ihan eri juttu, kun on tekijämies ja tuttu laite, niin sitten mennään kovaa.
    Toisaalta kun mennään jo maantienopeuksia niin onkin vallan rentouttavaa edetä superbikellä, jolla voi käsi lanteella isoimmalla vaihteella leppoisasti ajellen kiihdyttää kovempaa kuin kaveri sillä "supercruiserilla" hampaat irvessä tankilla maaten ja pienempää vaihdetta etsien.
    Supermoto
  19. #379
    kyllä mä olen kokeillu tolla kaikki konstit ,mutta jos tekee noin että vaan hiukan kierroksia ja kytkin rauhallisesti ylös, toi nyökkää eikä lähde mihinkään..

    sitten enemmän kierroksia ja kytkin rauhallisesti luistattamalla ylös ettei pito irtoa , kytkin kesti 5 lähtöä jonka jälkeen se luisti ihan itse ja kokoajan..

    parhaiten ton saa lähtemään ,ainakin tollasissa paikoissa missä pito ei oo ihan maksimaalista ,niin että reilusti kierroksia ja kytkin kerralla ylös, sutii rajoitinta vasten sen 10 metriä että saa kakkosen päälle, sitten vaan roikutaan ja ladotaan isompaa pesään...
    joskus sutii kakkosellakin ja keulii pikkaisen samalla ,mutta yleensä ottaa aika kivasti pitoa ja keulii kevyesti koko kakkosen ja nostaa hiukan vielä kolmoselle vaihtaessakin

    ihan kiva laite ja turha siitä nyt on mitään herneitä ottaa, viivalle vaan jos on jotain epäselvää, siinähän se selviää...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  20. #380
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Etkö ihan oikeesti oo koskaan ajanu kyykkypyörää?
    Vielä rautalangasta
    Kiitos kovin tyhjentävästä vastauksesta Oon kyllä ajanu kyykylläkin, mutten stripillä... -kunhan apatialtani horisen... Ot vaikenee.
    MAD (mean absolute deviation)
  21. #381
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    kyllä mä olen kokeillu tolla kaikki konstit ,mutta jos tekee noin että vaan hiukan kierroksia ja kytkin rauhallisesti ylös, toi nyökkää eikä lähde mihinkään..

    sitten enemmän kierroksia ja kytkin rauhallisesti luistattamalla ylös ettei pito irtoa , kytkin kesti 5 lähtöä jonka jälkeen se luisti ihan itse ja kokoajan..

    parhaiten ton saa lähtemään ,ainakin tollasissa paikoissa missä pito ei oo ihan maksimaalista ,niin että reilusti kierroksia ja kytkin kerralla ylös, sutii rajoitinta vasten sen 10 metriä että saa kakkosen päälle, sitten vaan roikutaan ja ladotaan isompaa pesään...
    joskus sutii kakkosellakin ja keulii pikkaisen samalla ,mutta yleensä ottaa aika kivasti pitoa ja keulii kevyesti koko kakkosen ja nostaa hiukan vielä kolmoselle vaihtaessakin

    ihan kiva laite ja turha siitä nyt on mitään herneitä ottaa, viivalle vaan jos on jotain epäselvää, siinähän se selviää...
    Tämä oli selvä haaste. Vailla minkäänlaista kosketusta todellisuuteen otan sen ilolla vastaan. Sitten haastan Samin tuplaturbo-ilokaasu Maxin heti perään (Gen1). Kiva katsella päänahkoja takan reunuksella.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #382
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tämä oli selvä haaste. Vailla minkäänlaista kosketusta todellisuuteen otan sen ilolla vastaan. Sitten haastan Samin tuplaturbo-ilokaasu Maxin heti perään (Gen1). Kiva katsella päänahkoja takan reunuksella.
    hyvä...

    aletaanko tilaamaan sulle osia valmiiks, että pääset maaliin asti??
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  23. #383
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    hyvä...

    aletaanko tilaamaan sulle osia valmiiks, että pääset maaliin asti??
    Niitä on jo kerääntynyt nurkkiin ihan kivasti. Tietty kulkineen vaihtomahdollisuus stripillä olisi hyvä, kun mekaaniset hommat tuppaavat viemään päiviä, enkä tiedä riittääkö Riversiden pömpelissä bitit.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  24. #384
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    kyllä mä olen kokeillu tolla kaikki konstit ,mutta jos tekee noin että vaan hiukan kierroksia ja kytkin rauhallisesti ylös, toi nyökkää eikä lähde mihinkään..
    On se nyt s**tana, kun jengi lukee kuin piru raamattua. Ei varmaan tartte ottaa mitään 10krpm lähtökierroksia tuolla sun mopolla niin kuin 600cc kyykyllä. Epäilisin kokeilematta, että jo jollain 3krpm paikkeilla on ihan riittävästi löylyä koneessa.
    Superbike #7
  25. #385
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tämä oli selvä haaste. Vailla minkäänlaista kosketusta todellisuuteen otan sen ilolla vastaan. Sitten haastan Samin tuplaturbo-ilokaasu Maxin heti perään (Gen1). Kiva katsella päänahkoja takan reunuksella.
    Nyt on oikea ote. Suosittelen tähän armottomaan taisteluun 1/8mailia matkaksi. Se on selkeästi helpompi/parempi matka customille "oikeaa" sporttia vastaan ja sopii pituudessaan myös paremmin Fiiatin luotettavuudelle...
    Supermoto
  26. #386
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    On se nyt s**tana, kun jengi lukee kuin piru raamattua. Ei varmaan tartte ottaa mitään 10krpm lähtökierroksia tuolla sun mopolla niin kuin 600cc kyykyllä. Epäilisin kokeilematta, että jo jollain 3krpm paikkeilla on ihan riittävästi löylyä koneessa.
    heh ,ei toi ees kierrä niin paljoa...

    4 tonnista kyykkää vielä ja viidessä sulaa kytkin ,kun ollaan melkein parhaan väännön alueella


    tietty kevyemmän kuskin alla sutii helpommin eikä kyykkää , mun puolta kevyempi kaveri sanoi että se sutii joka vaihteella
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  27. #387
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    heh ,ei toi ees kierrä niin paljoa...

    4 tonnista kyykkää vielä ja viidessä sulaa kytkin ,kun ollaan melkein parhaan väännön alueella


    tietty kevyemmän kuskin alla sutii helpommin eikä kyykkää , mun puolta kevyempi kaveri sanoi että se sutii joka vaihteella
    Samat alustan säädöt ja rengas molemmilla? Jos tuossa on paluuvaimennus säädettävissä niin sitä avaamalla saa avauspitoa. Toki jos avaa liikaa niin sit rupee heikkenemään. Edit. Takaa siis.
    Superbike #7
  28. #388
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Samat alustan säädöt ja rengas molemmilla? Jos tuossa on paluuvaimennus säädettävissä niin sitä avaamalla saa avauspitoa. Toki jos avaa liikaa niin sit rupee heikkenemään. Edit. Takaa siis.
    Joo on tossa kaikki maailman säädöt molemmissa päissä ja ne oikeesti viel vaikuttaakin

    en mä oo niihin koskaan viittiny koskea pelkästään jotain yksittäistä kiihdytystä varten mut joskus vois oikeesti kokeilla miten sen sais "paremmaks" kiihdytykseen.

    sehän ei tosiaan keuli sillai kun yleensä pyörät keulii vaan nostaa etupyörää sen 5-10cm ja aika hyvin pysyy sitten siinä vaikka sutiikin samalla
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  29. #389
    Jätän tämän vain tähän
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
  30.  
  31. #390
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Sehän lähti kuin Karkov ikään
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * KTM 690 Enduro * Kawasaki ZX-8R * KTM 890 Duke R * Honda Fireblade *
Sivu: 13 / 14:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 311121314 ViimeinenViimeinen