tulihan käytyä messuilla...
toi 240 näytti ensin ihan hyvältä,mutta sitten se jotenkin ei kuitenkaan näytä tarpeex hyvältä suhteessa sijoitettuun euromäärään..
ei tarpeex eroa vakioon, tai jtn.
diavel tuli istuttua, on hyvin saman oloinen maxin kanssa mutta etukenompi ja tapit eri kohdassa.
tälläselle detailifriikille siinä oli hieno värinäyttö ja komeita juttuja, mutta se takapää on jäänyt jotenkin kesken ...
multistradakin tuli istuttua ja se olikin yllättävän haluttavan oloinen , melkein vanha vimma taas jo nostaa päätään,
mutta annetaan tuon husqyn nyt tyydyttää toi endurovimma pois ja ajellaan ens kesänä taas maximuksella täydellä sydämmellä
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Hemmetin talvi,menee kaikki aikeet & järkeilyt aina uusiksi ku tylsyyksissään netissä surffailee. Tuli sitten tilattua K&N filsu tuohon möhkäleeseen... Sitä kautta mennee sitten ruiskukarttakin uusiksi, mutta onneks semmosen saa netistä aika kätevästi
Tulis jo se kevät ni pääsis baanalle, jeesustelun sijaan!
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
No kiva... *
mulla on pajan pöydällä se k&n edelleen siinä laatikossa jossa se tuli...
oisit sanonut ni ei ois tarvinnu tilata..
ai juu , niitä saa ADturun tiskiltä 60€ hintaan
heh.. -14... aika hyvä ajokeli, taidan mennä pellolle vetämään 10 rundia...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
No niimpä... tuntuu että ne "järkipäätökset" & linjavedot mitä kannattaa tehdä ja mitä ei vaan hupenee ja hupenee koko ajan. *
Vaan elämä on, ja MP on lelu... joten ei passa turhan vakavasti ottaa tätä hommaa, saati sitte itteään. *
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Väittääpi kaveri ilmossa että 6900 olis verot. Wtf? Saako uuden v-maxin mukamas 19500 juuroon?
Nettimoto
Ostan heti yhden!!!! ,tai siis toisen jos kotiovelle toimittaa tuohon hintaan... Ja ei kun odottelemaan, kun rahat on tilitetty myyjälle(mccone @ Helmi. 15 2011,19:19) kirjoitti
Nyt kiire verkkopankkiin, son moro
![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Tutkasinpas inoaa mc importin tiedoilla. Tämä rakennusalan toimija on hankkinut nimeä myös kelkkapisneksessä. Ei kovin helpolla kannata ennakkomaksuja maksella.
Kannattaa tosiaan toimia nopeasti, tohon hintaan saattaa loppua pyörät varastosta *(roskakuski @ Helmi. 15 2011,19:44) kirjoitti
![]()
Please, älkää pilatko V-Max ketjua, tuota höpötystä tehdään jo tuolla yleisellä puolella.
Kliks
Niin, ja täytyy muistaa sekin tosiasia... Että V-Max on jo itsessään käsite. Ihan kuten Håndakin on käsite omalla persoonallisella tavallaan...
Edellä mainitusta syystä, ei tule Håndalta koskaan uskottavaa haastajaa näihin mittelöihin. Tehkööt vaikka 7 litran padan
Edit: Hienoa, juuri poistettiin topikista se posti johon viittasin. Mutta että jotain siinä lässytettiin Håndan Valkyriesta jne jne.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Oishan se komia peli. piti ihan käydä tänään istumassa ja ihmettelemässä. Harmi kun on vaan niin suolasen hintanen. Taitaa jäädä vaan tohon liikkeessä päristelyyn *![]()
Ystävällä/asiakkaalla tommonen uusi peli. Oma vaan wannabee, eli FZ1- N. Täytynee pummata tyypit, et tietää mistä on jäänyt paitsi.. (Ja on muuten kaverin eka pyörä,.,.,..,.)
Näitähän ostaa ne, joilla on...
KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
pikkuisen blingiä lisätty...
ja tangonpää peilit, lakkasi olkapäät näkymästä...
tulipas huono kuva, pitää koittaa huomenna uudelleen...
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
im back...
nonni, tänä kesänä ei sitten oo paljon tullu ajeltua fiddumaisen työtilanteen ja kotona sattuneen pikku vesivahingon seurauksena
mutta on sentään ollut ilo ajella työmatkaa, kun kelit sallii (800m suuntaansa) ja käydä päivällä syömässä(2km suuntansa)...
no tänään sitten huomasin että tulloo syys kun alkoi takanakki silleen lipsumaan, taitaa olla se siisti asfaltti jo jäähtymään päin, kiitos vaan jaakko...
elikkäs tuli sitten vetästyä se ihan ensimmäinen oikea powersladi, niin että jäi oikein komea musta raita siihen tien pintaan...
on se vaan niin tykki...
taidan mennä burnout partyyn vetämään vartin ,niin jaksaa taas hymyillä koko pitkän talven...
NOTTA...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
touringvarustelua..
jeps.. eli tarkoituksena on tehdä tollanen 22 litrainen tankki ens talven aikana...
jos homma menee putkeen ,on tarkoitus tehdä niitä enemmän kuin vain 1 kpl, eli jos isompi tankki kiinnostaa , voit laittaa mulle yv;ä että tiedän monellako olisi moiselle tarvetta![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
no höh, kytkin luistaa...
kävinpä yhden jahtiajelun vetäsemässä tuolla marttilan nurkilla ja takastullessa huomasin että kun lähtee risteyksestä täyellä höökillä niin kytkin ei ota heti kiinni vaan tuntuu kuin laatikossa ois "puolikkaita" vaihteita ,eli nykäisee ja pudottaa kierroksia huikan n.5 sekunnin vedätyksen jälkeen...
sanovat että tuo luistokytkin syö levyjä ihan hulluna kun paljon jarruttelee moottorilla , ja just niin mää oon menny tekeen * *
ja eikun levykauppaan... *
ai juu , "samalla" vois taas vaihtaa muutaman osan, esim. ikkunalliset moottorin posket
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Terveeks!
Nyt vain kävi niin, että menin vaihtamaan vm 2009 VMaxini uuteen Ducati Diavel-pyörään.
Kävin koeajamassa Diavelin, koska sen muotokieli ja imago puhutteli kutkuttavasti. Koeajon jälkeen totesin, että vaihto taitaa olla edessä.
Minulle tärkeimmät vaihtokriteerit olivat:
- pyörän keveys ja ketteryys käsitellä
- pyörän vakiosoundi
- muotoilussa omaan silmään enemmän särmää
Minulla on ollut kaksi VMaxia, vanhan ja uuden mallin pyörät. VMax on todella hieno moottoripyörä, kuten joku täällä on kutsunut sitä "malmikasaksi".
Mutta mutta, minulla oli varmasi kaipuu kokeilla jotakin ihan muuta ja nuo edellä mainitut kriteerit vetivät minut Diavelin suuntaan Maxin sijaan.
Molemmat huippupyöriä, mutta nyt naatiskellaan Ducati Diavelin kyydistä - kerrassaan hauskaa moottoripyöräilyä!
N.O. Hääppönen
nymmää en tajuu...
kytkin toimii taas kuin uutena, mikä hitto siihen voi tulla kun ei viimex pitäny ja nyt pitää taas ihan hyvin???
en tiijä, mut vaihdoin takarenkhan kun vanha oli tullut matkansa päähän, ja nythän se riemu alkoi...
sutii vielä kolmosellakin , jos vaan viittii ja jaksaa...
uus renkas on nyt kokoa 210/40-18 kun ei ollut kaverin varastossa enää muuta, aivan hullua , sairaan hauskaa...
pitänee kokeilla gepsillä mittarivirhe, on varmaan aika paljon muuttunut...![]()
![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Nonni... *
nyt tuli maahantuojalta tarkistuskutsu huoltoon, aiheena öljypumppu...
mahtaa olla isotöinen homma...
onkos jollakin ihan oikeasti tollanen maxin kone siten poksahtanut, vai onko toi vaan joku varotoimi???
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Yritin löytää eri palstoilta mitä tahansa uutta Yammun konetta joka olisi lauennut öljypumppuvian takia eikä löytynyt. Eli tod. näk. on varotoimi.(adville @ Loka. 13 2011,20:45) kirjoitti
Samalla kaivelin tietoja kuinka tuon takaisinkutsun vika voisi pyörässä ilmetä. Ymmärtääkseni epänormaali pumpun akselin kuluminen saattaisi aiheuttaa akselitapin (kuvassa 4) rikkoontumisen, jonka johdosta öljypumppu hajoaa (=pyörii tyhjää) ja jos näin olisi käynyt niin samalla se yleensä aiheuttaisi myös konerikon alta aikayksikön.
Näin ollen tuollainen tuskin voi olla mikään "off-on-off" -vika eli aiheuttaa silloin tällöin öljypumpun "vajaatoimintaa" ja näin ollen rasittaa moottoria expotentiaalisesti? Katsotaan miltä näyttää heti kun ovat huollossa ehtineet räjäyttää vanhan pumpun osiin ja tarkastaa sen.
X-määrä erilaisia Vee configuraatioita
Diligentia, Vis, Celeritas!
Nonni, kunnossa on...
öljypumppu vaihdettiin ja vanha tarkistettiin , eikä siinäkään ollut mitään vikaa.
vika siis on sellainen että jos kylmänä antaa rankasti rannetta, saattaa tuo tappi 4 katketa tai taipua ja aiheuttaa siis täystuhon , syynä se että alkuperäisessä pumpussa ei ole ylipaineventtiiliä / kanavaa, ja kun tuottoa on, öljynpaine nousee niin hurjaksi että tappi antaa periksi ja pumppu lakkaa pyörimästä...
kunnossa siis on ,edelleen...
kytkin tosin luistaa taas, pitää nyt vaihtaa ne öljyt ohuempiin ja koittaa uudelleen...
kiitos muuten velj.Ahlrothin pojille ,nopeasti hoidettu takuuremontti ja vielä erityiskiitos kytkimen tarkistuksesta ja mittauksesta...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
aah ,kevät...
taas tuli hiukan lisättyä blingiä, jos tahtoo nähdä ,pitää tulla itte kattomaan ,kun en osaa tähän uuteen juttuun lisätä omia kuvia...
isompaa tankkia se edelleen pyytää, mutta vieläkään ei raaski..
kohta se siis taas alkaa, kuvajahtaaminen ja jokiranta... tänä kesänä sitten vedetään...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
henkee täys kuin vissypullo...
just oppinu laittamaan videoita tuupiin..
http://youtu.be/A4HTZR51Drc
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Pumpataans topiccia ylös pienellä aiheeseen liittyvällä kaupallisella ilmolla. Teki mieli koristella ajovaatetta brodeeratulla "The New VMAX" -merkillä ja kun sopivaa ei löytynyt niin joutui antamaan brodeerausfirmalle toimeksiannon. Paria merkkiä varten ei brodeeraustiedostoja kannata tehdä joten otin vähän ylimääräisiä.
Hinta 13,50 kpl kirjemaksuineen. Ketä kiinnostaa niin tilausta voi laittaa yv:nä
Brodeerattu VMAX kangasmerkki (leveys 8 cm, korkeus 3,5 cm):
| suurempi kuva |
| suurempi kuva |
(pictures: embroidered vmax 2nd gen patch)
Viimeksi muokannut: tiairi; 16.08.2022 klo 00:15. Syy: typo
X-määrä erilaisia Vee configuraatioita
Diligentia, Vis, Celeritas!
Vmaxilla nyt muutama kilometri takana kun sellaisen isäntä osti itselleen. Ja kun itellä ei vielä pyörään ole varaa ollut niin tyypittänyt nyt sitten tuoa.
Onko muilla ilmennyt tankin ja takalokasuojan nopeaa kulumista? 3tkm nyt mittarissa ja alkaa hirvittää paljonko noita naarmuja on parin vuoden päästä. Ratkaisuja? Tankinsuojiahan nyt on vaikka minkälaisia, mut suurin osa liian pieniä/ei sovi vmaxiin. Ja entäs takalokasuoja? Jotain mustaa suojatarraa tms kun saisi..
"tankki" on tosiaan aika helposti naarmuuntuva ,mäkin olen kokeillut vähän kaikenlaista ,mutta maxin oma logopadi on ollu tähänmennessä paras.
se on hiukan hankala kohta kun se on tavallaan väärinkäin kaareva eikä noi yleismallin suojat oikein istu.
mikä sulla siihen takalokariin hinkkaa, mulla ei oo ollu sen kanssa mitään ongelmaa.
kantsii sitten kaivaa aika äkkiä se tankin päällä oleva tarra pois ,siitä jää muuten jälki...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Kumma juttu, en oo törmänny ite ollenkaan mihinkään maxin omaan logopadiin.
Takalokariin hinkkaa kyytiläisen takki/reppu/ym. Yhden pitemmän reissun jälkeen jo tuli jälkiä. Olis pakko siihenki kyllä keksiä jotaki..
tollanen... näitä saa esim.yamahacentteristä
mulla on takapenkillä selkänoja tai se vaimonpidike ja se kai sitten suojaa lokasuojaa![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Pitänee käydä tollasta kattelemassa.
Löytyykö vaimonpidikkeestä kuvaa mistään? Voisi olla kätevä, mutta ulkonäkö on aina mietityttänyt..
Jostakin suojakalvoista on osa puhunu tuon takalokasuojan suojaksi mutta en oo sellasia mistään löytänyt!
joo, läpinäkyvää uretaaniteippiä ,eli sellaista elastista "kiveniskuteippiä" saa autotarvikeliikkeistä..
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout