Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    moro,

    mistähän mahtaa johtua, kun hiljaisessa vauhdissa/kiihdytyksessä 1llä ja 2lla kuuluu ja tuntuukin kolahduksia jostain eturattaan tienoilta. Onko rattaat ja ketjut kuluneet vai onko pelkoni vaihdelaatikon hajoamisesta aiheellinen? Vaihteet kuitenkin toimivat hyvin ja kovemmassa vauhdissa ei huomaa mitään...
    <p>&quot;Trying is the first step towards a failure&quot; Homer J. Simpson</p>
  2. #2
    ettei ole ketjun "rulla" jumissa, mulla oli omassa pyörässä jokin kivi/metallin pala sielä rullan ja ketjun välissä niin aiheutti hiljasessa nopeudessa sellaista pauketta. yritin saada sitä palaa pois mutten onnistunut sit joutui ketjut ja rattaat vaihtamaan
    Ninja 636 -04
  3. #3
    Itsellä joskus piti kummaa raksetta juuri noilla vaihteilla. Ketjut olivat aika huonossa hapessa edellisen omistajan jäljiltä. Millä lienee rasvannut kun oli paksu paskakerros käljyissä. Pesin ja rasvasin ketjut sekä laitoin oikeaan tiukkuuteen. Sen jälkeen meni hyvin.
  4. #4
    Lainaa (PzQ86 @ Heinä. 24 2009,15:12) kirjoitti
    ettei ole ketjun "rulla" jumissa, mulla oli omassa pyörässä jokin kivi/metallin pala sielä rullan ja ketjun välissä niin aiheutti hiljasessa nopeudessa sellaista pauketta. yritin saada sitä palaa pois mutten onnistunut sit joutui ketjut ja rattaat vaihtamaan
    Mulla oli sama homma edellisessä fillarissa.
    Z750 --> ZX-9R --> ZX-6R
  5. #5
    Veikkaan itsekkin noita ketjuja.
    Bmw k1200LT vm. 04
    Honda cb350 k4 twin
    Ic m49
    ex. Fjr 1300 vm. 05
    ex. Kawasaki zr-7 vm.01
    ex. Suzuki gs 500 vm.99

  6.  
  7. #6
    Lainaa (Kutis @ Heinä. 24 2009,11:38) kirjoitti
    moro,

    mistähän mahtaa johtua, kun hiljaisessa vauhdissa/kiihdytyksessä 1llä ja 2lla kuuluu ja tuntuukin kolahduksia jostain eturattaan tienoilta. Onko rattaat ja ketjut kuluneet vai onko pelkoni vaihdelaatikon hajoamisesta aiheellinen? Vaihteet kuitenkin toimivat hyvin ja kovemmassa vauhdissa ei huomaa mitään...
    Onkos siinä eturatas isolla mutterilla kiinni? Jos on, niin voi olla mutteri löystynyt.