Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Eilen olin lähdössä ajeleen niin minnekkään ei tullut virtaa, ei mittariston valot pelaa ja ei niin mikään. Hetken tutkiskeltuani virrat ilmaantuivat ja ja lähti hyvin käyntiin, kävi muutamia minuutteja ja sammui -> virrat taas kadoksissa. Tänään sain taas käyntiin ja sama homma kuin aiemmin. Akku on testattu ja toimii, ja sulakkeet on kaikki ehjät.

    Voisiko vika olla virtalukossa kun on satanut muutaman päivän niin olisiko kosteutta päässyt niin paljon lukkoon??



  2. #2
    luultavasti. mulla teki gpz joskus samaa, paitti ei käydessä sammunut. kostealla piti kääntää useamman kerran virta-avainta.

    suihki jotain kosteudenpoistajaa/crc mikä on tarkoitettu sähkölaitteille.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  3. #3
    Suhusuhu ainetta (WD-40) oon suihkinu sinne ja se kerran sattu lähteen sen jälkeen käyntiin. Jospa se yön aikana kerkeis rauhassa vaikuttaa. Pitää alkaa poraileen pultit pois ja irrotteleen virtalukko jos ei se tolla korjaannu.
  4.  
  5. #4
    Vika löytyi virtalukolta lähtevästä liittimestä. Melkonen hapettuma ja oli vissiin ottanu vähän lämpöä huonon kontaktin takia kun oli liitinkin sulanut hieman.
    No nyt ei muuta kuin liittimen metsästykseen tai jotain muuta siihen kehitteleen.