Helrc järjestää 31.7 - 1.8.2009 Road Racing kilpailut Kemorassa.
Kemorassa ajetaan Jokamiesluokan, GP250, BOTT ja Endurance luokkien kilpailulähdöt.
Tapahtumaan kaivataan ratatuomareita.
Ratatuomarit saavat ilmaiset yöpymiset Huhtaniemen mökkikylässä sekä ruokailut.
Lisäksi ratatuomareille on varattu ajoaikaa Kemoran radalla koko sunnuntai päivä 2.8.2009 10:00 -18:00!
Tule mukaan kokemaan RR kilpailua parhailta paikoilta!
lisätietoa tapahtumasta: Helrc
Täällä voit ilmoittautua: * Ilmoittautuminen
Tervetuloa,
- Roope -
-- No sehän on se kaikkien Ninjojen isoäiti!!! -- GPZ 900R
-- ZZR kärpänen -- ZZR 600R -> Myyty!
-- Ihka oikea wannabee reisseri -- ZX 6RR
-- Voe vehnä mikä kiksutin -- GSX-R 750
Onkos tuossa aikataulu muuttunut, eikös endurace ja gp250 kisojen pitänyt olla sunnuntaina?
Olen siis tulossa tuonne hommiin, mutta pääsen paikalle vasta perjantai-iltana.
Ja nyt vaan porukka aktiivisesti mukaan, ei kannata arastella vaikka aiempaa kokemusta kisassa ratatuomaroinnista ei olisikaan. Hieno tapa seurata aitiopaikalta kilpailua, ja kokeneemmat opastavat kyllä.
-nomen est omen-
Jeps,
Aikataulua on alkuperäisestä muutettu niin että ollaan halukkaille saatu sunnuntaille yksi kokonainen ajopäivä *
Selvennetään vielä ensikertalaisille että pisteiden jako pyritään suorittamaan niin että aloittelevat saavat kokeneempia seurakseen, heti ei tarvitse kaikkea osata
Lisäksi jos tiedät että olet tulossa ja omaat järjestyksenvalvoja kortin ole ystävällinen ja ilmoittaudu suoraan minulle roope.rinne(at)helrc.com tahi gsm: 040-419 2769
kiitos,
- R -
Itse taas pääsikin jo perjantaiksi töihin (pistin tästä s-postia), kun alunperin piti olla vain la-su. Harmi ettei kisailijoita ole tarpeeksi (ilmeisesti sen takia tiivistetty aikatauluja?), mutta toisaalta sunnuntain ajo ei haittaa yhtään![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
No nythän tuosta muutoksesta olikin jo tiedoite tuolla HelRC:n sivuilla. Ratkaisi sitten senkin että pyörällä on tultava paikalle
Luulisi innokkaita ratatuomareita löytyvän kun tuollainen bonus saatiin, usein kun kisoissa on ratatuomareilla vain muutama tunti aikaa itse ajaa.
-nomen est omen-
Eka kertalainen ilmottautuu mukaan jos tilaa löytyy, laitoin ilmottautumisen tuolta linkin kautta![]()
Tervetuloa,(nhh @ Heinä. 22 2009,11:56) kirjoitti
Muistakaa käydä ilmoittautumassa joko linkistä tai suoraan minulle niin saadaan kaikille majoitukset järjestettyä varmasti.
Kiitoksia kaikille osallistuneille ja erityiskiitos Motorgilaisille!
Ratatuomareita ja muita toimitsijoita saatiin paikalle kiitettävä määrä.
Kisat saatiin hienosti vietyä läpi vaikka päivä oli varmasti raskas.
Sunnuntaina saatiin itse vähän rentoutua ja nauttia ajamisesta ja sääkin osoittautui, pahaenteilevästä aamusta huolimatta, muodostuvan aivan loistavaksi.
Toivottavasti näemme uudelleen tulevissa kisoissa.
- Roope -
Kiitos vaan tälleen pummikisaajankin suunnalta. Kovasti kaikille jo paikan päällä mainostin, mutta todettakoon vielä, että oli mainiota kun GP250 oli mahdutettu mukaanToivottavasti myös tulevaisuudessa!
Omasta touhusta sen verran, että sijoitus sinänsä tyydyttää mutta tapa, jolla se saavutettiin, saati oma nopeus ei niinkään. Kuitenkin positiivisena mainittakoon, sateella polven maahan osuminen. Melkein yhtä makea fiilis kuin silloin kun sen sai ekaa kertaa ever asfalttiinJa näin muuten myös ekaa kertaa ruutulipun
![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Hyvin oli taas järjestetty hommat. Oikein miellään tulee näihin HelRC:n järjestämiin kisoihin järjestäjäksi, kun toimitsijat otetaan aina niin hyvin vastaanSunnuntaina jäi nynnyilystä johtuen ajot väliin, mutta onneksi sentään muutaman kierroksen perjantaina ehti ajaa. Ja ehti ajaa myös ulos radalta (noh, onneksi saldona vain pleksin räsähtäminen rikki pompussa kanttarin ylin)
.
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?