Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Hei taas täällä yks uus avuton kyselee neuvoja kawan vaihteista...ostin avk:lta moton juurikin kawasaki zx 6 r:n ja rungonmittaukset tehty ja kaikki OK! mutta nyt huomasin että yksi ongelma tuli vastaan motossa siin ei toimikkaan kun 1:nen ja 2:nen vaihteista,joten kysymys kuuluukin että mistä lähteä purkamaan ongelma kohtaa/mistä etsiä vikaa??KIITOKSET JO ETUKÄTEEN KAIKILLE VASTANNEILLE TAI SIIHEN PUUTTUNEILLE!!




    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  2. #2
    Arvelisin, että kyse on vaihdekiksin palautumattomuudesta keskiasentoon.

    Vaihdekiksi voi olla vääntynyt hassusti ja hinkkaa koneenposkeen tai sitten saanut iskua sen verran, ettei pyöri vapaasti jalkatapissa. Eli ei muuta kun kädellä kokeilemaan liikkuuko ulkoiset osaset kevyesti vai ei.

    Jos kaikki on laatikon ulkopuolella kunnossa, niin sitten menee vaihteiston avaamiseksi, siihen kannattanee jo ottaa korjauskäsikirja avuksi, jos ei ole ennen tehnyt.
  3. #3
    Jos pyörä on käynyt vasemmalla kyljellä, vaihtohaarukka tai useampi on hyvin mahdollisesti vääntynyt. Kannattaa kuitenkin kattella nuo ulkopuoliset vauriot ensin.
    '03 ZX6R
  4. #4
    Lainaa (markketo @ Heinä. 21 2009,07:49) kirjoitti
    Jos pyörä on käynyt vasemmalla kyljellä, vaihtohaarukka tai useampi on hyvin mahdollisesti vääntynyt. Kannattaa kuitenkin kattella nuo ulkopuoliset vauriot ensin.
    se on vähän kankea kyllä että puree kiinni jalkatappiin aika kovasti eli vika saattaa olla sitten siinä?mistä saisin käsikirjan suht edulliseen hintaan ja mistä sitä vois ettiä??onko muuten tiedossa purkaamoja mistä vois kysellä osia tähän kyseiseen
    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  5. #5
    Lainaa (battery @ Heinä. 21 2009,09:40) kirjoitti
    mistä saisin käsikirjan suht edulliseen hintaan ja mistä sitä vois ettiä??
    tästä ketjusta kannattaa katsoa. Löytyy ainakin 2003-04 ja muistaakseni myös 2005-06 korjausoppaat.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  6. #6
    Lainaa (klonkku6 @ Heinä. 21 2009,09:44) kirjoitti
    Lainaa (battery @ Heinä. 21 2009,09:40) kirjoitti
    mistä saisin käsikirjan suht edulliseen hintaan ja mistä sitä vois ettiä??
    tästä ketjusta kannattaa katsoa. Löytyy ainakin 2003-04 ja muistaakseni myös 2005-06 korjausoppaat.
    en saa jostain syystä tuolta mitään ulos tai sit oon vaan niin uusavuton että en osaa
    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  7. #7
    Lainaa (battery @ Heinä. 21 2009,12:04) kirjoitti
    en saa jostain syystä tuolta mitään ulos tai sit oon vaan niin uusavuton että en osaa
    Sekava mestahan tuo on. Mutta käymällä kaikki sivut läpi selaimen find-toiminnolla oikea linkki löytynee.
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  8. #8
    niin noh sivuja ei oo kun 220 että joo en taida ruveta ettii
    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  9. #9
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  10. #10
    Lainaa (battery @ Heinä. 21 2009,12:45) kirjoitti
    niin noh sivuja ei oo kun 220 että joo en taida ruveta ettii
    oho... mulla näkyy 6 sivua. No joka tapauksessa täällä on ainakin 03-04 (ja pariin muuhunkin 6-kawaan)
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  11. #11
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 21 2009,12:46) kirjoitti
    joo no tosta sain ladattua ton mutta muuten hyvä vaan väärä vuosmall,omani on 1999 eli eikö se mee 1998-2002 jos en nyt ihan väärin oo ymmärtänyt asiaa koska moto on mulle ihan uus kapistus niin en vielä tiedä siitä paljoa
    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  12. #12
    Lainaa (battery @ Heinä. 21 2009,12:55) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 21 2009,12:46) kirjoitti
    joo no tosta sain ladattua ton mutta muuten hyvä vaan väärä vuosmall,omani on 1999 eli eikö se mee 1998-2002 jos en nyt ihan väärin oo ymmärtänyt asiaa koska moto on mulle ihan uus kapistus niin en vielä tiedä siitä paljoa
    Nyt samassa osotteessa myös 00-02 manuaali, kato osuuko?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  13. #13
    Mulla on 00-02 manuaali englanniksi ja omistan -99 vuosimallin 6r:n. 00-02 vuosimallin 6r on lähes sama kuin 98-99 vuosimallin, voisi sanoa että melkein vain ulkonäkö on erillainen. Jos et löydä sitä manuaalia mistään niin voin kyllä lähettää sen sinun sähköpostiin jos haluat.
    Suzuki dr-z 400 sm bigbore
    KTM r.i.p
    MasterStreetRiders
  14. #14
    Poistettu oma moka



    GT380-DS7-CB350F-GT500-GS750-VF750F-GSX1100F-GSXR1100-XJ600-GSXF750

    How far can you travel when you're six feet underground?
  15. #15
    Lainaa (nato26 @ Heinä. 21 2009,20:24) kirjoitti
    Mulla on 00-02 manuaali englanniksi ja omistan -99 vuosimallin 6r:n. 00-02 vuosimallin 6r on lähes sama kuin 98-99 vuosimallin, voisi sanoa että melkein vain ulkonäkö on erillainen. Jos et löydä sitä manuaalia mistään niin voin kyllä lähettää sen sinun sähköpostiin jos haluat.
    jos millään viitsit laittaa sen minun sähköpostiin niin oisin todella kiitollinen asiasta joten tässä sähk.posti osoite esatuovinen3@msn.com kiitos jo etukäteen
    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  16. #16
    Lainaa (battery @ Heinä. 22 2009,10:36) kirjoitti
    Lainaa (nato26 @ Heinä. 21 2009,20:24) kirjoitti
    Mulla on 00-02 manuaali englanniksi ja omistan -99 vuosimallin 6r:n. 00-02 vuosimallin 6r on lähes sama kuin 98-99 vuosimallin, voisi sanoa että melkein vain ulkonäkö on erillainen. Jos et löydä sitä manuaalia mistään niin voin kyllä lähettää sen sinun sähköpostiin jos haluat.
    jos millään viitsit laittaa sen minun sähköpostiin niin oisin todella kiitollinen asiasta joten tässä sähk.posti osoite esatuovinen3@msn.com kiitos jo etukäteen
    Eikö kumpikaan tajunnu tota mun viimesintä viestiä...?
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
  17. #17
    Ai niin ja unohdin mainita että vaihteet toimii erään hyvän mekaanikon ansiosta moitteettomasti,syy oli siinä vaide vivussa että se oli kiero ja teimme sorvilla uuden tangon siihen joten sekin asia ratkesi eilen illalla.Kiitokset kaikille vastanneille ei voi muuta sanoo kun että ystävällistä populaaria ja natolle suuri kunnia käsikirjasta
    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  18. #18
    Lainaa (scuuba @ Heinä. 22 2009,10:42) kirjoitti
    Lainaa (battery @ Heinä. 22 2009,10:36) kirjoitti
    Lainaa (nato26 @ Heinä. 21 2009,20:24) kirjoitti
    Mulla on 00-02 manuaali englanniksi ja omistan -99 vuosimallin 6r:n. 00-02 vuosimallin 6r on lähes sama kuin 98-99 vuosimallin, voisi sanoa että melkein vain ulkonäkö on erillainen. Jos et löydä sitä manuaalia mistään niin voin kyllä lähettää sen sinun sähköpostiin jos haluat.
    jos millään viitsit laittaa sen minun sähköpostiin niin oisin todella kiitollinen asiasta joten tässä sähk.posti osoite esatuovinen3@msn.com kiitos jo etukäteen
    Eikö kumpikaan tajunnu tota mun viimesintä viestiä...?
    joo tajusin senkin kyll ja sitä kautta saan sen kanssa kiitokset siitä sinullekkin ja säilytän osoitteen kyll kun en tajua miten saisin sen kopsattua itselleni koneelle että saisin piirrustukset monistettua
    millään muulla ei ole väliä kuhan se ei oo väljä(siis mäntä)
  19.  
  20. #19
    Lainaa (battery @ Heinä. 22 2009,10:46) kirjoitti
    joo tajusin senkin kyll ja sitä kautta saan sen kanssa kiitokset siitä sinullekkin ja säilytän osoitteen kyll kun en tajua miten saisin sen kopsattua itselleni koneelle * että saisin piirrustukset monistettua
    Kilikkaa sitä .pdfää hiiren oikeella näppäimellä ja valitse Tallenna jne.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."