Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 125:sta
  1. #31
    Noniiin! Asiallista oli ja kelikin suosi *ihan soijassa tässä tiesikkatuolis istutaan*
    Kiitos osallistujille ja niinku puhe oli niin ei muutaku uusiks ku ajat ja paikat sopii ja lisää vaan porukkaa olihan meitä kuitenki jo neljä nyt
    Ride to Live, Live to Ride
  2. #32
    Jeps! Minä olen ainakin taas remmissä kunhan ajelut ei osu iltavuoroviikolle * Oli mukava ajella pitkästä aikaa porukassa *
    Thruxton -06
    Predators
  3. #33
    otetaanpa pojat uusiksi oikein ajan kanssa.
    suunnitellaan joku pitempi reitti tms.
    olisiko ok?

    ps:tulpat vaihdettu,johan toimii taasen
    VeTuRi,Bussi
  4. #34
    tässä on useamman kerran yritetty herätellä ep;lle jotakin org pohjasta toimintaa.
    tämä toiminta saa yleensä alkunsa tälläisistä yhteisistä tapaamisista ja juttutuokioista.

    Joko kohta olisi aika kypsänä moiselle tapaamiselle?

    Pari mainitsemisen arvoista seikkaa.

    1) Ei ole hengenvaarallista mennä paikkaan jossa ei ole ennen käynyt.
    2) Ei ole hengenvaarallista istahtaa ihan oudon motoristin kanssa samaan pöytään ja hetken rupatella.

    Usein ongelmana on juuri tämä..ei mennä, ei osallistuta, ei edes oteta kantaa jollei entuudestaan tunne jotakuta
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  5. #35
    joo. samaa mieltä.
    monesti joutunut todistamaan kyseistä:
    -joo tullaan me. siellä ja siellä klo jotain.
    sitten ajelen yksin...

    tää on tälläista, homma on vaan niskasta kiinni ottamista, ei se vieras ihminen ole sen kummempi kuin kukaan muukaan. Sekaan Vaan
    VeTuRi,Bussi
  6. #36
    JEp! Otetaan ihmeessä uusiks ja heitetään tosiaan vaiks sillee et joku hyvä reitti ja välis vaikka tankkaustauko (sekä miehen et pyörän) ja siittä taas jatkuu. Jossei pelkää muutaman kilsan hiekkapätkää niin se Ämmälänkylän tie kandee käydä ajamassa. Niin kauan että vastaan tulee T-risteys, josta oikeelle, se muuttuu hiekkatieks ja sitä on muutama kilometri mut jo alkukesästä oli aikas kovas kunnos et paikkapaikoin pysty ihan 80kmh:takin pudotteleen. Tulee siihen Peräsjoen tielle.
    Ja juu, vaikka Pohojammaalla ollaan niin tuskin täällä motoristi toista puukottaa, joten juttuun vaan ja messiin.

    PS. täytyy myöntää että tämä kavereille mainitsemani Fireblade-neito oli sen verta kaunista katsottavaa et pupu meni itellä pöksyyn ettei jutteleen uskaltanu mennä
    Musta vanhemman "koppaane" Fireblade ja naiskuski kerrohan jos tunnistat tuntomerkit!
    Ride to Live, Live to Ride
  7. #37
    No nyt olis jo ainakin pieni porukka kasassa Rohkeasti vaan muutkin
    Thruxton -06
    Predators
  8. #38
    no kertokaahan poijaat oliko millainen matkavauhti?
    a: kukkahattu
    b: sopivan mukava
    c: kovaa mentiin
    d: eos
    e: lujempaa
    VeTuRi,Bussi
  9. #39
    Kyl se tosta B:n ja C:n väliltä oli eli TOSI HYVÄ! se pysyi aikas hyvin se parikyt mistä oliki puhe ja risteyksistä/mutkista sai välillä avata mukavasti Kyl Maneesi saa mun puolesta jatkossakin vetää
    Ride to Live, Live to Ride
  10. #40
    -torstaina klo. 18:00 Neste Mäyry-

    Oisko kiinnostusta tollaseen..130 kilsaa ja jos vaik tuos alajärvel pikku paussin ja toisen esim tuuri/abc alavus ni kestoltaan tommonen 3 tuntia..oisko kiinnostusta?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  11. #41
    voi perkule.
    torstai itselläni ylityöpäivä, joten se oli siinä...
    tuottaisiko ongelmia vkl. esim su.
    VeTuRi,Bussi
  12. #42
    itsellä keskiviikkoon asti vapaata..pe-ilta ja tot.näk. la-iltakin kuluu vauhtiajojen musatarjontaa seuraten eli siin mieles ei probleemaa..keskustelua vain kehiin...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  13. #43
    itsellä to ja pe. ylitöitä, eli -no life
    la maanpäälliseen helvettiin, eli IKEAAN.
    su vapaa.
    ensi viikko iltavuoro
    VeTuRi,Bussi
  14. #44
    IKEA
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  15. #45
    Torstai ei onnistu, sunnuntaista ei tietoa. Voi olla, että lauantaina *, jos ei * niin sitten sunnuntaina *
    Kuin myös ens viikko iltaan.

    Niin ja tosiaan hyvin sä vedit, just sitä vauhtia mitä sovittiin! Sanotaan nyt vaikka B.

    Edit: Näyttää näin ruudulta katottuna hyvältä reitiltä toi Tuppervaarin reissu.



    Thruxton -06
    Predators
  16. #46
    Toi tuppervaarin ehottama reitti on kyllä aikas mukavaa tietä.
    Tuo Lehtimäeltä Alajärvelle menevä pikkutie (h ja i kohta ja se koko tie, on mukava pätkä, oon sitä parikertaa ajellu, ku oon kotosin Soinista.) Muutenkin on mukavia pieniä teitä, ja maistematkin ihan kohdillaan =) Että ei muutakun mennään ajelemaan! Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa. Niin ja jos jollakin olis autotallis senverran tilaa että vois ketjut käydä kiristää niin voisin huomenna päivällä kävästä, ku ei oo sellasia työkaluja tääl.
    Zx-6r 636 -02 kawagreen * *--->

    Z750S -05 ---->

    Yamaha R6 -04/05
  17. #47
    eli jos pidettäs sunnuntaita ehdolla tolle retkelle..olisiko kiinnostuneita?
    ja mihkä aikaan?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  18. #48
    alustavasti mulle sopii sunnuntai säävarauksella tietty.
    ehdotuksia kellonajasta?
    reitti näyttää mukavalta, jotain pätkiä siitä ajanutkin...

    ps. onko tuppervaari seinäjoelta vai joistain lähikunnista?



    VeTuRi,Bussi
  19. #49
    täs vimpelis mä..katotaan vaik huomenis tuota kellonaikaa ni näkee löytyykö lähtijöitä..oma ehdotus ois joku 13:00..
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  20. #50
    Olisko klo. 15.00 nesteellä?? Mulle on oikeestaan ihan sama mennäänkö aamulla, päivällä vai yöllä. Kelilläkään ei hirveesti ole väliä kuhan ei ihan kaatamalla sada
    Thruxton -06
    Predators
  21. #51
    Lainaa (voimalaitos @ Heinä. 22 2009,19:17) kirjoitti
    Olisko klo. 15.00 nesteellä?? Mulle on oikeestaan ihan sama mennäänkö aamulla, päivällä vai yöllä. Kelilläkään ei hirveesti ole väliä kuhan ei ihan kaatamalla sada *
    eli asenteella mennään. oikein.
    VeTuRi,Bussi
  22. #52
    15:00 neste..pidettäskö siit kii..oikeestaan viel parempi mulle
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  23. #53
  24. #54
    Lainaa (voimalaitos @ Heinä. 22 2009,19:17) kirjoitti
    Olisko klo. 15.00 nesteellä?? Mulle on oikeestaan ihan sama mennäänkö aamulla, päivällä vai yöllä. Kelilläkään ei hirveesti ole väliä kuhan ei ihan kaatamalla sada *
    Mulle kävis aina tuo yöaika. * 21.00 eteenpäin ei olla kotosalla niin hirveesti kaipuulla. Liikaa pieniä ipanoita ja rouva ei päästä kun niitten perään pitää kattua ja lisää vaan on tulossa elokun puolivällissä.
    -Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
  25. #55
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 21 2009,22:53) kirjoitti
    Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa.
    Ota emäntä mukaan! Mulla sama homma, eli olis kiva tutustua Seinäjoen porukkaan!
    Mä olisin tosi mielelläni mukana kaikissa jutuissa mitä järkkäilette ku vaan työt antaa periks. Tosiaan ite vaan joudun istuun kyydissä ku ei oo vielä korttia, sen hankinta menee varmaan ens kesälle..
  26. #56
    Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä.. eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje.. en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..

    Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille... 8päivää laskettuun aikaan enää
    Suzuki PV50 x2 -88&-89 :P -> Yamaha TZR 125 -89 -> Honda CB 350 Twin -72 -> Yamaha FZR 600 -90 -> Honda CBR 600F -99
    - Ruuvaamista rakastan lähes enemmän kuin ajamista
  27. #57
    Lainaa (Mi_Kaheli @ Heinä. 22 2009,22:56) kirjoitti
    Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä.. *eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje.. *en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..

    Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille... *8päivää laskettuun aikaan enää
    Mukaan vaan sunnuntaina!
    Thruxton -06
    Predators
  28. #58
    Mieli tekisi... täytyy sunnuntaina päättää, että missä olen silloin

    Seinäjoella oon asunut jo 6 vuotta, mutta kavereita ja tuttuja on vain kourallinen, mieli tekisi lisääkin..



    Suzuki PV50 x2 -88&-89 :P -> Yamaha TZR 125 -89 -> Honda CB 350 Twin -72 -> Yamaha FZR 600 -90 -> Honda CBR 600F -99
    - Ruuvaamista rakastan lähes enemmän kuin ajamista
  29. #59
    Lainaa (voimalaitos @ Heinä. 22 2009,23:04) kirjoitti
    Lainaa (Mi_Kaheli @ Heinä. 22 2009,22:56) kirjoitti
    Mä voisin muuten kans osallistua yhteisiin ajoihin, mutta oon sellanen nössö, että ajelen erittäin mielelläni reilusti alle 10km/h yli rajoituksen maantiellä.. *eikä toi mun laama kyllä oikein kovaa edes kulje.. *en tykkää oikein jäädä porukasta jälkeen..

    Itse en saa emäntää mukaan ajelulle, kun se ei mahdu enää mahansa kanssa takapenkille... *8päivää laskettuun aikaan enää
    Mukaan vaan sunnuntaina!
    juu..sekaan vain..homma hoidetaan siten et joka tyylillä voi osallistua.

    ideana et jätetään ojanpyöntäreet kyntämättä


    ps. onnee nyt jo etukäteen perheenlisäyksistä
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  30.  
  31. #60
    Lainaa (Tiituli @ Heinä. 22 2009,22:40) kirjoitti
    Lainaa (mazaas @ Heinä. 21 2009,22:53) kirjoitti
    Täältä sjoelta en oikein tunnekaan ketään motoristeja, joten mieluusti tutustuisin, kun on vähän tylsä yksikseen ajella, tai emmännän kanssa.
    Ota emäntä mukaan! Mulla sama homma, eli olis kiva tutustua Seinäjoen porukkaan!
    Mä olisin tosi mielelläni mukana kaikissa jutuissa mitä järkkäilette ku vaan työt antaa periks. Tosiaan ite vaan joudun istuun kyydissä ku ei oo vielä korttia, sen hankinta menee varmaan ens kesälle..
    sanomattakin selvää et takapenkkiläiset kans mukaan
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
Sivu: 2 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen