Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Iltaa.

    Olen tässä mopoa hankkimassa ja ykkösenä listalla olisi Buell XB12STT, mutta hieman epäilyttää miltä mahdan näyttää kyseisen mopon päällä. Pituutta on semmoset 183cm ja mielikuva on semmoinen että Buellit jää pieneksi. Mitä ootte mieltä? Etinkö toisen mopon?

    Olis jees nähdä joku vastaavan pitunen Buellin päällä, että laittakaa kuvaa jos löytyy
  2. #2
    Mulla on pari kertaa ollut lainassa Buell XB12, kun oma mopo on ollut huollossa. Ensimmäisellä kerralla nimenomaan tuommonen STT. Olen 180 pitkä ja mahduin kyllä selkään ihan mukavasti, vaikka pienikokoinen laite onkin kyseessä. Väljempi ajoasento tuossa tuntuu olevan kuin esmes uudessa Firebladessa, mitä viikko sitte kokeilin. Onkohan muuten XB12S:ssä matalampi tanko kuin XB12STT:ssä? Jotenkin jäi sellanen mielikuva noista... STT tuntui paremmalta.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

    H-D Road King Custom 2004
  3. #3
    ööö, jos pyörä tuntuu testiajossa sopivalta mitä välii miltä se ulkopuolisesta näyttää? * *

    stt -malli on jousitukseltaan korkeampi kuin muut buluset. mutta en nyt muista onko korkeus sama vai hiukan matalampi kuin enduromaisissa ulyseuyksessa tai xt:ssä



    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  4. #4
    Mitä sillä on väliä miltä näyttää? Jos on mukava olla pyörän päällä ja se tuntuu hyvältä, nii eikös se paketti ole siinä?
    *avautuminen alkaa*
    Itse olen harteikas 188 senttinen ja ajan pikkulohko-Guzzilla, jossa on 16" pyörät. Saattaa ulkopuolisesta näyttää siltä, että sirkuskarhu ajaa hassulla pyörällä, mutta mulla on lystiä joka hetki. Naureskelevat sivustakatsojat eivät ole pyörääni sijoittaneet penniäkään tai tuntiakaan rakentamiseen, niin naureskelulla ei ole mun moipon ohjaukseen mitään merkitystä.
    *avautuminen päättyy*
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  5. #5
    Lainaa (jiipeeee @ Heinä. 19 2009,20:04) kirjoitti
    Iltaa.

    Olen tässä mopoa hankkimassa ja ykkösenä listalla olisi Buell XB12STT, mutta hieman epäilyttää miltä mahdan näyttää kyseisen mopon päällä. Pituutta on semmoset 183cm ja mielikuva on semmoinen että Buellit jää pieneksi. Mitä ootte mieltä? Etinkö toisen mopon?

    Olis jees nähdä joku vastaavan pitunen Buellin päällä, että laittakaa kuvaa jos löytyy *
    Vanhempi poika on ainakin 185cm kato ite miltä näyttää
    Bulu
    Bulu1





    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  6. #6
    Poikaparalla ei ole edes sukkeja jalkoissa?
    Näin on näppylähansikkaat.
  7. #7
    Mulla on XB12S, pituutta 185 cm ja näytän kieltämättä hiukan typerältä pyörän päällä. Tätä pyörää ei hankittukaan poseeraamiseen.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  8. #8
    STT:hän on hieman korkeempi, että se sopii varmasti vähän paremmin pitkälle.
  9. #9
    Kyllähän tuo näyttää siltä, että iso pikkupoika ajelee mopolla kiskalle
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
  10. #10
    raikuli:n avatar
    Liittyi Jul 2006
    Missä millonkin huvittaa olla .
    Lainaa (jiipeeee @ Heinä. 19 2009,20:04) kirjoitti
    Iltaa.

    Olen tässä mopoa hankkimassa ja ykkösenä listalla olisi Buell XB12STT, mutta hieman epäilyttää miltä mahdan näyttää kyseisen mopon päällä. Pituutta on semmoset 183cm ja mielikuva on semmoinen että Buellit jää pieneksi. Mitä ootte mieltä? Etinkö toisen mopon?

    Olis jees nähdä joku vastaavan pitunen Buellin päällä, että laittakaa kuvaa jos löytyy *
    Jos terve selkäinen ja taipuu, niin mikä ettei. oon ite n. 185cm / 95 kiloo ja tykkään Buelin mallista aevan helekutisti. mm. Polvikulma parempi kuin esim. Hayabusassa. MUTTA, skolioosi seljälle mahoton laite. Lyhyt, eli vaikka kyykky, niin oon liian lähellä tankoa. n. 3 kertaa koeajoin, ennen kuin vaihoin k4 Busan k8 Busaan viime kesänä. Toi Street Rod olikin sit se unelmien MOTO, koska siinä löydän kolme hyvää vaihtoehtoista ajoasentoo. Selkä ei kestää ajaa kokoajan jalat eteenpäin.
    Viimoset 7 tauon jälkeen.

    1200 GSF *Bandit *-02

    Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )

    Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )

    Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )

    HD *V - ROD * -06 *( Street )

    HD *Electra Glide 1600*-09

    HD XL 1200 Low Sportster -10
  11. #11
    Itte ajelin 1,5 kesää xb12Ss kans, asento oli hyvä ja rento, oon 1,82m pitkä. Pisimmät päivä matkat oli kait 400-500km ilman puutumisia. Eihän ne mitään reissupyöriä oo varsinaisesti mut hommansa hoitaa siinäkin. Kaupungissa ja mutkataistelu pätkillä verraton ja hauska laite.
  12. #12
    No nyt se on sit tehty. Näytti miltä näytti. Buelli on ostettu ja huomenna saa hakea ...piti tilata Ss:n etulokari samalla kun toi alkuperänen on niin hävytön tossa STT:ssä.

    Nyt vaan pitää potea toi ostokrapula pois
  13. #13
    Lainaa (jiipeeee @ Heinä. 21 2009,20:11) kirjoitti
    No nyt se on sit tehty. Näytti miltä näytti. Buelli on ostettu ja huomenna saa hakea ...piti tilata Ss:n etulokari samalla kun toi alkuperänen on niin hävytön tossa STT:ssä.

    Nyt vaan pitää potea toi ostokrapula pois
    Onnittelut hankinnasta ja tervetuloa buellistien (melko harvalukuiseen) joukkoon!

    Kansa vaatii kuvia *
  14. #14
    Onneks olkoon! Ollaan joo me buellistit harvarivinen orkesteri hyvä valinta hauskoja kilsoja luvassa
  15. #15
    Hieno valinta onneksi olkoon uuden mopon johdosta
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  16. #16
    Tervetuloa joukkoon harvalukuiseen.
    Hyvinkin voi mennä 20 bongausta tänä kesänä rikki.
    (noin viitisentoista bölliä bongattu tähänmennessä liikenteestä)Superi viikonloppu mukaan lukien.
    Kato *ittunetistä!
    Buell XB12Ss Pirun harvinainen ku ei näitä enää tehdäkkään.
    Samas pihas on 1200 porsteri kans
    http://kouhia.pictures.fi/kuvat/
  17. #17
    Buelleja ei tosiaan liian usein tule vastaan, Yyterissäkin bongasin vain yhden omani lisäksi. Toinen bongaus oli lightningi duunipaikan autohallissa, onkos täältä kukaan töissä keilasatamassa?
  18. #18
    Pari hassua xb ja putkirunkoo tullu nähtyä tänä kesänä, eikä yhtään cr/r mallia oman lisäks, paitsi liikkeiden poistomyynti listoilla
  19. #19
    Onnea uuden pyörän hankinnasta.

    ---

    Sinun pyörän ostopäätöksen kannalta vähän myöhässä kirjoitan.
    Vähän aihetta ja aiheen sivusta, tuohon ulko näköön, jne...

    Oma mielipide, en ole Buelia kokeillut, mutta minä olen 187 cm pitkä ja ajan Honda Africa Twinillä.
    Pitkät jalat, näin ollen "normaali" ajo asennossa polvet ei millään mahdu tankin polvi syvennyksiin, vaan jalkoja täytyy harittaaa ulospäin.

    Pitkällä matkalla tottakai pystyy persettä vetään satulassa taakse päin ja hiekkatiellä kun muutenkin pyörän päällä roikutaan miten milloinkin, niin sillä ei ole väliä missä polvet menee.
    Ja ihan yksi lysti minkä näköinen muiden silmissä homma on, kunhan itsellä on hyvä olla.

    Sama pätee tuollaiseen bueliin, jos se on omasta mielestä hyvä ajaa mutkatietä tai missä tahansa muuallakin missä ajelee, niin onko sillä ulkonäöllä merkitystä.

    Oma äitini, muutaman kerran kun on eri pyöriä ostellut ja vaihdellut, niin merkin ja mallin lisäksi osto päätöksen kriteerinä on pyörän väri (oltava punainen), kaikki tekniset jutut ovat vain sivu seikkoja.

    Vastaavasti kun minä ostin tuon Afrikaanon, niin äitee heti sanoi, että törkeän värinen (harmaa-musta-valkoinen).
    Sanoin että värillä ei ole mitään väliä, minun osto päätökseen vaikutti ajo ominaisuudet ja pyörän tekniset ominaisuudet, luotettavuus, jne. Ulkonäkö on vain sivu seikka...

    Jos itsestä tuntuu hyvältä, niin se on hyvä.
  20.  
  21. #20
    Kyllähän tuo paikkansa pitää. Nyt kun on pyörällä jotain satoja kilometrejä ajellut, niin en enää vaihtaisi vaikka näyttäisi miltä. On se niin mahtava leikkikalu ;)