Kertokaa jolla kyseinen laite mitä vikoja ja harmeja ilmaantuu missäkin km kohdilla.
Ketjut ja rattaat 25tkm kohalla![]()
Ainoat harmit omassa oli kun takalamppu löysty ja.... ei kai muuta.
Alkuperäinen takapenkin koppa istui todella huonosti paikalleen.
12000 ajoin ei huolia ei murheita ollenkaan.
SUZUKI B-KING
04-05 vuosimalleissa laturi lopettaa toimintansa jossain vaiheessa.
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Onko hondissa vikoja/harmeja?![]()
Jos et tiedä mitä tehdä, näytä edes huolestuneelta.
CBR 600f
normihuoltojen lisäksi on pitänyt lisätä bensaa tankkiin ja renkaita on vaihdettu eli ei ole tarvinnut huollossa makuuttaa. Mittarissa on 33tkm.
No jos nyt jotain pitää keksiä, niin rata-ajossa alkuperäiset etujarrut pehmenee parin kiekan jälkeen. Teräspunosletkut varmasti auttaa asiaan...ja vois toki opetella jarruttamaan "vähemmän, mutta enemmän". Hyvä pyörä!
Viisas pääsee vähemmällä!
Lainaan thrediä sen verran, että pistäkää myös -06/07-mallista kommentteja jos on jotain?
-06:sta pelkästään hyvää sanottavaa kolmen vuoden ja 39000km matkalta.
Hondasta johtuvia vikoja:
- tankki vaihdettu takasin kutsuna
- satulan kiinnityspultin kaulusprikka oli jo ilmeisesti jaappanissa kokoamislinjalla pudonnut lämpösuojapeltien ja käyrästön mutkaan, josta se tuli lattialle ekassa huollossa ja laitoin paikalleen myöhemmin, kun keksin mihin se kuuluu!
Muuta säätöä:
- akun vaihdoin varmuuden vuoksi. Huollossa mittailivat, että jännitteet laskee mutta menis vielä. Uusin akun että sai taas varmasti riittävästi virtaa, vaikka alkuperäinenkin olis riittänyt.
- viime syksynä kone pätki - sammu lennosta sopivilla kierroksilla. Huollossa oli jäänyt sytkälle menevä ykköspytyn liitin "napsahtamatta" kiinni. Tulin itse avanneeksi ja kävin liittimet läpi ja kas.. noBroblemas!
- jarruvalo lakkas toimimasta; oli jäänyt peräkatteita viimeksi kasaillessa johto puristuksiin ja rikkonut kuoren!
- öljyä ei ole tarvinnut kertaakaan lisäillä, ellei sitten nyt ala tihkuttaa, kun jäi juuri uus propun prikka laittamatta.
Huoltotarvetta ja normaalia kulumista.
- rattaat ja ketju alkoi pitää ääntä, mutta sain niille jatko aikaa pesemällä ja öljyämällä kunnolla pariin kertaan, mutta ne on uusittava.
- jarruletkut on edelleen tarpeeksi tiukat, käytetyissä paloissa puolet jäljellä, mutta uudet palat ja letkun on silti laitettava ja nesteet vaihdettava.
- ilmanputsari vaihdettava paremmin virtaavaan ja pestävään malliin ***
^^^ edelliset ohjelmassa heti, kun saan haettua osat ja jaksan tehdä
.. jospa tää tällä pidolla vielä sen viis vuotta ja kuuskyt tonnia kestäis ajella?
/z
*** edit1: PiperCross vapaavirt.ilmansuodattimen otin, kun BMC:t ja K&N:t olis olleet tilaustavaraa. Tiä sitten mikä noista olis ollut "paras" bladeen?
En omista bladea, mutta tuollainen on/oli ostoslistalla niin lueskelin paljon netistä juttua. Nettimotossakin kun katselee myynnissä olevia niin näkyy listattuna että laturi hajonnut & uusittu(vma @ Heinä. 16 2009,11:15) kirjoitti
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Oma 40tkm ajettu laturoi ihan hyvin vielä. Samoin toinen ystäväni 85tkm lykätty peli. Molemmat 2004- malleja.(jyk4 @ Elo. 01 2009,01:29) kirjoitti
.