Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Elikkäs semmoinen juttu että viimekesänä pyörä oli vielä orkkis kunnossa. Ja siinä oli jo silloin semmoinen ominaisuus, että pöyrä kiihtyi mukavasti 3/4 kaasulla, mutta kun kaasun aukasi täysin pyörän menohalut hävisivät samantein. Eli aivankuin pyörä olisi tukehtunut ja kaasua piti löysätä taas jos halusi vauhdin nousevan. Ajattelin että ongelma katoaa race kitin mukana, mutta kun tänäkesänä olen pyörään laittanut Jardinen alumiini sliparin K&N filtterin ja race boxin ongelma on vaan pahentunut, kun alavääntöäkään ole enää ihan niin paljoa. Eli Onko tuo ominaisuus kun hyytyy täyskaasulla kun kierrokset on alle 3500? Ja auttasiko openairbox asiaan? Vai pitäisikö kokeilla remuksen powerizeria. Vai...? Ja pyörä oli xb12 scg -07
  2. #2
    No toi alaväännön väheneminen on ton race ecun ominaisuus ainakin mulla toi orkkis race ecu väänti huonommin alhaalta kun se normi ecu.No ihan ekana nyt Tps resetointi siitä on hyvä lähteä eteen päin jos se on pielessä lukee ruiskun karttaa väärin ja yskii ihan varmasti sit tasakaasulla ajelua joku 60km että se ecu säätelee ittensä noille uusille palikoille
    Ei varmaa olis haitaks vaikka laittas bensan sekaan sitä ruiskuvehkeille tarkoitettua lisäainetta jos vaikka olis ruiskun suuttimissa jotain paskaa toi meinaan vähän viittais siihen että ei oikeen saa soppaa tolla täyskaasulla oikein kunnolla.



    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  3. #3
    Tosiaan olen jo kokeillut tuota TPS:n resetointia, ja kilometrejäkin uusilla palikoilla on kertynyt jo reilusti (jopa sillä tasakaasulla *). Mutta pitää kokella sitä lisäainetta tuon bensiinin sekaan jospa vaikka auttais. Sopivasti sattui jopa olemaan sitä lisäainetta tuolla kaapissa. Elikkä huomenna testaukseen ja pitääpä sitten laittaa tänne viestiä, että auttoiko vai ei.
  4.  
  5. #4
    Jos sulla on käytössä esim ECMSPY sillä voi tehdä pienet diagnostiikka testit noihin injectoreihin ja kattoa vika koodi historiaa jos vaikka sinne olis jotain jääny tosta hyytymisestä
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori