Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Missä jengi käyttää buluja pääkaupunkiseudulla huollossa? Mä käytin eräässä ennen konalassa sijainneessa putkassa ja jäi vähän epämääräinen kuva hommasta, kai huolto oli tehty mutta mitään muuta ei sitten tehtykään... Jättäessäni annoin ohjeen et huolto ja jos huomaavat jotain niin soittavat mulle ja kustannuksista riippuen tehdään tai jätetään tekemättä. Noh, huollosta hakiessa kerrottiin et etupään stefat vuotaa, jarrupalat loppu, ohjauksessa väljää jne ja totesivat ettei he kerkiä noita hoitamaan. JA sit oli vielä koeajettu ja ilmeisesti tehty stoppie vaikka tiesivät et stefat vuotaa eli etupää on löysä. Tuloksena etukate nappasi lokariin tehden kauniin jäljen ja maahantullessa oli rysähtänyt sen verran kovaa et satulan kiinnitysrauta lytistyi, satulan irrottaminen oli "vähän" hankalaa. Olin tässä välissä duunikeikalla ulkomailla enkä juurikaan ehtinyt pyörää ihmetellä ja huomasin vauriot vasta nyt, n. neljän viikon kuluttua huollosta joten lienee turha mennä enää rutkuttamaan eikä noille muutenkaan juuri mitään voisi tehdä.

    Eli onko kokemuksia SGN:n huollosta tai suosituksia muista pääkaupunkiseudun huoltopaikoista? Ainakin tiedän minne enää en pyörää vie.



  2. #2
    Mulla pyörä on just 16 donan huollossa vein artmotorssiin lapinjärvelle vaikka asun stadissa huollon hinta on aika kilpailukykyinen 280€ siihen kuuluu toi keulaöljyjen vaihto ja öilit ja tietty kaikki muu mikä tohon huoltoon töiden osalta firma on valtuutettu HD/buell roplaaja.Kannattas noille soittaa ja kysyy mitä ne laskuttaa noista.Mkäs se konalan putka oli mis kävit että ei kukaan vahigossa exy sinne.
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  3. #3
    Putka sijaitsee nykyään pähkinärinteessä, varmaankin monille alan harrastajille tuttu.

    Pitää vielä mainita, että kyseisessä paikassa olen muuten saanut hyvää palvelua ja mm. varaosa- ja tarvikepuolen palvelu on erittäin asiantuntevaa ja hinnatkin yleensä (kotimaan sisällä) kilpailukykyiset, huolto ei nyt vaan mennyt putkeen.



  4. #4
    Soittelin muuten samaan puljuun itekkin kun kyselin noista huoltojen hinnoista palvelu oli puhelimessa Huom vasta kun oli yhdistetty HUOLLON puolelle aika hanurista ei mennyt pyörä sinne huoltoon ei mene varmaan koskaan !!
    Muuten tosiaan palvelu on ollut ihan hyvää varaosa ja myyntitiskillä
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  5. #5
    Hotbike huoltaa Harrikoita ja Buluja. Ihan asiallisen oloinen paikka.
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
  6. #6
    Mä käytin bölliä SGN:llä vantaalla huollossa toukokuussa.
    Mulle jäi postiiivinen kuva siitä paikasta ja toiminnasta.
  7. #7
    16 tonnin huolto Artmotors Lapinjärvi 240€ keulan huolto sisälty öileineen tohon hintaan hyvä palvelu kaikinpuolin voi
    suositella.
    Buell XB12s 06 106Hp 125Nm TakaGummilta Tuned By Make Ansavuori
  8.  
  9. #8
    Toi Artmotor on hyvä paikka, jos asuu etelä/kaakkois-Suomessa. Halvempaa kuin Helsingissä... Lyhyemmät jonot kuin Helsingissä... Vaihtavat ulkomailta tilatut renkaat alle ilman, että ottavat työstä ihan sika kovan rahallisen korvauksen... siis toisin kuin esim. Hoghaus Helsingissä... Palvelu on mielestäni hyvää, kun on pieni firma ja samasta syystä työn laatu on hyvää.

    Mun mielestä tossa on jo riittävästi perusteita viedä pyörä tonne.



    buell xb12s -> ktm superduke